Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.784
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλησπέρα παιδιά.
Πήγα Αγριά για έναν καφέ πριν. Γυρνώντας σπίτι, λίγο πριν μπω στο γκαράζ άναψε το FI στο κοντέρ. Σβήνω, περιμένω 1-2 λεπτά, ξαναβάζω μπρος. Πάλι τα ίδια...η ένδειξη ανάβει όταν γυρνάω το κλειδί (το prime της αντλίας), σβήνει για ένα δευτερόλεπτο και ανάβει ξανά. ΔΕΝ αναβοσβήνει, απλά είναι μόνιμα αναμμένο.
Το μηχανάκι φουλαρισμένο βενζίνη, από το ίδιο βενζινάδικο πάντα και δεν έβαλα κάποιο καθαριστικό ή το οτιδήποτε, απλά βενζίνη έβαλα. Ούτε έχω πειράξει κάτι αυτές τις μέρες, δεν χρειάζεται κάτι το μηχανάκι και να ήθελε δεν είχα και χρόνο, είμαι κάθε μέρα από τις 9 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα πρακτική.
Παίρνω εργαλεία, ξεκινάω ένα-ένα....λύνω πλαστικά, βγάζω εντελώς τον λάμδα, μήπως έπαθε αυτός κάτι όπως πριν 2 χρόνια. Ο λάμδα καμία φθορά στα καλώδια, τίποτα απολύτως....κοίταω σώμα ψεκασμού, καθαρό, καμία φθορά σε καλώδια πάλι. Έλυσα και το κοντέρ, μήπως πχ από καμιά λακούβα, ξελάσκαρε τίποτα και βραχυκυκλώνει με αποτέλεσμα να ανάβει...όλα στην θέση τους.
Το μηχανάκι ούτε ρετάρει ούτε μπουκώνει ούτε τίποτα, κανονικά πάει. Τι κάνω σε αυτήν την περίπτωση;
Μήπως (θεωρία τώρα) διάβασε στιγμιαία ο λάμδα κάποια τιμή εκτός ορίων και το FI μένει αναμμένο μέχρι να σβηστεί από τον μάστορα;;;
Πήγα Αγριά για έναν καφέ πριν. Γυρνώντας σπίτι, λίγο πριν μπω στο γκαράζ άναψε το FI στο κοντέρ. Σβήνω, περιμένω 1-2 λεπτά, ξαναβάζω μπρος. Πάλι τα ίδια...η ένδειξη ανάβει όταν γυρνάω το κλειδί (το prime της αντλίας), σβήνει για ένα δευτερόλεπτο και ανάβει ξανά. ΔΕΝ αναβοσβήνει, απλά είναι μόνιμα αναμμένο.
Το μηχανάκι φουλαρισμένο βενζίνη, από το ίδιο βενζινάδικο πάντα και δεν έβαλα κάποιο καθαριστικό ή το οτιδήποτε, απλά βενζίνη έβαλα. Ούτε έχω πειράξει κάτι αυτές τις μέρες, δεν χρειάζεται κάτι το μηχανάκι και να ήθελε δεν είχα και χρόνο, είμαι κάθε μέρα από τις 9 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα πρακτική.
Παίρνω εργαλεία, ξεκινάω ένα-ένα....λύνω πλαστικά, βγάζω εντελώς τον λάμδα, μήπως έπαθε αυτός κάτι όπως πριν 2 χρόνια. Ο λάμδα καμία φθορά στα καλώδια, τίποτα απολύτως....κοίταω σώμα ψεκασμού, καθαρό, καμία φθορά σε καλώδια πάλι. Έλυσα και το κοντέρ, μήπως πχ από καμιά λακούβα, ξελάσκαρε τίποτα και βραχυκυκλώνει με αποτέλεσμα να ανάβει...όλα στην θέση τους.
Το μηχανάκι ούτε ρετάρει ούτε μπουκώνει ούτε τίποτα, κανονικά πάει. Τι κάνω σε αυτήν την περίπτωση;
Μήπως (θεωρία τώρα) διάβασε στιγμιαία ο λάμδα κάποια τιμή εκτός ορίων και το FI μένει αναμμένο μέχρι να σβηστεί από τον μάστορα;;;