Απο την σελιδα μας στο φατσοβιβλιο μεταφερω ενα κατατοπιστικοτατο σχολιασμο του
Costas Zavoudakis για το V 855tt του 2020.
Αναφορικά με το v85tt διαχωρίζω την άποψή μου σε κατηγορίες:
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ: αυστηρά προσωπική η αισθητική αλλά στα δικά μου μάτια το τοποθετώ μέσα στα 5 ωραιότερα μηχανήματα της 15ετίας.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: ο παραδοσιακός αερόψυκτος της Motoguzzi με μεγάλη ευκολία συντήρησης και τώρα πια ελάχιστα περιστατικά αστοχίας. 80Hp (το μοντέλο του 20-Ε4) και περίπου 8 κιλά ροπή. Δεν είναι τεράστιες επιδόσεις αλλά σε καμμια περίπτωση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ. μπορεί να οδηγηθεί εξαιρετικά γρήγορα.
ΦΡΕΝΑ: είναι brembo. το μπροστινό έχει πολυ δυνατό πρώτο δάγκωμα και προτείνω 1-2 δάχτυλα μόνο. Το πίσω φρένο είναι μετριότατο σε αίσθηση και υπερβολικά ήπιο για τα δικά μου γούστα.
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: στο ύψος μου 1.86 είναι πάρα πολύ καλή και την σέλα την τοποθετώ στις κορυφαίες της μεσαίας κατηγορίας (αν όχι την κορυφαία). έχω βγάλει 1000 χιλιόμετρα σε μια μέρα και μετά πήγα για τσίπουρα χωρις πρόβλημα!
ΠΛΑΙΣΙΟ: ένα απο τα κορυφαία πλαίσια για μένα. στο στενο στροφιλικι, η μοτοσυκλέτα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ και με έναν περίεργο τρόπο μάλιστα. δεν περιμένεις τέτοια σταθερότητα απο μοτοσυκλέτα 'adventure'.
ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ: καλές επιδόσεις αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο. οι στροβιλισμοί είναι ένα θεματάκι και ο κάθε χρήστης πρέπει να βρεί την ζελατίνα που του ταιριάζει. είναι εξαιρετικά σταθερή όμως μέχρι τα 170 αλλά σε αυτές τις ταχύτητες ο V2 είναι μεγάλη καταπιόλα!
ΧΩΜΑ: Μέτριες επιδόσεις παρόλο που έχω περίπου 7000 χιλιόμετρα σε χώμα. 170 χιλιοστα διαδρομής και 19 ιντσες είναι ας πούμε ένα bare minimum για διελευσεις. Δεν με έχει δυσκολέψει ακομα και σε πάσα τύπου Καλιακούδα/Σαράνταινα αλλά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Τα κάνει όμως.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: είναι οικονομική μοτοσυκλέτα. μέχρι τα 110 υπολογίζουμε περίπου 4.3-4.5. Ο V2 όμως αρχίζει και καταπίνει πάνω απο τα 150 και κάπως ασύμμετρα κατα τη γνώμη μου. βέβαια να σχολιάσω εδώ οτι το μηχανάκι μου έχει βγάλει 630 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο! 23 λιτρα χωρητικότητα μαζί με συντηρητική οδήγηση, μπορούν να το επιτύχουν αυτό.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ: αρκετά απλά χωρίς ιδιαιτερότητες. τα ε4 έχουν 3 χάρτες (road-rain-offroad) και είναι υπεραρκετα για εμένα. ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ: με άξονα. είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα στον κόσμο στην μεσαία κατηγόρια (μπορεί και να κάνω λάθος εδω) που έχει άξονα μετάδοσης. Αυτο μεταφράζεται σε μηδεν λάδωμα, μηδεν τεντωμα (δεν θελει τιποτα) αλλα και αρκετο κλέψιμο σε ιπποδυναμη στον τροχό.
ΘΕΜΑΤΑ ΒΛΑΒΩΝ: δεν εχουν παρατηρηθεί μαζικά θέματα απο όσο γνωρίζω. καποιες διαρροες στον άξονα μετάδοσης, ένας oil sensor που δεν δούλευε, κάποια lamda αλλά γενικώς οι χρήστες είναι απο όσο ξέρω πολυ ικανοποιημένοι. η δικιά μου V85tt: έχει 46.000 χιλιόμετρα όλα σε ταξίδια χώμα-ασφαλτο. το μόνο κωμικό που μου έχει συμβεί είναι απο την ταλάντωση του κινητήρα, να ξεβιδωθεί η προστατευτική πλάκα του κινητήρα. Το πρόλαβα όμως και την έσφιξα.
OVERALL ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: αυτο που κουβεντιάζουν οι περισσότεροι για τον χαρακτήρα της μηχανής ισχύει 100%. Είναι απολαυστική στην οδήγηση, στον ήχο του V2 και απευθύνεται σε κοινό που δίνει βάση στην εμπειρία οδήγησης και όχι τόσο στο 'refinement'. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλα μπορεί να οδηγηθεί πολύ γρήγορα στο επαρχιακό δίκτυο. ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ. Απολαυστική μοτοσυκλέτα.