Νέα μοντέλα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati configurator - Φτιάξε τη όπως ονειρεύεσαι​







Εξόπλισε τη Ducati σου με επιπλέον εξοπλισμό και δες τη στην οθόνη του υπολογιστή σου πριν αποφασίσεις τι θα φτάσει ως το ταμείο.

Το νέο πρόγραμμα εξελίχθηκε σε συνεργασία με την MHP, μια εταιρεία που υπάγεται στην Porsche Company, και πρόκειται για έναν νέο διαμορφωτή (configurator) που ενσωματώνει πάνω από 400 γνήσια αξεσουάρ Ducati Performance, τα οποία μπορούν να προστεθούν εικονικά πάνω στη μοτοσυκλέτα. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να οπτικοποιήσει διάφορους συνδυασμούς και να δει το αποτέλεσμα πριν κατασταλλάξει σε οριστικές αποφάσεις.

Στη συνέχεια, έχοντας επιλέξει τα στοιχεία εκείνα που θέλει να αποκτήσει, στέλνει την πληροφορία κατευθείαν από τον configurator στο κατάστημα Ducati που επιθυμεί για να πάρει μια τελική τιμή, ενώ οι εικόνες της καστομαρισμένης μοτοσυκλέτας μπορούν να αποθηκευτούν στον υπολογιστή ή το τηλέφωνο σε υψηλή ανάλυση.
231128 Hyper RVE Piazza day UC601210 High

Η Ducati έχει φροντίσει να ντύσει οπτικά τις 4Κ εικόνες που παράγονται επιλέγοντας ως φόντο διάφορα αξιοθέατα και μέρη της Ιταλίας, όπως η Piazza Maggiore στην καρδιά της Bologna, η ευθεία της πίστας Mugello International Circuit ή οι υπέροχοι χωματόδρομοι της Σαρδηνίας.

Κάθε τοποθεσία που έχει επιλεχθεί πρώτα φωτογραφήθηκε σε 360 μοίρες και μετά μετατράπηκε σε τρισδιάστατο ψηφιακό υπόβαθρο από ειδικευμένους καλλιτέχνες.
231128 DesertX Offroad night UC601208 High

Ο χρήστης μάλιστα μπορεί να επιλέξει αν θέλει το υπόβαθρο με το λαμπερό φως της ημέρας ή τη σαγήνη του ηλιοβασιλέματος, με τη μοτοσυκλέτα να έχει αντιστοίχως αναμμένα είτε τα φώτα ημέρας (DRL) ή τα φώτα πορείας και την οθόνη των οργάνων για ρεαλισμό.

Η νέα αυτή online εφαρμογή είναι διαθέσιμη για όλα τα μοντέλα 2024 της Ducati και μπορείτε να τη βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση configurator.ducati.com.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian FTR x RSD Super Hooligan 2024 - Από την πίστα στον δρόμο​

65cb38d0da0fe.jpg65cb3a894ba38.jpg

Η Indian Motorcycle παρουσιάζει μια ειδική έκδοση του FTR που "εμπνέει αναβάτες να εξαπολύσουν τον χούλιγκαν που κρύβουν μέσα τους".
Η νέα συλλεκτική έκδοση FTR σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την πασίγνωστη Roland Sands Design (RSD) για να τιμήσει τη σειρά αγώνων με custom αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τροποποιημένες από μοντέλα δρόμου Super Hooligan. Πρόκειται για έναν υποστηρικτικό θεσμό που δημιούργησαν από κοινού η Indian και η RSD και λογίζεται ως εθνικό πρωτάθλημα στις ΗΠΑ, τρέχοντας σε διπλούς αγώνες πέντε επιλεγμένους γύρους του πρωταθλήματος ταχύτητας MotoAmerica, με μοτοσυκλέτες δικύλινδρες από 750 cc και πάνω, καθώς και τρικύλινδρες έως 900 cc.
65cb3a4f53da8

Το FTR x RSD Super Hooligan ξεχωρίζει από το μαύρο μεταλλικό χρώμα του με τα αυθεντικά γραφικά που χρησιμοποιεί η Indian στους αγώνες Super Hooligan, με κόκκινο πλαίσιο και ζάντες, αλλά και τρία number plates με τον αριθμό 1 που κατέκτησε το 2023 η Indian Motorcycle Racing.

Τα γραφικά της ειδικής αυτής έκδοσης θα μπορούν να εμπλουτιστούν επίσης με τα αυτοκόλλητα όλων των χορηγών της ομάδας στο πλαστικό κάλυμμα της ουράς, στην καρίνα κινητήρα, στα προστατευτικά του ψυγείου και στο μπροστινό φτερό, καθώς θα δίνονται στους ιδιοκτήτες για να τα τοποθετήσουν μόνο εφόσον το επιθυμούν.
65cb390860d64

Η x RSD Super Hooligan έκδοση βασίζεται στο κορυφαίο FTR R Carbon με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ Öhlins, ακτινικά monobloc φρένα Brembo, τη μεγάλη στρογγυλή οθόνη με διαγώνιο 101 mm με τη σουίτα συνδεσιμότητας και πολυμέσων Ride Command, δίδυμα τελικά εξάτμισης από την Akrapovič, καθώς και μια συλλογή από εκλεκτά περιφερειακά της Gilles Tooling με ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, τάπα λαδιού, τάπα ψυγείου και αντίβαρα τιμονιού.

Αλλαγές στα μηχανικά μέρη δεν έχουμε, καθώς εδώ βασιλεύει ο υγρόψυκτος V2 κινητήρας των 1,203 cc που αποδίδει μέγιστη ισχύ 120 ίππων και ροπή 12.2 χιλιογραμμόμετρων.
65cb39e9727f2

Η νέα Indian FTR x RSD Super Hooligan θα κατασκευαστεί σε μόλις 300 αριθμημένα κομμάτια για όλον τον κόσμο, με τα 150 εξ αυτών να προορίζονται για τις αγορές της Βόρειας Αμερικής, ενώ η διαθεσιμότητά τους ξεκινά άμεσα.
Αυτό σημαίνει πως οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να σπεύσουν να επικοινωνήσουν με τον συνεργάτη Indian Motorcycle που τους εξυπηρετεί για να προλάβουν να κλείσουν μια εκ των υπολοίπων 150.

Δείτε τη στο προωθητικό βίντεο της Indian Motorcycle παρακάτω, καθώς και στην ελληνική ιστοσελίδα της εταιρείας: Indian FTR x RSD Super Hooligan
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CBR 1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition (Video)​

Συλλεκτική έκδοση που θα παραχθεί σε 300 μονάδες​




Στην κατάμαυρη έκδοση περιορισμένης παραγωγής τα πλαστικά έδωσαν την θέση τους σε τμήματα από ανθρακονήματα ενώ το λόγοτυτο του HRC τονίζει το αγωνιστικό DNA του superbike της Honda

Φέρινγκ και αεροδυναμικά βοηθήματα, φτερά και κάλυμμα φιλτροκουτιού είναι από ανθρακονήματα. Όλα αυτά εξασφάλισαν μείωση βάρους ενός κιλού από την «απλή» CBR 1000RR-R Fireblade SP.
Όλα τα παραπάνω είναι καλυμμένα από ειδικό βερνίκι που προστατεύει από τις ακτίνες του ήλιου και προστατεύει τα carbon μέρη. Υπάρχει επίσης αριθμημένη πλάκα στο ρεζερβουάρ, ενώ η μοτοσυκλέτα θα συνοδεύεται από έγγραφα που θα αποδεικνύουν την γνησιότητά της.
Η τιμή της αναμένεται.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Rocket 3 Storm R και Storm GT 2024 – Πιο δυνατά από ποτέ [VIDEO]​

17 άλογα περισσότερα και κινητήρας που συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5b
Triumph Rocket Storm


H Triumph γιορτάζοντας την επέτειο των 20 ετών από την παρουσίαση του μοντέλου Rocket 3 παρουσίασε τα Rocket 3 Storm R και Storm GT τα οποία εφοδιάζονται μεν με τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων όπως πριν, όμως η Triumph κατάφερε να βγάλει 17 ακόμα άλογα από εκείνον, με την ισχύ να φτάνει πλέον τους 182 ίππους!

Εμφανισιακά δεν έχουμε αλλαγές, με τα δύο νέα μοντέλα της Triumph να διατηρούν την ίδια σχεδιαστική ταυτότητα που χάρισε η βρετανική εταιρεία στο power cruiser μοντέλο από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στο εμπορικό προσκήνιο.
motomag Triumph Rocket 3 Storm R και Storm GT 2024 – Πιο δυνατά από ποτέ [VIDEO]

Τα Rocket 3 Storm R και Storm GT διατίθενται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς (Carnival Red, Granite Black και Pacific Blue) με την Triumph να εστιάζει κυρίως στον μαύρο χρωματισμό καθώς αυτός αναδεικνύει την ποιότητα και το φινίρισμα της μοτοσυκλέτας. Όσον αφορά την εμφάνιση η μόνη αλλαγή στα δύο μοντέλα είναι η διχρωμία που συναντάμε στο ρεζερβουάρ καθώς σε αυτό η Triumph έχει επιλέξει την αντίστροφη οδό δηλαδή στο R για παράδειγμα στο χρώμα Black Sapphire το ρεζερβουάρ είναι μαύρο-γκρι ενώ στο GT το ρεζερβουάρ είναι γκρι-μαύρο.

Αφήνοντας πίσω την εμφάνιση η οποία είναι ένα μεγάλο ατού του συγκεκριμένου μοντέλου της Triumph εστιάζουμε στον κινητήρα των 2,5 λίτρων ο οποίος δέχθηκε αναβάθμιση -χωρίς η Triumph να ανακοινώνει περισσότερες λεπτομέρειες. Ο θηριώδης τρικύλινδρος κινητήρας πλέον συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5b, με την απόδοση να αυξάνεται στους 182 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. Αύξηση έχουμε και στη ροπή η οποία αγγίζει τα 23 κιλά στις 4.000 σ.α.λ.
Triumph Rocket 3 Storm R και Storm GT 2024 – Πιο δυνατά από ποτέ [VIDEO]

Μετά τον κινητήρα αλλαγή έχουμε και στους τροχούς των δύο νέων μοντέλων με τα Rocket 3 Storm R και Storm GT να αποκτούν νέους τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών εμπρός και 16 πίσω, οι οποίοι είναι ελαφρύτεροι βελτιώνοντας την ευελιξία. Η Showa είναι υπεύθυνη για τις αναρτήσει,ς με τα Rocket 3 Storm R και Storm GT να χρησιμοποιούν ανεστραμμένο πιρούνι 47 χιλιοστών με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ πίσω συναντάμε ένα αμορτισέρ RSU mono-shock με δοχείο piggy-back, με ρύθμιση απόσβεσης και επαναφοράς.



Στην πέδηση εμπρός συναντάμε δύο δαγκάνες Brembo Stylema με δίσκους 320 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχει μία τετραπίστονη δαγκάνα Brembo M4.32 με δίσκο 300 χιλιοστών! Το πακέτο συμπληρώνεται από το Cornering ABS. Στο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο των Rocket 3 Storm R και Storm GT βρίσκουμε εκτός από το Cornering ABS που προαναφέραμε Traction Control, Cruise Control, σύστημα Hill Hold -για την εκκίνηση σε μέρη με μεγάλη κλίση- χάρτες για την ισχύ του κινητήρα (Road, Rain, Sport), συμπλέκτη ολίσθησης με υποβοήθηση, keyless κλειδί και πολλά άλλα.
Triumph Rocket 3 Storm R και Storm GT 2024 – Πιο δυνατά από ποτέ [VIDEO]

Ό αναβάτης των νέων μοντέλων της Triumph θα μπορεί να ελέγχει τις απαραίτητες πληροφορίες στην TFT οθόνη η οποία ρυθμίζεται σε θέση για βέλτιστο οπτικό πεδίο, ενώ μπορεί να προσθέσει το όνομα του αναβάτη κάθε φορά που θα έρχεται σε λειτουργία η οθόνη.



Αμφότερα τα δύο μοντέλα μπορεί να ζυγίζουν πάνω από τα 300 κιλά (317 το Storm R και 320 το Storm GT), ωστόσο η Triumph έχει φροντίσει για την εργονομία, η σέλα βρίσκεται στα 750 χιλιοστά κάνοντας τα δύο μοντέλα εύκολα στη χρήση ακόμη και για χαμηλού αναστήματος αναβάτες.

Το Storm R έχει πιο σπορ θέση οδήγησης χάρη στην διαφορετική τοποθέτηση του τιμονιού αλλά και των μαρσπιέ που βρίσκονται στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, ενώ το μοντέλο Storm GT έχει πιο άνετη θέση τόσο σε τιμόνι όσο και στα μαρσπιέ που βρίσκονται πιο μπροστά ενώ ρυθμίζονται σε τρεις θέσεις.
Triumph Rocket 3 Storm R και Storm GT 2024 – Πιο δυνατά από ποτέ [VIDEO]

Κάθε μοντέλο διαθέτει επίσης το δικό του ειδικό σετ σέλας, το καθένα με φινιρίσματα από χυτό αλουμίνιο με μαύρη βαφή υψηλής ποιότητας. Το Rocket 3 Storm R διαθέτει κάθισμα roadster για τον αναβάτη και τον συνοδηγό με ύψος σέλας 773 χιλιοστών. Το GT από την άλλη διαθέτει σέλα για πιο τουριστική χρήση, ενώ ο συνεπιβάτης έχει και ρυθμιζόμενη πλάτη.





Η Triumph επιπρόσθετα προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές των Rocket 3 Storm R και Storm GT τη δυνατότητα να επιλέξουν περισσότερα από 50 γνήσια αξεσουάρ μέσα από τον κατάλογο της εταιρείας ώστε να φέρουν αυτά τα δύο μοντέλα πιο κοντά σε αυτούς. Η τιμή των Triumph Rocket 3 Storm R και Storm GT στην Ελλάδα αναμένεται σύντομα.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Husqvarna Svartpilen 801 - Το μεγάλο μαύρο βέλος είναι εδώ​

Με το γνωστό στιλ της Pilen οικογένειας, τον δικύλινδρο κινητήρα του 790 Duke, 105 Hp και πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού
Husqvarna Svartpilen 801


Το Svartpilen 801 βασίζεται στα μηχανικά μέρη του KTM 790 Duke, αφήνει όμως το ακραίο streetfighter look για τους “πορτοκαλί”, προάγοντας μια πιο σοφιστικέ εμφάνιση, στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η Pilen οικογένεια. Στα χαρακτηριστικά του, πέρα από το design που έχει τα πρωτεία, ξεχωρίζει ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 105 ίππων, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP Apex, τα φρένα της J.Juan, το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων και η TFT οθόνη 5 ιντσών με συνδεσιμότητα.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου χωροδικτύωμα, με τον ελαφρύ, αξιόπιστο, και εξελιγμένο επί σειρά ετών δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 799 κ.εκ. και 52 κιλών να αποδίδει 105 ίππους και 8,87 κιλά ροπής για διασκεδαστική μετακίνηση που δεν τρομάζει όπως στις γυμνές μοτοσυκλέτες της μεγάλης κατηγορίας -βλ. Super Duke R. Τα διαστήματα service των 15.000 χλμ. βοηθούν το κόστος συντήρησης να κρατηθεί χαμηλά.
Husqvarna Svartpilen 801

Κι αν το design είναι εντυπωσιακό, ευτυχώς η Husqvarna δεν αρκέστηκε σε αυτό για να παρουσιάσει μια κατά τα άλλα σπαρτιάτικη μοτοσυκλέτα. Έτσι καθόλου παραπονεμένοι δεν θα μείνουν οι ιδιοκτήτες από το επίπεδο του βασικού εξοπλισμού του μεγάλου μαύρου βέλους, καθώς η μοτοσυκλέτα φέρει μεταξύ άλλων ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP APEX με διαδρομές 140 mm μπροστά και 150 mm, φρένα της J.Juan με δικάναλο Cornering ABS της Bosch που έχει και λειτουργία Supermoto, quickshifter Easy Shift που λειτουργεί τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα ταχυτήτων, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης PASC, και ελαστικά Pirelli MT60 RS στους τροχούς των 17 ιντσών.
Husqvarna Svartpilen 801

Εξίσου πλήρες είναι και το πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης MTC και τρία Riding Modes (Street, Rain και Sport), ενώ στο προαιρετικό πακέτο Dynamic Pack περιλαμβάνονται τόσο σύστημα MSR που αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού όταν κλείσετε το γκάζι με πολλές στροφές, Cruise Control αλλά και σύστημα ελέγχου σούζας Anti-Wheelie, κι ένα ακόμα Riding Mode.
Husqvarna Svartpilen 801


Στα όργανα το Svartpilen 801 διαθέτει μια έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη 5 ιντσών με συνδεσιμότητα στον βασικό εξοπλισμό, για Turn-by-Turn πλοήγηση, τηλεφωνία και μουσική, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει και Immobiliser.

Μαζί με τη νέα της μοτοσυκλέτα, η Husqvarna παρουσίασε όπως είθισται και μια εκτεταμένη σειρά αξεσουάρ αλλά και τεχνικού ρουχισμού.
Το Svartpilen 801 του 2024 θα ξεκινήσει να διατίθεται παγκοσμίως από τον Απρίλιο του 2024 και μετά μέσω των εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων της Husqvarna Motorcycles.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Mash FR750: Νέα naked μεσαίου κυβισμού από τη “Γαλλία”​

Η εξέλιξη του είδους

Η γαλλική εταιρία Mash Motorcycles, η οποία έχτισε την επιτυχία της κυρίως με ρετρό μοντέλα μικρού/μεσαίου κυβισμού που κατασκευάζονται στην Κίνα, ανεβαίνει τώρα μια βαθμίδα στο επίπεδο των 750 κυβικών με το νέο γυμνό Mash FR750.

Έχοντας φτάσει στην αγορά μοτοσυκλετών πριν από μια δεκαετία με ένα μικρό ρετρό μοτοσυκλετάκι 125 κυβικών με πολύ ελκυστική τιμή, η Mash έχει εξελιχθεί έκτοτε σημαντικά, αυξάνοντας τη γκάμα της, χάρη σε πολλές συνεργασίες με διάφορα κινεζικά εργοστάσια μοτοσυκλετών.

Η γαλλική μάρκα συνεχίζει την πρόοδό της στην αγορά, ενώνοντας τώρα τις δυνάμεις της με την κινεζική μάρκα Jedi. Ο πρώτος καρπός αυτής της συνεργασίας δεν είναι άλλος από το γυμνό σπορ FR750, που παρουσιάστηκε στη γαλλική έκθεση της Λυών.
Σε γενικές γραμμές, το μοντέλο της Mash βασίζεται στο παρεμφερές μοντέλο του Κινέζου κατασκευαστή.

Σχεδιαστικά ακολουθεί τα κύρια χαρακτηριστικά του αρχικού μοντέλου, αλλά επιλέγει ουρά με “ελαφρύτερη” σχεδίαση και νέο πιρούνι που ταιριάζει περισσότερο στα ευρωπαϊκά γούστα.

Τεχνικά, ωστόσο, διατηρεί την ίδια κινητήρια μονάδα, έναν δικύλινδρο σε σειρά με υγρόψυξη, δύο εκκεντροφόρους και 8 βαλβίδες που αποδίδει 74,6 ίππους – που δεν είναι καθόλου άσχημα, ενώ θα υπάρχει επίσης και μια δεύτερη έκδοση περιορισμένη στους 47 HP για τα διπλώματα Α2.

Το περιμετρικό πλαίσιο, δύο δοκών από χάλυβα, τα φρένα Brembo, τα ελαστικά Pirelli Angel GT, το ABS της Bosch επιβεβαιώνουν την επιθυμία της Mash να παρουσιάσει μια μοτοσυκλέτα που κινείται πλέον περισσότερο προς το premium. Το βάρος της Mash FR750 φτάνει τα 213 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων.

Η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη σε λευκό και κόκκινο, και έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στη Γαλλία τον Ιούνιο στην τιμή των 6.999 ευρώ.
Οι πληροφορίες λένε πως θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις «επτάμισι» της Mash, πάντα σε συνεργασία με την κινεζική εταιρία Jedi.

Φωτογραφίες: Mash Motorcycles

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 390 Adventure & 390 Enduro-Αποκαλυπτικό video των νέων μοντέλων​

«Πιάστηκαν» σε δοκιμές εξέλιξης στην Ινδία​




Τα δύο μοντέλα που πιθανότατα θα παρουσιαστούν στην EICMA 2024 τον ερχόμενο Νoέμβριο δείχνουν έτοιμα σε μεγάλο βαθμό
Η KTM ανασχεδιάζει όλη την γενιά των μονοκύλινδρων 390. Το πρώτο ήταν το RC, ακολούθησε το Duke, έχουμε δει σε κατασκοπικές φωτογραφίες την νέα γενιά του Adventure, ενώ τώρα βλέπουμε για πρώτη φορά πως οι Αυστριακοί εξελίσσουν και enduro έκδοση. Τι μένει; Ένα Supermoto. Αλλά προς το παρόν ας ασχοληθούμε με όσα βλέπουμε στο video.

Οι δύο μοτοσυκλέτες μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο, τύπου χωροδικτύωμα, και το ίδιο αλουμινένιο ψαλίδι. Η θέση της εξάτμισης ελπίζουμε να αλλάξει, διότι δεν νοείται σε μοτοσυκλέτες με off road πρασανατολισμό να βρίσκεται κάτω από τα ψαλίδι.

Όπως είχαμε δει στο πρόσφατο παρελθόν το φέρινγκ επανασχεδιάστηκε πλήρως, με τον κάθετα δίδυμο προβολέα να είναι πλήρως ενσωματωμένος μέσα σε αυτό και η ζελατίνα να είναι ψηλή και πιθανότατα ρυθμιζόμενη. Οι αναρτήσεις είναι της WP, πίσω από την ψηλή ζελατίνα θα βρίσκεται μια νέα TFT οθόνη, ενώ οι τροχοί αναμένεται να είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.

Το 390 Enduro το βλέπουμε για πρώτη φορά. Είναι εφοδιασμένο με τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω με ελαστικά off road χάραξης.. Το μπροστινό φτερό, ο προβολέας όπως και οι επιφάνειες που πλαισιώνουν το ρεζερβουάρ, μοιάζουν με αυτά του 690 Enduro. Η σέλα είναι μικρότερη και πιο ίσια από αυτήν του 390 Adventure, ενώ οι αναρτήσεις θα έχουν ελαφρώς πιο μεγάλες διαδρομές.

Τα δύο νέα μοντέλα θα φέρουν τον νέο μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα που θα προέρχεται από το 390 Duke 2024. Με χωρητικότητα 398,7 κ.εκ. έχει ισχύ 44 ίππους, αντί για 43 και 3,9 kgm ροπή, αντί για 3,8

 

KostasVas

new member
Δημοσιεύσεις
15
Ηλικία
30
Περιοχή
Αχαρνές
Μοτοσυκλέτα
CB500X
Όνομα
Κώστας

KTM 390 Adventure & 390 Enduro-Αποκαλυπτικό video των νέων μοντέλων​

«Πιάστηκαν» σε δοκιμές εξέλιξης στην Ινδία​




Τα δύο μοντέλα που πιθανότατα θα παρουσιαστούν στην EICMA 2024 τον ερχόμενο Νoέμβριο δείχνουν έτοιμα σε μεγάλο βαθμό
Η KTM ανασχεδιάζει όλη την γενιά των μονοκύλινδρων 390. Το πρώτο ήταν το RC, ακολούθησε το Duke, έχουμε δει σε κατασκοπικές φωτογραφίες την νέα γενιά του Adventure, ενώ τώρα βλέπουμε για πρώτη φορά πως οι Αυστριακοί εξελίσσουν και enduro έκδοση. Τι μένει; Ένα Supermoto. Αλλά προς το παρόν ας ασχοληθούμε με όσα βλέπουμε στο video.

Οι δύο μοτοσυκλέτες μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο, τύπου χωροδικτύωμα, και το ίδιο αλουμινένιο ψαλίδι. Η θέση της εξάτμισης ελπίζουμε να αλλάξει, διότι δεν νοείται σε μοτοσυκλέτες με off road πρασανατολισμό να βρίσκεται κάτω από τα ψαλίδι.

Όπως είχαμε δει στο πρόσφατο παρελθόν το φέρινγκ επανασχεδιάστηκε πλήρως, με τον κάθετα δίδυμο προβολέα να είναι πλήρως ενσωματωμένος μέσα σε αυτό και η ζελατίνα να είναι ψηλή και πιθανότατα ρυθμιζόμενη. Οι αναρτήσεις είναι της WP, πίσω από την ψηλή ζελατίνα θα βρίσκεται μια νέα TFT οθόνη, ενώ οι τροχοί αναμένεται να είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.

Το 390 Enduro το βλέπουμε για πρώτη φορά. Είναι εφοδιασμένο με τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω με ελαστικά off road χάραξης.. Το μπροστινό φτερό, ο προβολέας όπως και οι επιφάνειες που πλαισιώνουν το ρεζερβουάρ, μοιάζουν με αυτά του 690 Enduro. Η σέλα είναι μικρότερη και πιο ίσια από αυτήν του 390 Adventure, ενώ οι αναρτήσεις θα έχουν ελαφρώς πιο μεγάλες διαδρομές.

Τα δύο νέα μοντέλα θα φέρουν τον νέο μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα που θα προέρχεται από το 390 Duke 2024. Με χωρητικότητα 398,7 κ.εκ. έχει ισχύ 44 ίππους, αντί για 43 και 3,9 kgm ροπή, αντί για 3,8

Το περιμένω πως και πως!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hornet 1000 - Στην έκθεση μοτοσυκλέτας το streetfighter της Honda​

Με κινητήρα superbike​


Σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζετε στην Ιαπωνία, εντυπωσιάζει με τις επιθετικές και μυώδεις γραμμές του και ο κινητήρας του προέρχεται από Fireblade προηγούμενης γενιάς

Αν και είχε προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2024, η προσμονή ήταν τόσο μεγάλη που η Honda «αναγκάστηκε» να επισπεύσει την παραγωγή του. Άλλωστε η επιστροφή του Hornet με τον δικύλινδρο κινητήρα των 750 κ.εκ. ήταν άκρως επιτυχημένη, αφού είναι το naked με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2023
MY24 Honda CB1000 Hornet 5

H μονάδα προβολέων LED χαρακτηρίζει την σχεδίαση του super naked του ιαπωνικού εργοστασίου. Το ρεζερβουάρ που πλαισιώνεται από μικρές σπορ αεροτομές, είναι γεμάτο με επιθετικές ακμές και συνδυάζεται άψογα με το αιχμηρό ουραίο τμήμα.
Ο κινητήρας των 999 κ.εκ.που εξόπλισε τις εκδόσεις CBR1000RR Fireblade 2017-2019 ένας εν σειρά τετρακύλινδρος 16 βαλβίδων ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και ροπή μεγαλύτερη από 100 Nm. Οι μοτοσυκλέτες που παρουσιάστηκαν στην EICMA ήταν μοντέλα προπαραγωγής, αφού το Hornet 1000 βρίσκεται σε εξέλιξη.
MY24 Honda CB1000 Hornet 6

Το μεγάλο Hornet είναι φυσικά εξοπλισμένο ηλεκτρονικά τελευταίας τεχνολογίας και συγκεκριμένα με γκάζι Throttle-by-Wire (TBW), τρία προγράμματα οδήγησης, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης HSTC πολλαπλών επιπέδων και υποβοηθούμενο συμπλέκτη με λειτουργία anti-hopping.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο δύο δοκών και το ψαλίδι αλουμινίου με ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Showa και σύστημα μοχλισμού. Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm SFF-BP είναι επίσης Showa
MY24 Honda CB1000 Hornet 2

Το σύστημα πέδησης είναι προσαρμοσμένο στις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας και διαθέτει δύο πλευστούς δίσκους 310 mm στο μπροστινό μέρος με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Τέλος, τα μεγέθη των ελαστικών ευθυγραμμίζονται με τα πρότυπα της κατηγορίας: 120/70-R17 εμπρός και 180/55-R17 πίσω.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.646
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ducati honda kawasaki ...σαν να μοιάζουνε λιγάκι cdefghigi
Οπως και τα αυτοκινητα,εξ αλλου.Οι εποχες που ηξερες τι μαρκα ειναι το καθε αυτοκινητο,και η καθε μηχανη,εχουν περασει ανεπιστρεπτί.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ducati honda kawasaki ...σαν να μοιάζουνε λιγάκι cdefghigi

Το πρωτο ξεχωριζει τουλαχιστον λογω V κινητηρα .... τωρα τα υπολοιπα εν σειρα 4κυλινδρα αποκαλουνται ... UJM παλαιοθεν ...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MV Agusta Enduro Veloce-Οι Ιταλοί μπαίνουν γερά στην κατηγορία των adventure (Video)​

H απόδειξη πως στo Varese ξέρουν να φτιάχνουν και adventure μοτοσυκλέτες​



Το σήριαλ έλαβε τέλος. Από τα τέλη του 2021 που είχαμε δει το πρώτο Lucky Explorer, φτάσαμε στο 2024 για να δούμε την μοτοσυκλέτα παραγωγής της ιταλικής εταιρείας

Μεσολάβησαν πολλά, με το σημαντικότερο όλων να είναι η εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της MV Agusta από το Pierer Mobility Group. Οι Αυστριακοί ακύρωσαν άμεσα το project Lucky Explorer 5.5, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα πως η εταιρεία με έδρα τα περίχωρα του Varese θα μπει στην πιο εμπορική κατηγορία μοτοσυκλετών με μια μοτοσυκλέτα αντάξια της ιστορίας της. Ένα μοντέλο που θα είναι 100% Made in Italy, υψηλών προδιαγραφών.
MV AGUSTA ENDURO VELOCE 2024 33

Τελικά ούτε Lucky Explorer, ούτε 9.5 θα ονομαζόταν. Στην EICMA 2023 είδαμε το πρώτο premium adventure. Μια high end έκδοση αφιερωμένη στον θρυλικό αναβάτη του Rally Dakar Edi Orioli, του οποίου το παλμαρέ περιλαμβάνει 4 τίτλους στον αγώνα (1988,1990,1994,1996). 34.500€ πρέπει να καταβάλει κάποιος για να χαρεί μία από τις 500 μοτοσυκλέτες που θα βγουν από το ιταλικό εργοστάσιο και θα μοιάζουν χρωματικά στην Elefant του Orioli.
Έξι μήνες αργότερα η MV Agusta αποκάλυψε την «γήινη» έκδοσή του. Και το όνομα αυτής Enduro Veloce.
MV AGUSTA ENDURO VELOCE 2024 31

Είναι εύκολο να την κατατάξεις ως κλασσικό adventure που μπορεί να κινηθεί σε off road διαδρομές. Οι Ιταλοί όμως ισχυρίζονται πως συνδυάζει τον κόσμο των supersport με αυτόν των off road μοτοσυκλετών.

Χρησιμοποιήθηκε ο τρικύλινδρος των 931 κ.εκ. με αντίθετα περιστρεφόμενο στρόφαλο, εκκεντροφόρους με επεξεργασία DLC, και κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αναφέρουν 124 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 102 Nm στις 7.000 σ.α.λ., με το 85% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ. . Ζυγίζει μόλις 57 κιλά (χωρίς υγρά). Χρησιμοποιεί αντικραδασμικό άξονα για να μειώσει τους κραδασμούς και να εξασφαλίσει την άνεση που αναμένουν όλοι από ένα adventure με τουριστικές ικανότητες. Το quickshifter EAS 4.0 βρίσκεται στην λίστα του στάνταρ εξοπλισμού.
MV AGUSTA ENDURO VELOCE 2024 19

Ο κινητήρας περιβάλλεται από ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο. Γιατί χάλυβας; Επειδή το Enduro Veloce πρέπει να είναι σε θέση να αντέχει τις off road κακουχίες, που γίνονται με υψηλές ταχύτητες. Οι αναβάτες εξέλιξης της KTM εξεπλάγησαν όταν το δοκίμασαν διεξοδικά. Ταυτόχρονα όμως έπρεπε να έχει την ακαμψία που αναμένεται από ένα σπορ πλαίσιο (η μοτοσυκλέτα φτάνει τις 50° κλίσης!). Το αφαιρούμενο υποπλαίσιο είναι επίσης ατσάλινο.
MV AGUSTA ENDURO VELOCE 2024 6

Η σέλα είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος, 850 - 870 mm, οι μπροστινοί δίσκοι 320 mm συνδυάζονται με ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema. Η απόσταση από το έδαφος είναι 230 mm. Οι ζάντες είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, με ακτίνες της Excel Takasago. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι Bridgestone Battlax A41, με ασφάλτινο προσανατολισμό. Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του πιο off road AX41. To βάρος του είναι 224 κιλά χωρίς βενζίνη με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 20 λίτρα.
MV AGUSTA ENDURO VELOCE 2024 11

Το MV Agusta Enduro Veloce χρησιμοποιεί μια αδρανειακή πλατφόρμα με 4 χαρτογραφήσεις, 8 επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης, 2 επίπεδα πέδησης κινητήρα και 2 επίπεδα Cornering ABS, με έλεγχο ανύψωσης εμπρός και πίσω τροχού. Τα πάντα ελέγχονται από τα οθόνη TFT 7 ιντσών, μέσω διακοπτών στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Η οθόνη μπορεί να συνδεθεί με smartphone μέσω Bluetooth ή Wi-Fi και επιτρέπει την πλοήγηση turn by turn.

To MV Agusta Enduro Veloce θα είναι διαθέσιμο από τον Ιούνιο σε τιμή μεταξύ 23 και 24 χιλιάδών ευρώ και θα συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 4 ετών.


Πηγη https://2wo.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.646
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Άμα έχει αυτήν την τιμή,εν σχέσει μ'αυτά που προσφέρει,είναι φτηνότερη από την μπέμπα και πιο όμορφη (σαν Ιταλίδα).Θα το σκεφτώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

JR Replica” Factory Yamaha WorldSBK R1: Το R1 του Jonathan Rea​

Θα παραχθεί σε 65 μονάδες​


Η Crescent Yamaha, η εταιρεία που ανήκει η Pata Prometeon Yamaha WorldSBK, παρουσίασε την περιορισμένης παραγωγής έκδοση του R1 για να γιορτάσει την μεταγραφή στην ομάδα του πιο επιτυχημένου αναβάτη στην ιστορία των superbike
O έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ,μετά από μια επική πορεία με την Kawasaki, «μετακόμισε» το 2024 στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha. Το R1 που παρουσίασε η Crescent δεν θα είναι βαμμένο μόνο στα χρώματα των μοτοσυκλετών του Βρετανού, αλλά θα φέρει και πολλές βελτιώσεις σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής. Είναι τόσο ουσιαστικές και καίριες σε πολλούς τομείς που κάθε ένα από τα 65 που θα παραχθούν θα είναι κοντά στις αγωνιστικές factory μοτοσυκλέτες.
yamaha r1 jonathan rea replica 7

Θα είναι διαθέσιμες σε δύο χρωματισμούς. Της μοτοσυκλέτας των χειμερινών δοκιμών, που αποκάλυψε ο ίδιο ο Rea τον Νοέμβριο του 2023, και της αγωνιστικής με την οποία συμμετέχει ο Rea στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2024.
Με κάτι παραπάνω από 35 χιλιάδες ευρώ (29.995 λίρες Αγγλίας) οι 65 ιδιοκτήτες θα αποκτήσουν μια μοτοσυκλέτα με σύστημα εξάτμισης Akrapovic, πιστό αντίγραφο αυτής που χρησιμοποιείται στις αγωνιστικές, ζάντες Marchesini από σφυρήλατο αλουμίνιο, ελαστικά Pirelli Supercorsa SP, αμορτισέρ Ohlins TTX, κιτ ελατηρίων πιρουνιού Ohlins NIXX και ρυθμιζόμενο σπαμπιλιζατέρ τιμονιού.
yamaha r1 jonathan rea replica 12

Η ισχύς του συστήματος πέδησης έχει ενισχυθεί με τρόμπα Brembo, που συνδυάζεται με σωληνάκια υψηλής πίεσης Hel Performance. Τα γρανάζια είναι της Gandini, ενώ η αλυσίδα είναι της D.I.D, όπως αυτή που χρησιμοποιείται από την εργοστασιακή ομάδα.
yamaha r1 jonathan rea replica 2

Από την GB Racing προέρχονται το προστατευτικό της μανέτας του μπροστινού φρένο και το κιτ προστασίας κινητήρα, όλες οι βίδες είναι τιτανίου της Pro-Bolt. Επιπλέον έχουν τοποθετηθεί πολλά αγωνιστικά εξαρτήματα της GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing), αγωνιστική σέλα, προέκταση ρεζερβουάρ από ανθρακονήματα, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη και βάση πινακίδας.

Προαιρετικά είναι διαθέσιμες δαγκάνες φρένων Brembo GP4RX που συνδυάζονται με δίσκους T-Drive (2.340€), ενώ μπορεί να αποκτηθεί και το Garage Pack (820€) που περιλαμβάνει εμπρός και πίσω αγωνιστικά σταντ, χαλάκι και κουκούλα.
yamaha r1 jonathan rea replica 11

Κάθε μοτοσυκλέτα θα φέρει αποκλειστική αρίθμηση και υπογεγραμμένη πιστοποίηση από τον αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας Paul Denning και τον Jonathan Rea.
Περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.
 
Top Bottom