N
notakos600
Guest
Γιάννη, το έγραψα με την έννοια ότι κάποιες φορές αγοράζουμε κάτι που ίσως να μην χρειαζόμαστε.Δεν εχει διαφορα ,μια φορα θα χρειαστει να το αγορασει ,στην επομενη τα λ7 που θα γλυτωνει θα τα κανει βενζινες
Γιάννη, το έγραψα με την έννοια ότι κάποιες φορές αγοράζουμε κάτι που ίσως να μην χρειαζόμαστε.Δεν εχει διαφορα ,μια φορα θα χρειαστει να το αγορασει ,στην επομενη τα λ7 που θα γλυτωνει θα τα κανει βενζινες
Ναι ,ενα δικιο το 'χεις.
Αλλα σαν αγορα εχει και τη λογικη του.
Εννοειται οτι βαζοντας φιλτρο/εξατμηση σιγα σιγα το ψηνεις για προγραμμα ,πραγμα που σημαινει κι αλλα φραγκα σε εναν τρυπιο κουμπαρα(το λεω για καθε μηχανακι ,ναι? );)
Αλλα εκεινο το χαμογελο που θα σε αφησει ρε φιλε ,ανεκτιμητο!
Συμφωνώ σε όλα...απλά γελάω όταν σκέφτομαι μια συζήτηση που είχαμε με τη Νατάσσα.
Μου λέει...-μετά τους καθρέφτες στα αντίβαρα, δεν ξαναγοράζω τίποτα για το μηχανάκι...
‘συ μη χάσεις! Να μου την υποβαθμίσεις τη μηχανάρα μου :DDB Killer το παπί, άστα διαλα.....
Μανώλη...το παπί πάει αέρα φίλε, άσε BikeDB Killer το παπί, άστα διαλα.....
+847 ........Και να συμπληρώσω οτι η αναστροφή της ροής των καυσαερίων όπως το λέει ο Αντρέας ενίοτε καίει και βαλβιδεςΑλλο στα καρπυρατερατα και αλλο στα ψεκαστα
Το ''ελευθερο'' φιλτρο εχει πιο αραιη σιτα απο την οποια επιτρεπει να περασει περισσοτερος αερας αλλα και πιο μεγαλα κομματια βρωμιας
Με το ''μαμα'' φιλτρο οταν ψιλοζοριζεται ( καρπυρατερατα ) να ρουφηξει κανει και υποπιεση αναλογα με το στενωμα (βεντουρι ) και εξαερωνει πιο ευκολα βενζινη απο το ζιγκλερ (για αυτο θελεις μεγαλυτερο γιατι για την παραπανω ποσοτητα αερα και την διαφορα πιεσης θελεις περισσοτερη βενζινη )
Αν τα ζιγκλερ τα καταφερνουν κανει σωστη καυση και το βλεπεις απο το χρωμα του μπουζι
Στα ψεκαστα συνηθως ο εγκεφαλος εχει περιθωριο να το διορθωσει και το βλεπεις οπως ειπαμε απο το μπουζι
Οσο για το ''μπαμ μπουμ " Υπαρχει μια φαση στην λειτουργεια του μοτερ που και οι δυο βαλβιδες ειναι ταυτοχρονα ανοιχτες (το λεγομενο και παλατζο )
και η εξατμιση σαν πιο ζεστη τραβαει αερα (στην περιπτωση μας μιγμα) γιατι κανει ''κανει ρευμα ''
Αν η εξατμιση ειναι σωστη (παιζει ρολο και ο χρονος απο τις μοιρες του εκκεντροφορου ) με το που εξισωνεται η πιεση ( δηλ βρισκει καπου κοντρα ) και αρχιζει και κλεινει η εξαγωγη ενω εχει ηδη αρχισει το εμβολο να κατεβαινει (εισαγωγη ) μια ποσοτητα απο αυτο γυριζει προς τα πισω στον κυλινδρο Αν η εξατμιση ειναι ελευθερη αργει να επιστρεψει με αποτελεσμα οταν κλεινει η βαλβιδα μενει στην εξατμιση και κανει '' μπαμ ''
θελεις να το ακους ; θα πρεπει να εισαι σιγουρος οτι ειναι σωστη και η καυση (χρωμα των μπουζι )
Άρα δε μου έλεγε μπαρούφες ο συνάδελφος+847 ........Και να συμπληρώσω οτι η αναστροφή της ροής των καυσαερίων όπως το λέει ο Αντρέας ενίοτε καίει και βαλβιδες
Βρε παιδί μου. Το έγραψα στην αρχή. Μου είπε ένας καπετάνιος στο γραφείο ότι τα σκασίματα έχουν να κάνουν με καύση και μπορεί να χτυπήσουν βαλβίδες, και με έβαλε σε σκέψεις. Έτσι ξεκίνησα την κουβέντα εδώ. Εκείνος βέβαια υποστήριζε να βάλω την τάπα τώρα που ανεβαίνει η θερμοκρασία .....Ο ποιος;
Τελικά να ψαχτω να βάλω ή όχι;
Δεν το είδα σορυ, πολυ καλα σου είπε, το γιατί θα στο εξηγήσω απο κοντά, την θεωρια εννοώ...Βρε παιδί μου. Το έγραψα στην αρχή. Μου είπε ένας καπετάνιος στο γραφείο ότι τα σκασίματα έχουν να κάνουν με καύση και μπορεί να χτυπήσουν βαλβίδες, και με έβαλε σε σκέψεις. Έτσι ξεκίνησα την κουβέντα εδώ. Εκείνος βέβαια υποστήριζε να βάλω την τάπα τώρα που ανεβαίνει η θερμοκρασία .....
Πειράζει που εισαι απο τα καλύτερα παιδια;Εντάξει. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Δε θα κάνω τίποτα. Και θα μάθω να οδηγάω. Πάλι εκεί καταλήξαμε!
Θα τα λες και μετά τα τσαγάκια αυτά;;;;;Πειράζει που εισαι απο τα καλύτερα παιδια;