Yπάρχει και η Givi αλλά γίνεται σαν βέσπα....Από εμφάνισης του MT09 Tracer ειχα διακρίνει ότι η βαση της ζελατίνας είναι μικρή και η μαμα ζελατίνα άχαρη και μικρή.
Ακόμα κι αυτή που ανεβάζεις Μανώλη δεξια-αριστερα πανω από τα φανάρια αφηνει κενό.
Δε θα χανοταν ο κόσμος να ήταν πιο ανοιχτή η βάση,τουλαχισυον 5cm στην καθεμία πλευρά.Θα έδινε περιθώριο για μεγαλύτερη ζελατίνα.
Μηχανακι που περνάει για πλάκα τα 200 έφτιαξαν.Γιατι να μην παρέχει μεγαλύτερη κάλυψη στον αναβάτη;
Μανώλη δεν βοηθάω,ξέρω.:(
Μανώλη μου το αισθητικό όταν παίζει ασφάλεια για εμένα έρχεται δεύτερο.Yπάρχει και η Givi αλλά γίνεται σαν βέσπα....
Θα γίνει σαν του esel το περίπτερο...Μανώλη μου το αισθητικό όταν παίζει ασφάλεια για εμένα έρχεται δεύτερο.
Προτιμώ την Givi από την άλλη,προσωπικά.
Εκεί στα πολλά ή με το σώμα έξω στη στροφή προτιμώ να με βαρέσει λιγότερος αερας για την μικρότερη δυνατή ταλάντωση..
Μου άρεσε το παρακάτω.
Αν δένει γερά με την μαμά νομίζω θα είναι η καλύτερη λύση..
Apache i give you the solution..
Κάνει και πολύ μάλιστα, αλλά πιστεύω ότι με την συγκεκριμένη αναβαθμίζεται και αισθητικά...Φαινεται καλοφτιαγμενη
με πολλες γωνιες για ανατεχει την πιεση....
η βαση ειναι στενη το μηχανακι και αυτο περιοριζει πολυ το μεγεθος της....
αν ανεβαινει ψηλοτερα απο την μαμα, και η τιμη δεν ειναι διαστημικη....γιατι οχι..
αλλιως το κλασσικο extender δεν θα κανει δουλεια με την μαμα;
Κλίκαρε από κάτω πριν τα λουλούδια.Δεν κατάλαβες ότι σου είχα παραθέσει πρόταση.Ποιά είναι αυτή;
Nαι γιατί στο περίπτερό σου δεν χρειαζεται;
Yπάρχει και η Givi αλλά γίνεται σαν βέσπα....
Στέλιο ότι και να του πεις... "κίτρινη" βλέπει τη ζελατίνα σου..εκτός του οτι ειναι ρυθμιζόμενη ....με καλυπτει πλήρως !!!
Και γιατί τα περισσότερα περιπτερα έχουν after market ζελατίνες; Και σε μένα είναι ρυθμιζόμενη και μάλιστα την ρυθμιζεις εν πλω χωρίς να σταματήσειςεκτός του οτι ειναι ρυθμιζόμενη ....με καλυπτει πλήρως !!!