δυο λογια απο μια μικρη βολτιτσα που εκανα.
καταρχην ειναι κινεζικο και φαινεται.γιατι εχω ακουσει απτο οτι ειναι ιδιο με αλλα ακριβοτερα μηχανακια,μεχρι το οτι εχει ιδια ποιοτητα νε πατινι κινεζικο με 10 ευρω.
η αληθεια ειναι καπου στην μεση.τα πλαστικα του,το οργανο μπροστα,το πλαισιο(με τις λιγο χοντροκομμενες κολλησεις) ειναι μια χαρα.
ομως βλεπεις στα πατητηρια,στους λεβιεδες,στο ποδοφρενο,στις χουφτες οτιειναι φθηνες κατασκευες.
ειναι χαμηλο.πολυ χαμηλο.το "x" ειναι αρκετα ψηλοτερο,οπως ειναι μια κανονικη μοτοσυκλετα.ο κινητηρας δειχνει οτι ειναι 500 κυβικα και πως ειναι βαρυ το μηχανακι.παρολαυτα ειναι πολυ γραμμικο,με λιγους κραδασμους σε καποιες στροφες να φτανουν στο τιμονι.οχι κατι ενοχλητικο,βεβαια δεν ξερω σε πολυωρη οδηγηση αν θα ενοχλει.
οι αναρτησεις ειναι οκ.δεν τρελαθηκα αλλα δεν ξενερωσα κιολας.διαβαζοντας οτι στο χ εχουν βαλει την ιδια εμπρος αναρτηση,θεωρω πως δεν επαρκη για εκτος δρομου χρηση.δεν μιλαω για εντουραδα,μιαλω για νορμαλ πραγματακια.
η ζελατινα του δεν ειναι εντελως διαφανη,οπως ηταν σε διπλανο tiger πχ.εκανα κατι σαν νερα μεσα.
ειμαι επιφυλακτικος οσον αφορα την αντοχη καποιων πραγματων στον χρονο,η σε τυχον αναβαθμιση σε επομενα μοντελα.
υγ.
αυτο που μου κεντρισε το ενδιαφερον στην εκθεση παντως ειναι το leoncino,παροτι δεν τρελενομαι με τετοιου ειδους μηχανακια.