Συγχαρητήρια
Αν θέλεις γράψε κ λίγο πως κατέληξες σε αυτά τα υλικά, τα κόστη κλπ και την αίσθηση που είχες πριν/μετά ώστε να μπούμε στο κλίμα
Αυτα που εχω βαλει ειναι γραμμενα κατω στην περιγραφη του βιντεο.
Τα της εξατμισης τα εχω και με κωδικους.
Το προγραμμα με στοίχησε 250 ευρω.
Ηθελα να αλλαξω εξατμιση για τον ηχο καθαρα ,
ειχα να αλλαξω εξατμιση απο τοτε που ειχα ενα dragstar 650 (υπαρχει στο καναλι μου).
Εψαχνα δλδ τον ηχο , το οτι πηρε μερικα αλογα η μηχανη ηταν επακολουθο μιας που
''κυνηγώντας''τον ηχο επρεπε να αλλαξω και φιλτρο και αναγκαστικα εβαλα κ προγραμμα.
Οχι οτι με πιεσε κανεις δλδ , ηθελα να κανω σωστη δουλεια.
Ειχα βεβαια τη δυνατοτητα να το ανεβασω +9 ,10 αλογα ,αλλα δε το ηθελα
και τα βρικαμε στα +5.5 με τον μηχανικο, που ειναι κορυφαίος, οποιος ψαχτει θα καταλαβει.
Το μηχανακι πλεον δε κανει εκεινο το απότομο ανοιγμα ,το τζερκινγκ ,που λενε στο γκαζι χαμηλα.
Βασικα φαινεται κ στο γραφημα ,
ανεβαζε απότομα στις 3000 με 3200 στροφες,
ανεβαζε δλδ κακογουστα να το πω.
Αυτο πλεον εξομαλύνθηκε.
Ειναι πλεον ποιο δυνατο , ποιο ''γεματο'' ,
σηκωνεται ποιο ευκολα,
κανει μπαντιες αρκετα ποιο ευκολα
καιει βενζινη πολυ ποιο ευκολα !!!!!