R.E.H
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.213
- Μοτοσυκλέτα
- Royal Enfield Himalayan
- Όνομα
- Παναγίωτης
- Περιοχή
- Νίκαια
Αυτή η εταιρία και αναφέρομαι στην Royal Enfield έχει κάνει τεράστια άλματα τα τελευταία χρόνια όσον αφορά τον σχεδιασμό και την ποιότητα των μηχανών που κατασκευάζει!!!
Το νέο Himalayan είναι το καλύτερο μηχανάκι που έχει βγάλει μέχρι στιγμής …
Κάθε νέο της μηχανάκι είναι καλύτερο και πιο προσεγμένο από όλα τα προηγούμενα ανεξαρτήτως τιμής!!!
Η δεύτερη γενιά του Himalayan έχει γίνει υδρόψυκτη για πρώτη φορά στα 120 χρόνια της εταιρίας, έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς …
Αν τα δεις δίπλα δίπλα το παλιό και το νέο δεν πιστεύεις ότι ο ίδιος κατασκευαστής τα έφτιαξε και τα δύο!!!
Το παλιό δείχνει πολύ φθηνό, πρόχειρο, σαν από άλλη εποχή, βέβαια είναι και πιο απλό σαν κατασκευή με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αλλά το νέο είναι βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, κινητήρας, επιδόσεις, αναρτήσεις, χωροταξία, διαστήματα σέρβις, φανάρι, (γεννήτρια για την υποστήριξη αξεσουάρ) …
Δείχνουν να έχουν σκεφτεί σχεδόν τα πάντα και να έχουν βελτιώσει όλα τα ελαττώματα η τις ελλείψεις που είχε το παλιό …
πχ δεν εξέχει ούτε το μοχλικό ούτε ο κεντρικός ορθοστάτης (έρχεται ως στάνταρ όπως θα έπρεπε σε όλα τα μηχανάκια) από κάτω σε αντίθεση με το παλιό που συχνά πυκνά τα κοπανάς αν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός ασφαλτόδρομου …
Το νέο στρογγυλό όργανο είναι όμορφο στο μάτι και οι πληροφορίες που δείχνει και δεν είναι και λίγες είναι ευανάγνωστες, ενώ περίμενα ότι θα ξενίσει μου άρεσε πολύ, περισσότερο από το να είχε κάποιο παραλληλόγραμμο.
Μόνη παραφωνία ή έλλειψη πίσω στοπ φαναριού που είναι ενσωματωμένο στα πίσω φλας!!!
Το νέο είναι ένα μηχανάκι έτοιμο να σε ταξιδέψει στα πέρατα του κόσμου όπως και το παλιό αλλά λίγο πιο γρήγορα, λίγο πιο άνετα, λίγο πιο εύκολα …
Όσον αφορά το βάρος με άδειο σχετικά το ρεζερβουάρ το νέο δείχνει καλοζυγισμένο, τουλάχιστον στατικά και στο να το σπρώχνεις και το παλιό δεν δείχνει τα κιλά του μιας και έχει αρκετά χαμηλά το κέντρο βάρους …
Οι κολλήσεις στο πλαίσιο δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ του νέου και του απερχόμενου μοντέλου και ποιοτικά δείχνει αρκετά σκαλιά ίσως και ολόκληρη σκάλα καλύτερο απο το παλιό!
Για την τιμή του θα έλεγα ότι είναι μια πάρα πολύ τίμια πρόταση ίσως απο τις καλύτερες όσον αφορά για μηχανή της μικρομεσαίας κατηγορίας travel enduro κατά την γνώμη μου, αλλά αυτό θα το δώ και στην πράξη αφού το ταξιδέψουμε αρκετά και εκτεταμένα …
Θα έλεγα ότι δείχνει αρκετά ακριβότερη από ότι την έχουν τιμολογήσει ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι η αύξηση της τιμής είναι της τάξης των 500-700 ευρώ περίπου παραπάνω από το απερχόμενο μοντέλο …
Το νέο Himalayan είναι το καλύτερο μηχανάκι που έχει βγάλει μέχρι στιγμής …
Κάθε νέο της μηχανάκι είναι καλύτερο και πιο προσεγμένο από όλα τα προηγούμενα ανεξαρτήτως τιμής!!!
Η δεύτερη γενιά του Himalayan έχει γίνει υδρόψυκτη για πρώτη φορά στα 120 χρόνια της εταιρίας, έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς …
Αν τα δεις δίπλα δίπλα το παλιό και το νέο δεν πιστεύεις ότι ο ίδιος κατασκευαστής τα έφτιαξε και τα δύο!!!
Το παλιό δείχνει πολύ φθηνό, πρόχειρο, σαν από άλλη εποχή, βέβαια είναι και πιο απλό σαν κατασκευή με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αλλά το νέο είναι βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, κινητήρας, επιδόσεις, αναρτήσεις, χωροταξία, διαστήματα σέρβις, φανάρι, (γεννήτρια για την υποστήριξη αξεσουάρ) …
Δείχνουν να έχουν σκεφτεί σχεδόν τα πάντα και να έχουν βελτιώσει όλα τα ελαττώματα η τις ελλείψεις που είχε το παλιό …
πχ δεν εξέχει ούτε το μοχλικό ούτε ο κεντρικός ορθοστάτης (έρχεται ως στάνταρ όπως θα έπρεπε σε όλα τα μηχανάκια) από κάτω σε αντίθεση με το παλιό που συχνά πυκνά τα κοπανάς αν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός ασφαλτόδρομου …
Το νέο στρογγυλό όργανο είναι όμορφο στο μάτι και οι πληροφορίες που δείχνει και δεν είναι και λίγες είναι ευανάγνωστες, ενώ περίμενα ότι θα ξενίσει μου άρεσε πολύ, περισσότερο από το να είχε κάποιο παραλληλόγραμμο.
Μόνη παραφωνία ή έλλειψη πίσω στοπ φαναριού που είναι ενσωματωμένο στα πίσω φλας!!!
Το νέο είναι ένα μηχανάκι έτοιμο να σε ταξιδέψει στα πέρατα του κόσμου όπως και το παλιό αλλά λίγο πιο γρήγορα, λίγο πιο άνετα, λίγο πιο εύκολα …
Όσον αφορά το βάρος με άδειο σχετικά το ρεζερβουάρ το νέο δείχνει καλοζυγισμένο, τουλάχιστον στατικά και στο να το σπρώχνεις και το παλιό δεν δείχνει τα κιλά του μιας και έχει αρκετά χαμηλά το κέντρο βάρους …
Οι κολλήσεις στο πλαίσιο δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ του νέου και του απερχόμενου μοντέλου και ποιοτικά δείχνει αρκετά σκαλιά ίσως και ολόκληρη σκάλα καλύτερο απο το παλιό!
Για την τιμή του θα έλεγα ότι είναι μια πάρα πολύ τίμια πρόταση ίσως απο τις καλύτερες όσον αφορά για μηχανή της μικρομεσαίας κατηγορίας travel enduro κατά την γνώμη μου, αλλά αυτό θα το δώ και στην πράξη αφού το ταξιδέψουμε αρκετά και εκτεταμένα …
Θα έλεγα ότι δείχνει αρκετά ακριβότερη από ότι την έχουν τιμολογήσει ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι η αύξηση της τιμής είναι της τάξης των 500-700 ευρώ περίπου παραπάνω από το απερχόμενο μοντέλο …