Pan-dvs
well know member
Aντιγραφω απο https://www.xmoto.gr/ls2-kranos-ff811-vector-ii-carbon
Το νέο τεχνολογικά αναβαθμισμένο full-face κράνος της LS2 FF811 Vector II προσφέρει τεχνολογία και χαρακτηριστικά που συναγωνίζεται τα καλύτερα κράνη στον κόσμο. Το κέλυφος του είναι κατασκευασμένο από υψηλής απόδοσης υλικό Fiberglass που το κάνει απίστευτα ελαφρύ, αλλά ταυτόχρονα ανθεκτικό και ασφαλές, είναι αεροδυναμικό και σταθερό ακόμα και σε συνθήκες που επικρατούν δυνατοί άνεμοι.
Χαρακτηριστικά κελύφους
Οι ζελατίνες της LS2 είναι κατασκευασμένες με ένα σύστημα 3D που διορθώνει τυχόν διαθλάσεις. Φτιαγμένες πάντα από πρώτης ποιότητας Polycarbonate, με μεγάλη αντοχή στην πρόσκρουση, δεν παρουσιάζουν παραμορφώσεις και προσφέρουν την μέγιστη διαύγεια.
Για να διασφαλίζεται η καλή προστασία, το κράνος πρέπει να ταιριάζει το κεφάλι σας τέλεια, πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό στο σχήμα του κέλυφους και στα υλικά για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων από ενδεχόμενη πτώση. Είναι το κλειδί για να έχετε τέλεια εφαρμογή στο κεφάλι σας από έξω προς τα μέσα, όπως και η επένδυση EPS, η οποία θα πρέπει να ταιριάζει με το σχήμα της κεφαλής του ανθρώπου.
Πρωτα απ ολα μιλαμε για πολυ ποιοτικο κρανος...κελυφος,αεραγωγοι,μαξιλαρακια,ζελατινα κλπ ολα τους σε παραπεμπουν σε κρανος μεγαλυτερης κατηγοριας.Το βαρος του κατω απο τα 1350 που δινει η εταιρεια και αν σκεφτεις οτι εχει και δευτερη ζελατινα για τον ηλιο υπερικανοποιητικο.Η ζελατινα δεν παραμορφωνει ουτε στο ελαχιστο.Τα μαξιλαρια του αγκαλιαζουν πολυ καλα το κεφαλι και ειναι οσο πρεπει *****α για να μην σε ενοχλει πουθενα.
Αρνητικο το οτι τα γυαλια δυσκολευομουν παρα πολυ να τα βαλω.Πατησα λιγο το υλικο με το χερι και λυθηκε το 80% του προβληματος.Θα μπορουσαν ομως να κανουν ενα αυλακι και να μην υπαρχει θεμα.Επισης αρνητικο το οτι οταν πας να το βγαλεις θελει καποια προσπαθεια και το συνεχομενο βαλε βγαλε κακοποιει το ενα αυτι.Αυτο λυθηκε φορωντας buff και καλυπτοντας τα αυτια για να γλυστραει πιο ευκολα.Υποθετω οτι με την χρηση θα κατσει λιγο το μαξιλαρακι και θα ερθει στα ισα του.
Προσπαθησα να βρω αξιολογηση του στο sharp αλλα ειναι πολυ καινουργιο και δεν προλαβαν να το τσεκαρουν.Στηριχτηκα ομως στο οτι πληρει τις τελευταιες προδιαγραφες ECE 2206.Θα σταθω μονο στο μεταλλικο του κουμπωμα που ειναι νεα πατεντα το οποιο μπαινοβγαινει πολυ ευκολα και ασφαλιζει με μαγνητη.
Το κρανος μου ηρθε με Pinlock το οποιο μαλλον δεν θα το τοποθετησω,με δευτερη μαυρη ζελατινα.με φουσκωτο κολαρο για τον λαιμο,την πανινη θηκη του αλλα και ειδικο σακο-βαλιτσακι μεταφορας απο ειδικο αφρωδες υλικο.
Οι πρωτες εντυπωσεις πολυ-πολυ θετικες αλλα επειδη οι ιστοριες γραφονται στον δρομο θα επανελθω μετα απο δοκιμη σε πραγματικες συνθηκες.
Μεχρι τοτε βολευτειτε με τα στοιχεια που δινουν αυτοι που το δοκιμασαν για ενα τετραμηνο σε καθημερινη χρηση.
Το νέο τεχνολογικά αναβαθμισμένο full-face κράνος της LS2 FF811 Vector II προσφέρει τεχνολογία και χαρακτηριστικά που συναγωνίζεται τα καλύτερα κράνη στον κόσμο. Το κέλυφος του είναι κατασκευασμένο από υψηλής απόδοσης υλικό Fiberglass που το κάνει απίστευτα ελαφρύ, αλλά ταυτόχρονα ανθεκτικό και ασφαλές, είναι αεροδυναμικό και σταθερό ακόμα και σε συνθήκες που επικρατούν δυνατοί άνεμοι.
Χαρακτηριστικά κελύφους
- Υλικό κατασκευής HPFC: Το υψηλής απόδοσης Fiberglass Composite είναι ένα προσεκτικά πολυεπίπεδο μείγμα μοναδικής ύφανσης fiberglass και οργανικής ρητίνης σε ένα ισχυρό, εξαιρετικά ελαφρύ, αλλά άκαμπτο κέλυφος όταν δέχεται χτύπημα, ενώ διανέμει την ενέργεια για μια ασφαλέστερη οδήγηση.
6 μεγέθη κελύφους - Νέες Προδιαγραφές Certified ECE 22.06
- Βάρος GR 1500 ± 50
- Μεγέθη XXS - 4XL
Οι ζελατίνες της LS2 είναι κατασκευασμένες με ένα σύστημα 3D που διορθώνει τυχόν διαθλάσεις. Φτιαγμένες πάντα από πρώτης ποιότητας Polycarbonate, με μεγάλη αντοχή στην πρόσκρουση, δεν παρουσιάζουν παραμορφώσεις και προσφέρουν την μέγιστη διαύγεια.
- Iridium Blue Sun Visor
- Quick Release System
- Αντιχαρακτική
- Προστασία UV
- Αντιθαμβωτική
- Υποδοχή για να δεχθεί Pinlock Max Vision (Περιέχεται).
- Περιέχει και δεύτερη ζελατίνα φυμέ
- Επένδυση για άνεση και για χρήση για πολλά χιλιόμετρα
- Αφαιρούμενη και πλενόμενη
- Επένδυση διαπνέουσα
- Υποαλλεργική επένδυση
- Επένδυση κομμένη με laser
- ''Κουρτίνα'' σιαγόνας
- Έτοιμο για τοποθέτηση ενδοσυνεννόησης
Για να διασφαλίζεται η καλή προστασία, το κράνος πρέπει να ταιριάζει το κεφάλι σας τέλεια, πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό στο σχήμα του κέλυφους και στα υλικά για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων από ενδεχόμενη πτώση. Είναι το κλειδί για να έχετε τέλεια εφαρμογή στο κεφάλι σας από έξω προς τα μέσα, όπως και η επένδυση EPS, η οποία θα πρέπει να ταιριάζει με το σχήμα της κεφαλής του ανθρώπου.
- Μεταλλικό κούμπωμα γρήγορης απελευθέρωσης
- Επείγουσα αφαίρεση επένδυσης
- Ενισχυμένο λουρί σιαγώνας
- Μεταλλική πλάκα ασφαλείας: Αυτό το μεταλλικό τρίγωνο είναι ένα χαρακτηριστικό της LS2 αποκλειστικά, ώστε να προσαρμόζονται με μεγαλύτερη ασφάλεια τα λουριά που δένουν το κράνος, με ασφάλεια πάνω στο κέλυφος.
- Ανακλαστικό επίθεμα ασφαλείας: Για να αυξηθεί η ασφάλεια του αναβάτη τη νύχτα ή σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας, το κολλάρο λαιμού διαθέτει ένα ανακλαστικό επίθεμα ασφαλείας το οποίο αντανακλά τη νύχτα στα φώτα των άλλων οχημάτων.
- Πολλαπλής επίστρωσης EPS
- Κολάρο λαιμού
- Υποδοχές αέρα με κανάλια
- Επάνω αεραγωγός
- Εμπρός αεραγωγός 2 θέσεων
- Αεραγωγός σιαγόνας
- Εξαγωγή αέρος
- Επιρίνιο: Τα κράνη της LS2 είναι εξοπλισμένα με επιρίνιο το οποίο βοηθάει να μειώνεται το θάμπωμα της ζελατίνας όταν αυτή είναι κλειστή, ενώ βοηθάει το μοτοσικλετιστή να αναπνέει πιο άνετα όταν είναι ανοιχτή.
Πρωτα απ ολα μιλαμε για πολυ ποιοτικο κρανος...κελυφος,αεραγωγοι,μαξιλαρακια,ζελατινα κλπ ολα τους σε παραπεμπουν σε κρανος μεγαλυτερης κατηγοριας.Το βαρος του κατω απο τα 1350 που δινει η εταιρεια και αν σκεφτεις οτι εχει και δευτερη ζελατινα για τον ηλιο υπερικανοποιητικο.Η ζελατινα δεν παραμορφωνει ουτε στο ελαχιστο.Τα μαξιλαρια του αγκαλιαζουν πολυ καλα το κεφαλι και ειναι οσο πρεπει *****α για να μην σε ενοχλει πουθενα.
Αρνητικο το οτι τα γυαλια δυσκολευομουν παρα πολυ να τα βαλω.Πατησα λιγο το υλικο με το χερι και λυθηκε το 80% του προβληματος.Θα μπορουσαν ομως να κανουν ενα αυλακι και να μην υπαρχει θεμα.Επισης αρνητικο το οτι οταν πας να το βγαλεις θελει καποια προσπαθεια και το συνεχομενο βαλε βγαλε κακοποιει το ενα αυτι.Αυτο λυθηκε φορωντας buff και καλυπτοντας τα αυτια για να γλυστραει πιο ευκολα.Υποθετω οτι με την χρηση θα κατσει λιγο το μαξιλαρακι και θα ερθει στα ισα του.
Προσπαθησα να βρω αξιολογηση του στο sharp αλλα ειναι πολυ καινουργιο και δεν προλαβαν να το τσεκαρουν.Στηριχτηκα ομως στο οτι πληρει τις τελευταιες προδιαγραφες ECE 2206.Θα σταθω μονο στο μεταλλικο του κουμπωμα που ειναι νεα πατεντα το οποιο μπαινοβγαινει πολυ ευκολα και ασφαλιζει με μαγνητη.
Το κρανος μου ηρθε με Pinlock το οποιο μαλλον δεν θα το τοποθετησω,με δευτερη μαυρη ζελατινα.με φουσκωτο κολαρο για τον λαιμο,την πανινη θηκη του αλλα και ειδικο σακο-βαλιτσακι μεταφορας απο ειδικο αφρωδες υλικο.
Οι πρωτες εντυπωσεις πολυ-πολυ θετικες αλλα επειδη οι ιστοριες γραφονται στον δρομο θα επανελθω μετα απο δοκιμη σε πραγματικες συνθηκες.
Μεχρι τοτε βολευτειτε με τα στοιχεια που δινουν αυτοι που το δοκιμασαν για ενα τετραμηνο σε καθημερινη χρηση.