Σε συνέχεια αναρτησης μου,για το σερβις,των 20000 χλμ,στην VOGE DS 500 που κατεχω,και στην αναφορα μου για το προβλημα της λυχνιας check engine,που αναψε και εμεινε αναμμενο, αναφερω τα νεωτερα γεγονοτα.Εγινε ο ελεγχος,και το διαγνωστικο εδειξε προβλημα μειγματος.Αρχικα θεωρηθηκε οτι οφειλετο,σε κακης ποιοτητος βενζινη,και αφου σβηστηκε η ενδειξη,εγινε συσταση να γεμισει το ρεζερβουαρ με 100αρα βενζινη,ελπιζοντας σε λυση του προβληματος.Σημειωτεον,οτι καμμια δυσλειτουργια ,δεν φαινοταν στη χρηση της μοτο,εκτος απο μια ελαχιστη αυξηση της καταναλωσης της ταξεως του 7% περιπου,και μια ανεπαισθητη μειωση της δυναμης,και ανεπαισθητα σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου.Γεμιζω λοιπον με 100αρα το τεποζιτο ,και κανω καμμια 150αρια χλμ με την καινουργια βενζινη,ευχαριστημενος οτι ΔΕΝ θα ξανα αναψει,στο τελος ομως της βολτας ΤΣΟΥΠ,ξανα αναβει ,και παραμενει αναμμενο.Τ'αφηνω στο γκαραζ και την αλλη μερα,παω στα κεντρικα στην Νεα φιλαδελφεια.Εκει μου ξαναβαζουν το διαγνωστικο,μου παιρνουν τα στοιχεια,σβηνουν την ενδειξη,και μου λενε ,οτι θα επικοινωνησουν με το εργοστασιο,για περαιτερω πληροφοριες.Την αλλη μερα ξαναπαω,αφου ειχε ξανα αναψει ,και σε συζητηση με τον αρχιμηχανικο Κο κωστα,μου ειπε οτι ,το εργοστασιο τους ενημερωσε οτι η συγκεκριμμενη ενδειξη ,αφορα δυσλειτουργια ενος αυλού καυσιμου ,που λογω σφιχτων ανοχων δυσλειτουργει σε πολυ υψηλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος,ειναι προβλημα ,που εχει αναφερθει και απο αλλους,και αναμενονται κιτ αντικαταστασης ,που μπορω να τοποθετησω οταν ερθουν στην Ελλαδα, και εφ οσον εχουν παρει τα στοιχεια μου θα μου τοποθετηθει αμα τη αφιξει.Σε ερωτηση μου αν κινδυνευει το μηχανακι με αυτην την ενδειξη μονιμα αναμμενη,διοτι θελω να το χρησιμοποιησω μεχρι να ερθουν τα ανταλλακτικα,με διαβεβαιωσε ,οτι δεν υπαρχει κανενας κινδυνος.Οποτε οταν θα εχω νεωτερα ,θα σας ενημερωσω.ΜΕΧΡΙ στιγμης αψογη ενημερωση και εξυπηρετηση απο την voge,και την αντιπροσωπεια της ,στην Ελλαδα.