User K
new member
- Δημοσιεύσεις
- 0
Κατ αρχήν η εκκίνηση
Ο αγώνας είχε χαρακτηριστεί στεγνός και μόνο ο Μίλερ είχε προβλέψει σωστά να βάλει λάστιχα σλικ ενώ βρίσκονταν στην πολ ποζίσιον που είχε κερδίσει πανάξια την προηγούμενη μέρα (πάλι με σλικ)
Σύμφωνα με τον κανονισμό λοιπόν όλοι οι άλλοι έπρεπε να κάνουν ένα γύρο warm up και μετά να μπουν στα πιτς και ν αλλάξουν λάστιχα.
Αν αυτό είχε συμβεί ο Μίλερ πιθανότατα θα είχε κερδίσει τον αγώνα αφού θα είχε εκκινήσει και μόνος του.
Όλοι οι άλλοι πιλότοι, που είχαν λάθος λάστιχα, χωρίς να πάρουν άδεια από κανέναν μπήκαν στα πιτς από την κεντρική είσοδο υπηρεσίας που βρίσκετε στο κέντρο του pit lane.
Αργότερα αφού είχαν ξαναμπεί όλοι στην πίστα οι διοργανωτές έδωσαν καθυστέρηση για να σώσουν την κατάσταση.
Η γελοία λύση που δόθηκε σ όλα αυτό ήταν να κάτσουν όλοι κάποια μέτρα πίσω από τον Μίλερ.
Όλοι λοιπόν μπαίνουν στη γραμμή εκτός από τον Μαρκ Μάρκεζ που του σβήνει η μηχανή.
Αγνοώντας τον κριτή που του υποδεικνύει να πάει στην άκρη και από κει στην pit lane αυτός σπρώχνει τη μηχανή και στη δεύτερη προσπάθια την βάζει μπρός. Συνεχίζει ανάποδα απ τη φορά της πίστα και μπαίνει στη θέση του κανονικά σαν να μην έγινε τίποτα.
Σύμφωνα με τον κανισμό έπρεπε να να μπει πάλι στο pit lane και να ξεκινήσει από εκεί.
Στην χειρότερη περίπτωση έπρεπε να κάνει το worm up και αν φύγει τελευταίος.
Φυσικά τίποτε απ αυτά δεν έγινε και ο ΜΜ έφυγε νορμαλ από τη θέση του.
Με μεγάλη καθυστέρηση μετά τον έστειλαν για ride trough το οποίο είναι χάδι αν σκεφτεί κανένας πόσους κανονισμούς έχει παραβεί.
-Αγνόησε το κριτή
-Πήγε ανάποδα στην πίστα
-Εκκίνηση από λάθος θέση πιο ευνοϊκή.
Σαν να μην έφτανα όλα αυτά, μετά ride trough ξεκινάει ένα τρελό αγώνα με 1ο θύμα τον Α. Εσπαργκαρό τον οποίο τον πετάει στην άκρη μετά από ένα αυτοκτονικό μπάσιμο.
Οι αγωνοδίκες άμεσα λένε να επιστραφεί η θέση στον Εσπαργκαρό και να συνεχιστεί ο αγώνας κανονικά (με ζημιά φυσικά στον Εσπαργκαρό που έχασε χρόνο)
Λίγη ώρα μετά κάνει ακριβώς το ίδιο στο Ρόσσι και τον ρίχνει κάτω. Ο Ρόσσι έξω φρενών, κάνει ένσταση και στο τέλος του αγώνα έρχεται ακόμα ένα χάδι με -30'
ενώ θα έπρεπε να είχε βγει μαύρη σημαία επί τόπου.
Αυτός ο αγώνας έκανε εμφανή όλη την ασχετοσύνη που υπάρχει πια στα motogp
Οι πιλότοι και οι ομάδες κάνουν ότι γουστάρουν, χωρίς να γνωρίζουν καν τους κανονισμούς
και το χειρότερο είναι ότι οι υπεύθυνοι του αγώνα (που έχουν και παλιούς πιλότους μάλιστα) γελοιοποιεί το όλο θέμα αγνοώντας ή αλλάζοντας επί τόπου τους κανονισμούς κατ όπως τους κάνει κέφι και χωρίς ξεκάθαρο κριτήριο.
Φυσικά κάπου εδώ θα έπρεπε να επέμβει η FIM και να βάλει τάξη αλλά μην περιμένετε τίποτα τέτοιο.
Μετά λοιπόν τις 5 παραβάσεις που έκανε ο ΜΜ ας περιμένουμε να δούμε αν η DORNA, οι υπεύθυνοι του αγώνα και η ομάδα του έχουν τα @@ να τα βάλουν με το κλαν ΜΜ πιλότο για τον οποίον αλλάζουν συνεχώς οι κανονισμοί, (όπως τότε με τον ρούκι και τις δορυφορικές ομάδες) και όλοι κάνουν πως δεν βλέπουν.
Danny Garbin
Ο αγώνας είχε χαρακτηριστεί στεγνός και μόνο ο Μίλερ είχε προβλέψει σωστά να βάλει λάστιχα σλικ ενώ βρίσκονταν στην πολ ποζίσιον που είχε κερδίσει πανάξια την προηγούμενη μέρα (πάλι με σλικ)
Σύμφωνα με τον κανονισμό λοιπόν όλοι οι άλλοι έπρεπε να κάνουν ένα γύρο warm up και μετά να μπουν στα πιτς και ν αλλάξουν λάστιχα.
Αν αυτό είχε συμβεί ο Μίλερ πιθανότατα θα είχε κερδίσει τον αγώνα αφού θα είχε εκκινήσει και μόνος του.
Όλοι οι άλλοι πιλότοι, που είχαν λάθος λάστιχα, χωρίς να πάρουν άδεια από κανέναν μπήκαν στα πιτς από την κεντρική είσοδο υπηρεσίας που βρίσκετε στο κέντρο του pit lane.
Αργότερα αφού είχαν ξαναμπεί όλοι στην πίστα οι διοργανωτές έδωσαν καθυστέρηση για να σώσουν την κατάσταση.
Η γελοία λύση που δόθηκε σ όλα αυτό ήταν να κάτσουν όλοι κάποια μέτρα πίσω από τον Μίλερ.
Όλοι λοιπόν μπαίνουν στη γραμμή εκτός από τον Μαρκ Μάρκεζ που του σβήνει η μηχανή.
Αγνοώντας τον κριτή που του υποδεικνύει να πάει στην άκρη και από κει στην pit lane αυτός σπρώχνει τη μηχανή και στη δεύτερη προσπάθια την βάζει μπρός. Συνεχίζει ανάποδα απ τη φορά της πίστα και μπαίνει στη θέση του κανονικά σαν να μην έγινε τίποτα.
Σύμφωνα με τον κανισμό έπρεπε να να μπει πάλι στο pit lane και να ξεκινήσει από εκεί.
Στην χειρότερη περίπτωση έπρεπε να κάνει το worm up και αν φύγει τελευταίος.
Φυσικά τίποτε απ αυτά δεν έγινε και ο ΜΜ έφυγε νορμαλ από τη θέση του.
Με μεγάλη καθυστέρηση μετά τον έστειλαν για ride trough το οποίο είναι χάδι αν σκεφτεί κανένας πόσους κανονισμούς έχει παραβεί.
-Αγνόησε το κριτή
-Πήγε ανάποδα στην πίστα
-Εκκίνηση από λάθος θέση πιο ευνοϊκή.
Σαν να μην έφτανα όλα αυτά, μετά ride trough ξεκινάει ένα τρελό αγώνα με 1ο θύμα τον Α. Εσπαργκαρό τον οποίο τον πετάει στην άκρη μετά από ένα αυτοκτονικό μπάσιμο.
Οι αγωνοδίκες άμεσα λένε να επιστραφεί η θέση στον Εσπαργκαρό και να συνεχιστεί ο αγώνας κανονικά (με ζημιά φυσικά στον Εσπαργκαρό που έχασε χρόνο)
Λίγη ώρα μετά κάνει ακριβώς το ίδιο στο Ρόσσι και τον ρίχνει κάτω. Ο Ρόσσι έξω φρενών, κάνει ένσταση και στο τέλος του αγώνα έρχεται ακόμα ένα χάδι με -30'
ενώ θα έπρεπε να είχε βγει μαύρη σημαία επί τόπου.
Αυτός ο αγώνας έκανε εμφανή όλη την ασχετοσύνη που υπάρχει πια στα motogp
Οι πιλότοι και οι ομάδες κάνουν ότι γουστάρουν, χωρίς να γνωρίζουν καν τους κανονισμούς
και το χειρότερο είναι ότι οι υπεύθυνοι του αγώνα (που έχουν και παλιούς πιλότους μάλιστα) γελοιοποιεί το όλο θέμα αγνοώντας ή αλλάζοντας επί τόπου τους κανονισμούς κατ όπως τους κάνει κέφι και χωρίς ξεκάθαρο κριτήριο.
Φυσικά κάπου εδώ θα έπρεπε να επέμβει η FIM και να βάλει τάξη αλλά μην περιμένετε τίποτα τέτοιο.
Μετά λοιπόν τις 5 παραβάσεις που έκανε ο ΜΜ ας περιμένουμε να δούμε αν η DORNA, οι υπεύθυνοι του αγώνα και η ομάδα του έχουν τα @@ να τα βάλουν με το κλαν ΜΜ πιλότο για τον οποίον αλλάζουν συνεχώς οι κανονισμοί, (όπως τότε με τον ρούκι και τις δορυφορικές ομάδες) και όλοι κάνουν πως δεν βλέπουν.
Danny Garbin