Δεν μας ενδιαφέρει εν προκειμένου αν κάνει βόλτα ή αν πηγαίνει για ψώνια στην Λαϊκή ... Αν έχασε τα φρένα.. Αν έγινε προσπέραση κλπ κλπ ΔΕΝ είναι το ζητούμενο αυτό.....
Ρωτάω απλά..... Πότε ανοίγει και κλείνει το γκάζι? Αυτό είναι το ζητούμενο στην κουβέντα που κάνουμε.....
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αχααααααα.
Λοιπόν
Το γκάζι ανοίγει και κλείνει ανάλογα την ιδιοσυγκρασία και την γνώση του καθενός.
Δηλαδή.
Ο α) ξέρει πότε να ανοίξει το γκάζι, αλλά δεν έχει λάστιχα.
Οπότε πάρει κρατημένα
Ο β) δεν ξέρει πότε να ανοίξει το γκάζι,έχει λάστιχα και πάει κρατημένα
Ο γ) ξέρει πότε να ανοίξει το γκάζι,έχει λάστιχα δεν έχει μηχανακι της προκοπής, αλλά πάει τεζα.
Ο δ) έχει μηχανάκι της προκοπής,έχει λάστιχα αλλά νομίζει ότι ξέρει ,με αποτέλεσμα να πάει ποιο αργά απ' όλους.
Με λίγο χιουμοριστική διάθεση, αλλά κάπως έτσι νομίζω ότι είναι.
Το διαφορετικό στυλ η τεχνική δεν σημαίνει ότι είναι λάθος.
Δηλαδή ο alex rins έχει εντελώς διαφορετικό στυλ οδήγησης από σχεδόν όλους τους άλλους οδηγούς των GP.
Πάει αργά?
Κάθε άλλο.
Πολλές φορές βλέπουμε τους οδηγούς να παίρνουν διαφορετικά τις στροφές λόγο του στησίματος της μοτοσυκλέτας.
Άλλοι βαθιά μέσα στην στροφή,και άλλοι με ανοιχτές γραμμές.
Κάτι εμέ
Τίποτα δεν είναι λάθος.
Είναι τι ταιριάζει στον καθένα.
Υπάρχουν οι γενικοί κανόνες του μπροστινού φρένου πλαγιασμενος στην στροφή.
Και το κλείσιμο του γκαζιού εντελώς στην στροφή
Και τα δύο θα αποσταθεροποιήσουν και θα χαλάσουν την τροχιά της μοτοσυκλέτας.
Επίσης τα άκυρα είναι.
Να κάθεσαι σαν αγγούρι και να πλαγιάζεις την μότο
Η το αντίθετο
Να κρέμεσαι σαν τον πίθηκο και η μοτοσυκλέτα να είναι κάθετη