Το παρέλαβα χτες μεσημέρι και το έχω κάνει μέχρι τώρα 220 χλμ κεντρο-αττικη οδος-λαυριο, κέντρο -αττικη οδος-παραληλη εθνικής Ασωπία όπου και γράφω.
Εντυπώσεις
Κινητήρας και εξάτμιση λίγο πιο θορυβωδη απ' ότι ήμουν συνηθισμένος.
Κραδασμοί λίγο πιο παραπάνω επίσης.
Η λύση πιστεύω που θα τα μειώσει είναι 1 δόντι μεγαλύτερο μπροστινό γρανάζι,που θα μετριάσει τις στροφές του κινητήρα.Ο κινητήρας το σηκώνει παρά τα 140 μου κιλά γιατί είναι πολύ ζωντανός και ελαστικός.
Ανεμοκαλυψη για το ύψος μου 1.85 ανεκτή,αλλά μάλλον τον χειμώνα θα πάμε για αφτερ μάρκετ ζελατίνα που είναι σαφώς υψηλότερη.
Οθόνη ευδιάκριτη στο ταχύμετρο,με αισθητήρα για ήλιο,νύχτα ,με μικρά γράμματα για την πρεσβυωπια μου για τις υπόλοιπες πληροφορίες όπως ώρα,θερμοκρασία,μερικό και ολικό χλμετρητη,κλπ.Ενας νεώτερος δεν θα έχει πρόβλημα.Μετρηση μέσης κατανάλωσης με ταχύτητες ρονταζ μέχρι 100 χλμ με έκτη,3.5 λίτρα/100.
Σέλλα για τον τροφαντο πωπω μου σκληρή την πρώτη μέρα,συνηθίζεται σιγά σιγά,εργομετρια άψογη,αναρτήσεις για το βάρος μου σφιχτές.Φρενα με αυτές τις ταχύτητες δεν δοκίμασα γιατί ρονταρονται κι αυτα.
Φαίνεται πολυ ποιοτικό για κινέζικο,και σίγουρα ποιοτικότερο από κάποια ευρωπαικογιαπωνεζικα.Τιποτα δεν τρίζει δεν κουδουνάει κλπ.Λαστιχα πιρελλι ,ακλόνητο στην ευθεία ,σε στροφές δεν το πίεσα για να δω αλλά σε ταχύτητες ρονταζ μια χαρά είναι.Καθρεπτες άριστοι στο οπτικό πεδίο ,ο αριστερός συντονίζεται και θολώνει ελάχιστα σε κάποιες στροφές,ο δεξιός άψογος.Το τριβαλιτσο άψογο,δεν τρίζει δεν κουνάει,δεν κουνιέται,ανοίγουν όλες οι βαλίτσες από πάνω,συνολική χωρητικότητα πάνω από 100 λίτρα.Επισης δεν εξέχουν δραματικά,όπως κάποιες άλλες ντουλάπες Τριφύλλες,και ψυγειοκαταψυκτες.Αυτα τα ολίγα,θα επανέλθω σύντομα.