Πολλά γράφονται κι ακούγονται για τα κινέζικα, πόσο προχω, value for money, κλπ κλπ.
Καθειστε να τα δούμε στις 80.000-100000 χλμ τι θα έχουν βγάλει.
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν θα βγάλουν τίποτα περισσότερο απο τα Ιαπωνικά και τα Ευρωπαϊκά. Ειδικά τα χρέπια 30ετίας που ψάχνουν κάποιοι
Οι κινητήρες πλέον δεν χαλάνε εύκολα αν συντηρούνται σωστά, ενώ όλα τα υπόλοιπα μέρη (διακόπτες, κυκλώματα, καλωδιώσεις κλπ) είναι κοινά είτε είσαι η BMW είτε είσαι η Loncin
Αλλού εντοπίζω εγώ το πρόβλημα με τα Κινεζικα
Για την ώρα βρίσκονται σε οργασμό παραγωγής, δεκάδες εταιρίες, με δεκάδες μοντέλα που τα αλλάζουν κάθε χρόνο
Πολλές απο αυτές τις εταιρίες δεν θα αντέξουν
Οπότε σε 10 χρόνια δεν θα μπορείς να βρεις κάποια ανταλλακτικά με τίποτα. Επίσης κάποια πλαστικά ή κάποια άφτερ μάρκετ αξεσουάρ.
Θα στρώσουν βέβαια και αυτοί όπως έστρωσαν οι Ευρωπαίοι, οι Αμερικάνοι , αλλά και οι Ιάπωνες. Πόσες μάρκες μοτο υπήρχαν μεταπολεμικά στην Ευρώπη το 1950; Δεκάδες. Πόσες υπάρχουν τώρα; Τα ίδια και σε Αμερική και Ιαπωνία
Οι Κινέζοι κάνουν τώρα το μπαμ τους. Θα πάνε καλά. Αλλά αν θέλει κάποιος να αγοράσει Κινέζικο, καλό είναι να ποντάρει σε μια απο τις 2-3 μάρκες που παίζουν δυνατά, έχτισαν δίκτυο, και φαίνονται σοβαροί επενδυτές στην μοτοσυκλέτα. Δεν θα χάσει.