Ευχαριστώ άπαντες για τη βοήθεια.
Οπότε ομόφωνα απορρίπτεται το Τρανσάλπ.
Φίλε Ωmega σε ακούω αλλά τα βαρέθηκα τα σκούτερ οπότε λέω να μεταβώ σε κάτι μεγαλύτερο.
Θα ρίξω μία ματιά σε μεταχειρισμένα Honda CB500 και σε BMW F650GS αν κ εκ πρώτης κλίνω υπέρ του πρώτου λόγω χαμηλότερου κυβισμού.
Υπάρχει και η σκέψη για καινούργιο Honda CB500X μόνο και μόνο γιατί την έχω πατήσει άσχημα με τα μεταχειρισμένα αλλά το κόστος με δυσκολεύει πολύ.
Οποιοδήποτε σχόλιο στα παραπάνω είναι πάντα βοηθητικό μιας και όπως βλέπετε είμαι στο στάδιο που προσπαθώ να καταλάβω ποια είναι η βέλτιστη λύση για μένα.
Και επαυξανω δεν το συζηταω για νεους οδηγουςΜε abs μονο.
Εισαι απειρος γι αυτοAbs και *****ίες. Να μη κοιτάτε γαζέλες στον δρόμο να μη τρακιερνετε
Με abs να πάρεις κι εγώ παραλιγο να φάω τα μούτρα μου.
Μηπως εννοεις οτι αργει να φρεναρει;Εισαι απειρος γι αυτο
Η αφρικα και χωρις abs σου δινει μεγαλα περιθωρια ασφαλειας
Μηπως εννοεις οτι αργει να φρεναρει;
Εννοω οτι εχει πολυ αργη γεωμετρια ....(136 trail αν θυμαμαι καλα) και με τον 21 μπροστα...δεν διπλωνει ευκολα
Εχω μπλοκαρει 2 φορες μπροστινο πλαγιασμενος σε κυνηγητο..ξερω μλκια μου, ανθρωποι ειμεθα λαθη κανουμε
Τοσωσα, ......
Μαλλον η αφρικα τοσωσε
Άπειρος είμαι ναι αλλά δικαιολογείται...το ότι είχα γυαλί λάστιχο δεν δικαιολογείται οπότε ήμουν και *****ας.Εισαι απειρος γι αυτο
Η αφρικα και χωρις abs σου δινει μεγαλα περιθωρια ασφαλειας
Μπαμπη δεν σωζεται αν σου κατσει η στραβη.To abs σωζει ζωες.
Πολυ σωστα , πρωτιστως ολων πρεπει να υπαρχει ΑBS ...... διοτι οι σημερινες συνθηκες κυκλοφοριας ειναι πλεον ανεξελεγκτες ....!
Ducati χωρις ABS με καινουργια λαστιχα ... γωνια καστερ 30,5 μοιρες ( δεν διπλωνει δηλαδη ο μπροστινος τροχος ουτε σε γραμμες τραινου να χτυπαει ) ..... και ομως ξαπλωσε ξαφνικα τ΄ανασκελα φαρδυ πλατυ στην Εθνικη πατωντας λιγο μπροστινο φρενο ( .... ισως απο παραφλου, διοτι δεν υπηρχαν ιχνη ουτε νερου ουτε λαδιου) .
Νύσταξε και είπε να πάρει ένα υπνάκο ωρέ, πώς κάνουμε έτσι ?Ducati χωρις ABS με καινουργια λαστιχα ... γωνια καστερ 30,5 μοιρες ( δεν διπλωνει δηλαδη ο μπροστινος τροχος ουτε σε γραμμες τραινου να χτυπαει ) ..... και ομως ξαπλωσε ξαφνικα τ΄ανασκελα φαρδυ πλατυ στην Εθνικη πατωντας λιγο μπροστινο φρενο ( .... ισως απο παραφλου, διοτι δεν υπηρχαν ιχνη ουτε νερου ουτε λαδιου) .
Όσο κάστερ και να χεις να σε δω άμα τσαρουχώσεις το πίσω και δεις ξαφνικά τον κώλο να σου κάνει προσπέραση!
Νύσταξε και είπε να πάρει ένα υπνάκο ωρέ, πώς κάνουμε έτσι ?
Συμφωνω το abs ειναι παντα συν ( αν δουλευει σωστα) αλλα δεν βαζουμε ολα τα μηχανακια στο ιδιο τσουβαλι..Μπαμπη δεν σωζεται αν σου κατσει η στραβη.To abs σωζει ζωες.
Έτσι είχα πέσει κάνα 2 φορές με το παπί το Fx125 Που είχα σε απότομο πάτημα φρένου μπροστά με το κολοδισκοφρενο μπλόκαρε και έφευγε η μπροστά ροδα έργοΣυμφωνω το abs ειναι παντα συν ( αν δουλευει σωστα) αλλα δεν βαζουμε ολα τα μηχανακια στο ιδιο τσουβαλι..
Υπαρχουν μηχανες που οταν μπλοκαρεις το μπροστα πεφτεις σε κλασματα δευτερολεπτου.
Παθων
γωνια καστερ 30,5..
Όσο κάστερ και να χεις ..
σωβρακο η καστερ μας σε σωκεν .....!