User C
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.737
Επανάληψις ίσον μήτηρ πάσις μαθήσεωςΠροφανως δεν εχεις βιωσει αυτο που βιωνω ...γι αυτο κ δεν μπορουμε να συννενοηθουμε...αχαχα
Παμε παλι..
Εαν εφαρμοσω countersteering για να πλαγιασει η μηχανη....το σωμα δεν θα πλαγιασει μαζι...
Διοτι απ τη στιγμη που ασκεις πιεση σε ενα σωμα(τιμονι) που ειναι ακαμπτο και αμετακινητο, θα μετακινηθει το σωμα προς αντιθετη κατευθυνση.
Εκτος αν εχεις πχ πλατακι στον κορμο να κραταει κοντρα, και να μενει σταθερος!
Μετα ΤΕΛΟΣ
Ετσι ξεκινησε, ετσι θα παει....με τη μηχανη σε κλιση κ το σωμα πιο ορθιο.
Θες δηλ. να πεις, οτι ξεκινας με countersteering την ολη διαδικασια, (που αυτοματα απομακρυνει τον κορμο απ το γκριπ)
και στη συνεχεια εισαι με το κεφαλι στο εσωτερικο και το σωμα υπο κλιση?
Countersteering: Πίεση στο τιμόνι/Clipon από την μεριά του εσωτερικού της στροφής. Αυτό και τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.
Το τι κάνει το σώμα μας είναι αλλά πράγματα. Δοκίμασε το με χαμηλές ταχύτητες, δοκιμάζοντας να είσαι χαλαρός πάνω στην μοτοσυκλέτα και χαλαρά τα χέρια στο τιμόνι/clipon. Άσε την μηχανή να οδηγήσει το σώμα σου και μετά φέρε αντίθετες δυνάμεις να ισορροπήσεις το σύνολο.