- Δημοσιεύσεις
- 3.939
- Μοτοσυκλέτα
- Multistrada 1200s DVT
- Όνομα
- Yannis
- Περιοχή
- Ελευσίνα
Με την πιαστρα από το Astrea θα γίνει κούκλα!Τέλειο έχει γίνει.
Θα του 'βαζα και μια μαύρη σχαριτσα πίσω να γεμίσει ο χώρος ανάμεσα στο κωλοφαναρο και τη σελα
Με την πιαστρα από το Astrea θα γίνει κούκλα!Τέλειο έχει γίνει.
Θα του 'βαζα και μια μαύρη σχαριτσα πίσω να γεμίσει ο χώρος ανάμεσα στο κωλοφαναρο και τη σελα
Αυτήν θα βάλω εγώ τώραΜε την πιαστρα από το Astrea θα γίνει κούκλα!
Το έχω σκεφτεί αλλά σε μαύρο χρώμα όχι την νίκελ.Με την πιαστρα από το Astrea θα γίνει κούκλα!
Νομίζω όμως ότι η νίκελ θα δείχνει καλύτερα μιας και ζάντες, ψαλίδι και βάση σέλας είναι σε νίκελ!Το έχω σκεφτεί αλλά σε μαύρο χρώμα όχι την νίκελ.
Το μαύρο είναι αλητεία,τέλεια & γκαβλα.Νομίζω όμως ότι η νίκελ θα δείχνει καλύτερα μιας και ζάντες, ψαλίδι και βάση σέλας είναι σε νίκελ!
Εγω είμαι της γενιάς του νίκελ!Το μαύρο είναι αλητεία,τέλεια & γκαβλα.
Όχι άλλο νίκελ.
Καλησπέρα στην παρέα, είμαι νέος στο φόρουμ καθώς και στο "αντικείμενο". Ελπίζω να γράφω στο κατάλληλο θέμα.
Έχω ένα honda c50. Όλο είναι μαμά, εκτός από κεφαλή κύλινδρο-πιστονι που τα είχε αλλάξει ο πατέρας μου πριν καμιά δεκαετία, με ιμιτασιον φαντάζομαι, κόστος αν θυμάμαι καλά τότε ένα 50€. Δεν πειραχτηκε ο κυβισμός.
Κατοικούμε σε επαρχία και η χρήση του είναι αμιγώς ως ""εργαλείο"" , κινείται σε αγροτικούς και κακοτραχαλους δρόμους, ανηφόρες κλπ. Όπως καταλαβαίνετε με 49cc και δύο άντρες δικαβαλο δεν ... Ακόμα και μόνος αν είσαι φορτωμένος με πράγματα, εργαλεία κλπ ζοριζεται.
Σαν γνώστες και έμπειροι -καθώς εμείς από τα μηχανολογικά έχουμε πλήρη μεσάνυχτα-, τι προτείνετε;;
Να βγάλουμε τον παλιό κινητήρα και να βάλουμε έναν 110 λιφαν επάνω; Ή να το κάνουμε μετατροπή σε 90αρι; αν είναι για μετατροπή, υπάρχουν ""μαμά"" κομμάτια ή κινέζικα;;
Τι θα δώσει καλύτερο αποτέλεσμα σε δύναμη κινητήρα και αξιοπιστία;
Το παλιό μοτέρ θέλουμε να το κρατήσουμε πάντως στην άκρη να υπάρχει, γτ νομίζω ότι τέτοιοι κινητήρες σκυλιά δεν βγαίνουν σήμερα.
Ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων!!
Καλησπέρα και ευχαριστώ. Το θέμα νομιμότητας το γνωρίζω. Εκεί που κινούμαι για να γίνει τροχαίο, θα πρέπει να φάω σαβουρα μόνος μου... ευτυχώς ούτε αυτό δεν έχει συμβεί.Το 50αρι σασί/μοτέρ δεν γίνεται ΝΟΜΙΜΑ ουτε 90 ούτε 110 λιφαν.
Άντε δεν σε πιάνουν, αλλά σε περίπτωση τροχαίου τον ήπιες.
Θα πληρώνουν και τα δισέγγονα σου.
Το κάνεις 72 με καλά πράγματα, και τέλος
Το κόστος της μετατροπής που κυμαίνεται περίπου;Στον υπάρχων κύλινδρο Ρεκτιφιε και πιστόνι 72cm3
Ή σε άλλο κύλινδρο ( μάρκες έχει παρα πολλές, διάλεξε κάτι σε Τζάπαν) και τα υπολοιπα βήματα.
Ενδεχομένως να χρειαστείς και λίγο ποιο μεγαλο καρμπυρατέρ
* υπ όψιν το κακό δεν μας ρωτάει που θα μας βρεί
Καλησπέρα και ευχαριστώ. Το θέμα νομιμότητας το γνωρίζω. Εκεί που κινούμαι για να γίνει τροχαίο, θα πρέπει να φάω σαβουρα μόνος μου... ευτυχώς ούτε αυτό δεν έχει συμβεί.
Αν δε σου κάνει κόπο-καθοτι αδαής όπως προείπα- να μου εξηγήσεις τι σημαίνει ""72αρι με καλά πράγματα"" , απαρτια/μάρκες/τιμές
Ευχαριστώ και πάλι
Ευχαριστώ πολύ, αποθηκεύω το μήνυμα σου!Αν βρεις/φτιάξεις κυλινδροπίστονο στα 47mm τότε θα είσαι στα 72 κυβικά
Καλό θα ήταν μαζί με αυτή την μετατροπή να βρεις κεφαλή από 90αρι για να έχει μεγαλύτερες βαλβίδες ώστε να αποδίδει και καλύτερα γιατί ή 50αρα η κεφαλή δεν είναι και η καλύτερη λύση.
Εκκεντροφόρο 3ο στάδιο ψιλοαγριεμενο για να αρπάει πιο γρήγορα και σίγουρα ένα καρμπυρατέρ 24αρι.
Αν τα κάνεις όλα αυτά μαζί κάτι θα δεις σε νεύρο, τελική και άνοιγμα.
Αν πας μόνο για κυλινδροπίστονα μην περιμένεις να δεις τίποτα περισσότερο από 10 χλμ στο κοντέρ!
Α, και γραναζωμα 14-36.
Οτιδήποτε άλλο ή θα το κοντυνει πολύ ή θα φορτώνει αργά.
Πωωωω, τι μου θυμήσατε!!!
Παλιά ξεχασμένα μεγαλεία!!!
Bike Bike Bike
Ευχαριστώ πολύ, αποθηκεύω το μήνυμα σου!
Βγάζω ένα κοστολογιο περί τα 160-170€ αγορά κυλινδροπιστονο, κεφαλή, εκκεντροφόρο καρμπυρατέρ γρανάζια με μια πρόχειρη ματιά σε Σκρουτζ-car.gr
Με 180€ παίρνω τον κινητήρα 110
Αφήνοντας στην άκρη το ""νομικό"" κομμάτι, τα λεφτά είναι μια η άλλη, δεν αξίζει από 72cc μετατροπή να πάμε στα 110? Θα μας βγάζουν τα 72cc δύο άντρες στα 220+κιλά το δικαβαλο για δουλειές; το 110 νομίζω (δεν έχω καβαλήσει) θα τραβάει καλύτερα.
Τον 110 τον είχε θείος μου σε παλιό στρογγυλοφαναρο και μου είχε πει ήταν άψογο σε δικαβαλο. Το πούλησε, βρήκε ευκαιρία άστρα 100 και είναι αστέρι με λίγα λεφτά κιόλας. Αλλά αυτά είναι λαχεία.
Ευχαριστώ πολύ, αποθηκεύω το μήνυμα σου!
Βγάζω ένα κοστολογιο περί τα 160-170€ αγορά κυλινδροπιστονο, κεφαλή, εκκεντροφόρο καρμπυρατέρ γρανάζια με μια πρόχειρη ματιά σε Σκρουτζ-car.gr
Με 180€ παίρνω τον κινητήρα 110
Αφήνοντας στην άκρη το ""νομικό"" κομμάτι, τα λεφτά είναι μια η άλλη, δεν αξίζει από 72cc μετατροπή να πάμε στα 110? Θα μας βγάζουν τα 72cc δύο άντρες στα 220+κιλά το δικαβαλο για δουλειές; το 110 νομίζω (δεν έχω καβαλήσει) θα τραβάει καλύτερα.
Τον 110 τον είχε θείος μου σε παλιό στρογγυλοφαναρο και μου είχε πει ήταν άψογο σε δικαβαλο. Το πούλησε, βρήκε ευκαιρία άστρα 100 και είναι αστέρι με λίγα λεφτά κιόλας. Αλλά αυτά είναι λαχεία.
Καλημέρα ευχαριστώ πολύ, πόσο πιστεύεις ότι ένα τέτοιο σκούτερ θα αντέξει σε κακούς επαρχιακούς και αγροτικούς δρόμους....Τα 220 κιλά είναι αρκετά για ένα 72cc παπί!
Τα 110cc κάτι θα έκαναν αλλά και πάλι μην περιμένεις όταν είσαι δικάβαλος να οργωνει!
Αν και δεν γνωρίζω τις ανάγκες σου, Θα σου πρότεινα να αφήσεις το παπί ως έχει εφόσον είναι μαμά και να κοιτάξεις για κανένα σκούτερ 300αρι/350αρι να σε/σας πηγαίνει παντού άνετα και να μην έχεις και το άγχος της νομιμότητας!
Την καλημέρα μου!!!
Οτι αφήνεις
Σε αφήνει
Λίγο.ποιο πανω αν διαβάσεις, προτείνουν 14/36παιδια τι γραναζωμα μου προτεινετε να βαλω στο glx μου. Ειναι τριταχυτο 72cc