Pan-dvs
well know member
Tην απορία μου δεν μου την έλυσε κανείς, γιατί δεν μας λένε και τα ΜΟΝ έτσι ώστε να μπορούμε να κάνουμε αξιολόγηση της βενζίνας;
Ποιος σου ειπε οτι θελουνε να κανουμε αξιολογηση?
Tην απορία μου δεν μου την έλυσε κανείς, γιατί δεν μας λένε και τα ΜΟΝ έτσι ώστε να μπορούμε να κάνουμε αξιολόγηση της βενζίνας;
Και τι θές να κάνεις;
Αμα μπει ο Νακος και πει για τα παπακια που πετανε με την κατοσταρα θα fghfghfgh
Στίς ΗΠΑ είναι υποχρεωτική η ένδειξη του ΡΟΝ (Pump Octane Number) που είναι η μέση τιμή RON και ΜΟΝ...Επειδή το θέμα είναι αρκετά τεχνικό και περίπλοκο θα γράψω τα βασικά
Η 100αρα βγαίνει 100, δεν είναι στραγάλια τα οκτάνια να βάζεις αβέρτα
τα ενισχυτικά οκτανίων είναι μπούρδα, δεν δίνουν οκτάνια, απλώς δημιουργούν δεσμούς οξυγόνου για καλύτερη καύση
Στα απλά, συμβατικά μηχανάκια-κουτιά δεν χρειάζεται παρά μόνο για τα καλύτερα καθαριστικά-απορρυπαντικά, σε πουσαρισμενα αμάξια και γλήγορα μηχανάκια κάνει διαφορά και πολύ
Τα MON θα τα βρεις σε δελτίο χημικής ανάλυσης, η ευρωπαϊκή νομοθεσία όμως σε υποχρεώνει να αναγράφεις τα RON
Οι διαφορές βενζίνης στο εξωτερικό με την ελληνική έχουν και μια άλλη σοβαρή διαφορά που δεν την λαμβάνεται υπόψη, ότι εδώ λόγο μικρότερης πυκνότητας αέρα δεν αποδίδει το ίδιο
Στίς ΗΠΑ είναι υποχρεωτική η ένδειξη του ΡΟΝ (Pump Octane Number) που είναι η μέση τιμή RON και ΜΟΝ...
Πολλά είναι διαφορετικά στην Αμερική, εκεί μετράνε σε γαλόνια και όχι λίτρα
Παντός το MON σύμφωνα με την προδιαγραφή είναι "min 85" για την 95 και "min 87,5" για την 100αρα
Στην Ευρώπη το Minimum για τις βενζίνες είναι RON 95 & MON 85 και εάν μεταφράζεται καλά η διατάξη τα πρατήρια είναι υποχρεωμένα να αναγράφουν τα χαρακτηριστικά της βενζίνης δηλ. RON/MON: 95/85, οπως δηλαδή το αναφέρει η κοινοτική οδηγία...Πολλά είναι διαφορετικά στην Αμερική, εκεί μετράνε σε γαλόνια και όχι λίτρα
Παντός το MON σύμφωνα με την προδιαγραφή είναι "min 85" για την 95 και "min 87,5" για την 100αρα
RON : Research Octane Number δηλαδή ο θεωρητικός βαθμός αντικροτικότητας, ΜΟΝ: Motor Octane Number δηλαδή ο βαθμός αντικροτικότητας σε πραγματική χρήση (Σε μηχανή στο εργαστήριο) Η διαφορά του RON και tou MON θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη ειδάλως η βενζινη παρουσιάζει μεγαλύτερη αστάθεια στην καύση της σε κάποιες συνθήκες (πχ. στην πολύ ζέστη), σαφώς προτιμούμε βενζίνες με χαμηλότερο RON αλλά κοντά στο ΜΟΝ για πιό σταθερή καυση...
μηπως λεω μήπως
μπορει καποιος να εξηγήσει και σε μενα τον πανασχετίδη τιν τουτα τα ron mon ...λεω μήπως ;;;; σε απλά Ελληνικά έτσι ;;;;gg
Στο ΦΕΚ Β΄ 872/04.06.2007 στο άρθρο 1 αναφέρει τα παρακάτω:Δεν έχουν υποχρέωση αναγραφής των MON, μόνο τα RON
Δεν θυμάμαι και στο εξωτερικό να αναγράφουν τα ΜΟΝ πουθενά
μηπως λεω μήπως
μπορει καποιος να εξηγήσει και σε μενα τον πανασχετίδη τιν τουτα τα ron mon ...λεω μήπως ;;;; σε απλά Ελληνικά έτσι ;;;;gg
Αυτό ειναι το ΡΟΝ ( Pump Octane Number) το είπα παραπανω, τωρα όποιος θέλει το κοιταει.....Mονο ελαχιστα βενζιναδικα στις ΗΠΑ,δινουν περισσοτερα στοιχεια,τουλαχιστον προς το πατων.Αυτο απο ατομο που μιλησα προσφατα και δεν το ειχε καν προσεξει.
Χαμηλής ποιότητας βενζινες, μονο η 91 ειναι αποδεκτή στην Ευρωπη, μαλλον η φωτο είναι πολυυυυυυ παλιάMονο ελαχιστα βενζιναδικα στις ΗΠΑ,δινουν περισσοτερα στοιχεια,τουλαχιστον προς το πατων.Αυτο απο ατομο που μιλησα προσφατα και δεν το ειχε καν προσεξει.
Χαμηλής ποιότητας βενζινες, μονο η 91 ειναι αποδεκτή στην Ευρωπη, μαλλον η φωτο είναι πολυυυυυυ παλιά