ειπαμεΒγηκε λευκος καπνος για αξιοπιστια κλπ, η ακομη?
Απονομη θα κανουμε, μιας και ειναι ο Καρολος Ελλαδα?
@Drake Ramore τι λες?
Κ100 8v
Bike
ειπαμεΒγηκε λευκος καπνος για αξιοπιστια κλπ, η ακομη?
Απονομη θα κανουμε, μιας και ειναι ο Καρολος Ελλαδα?
@Drake Ramore τι λες?
Γιατι εσυ νομισες οτι περιμενω βαθρο και τελετες απονομης?Δεν νομίζω πως είναι νημα για αντικειμενικό αποτέλεσμα.
Πιο πολύ για ψιλοκουβεντούλα
εγω ζεσταμα ρελαντι 1- 2 λεπτα..ας εχει 15 καταλυτες..και μετα στο πολυ χαλαρο για κανα 10λεπτο.....
ομως οχι ρελαντι 1000 στροφες
1500-1800
Πενφε έχει, τι 10 και 12 του λες;Μεχρι να σταματησει το σκαμπιλισμα των εμβολων περιμενεις ?
Ή μετα το 10λεπτο φευγεις απο περιοχη ρελαντι 1800 με ασφαλεια και μπαινεις ανετα στις ψηλο-μεσαιες ροπατες των 10-12000 r.p.m ? ....!
Σκυλί μοτέρ και ηλεκτρικά/ ηλεκτρικά αλλά τα πλαστικά κτλ περιφέρειακα λένε ότι ήταν μέτριας ποιότητας...Για μένα το πιο αξιόπιστο μηχανάκι είναι το xt 600 αν αναλογιστείς πόσοι κάγκουρες έχουν περάσει από το καθένα και ακόμη κυκλοφορούν είναι τουλάχιστον σκυλιά αξιοπιστίας.
Το 125 σκουτερτων alexpak το έκανε αυτό.Φίλε είχε γαμω το χαβαλέ πάντως ο συναγερμός!
Καθόσουν για καφέ και ήταν το μηχανάκι απέναντι παρκαρισμένο άμα πέρναγε κανεις δίπλα τον ψαρώνεις και το έβαζες μπροστά.... κοιταγανε καλά καλά τι έγινε!!!
Εγώ τον είχα βάλει έξτρα!! Πάλι καλά που το lifan είχε ίδια χρώματα με το honda στη πλεξούδα γιατί στις οδηγίες είχε μόνο για τους 4 Ιάπωνες κατασκευαστές για σύνδεση!!!Το 125 σκουτερτων alexpak το έκανε αυτό.
Αλλά ήταν ΟΛΟΚΛΗΡΟ για πέταμα σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες...
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Από τον τρίτο όροφο έπαιρνε Αποστόλη, είχα βάλει και εγώ σε ένα σκουτεράκι αλλά τον ξήλωσα χρόοονια τώρα και πρόπερσι πούκανα εκκαθάριση αποθήκης τον πέταξα σε σακούλα ατόφιο, δεν μούκοψε να έλεγα μην τον ήθελε κανένας ρε γαμότω.Εγώ τον είχα βάλει έξτρα!! Πάλι καλά που το lifan είχε ίδια χρώματα με το honda στη πλεξούδα γιατί στις οδηγίες είχε μόνο για τους 4 Ιάπωνες κατασκευαστές για σύνδεση!!!
Γιάννη από τιμές σέρβις τι λέει το εργαλείο, στην επίσημη το πας ή αλλού?CBF 600 + 1000 τα πιο αξιόπιστα εβερ για εμένα!!!!
5 χρόνια το 600S είχα μόνο μπεντζίνα έβαζα.
Με το Multistrada (2015) μέχρι στιγμής τίποτεΣ από βλάβεΣ εκτός από αναλώσιμα!!!
Ακόμη δεν έχω κάνει κάποιο σέρβις.Γιάννη από τιμές σέρβις τι λέει το εργαλείο, στην επίσημη το πας ή αλλού?
Ιμάντες πού παίρνει ?Ακόμη δεν έχω κάνει κάποιο σέρβις.
Ωστόσο ο προηγούμενος μου είχε πει ότι τα ετήσια σέρβις (λάδια-φίλτρα) ήταν στα 100€ περίπου (στο CBF έδινα 90€).
Κάποια στιγμή που ήμουν αντιπροσωπεία και ρώτησα για τους ιμάντες και το σέρβις μου είπαν 330-350€. (110 σέρβις + 220-240 ιμάντες)
Νομίζω οι τιμές είναι πολύ καλές αν αναλογιστείς το μηχανάκι.
Εργασίες όπως υγρά φρένων, τακάκια, μπουζί, κλπ. τα κάνω μόνος μου.
Αν μπορούσα να βρω διαγνωστικό για να σβήνω την ένδειξη του σέρβις στο καντράν θα τα έκανα όλα μόνος μου.
Ιμάντες χρονισμού είναι.Ιμάντες πού παίρνει ?
Άσχετο με το θέμα σέρβις κατά την γνώμη μου είναι αν όχι το ομορφότερο από τα ομορφότερα μηχανάκια που κυκλοφόρησαν ποτέ, να το χαίρεσαι !
Α μάλιστα.Ιμάντες χρονισμού είναι.
Το σετ αν θυμάμαι καλά σαν ανταλλακτικό έχει περί τα 100€ και τα υπόλοιπα είναι εργασία.
Νομίζω το 1200 του 15 και το 1260 είναι από τα πιο όμορφα.
Το MTS του 10-14 ενώ είναι όμορφο όταν ανεβενεις επάνω είναι σαν να καβαλάς ΧΤ600 σε όγκο κάτι που με είχε ψιλό χαλάσει και ήταν και ένας από τους λόγους που τελικά πήγα σε αυτό που έχω.
Είναι απόλαυση πάντως....
Όλοι να περνάμε όμορφα και να περνούσε εικόνες από τις βόλτες και τα ταξίδια μας.
Τα έγραψα και πιο πάνω Θάνο.Σκυλί μοτέρ και ηλεκτρικά/ ηλεκτρικά αλλά τα πλαστικά κτλ περιφέρειακα λένε ότι ήταν μέτριας ποιότητας...
Ας μας πει ο Νότης.
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk