Η λογική λέει tu αλλά όχι στα 2.000-2.500. Ούτε καν. Στα 1000-1200 βαριά, ναι.
Από την άλλη, με τη vespa μπαίνεις σε έναν διαφορετικό κόσμο. Τουλάχιστον έτσι το βλέπω μιας και μιλάμε για ένα όχημα φαινόμενο που έχει εκατοντάδες clubS με εκατοντάδες χιλιάδες μέλη σε όλη την Ευρώπη που διοργανώνουν διαφορά events.
Πάντως είναι να απορεί κάνεις με τα ποσά που ζητάνε για κάποια tu...
Άμα είναι να φτάσει κάποιος στα 2.500€ για tu 25ετιας, ας δώσει αλλα 900 και να πάρει τον Κινέζο της Gemini, το Scrambler 250 V2 που παίζει προσφορά στα 3.400.
Κινέζος ξε-Κινέζος, είναι V2, είναι ψεκαστος και είναι ολοκαίνουριος, με εγγύηση.
Ε ναι!
Κάπου λίγο λογική στις τιμές!
Εχω γράψει και σε άλλο ποστ. Πιστευω πως :
25ετίας+ μοτο κάτω απο 500 κυβικά πρέπει να παίζει κάτω απο 1000 ευρώ
Πάνω απο 500 κυβικά άντε έως 1500 ευρώ.
Κορυφαία μοντέλα έως 2000 ευρώ. Εκεί τέλος.
Εξαίρεση μόνο συλλεκτικά ή ιδιαίτερα μοντέλα.
και κάπου τηρείται κιόλας αυτό, εκτός απο κάποια μοντέλα σαν το volty και άλλα που μερικοί τα ζητάνε τρελά λεφτά.
Πχ ένα βαραδερο του 1999 είναι κάτω απο 2000 ευρώ
ή ένα fazer 600 του 1997 είναι κάτω απο 1500 ευρώ
Όλα τα υπόλοιπα είναι υπεκτιμημένα και θα πρέπει να συνεκτιμάται τι θα χρειαστεί απο αναλώσιμα. Ενα Volty στα 2500 ευρώ θα πρέπει να:
-Είναι εμφανισιακά άριστό
-Να μην λείπει τίποτα
-Να έχει πλήρες πιστοποιημένο ιστορικό σέρβις
-Να είναι απο σέρβις
-Να έχει καινούριες ή ανακατασκευασμένες αναρτήσεις
-Να έχει καινούρια λάστιχα
-να έχει καινούρια αλυσιδογράναζα
-Να έχει προίκα (μπαγκαζιέρες, τανκ μπαγκ κλπ)
-Να μην έχει διανύσει δύο φορές την υφήλιο
εκει ναι, τα συνεκτιμάς και αν θες το μοντέλο αυτό συγκεκριμένα, έχει μια κάποια λογική
Αλλιώς όχι