Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Οι ανακλήσεις είναι το σωστό. Σε αυτο η BMW είναι κορυφαία.
Γράφει ο @giamar πιο πάνω
έχει γίνει ποτέ θέμα για τους συνδέσμους του GS;
Όχι , επειδή πέρασαν στην ανάκληση, διορθώθηκαν και τελείωσε εκεί
από την άλλη στο Caponord έπρεπε να πάρουν φωτιά 5-6 μηχανάκια παγκοσμίως για να βρούμε οι κάτοχοι τι φταίει, να επικοινωνήσουμε με την αντιπροσωπεία, να μην αναγνωρίσουν το πρόβλημα και να πρέπει να το διορθώσουμε μόνοι μας.
Στην πορεία βέβαια, στο επόμενο μοντέλο, διόρθωσαν το "πρόβλημα που δεν υπήρχε" και έβαλαν μεταλλικό ταχυσύνδεσμο. Το οποίο αν ήθελαν οι κάτοχοι του προηγούμενου μοντέλου να βάλουν, κόστιζε 130 ευρώ!
Ενα σωληνάκι με 2 ταχυσυνδέσμους που όλοι φτιάξαμε με 10 ευρώ, για ένα κατασκευαστικό πρόβλημα, το κοστολόγησε η Aprilia Ελλάδος στα 130 ευρώ.
Η διαφορά μιας σοβαρής αντιπροσωπείας απο μια αντιπροσωπεία που χαντάκωσε ένα απο τα καλύτερα μηχανάκια στην κατηγορία του.
Γράφει ο @giamar πιο πάνω
Η τελευταία ανάκληση που αφορά τα αεροψυκτα ,τρέχει εδώ και 8 χρόνια ,την έχω κάνει στο δικομ προ τετραετίας.
Αλλαχθηκαν οι δυο αντλίες ,φλάντζες ,ταχυσυνδεσμοι και μπήκαν μεταλλικά σωληνάκια τροφοδοσίας .
έχει γίνει ποτέ θέμα για τους συνδέσμους του GS;
Όχι , επειδή πέρασαν στην ανάκληση, διορθώθηκαν και τελείωσε εκεί
από την άλλη στο Caponord έπρεπε να πάρουν φωτιά 5-6 μηχανάκια παγκοσμίως για να βρούμε οι κάτοχοι τι φταίει, να επικοινωνήσουμε με την αντιπροσωπεία, να μην αναγνωρίσουν το πρόβλημα και να πρέπει να το διορθώσουμε μόνοι μας.
Στην πορεία βέβαια, στο επόμενο μοντέλο, διόρθωσαν το "πρόβλημα που δεν υπήρχε" και έβαλαν μεταλλικό ταχυσύνδεσμο. Το οποίο αν ήθελαν οι κάτοχοι του προηγούμενου μοντέλου να βάλουν, κόστιζε 130 ευρώ!
Ενα σωληνάκι με 2 ταχυσυνδέσμους που όλοι φτιάξαμε με 10 ευρώ, για ένα κατασκευαστικό πρόβλημα, το κοστολόγησε η Aprilia Ελλάδος στα 130 ευρώ.
Η διαφορά μιας σοβαρής αντιπροσωπείας απο μια αντιπροσωπεία που χαντάκωσε ένα απο τα καλύτερα μηχανάκια στην κατηγορία του.