Σάββας
Μαθουσάλας member
Άγνωστο.Καλα αυτο δεν νομιζω πως ειναι δυσκολο να το αντιληφθουμε ..... αντι ο ιμαντας να καταληγει στον μηχανισμο της πισω ροδας ( οπου κομπλαρουν τα φυγοκεντρικα κινουμενα φερμουιτ σαν συμπλεκτης ) θα καταληγει κοντα στον κινητηρα οπου παλι μεσω του ιδιου μηχανισμου θα κινειται το μικρο γραναζι της αλυσιδας , οπως στις μηχανες μας.
Η ερωτηση μου θα ητανε εαν αυτα τα CVT θα μπορουσανε να ειχανε καλυτερης ποιοτητας ιμαντα ( μεταλλικο ας πουμε , οπως μερικων Ι.Χ.) ποσο θα ανεβαινε το συνολικο κοστος εναντι του DCT σασμαν ?
Αυτό που θα πω με σιγουριά είναι πως δεν έχει καμία σχέση το CVT με το DCT.
Εμπεριστατωμένη απάντηση θα έδινε μόνο ένα τμήμα έρευνας - εξέλιξης.
Θάθελα να το δω αυτό την στιγμή που ιμάντας που κινεί μόνο εκκεντροφόρους λέει μεν αλλαγή (σε αμάξι βέβαια) κάθε 185.000 χλμ (χρησιμοποιείται ως παράδειγμα μιας και δεν τρώει το ζόρι που τρώει ένας ιμάντας μεταδόσεως κινήσεως τροχού) πλην όμως οτιδήποτε ελαστικό γερνάει κιόλας ακόμα και οι ενισχυμένοι με κέβλαρ οπότε κάνει ραγάδες γύρω στα 8 χρόνια και ποιός θα διακινδυνεύσει είτε να καρφώσει βαλβίδες είτε να μείνει από μετάδοση στην περίπτωση του σκούτερ?Όχι σε αυτά που έχουν αλυσίδα τον μειωτηρα τον εχουν στο μοτέρ κοντά στο βαριατορ και έχουν μικρό ιμάντα.
Το Burgman φοράειKevlar στα 500€ και αλλαγή κάθε 100.000 χλμ
Προσωπικά όχι οπότε αν δεν κάνεις πολλά χλμ με αυτό θα επωμίζεσαι κάθε πόσα χρόνια άγνωστο μια υποχρεωτική αλλαγή ιμάντα λόγο γήρανσης υλικού.
Επίσης μην θεωρούμε τον ιμάντα από κέβλαρ πανάκεια δεδομένου ότι σε δοκιμές σε 300άρια σκούτερ που μπήκε κέβλαρ ιμάντας σαν υποτιθέμενη καλύτερη και ακριβότερη επιλογή έγινε φιτίλι σε λιγότερα χλμ από έναν BANDO κοινό ελαστικό.
Προσωπικά δεν ξαναβάζω κέβλαρ. Πεταμένα λεφτά.
Υ.Γ. Αν το ψάξει κανείς με λεπτομέρεια και βαθιά σίγουρα θα βρει κάπου γραμμένο σε τόσα χλμ ή τόσα χρόνια. Είναι ο λάκκος στην φάβα...