Δεν νομίζω να μπορέσω. Δουλεύω το Σάββατο και δεν μπορώ το συγκεκριμένο να αφήσω άλλον στην θέση μου. Ευχαριστώ πάντως για την πρόθεση!170 ευρώ ελατήρια και λάδι ohlins μαζί με ξύστρες και εργασία.... Μετά είναι τούμπανο.... Αν έρθεις Γιάννενα θα μπορέσεις να πάρεις για test drive το δικό μου.... Να δεις πως είναι
V sttom 2011 ( face lift)
View attachment 13388
Δεν έχει πολλά σαν τον προκάτοχό του,και κατ εμέ το ποιο < μαζεμένο > και όμορφο strom
Kawa versys 650
View attachment 13389
Ποιο μανιτζεβελο απο το veesys για εντός πόλεως.
Πανω κάτω τα ίδια με λίγο καλύτερα φρένα.
Ποιο μαζεμένο στο μάτι απο το στρώμα
Η φώτο που έβαλες είναι δεύτερη γενιά του Versys, το facelift με το ABS. Αν εννοούσες πρώτης γενιάς οκ, είναι εντός budget.Το στρώμα μπορεί.
Το άλλο όχι
Νομίζω στα 3 με 3500 χιλιάρικα παίζουν αυτά αν δεν κάνω λάθος...αλλά δεν ξέρω τη μπάτζετ έχεις....Η φώτο που έβαλες είναι δεύτερη γενιά του Versys, το facelift με το ABS. Αν εννοούσες πρώτης γενιάς οκ, είναι εντός budget.
170 ευρώ ελατήρια και λάδι ohlins μαζί με ξύστρες και εργασία.... Μετά είναι τούμπανο.... Αν έρθεις Γιάννενα θα μπορέσεις να πάρεις για test drive το δικό μου.... Να δεις πως είναι
Έχω και από αυτόναι ναι αφοβα εχει και καλη οδική ....
Πιο νωχελικό/πνιγμένο σε σχέση με το παλιό(λογικό),πιο φτερό στον άνεμο,το abs για κλάματα (δύο τούμπες στο τσακ με 10 χιλιόμετρα),τα καλάμια σκουριάζουν εύκολα.V sttom 2011 ( face lift)
View attachment 13388
Δεν έχει πολλά σαν τον προκάτοχό του,και κατ εμέ το ποιο < μαζεμένο > και όμορφο strom
Δεν το έχω οδηγήσει για να έχω προσωπική άποψη, αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που το προτιμούν από τις 3 γενιές.Πιο νωχελικό/πνιγμένο σε σχέση με το παλιό(λογικό),πιο φτερό στον άνεμο,το abs για κλάματα (δύο τούμπες στο τσακ με 10 χιλιόμετρα),τα καλάμια σκουριάζουν εύκολα.
Νομίζω ποιοτικά είναι κατώτερο του προηγούμενου.
Αυτή είναι η δική μου αντίληψη.
Αυτό ακριβώς.τώρα το θέμα φτερό στον άνεμο είναι καθαρά θέμα προτιμήσεων θα έλεγα (αυτοί που θέλανε ένα 650 σε διαστάσεις 1000 σίγουρα θα δυσαρεστηθούν, αυτοί που το θέλανε και για χρήση εντός πόλεως σίγουρα θα το προτιμήσουν).
Τώρα θυμήθηκα πως είχες το πρώτο!Δεν το έχω οδηγήσει για να έχω προσωπική άποψη, αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που το προτιμούν από τις 3 γενιές.
Για το ABS πάντως αν έχουν κρατήσει του προηγούμενου, σίγουρα είναι ΧΑΛΙΑ,
το μοτέρ πνιγμένο λόγω ρύπων στάνταρ,
τώρα το θέμα φτερό στον άνεμο είναι καθαρά θέμα προτιμήσεων θα έλεγα (αυτοί που θέλανε ένα 650 σε διαστάσεις 1000 σίγουρα θα δυσαρεστηθούν, αυτοί που το θέλανε και για χρήση εντός πόλεως σίγουρα θα το προτιμήσουν).
Τώρα αν κατάφεραν να ρίξουν και την ποιότητα, ε ντροπή τους τότε.. Κρίμα και το θεωρούσα μια ενδιαφέρουσα επιλογή (μια που πολύ δύσκολα θα γυρίσω στο gen1 που είχα).
Ευχαριστώ φίλε!Αποστόλη πιάνω πρώτα το θέμα ABS ή όχι που σε καίει.
Η εμπειρία μου με το Gen 1 ΑΝΕΥ ABS, είναι πολύ μικρή, αλλά η αίσθηση που αποκόμισα (και μετά από κουβέντες με αρκετούς κατόχους και φίλους ιδιοκτήτες) είναι πως τα μέτρια φρένα του Vstrom με ABS είναι ΚΑΚΑ στο Vstrom χωρίς ABS, ωστόσο θα σου έλεγα να το δοκιμάσεις για να έχεις προσωπική άποψη.
O λόγος μάλλον είναι σύνθετος, αλλά θα σου πω εγώ τι πιστεύω. Το *****ό μπροστινό (πολύ *****ό για τα γούστα μου) δε σε βοηθά να έχεις αίσθηση στο τι γίνεται με τα φρένα (σε και τις 2 εκδόσεις) και στο ABS επειδή έχεις τη "ψυχολογική¨βοήθεια ότι όσο και να το πατήσεις ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ, σε κάνει να φρενάρεις καλύτερα μια που βάζεις περισσότερη δύναμη. Αντίθετα στο ANEY επειδή δε νιώθεις τι γίνεται μπροστά, φρενάρεις πιο συντηρητικά (υπό το φόβο του μπλοκαρίσματος) με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι αποστάσεις ακινητοποίησης. Η αλήθεια είναι ότι πριν το δώσω, είχα ψαχτεί για τοποθέτηση 4 πίστονων με άλλη τρόμπα, αλλά τότε λέγανε πως για να ρυθμιστεί σωστά το ABS με τα καινούρια φρένα ήθελε να μπει εγκέφαλο, οπότε όπως σωστά μάντεψες εδώ δεν είχαν και έπρεπε να τρέχω Θεσ/νικη...
Επίσης το πίσω φρένο στο ABS μοντέλο θα το χαρακτήριζα ΤΡΑΓΙΚΟ, μια που ¨αμολούσε" για πλάκα. Διακοσμητικού χαρακτήρα καθαρά...
Κατά τα λοιπά, για το V-Strom 650 του 2009 με ΑBS που είχα, τα υπέρ και κατά:
ΥΠΕΡ:
+ Φώτα, πολύ καλά, δεν χρειάζεται να τα βελτιώσεις
+ Μεγάλη αυτονομία (21λτ. τεπόζιτο) λόγω και της πολύ μικρής κατανάλωσης (4,5 -5 λτ/100) (μια 400άρα αν δεν το πας 160+ την έχεις άνετα)
+ Ο δυνατότερος δικύλινδρος της εποχής του και τέρμα αξιόπιστος, ταξιδεύει άνετα με 140-150 συνεχόμενα.
+ Άριστη ανεμοκάλυψη (για το ύψος σου ίσως να είναι προτιμότερο να έχει μεγαλύτερη ζελατίνα, αν και ακόμα και η κοντή MRA με το φρυδάκι μπορεί να σε καλύπτει)
+ Σέλα-θρόνος
+ Στιβαρό πλαίσιο που το απολαμβάνεις
+ Φορτώνεται όσο αντέχεις
+ Πολύ καλή ποιότητα πλαστικών & συναρμογής (κάτι που π.χ το Versys δεν έχει)
+ Πούλησε τόσο πολύ, που για ότι πρόβλημα ή αλλαγή/βελτίωση θες βρίσκεις εύκολα έτοιμες λύσεις και πληθώρα ανταλακτικών
ΚΑΤΑ:
- Κακό κέντρο βάρους (βρίσκεται ψηλά), στη πόλη θέλει προσοχή.
-Μπροστινή ανάρτηση κακή με έλλειψη πληροφόρησης και με εύκολο το βύθισμα. Θέλει το λιγότερο μια γέφυρα μπροστινού & πιο χοντρό λάδι αν θες να το ευχαριστηθείς κάπως οδηγικά. (τα έκανα και τα 2, βελτιώθηκε μεν, δε με ενθουσίασε ποτέ δε)
-Πίσω αμορτισέρ απλά ανεκτό. Μπορεί να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο αλλά αν ταλαιπωρηθεί αρχίζει και πλαδαρεύει (να ελέγξεις πόσο προφορτισμένο θα είναι όποιο δοκιμάσεις αν έχει ακόμα το μαμά αμορτισέρ, μπορεί να είναι στα τελευταία του και με εσένα μόνο πάν και τέρμα προφόρτιση να "κάθεται")
- Φρένα απλά ανεκτά για το βάρος του.
Αυτά θυμάμαι, αν θες κάτι επιπλέον που μου διαφεύγει ρώτα :)
Μακρια απο ΤΑ 700
καλύτερα το 650 είναι < ποιο > μηχανη
Μακρια απο ΤΑ 700
καλύτερα το 650 είναι < ποιο > μηχανη
Αν εξαιρέσεις πως το 700 είναι κάπως άσχημο (υποκειμενικό αυτό, άλλοι το γουστάρουν), σαν μηχανή που την οδήγησα και για χλμ μάλιστα μου φάνηκε πολύ καλή και με ένα σαφές ABS.
Τι σε κάνει να λες πως δεν είναι καλό; Ή πως το 650 είναι καλύτερο. Καλύτερο σε τι;
Υ.Γ Είδα γράφεις πως έχεις θέμα. Θα το ψάξω να δω.
Τα ίδια έχω διαβάσει και εγώ, προσωπικά δεν θα ήταν στις επιλογές μου όσο καλά φρένα και να έχει...Με 700 εκανα 100κ χιλ.
Με το 650 70κ
Πάσχουν και τα δυο απο έλλειψη 6ης.
Το 700 έχει φρεναρες !!
Αλλά ως εκεί.
Το 700 ζεσταίνεται για πλάκα ,βγάζει ζημιές ( ψυγεία, ένωση δυο κυλινδρων με ψυκτικό κλπ κλπ)
Καλώδιο H.I.S.S.
Οι κύλινδροι στο 650 έχουν ψυκτρες,στο 700 όχι.
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι η κύρια αιτία, αλλά αυτό υποχιαζομαι.
Το βεντιλατερ θα τηγανίσει τα αβγά σου στο 700.
Ποιο πολλά στο θέμα που έχω εδώ μέσα