Μηχανάρα, αλλά είπαμε:
τα σπορτουριγκ πέθαναν μαζ'ί με την κατηγορία!
Τα σπορτ Τούρινγκ τα πέθανε το μάρκετινγκ
Αφού οι εταιρίες πουλάνε adventurίλα πλέον. Κάποτε κυνηγούσαν τα 300 και δημιουργήθηκαν όλες αυτές οι υπερμηχανές.
Μετά την συμφωνία "κυρίων" που έκαναν οι μοτοβιομηχανίες να μην φτιάχνουν μηχανές που θα περνάνε το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, η κατηγορία μαράζωσε.
Όταν μου λένε πως το Caponord, το Varadero και το Stelvio είναι On-Off με πιάνουν γέλια.Τό'χω ξαναπεί : από τη στιγμή που μπήκαν 1000+ cc μοτέρια σε on-off(και καλά, γκούχου-γκούχου) τελείωσαν τα sport touring! Κρίμα...
Όταν μια μοτοσυκλέτα προμοτάρεται και εξοπλίζεται από το εργοστάσιο με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύψει κάποια κενά κοινωνιολογικής φύσης του αναβάτη, τότε αυτόματα ξεφεύγει από την φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας και γίνεται status symbol, κάτι που δεν έπρεπε να είναι...Τό'χω ξαναπεί : από τη στιγμή που μπήκαν 1000+ cc μοτέρια σε on-off(και καλά, γκούχου-γκούχου) τελείωσαν τα sport touring! Κρίμα...
Τα σπορτ Τούρινγκ τα πέθανε το μάρκετινγκ
Όταν μια μοτοσυκλέτα προμοτάρεται και εξοπλίζεται από το εργοστάσιο με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύψει κάποια κενά κοινωνιολογικής φύσης του αναβάτη, τότε αυτόματα ξεφεύγει από την φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας και γίνεται status symbol, κάτι που δεν έπρεπε να είναι...
+1000Ακριβώς.Οταν πρωτοοδηγούσα το 84 με συμπλέκτη τους μηχανόβιους τους είχαν ακόμη για ''αλήτες''.Τώρα που έγινε lifestyle η μοτό, χάλασαν και τα μεγάλα εργοστάσια γιατί έχουν την ανίδεη και ΄'σίγουρη΄΄ πελατεία και μας γεμίζουν με ''άψυχα'' πλέον μηχανάκια για να οικονομάνε. Παλιά έπαιρναν και ρίσκα με μοντέλα,έβγαζαν κράχτες τεχνολογίας (nr 750) ,γενικά λείπει το μεράκι....
+1000
Για να το πάω λίγο πιο πέρα...δεν μπορώ να ακούω άνθρωπο να μου λέει: ''Δεν την αγγίζω, τα κάνει όλα ο μηχανικός μου''.
Δεν λέω να τα κάνεις όλα, αλλά έτσι χάνεται η μαγεία...
Εσύ πρέπει να γράφεις...δεν εξηγείται αλλιώς.Όποιος δεν έχει αλλάζει έστω λάδια σε μοτό , δε λέγεται μηχανόβιος γιατί δεν έχει νοιώσει το ζεστό ''αίμα'' της να κυλάει στα δάκτυλά του!
Μαζί σου...Όταν μια μοτοσυκλέτα προμοτάρεται και εξοπλίζεται από το εργοστάσιο με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύψει κάποια κενά κοινωνιολογικής φύσης του αναβάτη, τότε αυτόματα ξεφεύγει από την φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας και γίνεται status symbol, κάτι που δεν έπρεπε να είναι...
+1000
Για να το πάω λίγο πιο πέρα...δεν μπορώ να ακούω άνθρωπο να μου λέει: ''Δεν την αγγίζω, τα κάνει όλα ο μηχανικός μου''.
Δεν λέω να τα κάνεις όλα, αλλά έτσι χάνεται η μαγεία...
Τό'χω ξαναπεί : από τη στιγμή που μπήκαν 1000+ cc μοτέρια σε on-off(και καλά, γκούχου-γκούχου) τελείωσαν τα sport touring! Κρίμα...