Pan-dvs
well know member
Θα μου πεις εδω υπαρχουνε κριτικες για τοσα καινουργια μοντελα.εδω χαλβαδιαζουμε τις φρεσκαδουρες και εσυ καθεσαι και ασχολεισαι με τις αρχαιολογιες?Απ οτι καταλαβα πολλοι τα χαλβαδιαζουνε αλλα ελαχιστοι τα παιρνουν.Θες για οικονομικους λογους θες απο αποψη,η αγορα των μεταχειρισμενων κραταει τα σκηπτρα των πωλησεων.
Η δικη μου φιλοσοφια στην μηχανη ειναι να μην σπαει,να μην χαλαει και τα ρεστα βενζινες.Βαζω ενα ταβανι στην τιμη και ψαχνω αναλογα.Δεν μου λειπουν δυο-τρια χιλιαρικα,αλλα δεν εχει νοημα απο την στιγμη που με καλυπτει κατι φθηνοτερο και συν τις αλλοις μου αρεσει.
Εψαχνα λοιπον για το νεο μου διτροχο,με τα παρακατω κριτηρια:
Μπατζετ περιπου στα 3.000 ευρω,κυβικα γυρω στα 1000,ταξιδιαρικο,on-off,ευκολο και φτηνο στην συντηρηση,σε καλη κατασταση και πανω απ ολα αξιοπιστο.Τρεις ηταν η μηχανες που πλησιαζαν το ιδανικο.
Το Aplilia Caponord 1000 του 2005...στυλατο,απολαυστικο ανετο.Το απερριψα λογω μη ανιχνευσιμων βλαβων στα ηλεκτρικα.Καλο χρυσο αλλα καθε φορα που κατεληγα να το αγορασω,πεταγοταν καποιος πρωην ιδιοκτητης και με εστελνε αδιαβαστο.
Το gs 1150 του 2003...κλασσικο,ξεκουραστο,ταξιδιαρικο.Δεν βρηκα πολλα οπως τα ηθελα,αλλα οταν ελεγα να κανω το παρακατω βημα,σκεφτομουν οτι καθε φορα που θα μου εβγαζε θεμα, θα επρεπε να τρεχω στην Αθηνα.Ασε που δεν υπαρχει μαστορας στην περιοχη,οποτε και για κατι απλο παλι ζορι θα ειχα.
Αλλος ενας λογος ηταν οτι ηταν πολυ σοβαρο για μενα.Δεν ειχε την αλητεια που θελω να εχει μια μηχανη,οπως ελεγα το πρωι στον Δημητρη.
Τελος το tiger 955i του 2006...στο οποιο και κατεληξα.Εχεi σχεδον ολα οσα ηθελα να εχει ,αλλα ειναι και αληταμπουρας.
Μετα απο αρκετα χιλιομετρα με τον Τιγρη για το διαστημα που το εχω,εχω διαπιστωσει καποια πραγματα που πιθανοτατα ενδιαφερουν καποιους οι οποιοι τον καλοβλεπουν.
Στα θετικα:
Ποιοτητα κατασκευης πολυ πανω απο τον μεσο ορο.Με το που την εβαλα στην αυλη μου την εκανα τευχη για να δω αυτα που με ενδιαφεραν περισσοτερο και μπορουσα να τα δω.Πουθενα σκουριες,τα πλαστικα και το χρωμα μετα απο ενα καλο καθαρισμα δειχναν σαν καινουργια και ολες οι φυσες και τα καλωδια ητανε σε αριστη κατασταση.Ασχοληθηκα με λεπτομερεις οπως αλλαγη λαμπων,σπρευ στις φυσες,προβολακια,βολτομετρο και αλλα παρομοια,αλλα τιποτε ουσιαστικο.
Θεση οδηγησης,ιδανικη.Το ιδιο και η σελα η οποια ηταν αρκετα ανετη,ασχετα αν εγω ηθελα να της βαλω gel.
Aξιοπιστια κορυφαια.Η τριτη εκδοση του 2005 δεν εβγαλε καμμια σοβαρη βλαβη.Οσοι το σεβαστηκαν,απο το συνεργειο πηγαιναν μονο για τα αναλωσιμα.
Κινητηρας δυνατος και ροπατος.Αρκετα μεγαλη ιπποδυναμη για τα κιλα του,η οποια ειναι διαθεσιμη οπου και οταν την χρειαστεις.Διακοσαριζει χαλαρα.Με φουλ φορτωμα τα 160 ειναι η ταχυτητα που αισθανεσαι ασφαλης.Απο εκει και πανω και με την μπαγαζιερα που ειχε φορεμενη εχει θεμα,χωρις αυτη παμε στα 180.
Καταναλωση πολυ κατω απ οτι περιμενα.Τριβαλιτσος με 150-160 σταθερα και καταναλωση αρκετα κατω απο 5,5 στα 100.
Οι αναρτησεις στην ασφαλτο δεν παιζονται,αλλα στο χωμα υπαρχουν αλλα καλυτερα.Χωμα μονο χαλαρα,εκτος και αν ειναι καποιος καλο τιμονι,η εχει φροντισει να του φοραει ενδιαμεσα λαστιχα και το εχει ρυθμισει αναλογα.
Φρενα αγκυρες.Φυσικα δεν εχει abs,με οτι αυτο μπορει να σημαινει.
Στον στανταρ εξοπλισμο της τελευταιας εκδοσης οι χουφτες και τα θερμαινομενα grips,τα οποια ειναι αρκετα ικανοποιητικα.
Ειναι ευκολη μηχανη και δεν χρειαζετε να εχει καποιος ειδικες γνωσεις.Ανταλλακτικα υπαρχουν σε σχετικα καλες τιμες.
Το πιο θετικο απ ολα ειναι η τιμη του.Μπορει να το βρει καποιος στα 3000 τριβαλιτσο και σε αριστη κατασταση.
Αρνητικα
Δεν πουλιεται τοσο ευκολα οσο καποια αλλα.
Οσοι επεμεναν στις μαμα εξατμισεις,τις πληρωσαν κανα δυο φορες πριν καταληξουν σε αφτερ μαρκετ και βρουν την υγεια τους.
Η προστασια απο τον αερα δεν ειναι η καλυτερη.Βελτιωνεται φυσικα αν βαλεις το χερι στην τσεπη και παρεις την ψιλη ζελατινα (75 ευρω),η κανενα φρυδακι.Φλαπς πλαινα θα κανω αυτοσχεδια γιατι ναι μεν δεν πολυεχω προβλημα,αλλα θα βοηθησουν την κατασταση.
Δεν εχει abs κατι που σιγουρα επηρεαζει την μεταπωληση της.Ειναι κατι που δεν με αφορα μιας και την συγκεκριμενη δεν σκοπευω να την δωσω.
Ο συναγερμος ειναι καλος,αλλα ο τροπος λειτουργιας του στα κανει τσουρεκια.Το θετικο ειναι οτι τον στελνεις ευκολα στον αγυριστο.
Σε γενικες μηχανες ειναι εξαιρετικη μηχανη,παντα σε σχεση με τα λεφτα που πληρωνεις.Εχει πολυ ευχαριστη οδηγηση και τα βρισκεις γρηγορα μαζι της.Δεν εχει ηλεκτρονικα κατραν που εχει μεγαλο κοστος επισκευης.
Η δικη μου φιλοσοφια στην μηχανη ειναι να μην σπαει,να μην χαλαει και τα ρεστα βενζινες.Βαζω ενα ταβανι στην τιμη και ψαχνω αναλογα.Δεν μου λειπουν δυο-τρια χιλιαρικα,αλλα δεν εχει νοημα απο την στιγμη που με καλυπτει κατι φθηνοτερο και συν τις αλλοις μου αρεσει.
Εψαχνα λοιπον για το νεο μου διτροχο,με τα παρακατω κριτηρια:
Μπατζετ περιπου στα 3.000 ευρω,κυβικα γυρω στα 1000,ταξιδιαρικο,on-off,ευκολο και φτηνο στην συντηρηση,σε καλη κατασταση και πανω απ ολα αξιοπιστο.Τρεις ηταν η μηχανες που πλησιαζαν το ιδανικο.
Το Aplilia Caponord 1000 του 2005...στυλατο,απολαυστικο ανετο.Το απερριψα λογω μη ανιχνευσιμων βλαβων στα ηλεκτρικα.Καλο χρυσο αλλα καθε φορα που κατεληγα να το αγορασω,πεταγοταν καποιος πρωην ιδιοκτητης και με εστελνε αδιαβαστο.
Το gs 1150 του 2003...κλασσικο,ξεκουραστο,ταξιδιαρικο.Δεν βρηκα πολλα οπως τα ηθελα,αλλα οταν ελεγα να κανω το παρακατω βημα,σκεφτομουν οτι καθε φορα που θα μου εβγαζε θεμα, θα επρεπε να τρεχω στην Αθηνα.Ασε που δεν υπαρχει μαστορας στην περιοχη,οποτε και για κατι απλο παλι ζορι θα ειχα.
Αλλος ενας λογος ηταν οτι ηταν πολυ σοβαρο για μενα.Δεν ειχε την αλητεια που θελω να εχει μια μηχανη,οπως ελεγα το πρωι στον Δημητρη.
Τελος το tiger 955i του 2006...στο οποιο και κατεληξα.Εχεi σχεδον ολα οσα ηθελα να εχει ,αλλα ειναι και αληταμπουρας.
Μετα απο αρκετα χιλιομετρα με τον Τιγρη για το διαστημα που το εχω,εχω διαπιστωσει καποια πραγματα που πιθανοτατα ενδιαφερουν καποιους οι οποιοι τον καλοβλεπουν.
Στα θετικα:
Ποιοτητα κατασκευης πολυ πανω απο τον μεσο ορο.Με το που την εβαλα στην αυλη μου την εκανα τευχη για να δω αυτα που με ενδιαφεραν περισσοτερο και μπορουσα να τα δω.Πουθενα σκουριες,τα πλαστικα και το χρωμα μετα απο ενα καλο καθαρισμα δειχναν σαν καινουργια και ολες οι φυσες και τα καλωδια ητανε σε αριστη κατασταση.Ασχοληθηκα με λεπτομερεις οπως αλλαγη λαμπων,σπρευ στις φυσες,προβολακια,βολτομετρο και αλλα παρομοια,αλλα τιποτε ουσιαστικο.
Θεση οδηγησης,ιδανικη.Το ιδιο και η σελα η οποια ηταν αρκετα ανετη,ασχετα αν εγω ηθελα να της βαλω gel.
Aξιοπιστια κορυφαια.Η τριτη εκδοση του 2005 δεν εβγαλε καμμια σοβαρη βλαβη.Οσοι το σεβαστηκαν,απο το συνεργειο πηγαιναν μονο για τα αναλωσιμα.
Κινητηρας δυνατος και ροπατος.Αρκετα μεγαλη ιπποδυναμη για τα κιλα του,η οποια ειναι διαθεσιμη οπου και οταν την χρειαστεις.Διακοσαριζει χαλαρα.Με φουλ φορτωμα τα 160 ειναι η ταχυτητα που αισθανεσαι ασφαλης.Απο εκει και πανω και με την μπαγαζιερα που ειχε φορεμενη εχει θεμα,χωρις αυτη παμε στα 180.
Καταναλωση πολυ κατω απ οτι περιμενα.Τριβαλιτσος με 150-160 σταθερα και καταναλωση αρκετα κατω απο 5,5 στα 100.
Οι αναρτησεις στην ασφαλτο δεν παιζονται,αλλα στο χωμα υπαρχουν αλλα καλυτερα.Χωμα μονο χαλαρα,εκτος και αν ειναι καποιος καλο τιμονι,η εχει φροντισει να του φοραει ενδιαμεσα λαστιχα και το εχει ρυθμισει αναλογα.
Φρενα αγκυρες.Φυσικα δεν εχει abs,με οτι αυτο μπορει να σημαινει.
Στον στανταρ εξοπλισμο της τελευταιας εκδοσης οι χουφτες και τα θερμαινομενα grips,τα οποια ειναι αρκετα ικανοποιητικα.
Ειναι ευκολη μηχανη και δεν χρειαζετε να εχει καποιος ειδικες γνωσεις.Ανταλλακτικα υπαρχουν σε σχετικα καλες τιμες.
Το πιο θετικο απ ολα ειναι η τιμη του.Μπορει να το βρει καποιος στα 3000 τριβαλιτσο και σε αριστη κατασταση.
Αρνητικα
Δεν πουλιεται τοσο ευκολα οσο καποια αλλα.
Οσοι επεμεναν στις μαμα εξατμισεις,τις πληρωσαν κανα δυο φορες πριν καταληξουν σε αφτερ μαρκετ και βρουν την υγεια τους.
Η προστασια απο τον αερα δεν ειναι η καλυτερη.Βελτιωνεται φυσικα αν βαλεις το χερι στην τσεπη και παρεις την ψιλη ζελατινα (75 ευρω),η κανενα φρυδακι.Φλαπς πλαινα θα κανω αυτοσχεδια γιατι ναι μεν δεν πολυεχω προβλημα,αλλα θα βοηθησουν την κατασταση.
Δεν εχει abs κατι που σιγουρα επηρεαζει την μεταπωληση της.Ειναι κατι που δεν με αφορα μιας και την συγκεκριμενη δεν σκοπευω να την δωσω.
Ο συναγερμος ειναι καλος,αλλα ο τροπος λειτουργιας του στα κανει τσουρεκια.Το θετικο ειναι οτι τον στελνεις ευκολα στον αγυριστο.
Σε γενικες μηχανες ειναι εξαιρετικη μηχανη,παντα σε σχεση με τα λεφτα που πληρωνεις.Εχει πολυ ευχαριστη οδηγηση και τα βρισκεις γρηγορα μαζι της.Δεν εχει ηλεκτρονικα κατραν που εχει μεγαλο κοστος επισκευης.