Να σου πω και απο την προσωπική εμπειρία μου ,αναλύοντας κάπως αυτό που είπα ποιο πανω για το πλάτος σέλας.
Σύμφωνα και με ενα πίνακα με τεχνικά χαρακτηριστικά, τo
transalp 700 έχει υψος σέλας στα 841mm
Versys στα 845mm
Vstrom 835 η στάνταρ η 855 η ψηλή.
Δεν ξέρω αν στα v strom που μας έδιναν είχαν επιλογή σέλας, αλλά πατουσα αναετα και με τα δυο πόδια σε όσα v sttom οδήγησαν ,και πρώτης και δεύτερης γενιάς.
Το ίδιο δε έχω να πω και για το τριτης γενιάς.
Το versys ενώ στα χαρτιά φαίνεται ποιο ψηλό απ όλα εν τούτοις δεν αλλάζει στην θέση των ποδιών λόγω του οτι η σέλα του είναι στενή στο εμπρός τμήμα τής.
Αυτό που ξενίζει στο φιλικό κατα τ άλλα translap ,είναι οτι χωρίς να είναι πρωτο μπόι πατουσα κάτω με τις μύτες των ποδιών λόγω πλάτους σέλας που αναγκάζει τα πόδια να ανοίξουν σε μεγαλύτερη γωνία.
Υπ όψιν το transalp το έβαλα σαν παράδειγμα .
Τώρα
Εσύ εχεις το μαχαίρι, εσύ και το καρπούζι.
Το kawa 1000 sx ,είναι sport touring,αρα λογικά ποιο κοντό ,αρα δεν θα εχεις πρόβλημα στο ύψος.
Τα versys - v strom είναι ποιο κοντά στο ύφος και τομ χαρακτήρα με ενα κλικ ποιο πανω στο v strom για κίνηση στο χώμα.
Όχι οτι το versys δεν θα κινηθεί σε χωματόδρομο.
Δεν θα κανεις όμως με κανένα απο αυτά και ειδική εντούρο.
Αρα μιλάμε για ενα και το αυτό.
Παραπάνω χωμάτινες δυνατότητες έχει το στρώμα με τις ακτίνες ,το οποίο είναι και ποιο ψηλό αν δεν απατωμαι ,που όμως δεν σε ενδιαφέρει το κεφάλαιο πολύ και βαρύ χώμα.
Οποτε το ξεχνάμε.
Πάμε στην χρηστικότητα
Τα Ζ δεν ξέρω ποσο ευκίνητο είναι στην πόλη και δεν μπορω να πω.
Με τα άλλα δυο έχω γράψει αρκετά χλμ σε αστικό κύκλο ,και δινω πόντους παραπάνω στην ευκινησία του versys ,αλλά το v strom έχει καλύτερη ανεμοκαλυψη.
Η θέση είναι συνεπιβάτη είναι καλύτερη στο v strom ,απ οτι στο versys.
Τα οργανα και η αξιόπιστια είναι πανω κάτω στα ίδια επίπεδα.
Έτσι αφού εχεισ το μαχαίρι ,πηγαίνεις δοκιμάζεις ,ζυγιζςις τις δυνατότητες σου,και τα θέλω σου ( κινηση ,σε πόλη, δικαβαλα,κλπ κλπ)
Δοκιμάζεις ,κανείς τεστ Ράιντ.
Και το θέμα σέλας διορθώνεται ευκολοτατα.