BULMONT
Μαθουσάλας member
Επιμένω πως το χωμα είναι το καλύτερο σχολείο για να μάθει κανείς να οδηγά με ασφάλεια, γιατί το συνεχές παιχνίδι με την εύρεση πρόσφυσης βοηθά στις δύσκολες καταστασεις σε χώμα και άσφαλτο.
Επιμένω πως το χωμα είναι το καλύτερο σχολείο για να μάθει κανείς να οδηγά με ασφάλεια, γιατί το συνεχές παιχνίδι με την εύρεση πρόσφυσης βοηθά στις δύσκολες καταστασεις σε χώμα και άσφαλτο.
Και η απόδειξη ότι χώμα ξεκινάμε με κάτι ήρεμο, εύκολο και φτηνο. Ενα TTR 125 καλή ώρα ή ένα crf 230 easy enduro (ουσιαστικά ένα XR 200 με αλλά πλαστικά) αρκούν για αρχή.
Επιμένω πως το χωμα είναι το καλύτερο σχολείο για να μάθει κανείς να οδηγά με ασφάλεια, γιατί το συνεχές παιχνίδι με την εύρεση πρόσφυσης βοηθά στις δύσκολες καταστασεις σε χώμα και άσφαλτο.
μπραβο σου Σοφια συνεχισε ετσι και οπως στα λενε και οι απο πανω θα δεις τρομερή διαφορά στον δρομο...
δεν ειναι τυχαιο αλλωστε οτι ολοι οι motogp προπονηση κανουν και σε χωμα...
Δεύτερο μάθημα εντουρο...
Απαιτητικό, δύσκολο, αλλα πολυ πολυ ενδιαφέρον!
Ανεβήκαμε κατεβήκαμε αμέτρητες φορές λόφους και βουναλάκια...
βλέμμα, θέση σώματος, επιτάχυνση, επιβράδυνση.
Πως αντιδρούμε σε μια απότομη ανηφόρα που μπορεί να μας δυσκολέψει, πως αφήνουμε κατω τη μηχανή αν νιώθουμε οτι μας παίρνει πίσω, πως τη σηκώνουμε, πως τη γυρναμε ώστε να τη φέρουμε στη «σωστή» θέση και να συνεχίσουμε.
Ακομη κι όταν πέφταμε το απολαμβάναμε.
Συναρπαστικό το σημερινό μάθημα.
Ανανεωσαμε το ραντεβού μας για το επόμενο...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεύτερο μάθημα εντουρο...
Απαιτητικό, δύσκολο, αλλα πολυ πολυ ενδιαφέρον!
Ανεβήκαμε κατεβήκαμε αμέτρητες φορές λόφους και βουναλάκια...
βλέμμα, θέση σώματος, επιτάχυνση, επιβράδυνση.
Πως αντιδρούμε σε μια απότομη ανηφόρα που μπορεί να μας δυσκολέψει, πως αφήνουμε κατω τη μηχανή αν νιώθουμε οτι μας παίρνει πίσω, πως τη σηκώνουμε, πως τη γυρναμε ώστε να τη φέρουμε στη «σωστή» θέση και να συνεχίσουμε.
Ακομη κι όταν πέφταμε το απολαμβάναμε.
Συναρπαστικό το σημερινό μάθημα.
Ανανεωσαμε το ραντεβού μας για το επόμενο...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Απότομη ανηφόρα.
Επιλογή σωστής ταχύτητας - γκαζιού.
Γκάζι σταθερό ,όχι σπιναρισμα,όχι λίγο γιατί θα σβήσει και θα μας πάρει πίσω.
Σώμα όρθιο ,σαγόνι στο μπροστά φτερό ( περίπου)
Φρένο μπροστινό με μέτρο, πίσω το ξεχνάμε.
Στην κορυφή φρεναρουμε εκτός αν ξέρουμε τι έχει απο πίσω.
Στην κατηφορα το ανάποδο όσον αφορά στάση σώματος.
Χέρια πόδια τεντωμένα προς τα πίσω.
Ο λωκος στο πίσω φτερό.
Μικρή ταχύτητα στο σαζμαν ,αλλά όχι τόσο ώστε να φρενάρει συνέχεια.( εδώ τα 4τ υπερέχουν)
Χέρια χαλαρά να απορροφουν κραδασμούς και χτυπήματα.
Πίσω φρένο ναι ,αλλά με μέτρο .
Μπροστινό το ξεχνάμε