angelthing
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.709
- Μοτοσυκλέτα
- Tracer 9, F700GS, CRF300L
- Όνομα
- Angelos
Τελικώς πλάκα έχει το Tracer 9 ....
(ναι υπέπεσα εις αμάρτημα για μια ακόμα φορά).
Είναι ελαφρύ (στα 213 kg γεμάτο - πήρα το απλό όχι το GT), έχει χαμηλό κέντρο βάρους,
με αποτέλεσμα να το νιώθω *αισθητά* πιο μανιτζέβελο από το GSάκι που είναι 4 κιλά ελαφρύτερο στα χαρτιά.
Γενικά δεν το λες και "μεγάλο" μηχανάκι όσον αφορά στο φυσικό του μέγεθος, γι αυτό και κούμπωσα αρκετά
καλά σωματικά μαζί του. Είναι και κοντό σχετικά, οπότε και λόγω μικρού μεταξονίου η αλλαγή πορείας είναι σβέλτη.
Πήρα μοντέλο του Σεπτεμβρίου 23 με ούτε 1300 χλμ. Μη ρωτάτε που πως τι, προφανώς δεν του έκατσε καλά του άθρωπα.
Του είχε βάλει και βαλίτσα (trekker outback !), κάγκελα Givi, ζελατίνα Ermax και μπαράκι GPS Givi - καθόλου άσχημα αυτά.
Ο κινητήρας του τραβάει καλά και από σχετικά χαμηλά, με δυνατές μεσαίες και ενδιαφέρουσα συμπεριφορά ψηλά.
Δεν εμπίπτει στην κατηγορία των θηρίων που είχα παλαιότερα ούτε κατά διάνοια (Haya, ZZR, K1300s κλπ κλπ)
αλλά δεν θα με αφήσει πολύ παραπονεμένο πιστεύω. Μέχρι στιγμής μου έχει βγάλει εξαιρετική κατανάλωση, κάτω από 5lt / 100χλμ
αλλά 500 από τα 1400 χλμ που του έχω κάνει μέχρι σήμερα ήταν σε φάση στρωσίματος κινητήρα, οπότε είδομεν.
Γενικά πάντως φαίνεται αρκετά οικονομικό, αν βέβαια το παρατσιγκλίσεις θα κάψει και αυτό.
Έχει πολύ καλή αίσθηση στο στρίψιμο, ελαφρά αλλά σίγουρη. Απόλαυση στα στριφτερά κομμάτια που πήγα μέχρι στιγμής.
Η θέση οδήγησης καλή, όρθια και θυμίζει on off όπως και η όλη εικόνα από το μηχανάκι. Και στο οπτικό σταματάνε και οι ομοιότητες.
Προφανώς και δεν είναι όλα ρόδινα, έχει τα θεματάκια του και τις ιδιοτροπίες του και αυτό - όπως και όλα.
Από φρένα χωρίς να τα βρίσκω εξαιρετικά, μέχρι τώρα δεν έχω κάποιο παράπονο. Λίγο καλύτερη αίσθηση δεν θα με χάλαγε αλλά οκ.
Οι αναρτήσεις του είναι αρκετά σκληρές ιδιαίτερα καθώς νομίζει κανείς ότι κάθεται σε on off. Δεν με έχουν προβληματίσει καθόλου σε
στρωτά κομμάτια αλλά όταν υπάρχουν ψιλοέντονες ανωμαλίες στο δρόμο, χορεύει καρσιλαμά ..... δεν μου άρεσε η ιδέα των ημι-ενεργών
αναρτήσεων του Tracer 9 GT καθώς δεν αλλάζουν και τόσο εύκολο - αύτο ήταν και βασικός λόγος που προτίμησα το "απλό" καθώς
και η διαφορά τιμής προφανώς - επίσης δεν μου άρεσαν καθόλου οπτικά οι πλαϊνές βαλίτσες της Yamaha. Οπότε ίσως σε ένα (μικρό) βάθος
χρόνου να τσεκάρω τις επιλογές (Ohlins) για αναβάθμιση αναρτήσεων μπρος - πίσω ..... δεν ξέρω αν το ανέφερα και πριν, αλλά: Ohlins![Tooth Tooth Tooth](/data/assets/smilies/3736863986.gif)
Η ανεμοκάλυψη από την after market ζελατίνα που είχε ο πωλητής επάνω δεν μου έκατσε καλά όσον αφορά στο σφύριγμα από τον αέρα
που ήταν πολύ έντονο , οπότε και επανήλθε η εργοστασιακή την οποία μου έδωσε επίσης ο πωλητής και με ένα spoiler από πάνω είμαστε
αρκετά καλά.
Η σέλα δεν φαίνεται να είναι και η καλύτερη για πολύωρη οδήγηση - μέχρι στιγμής έκανα το περισσότερο ένα εξαωράκι και πιάστηκα ολίγον,
αλλά στις περισσότερες μοτό μου είτε έφτιαχνα τη σέλα είτε φόραγα ποδηλατικό. Ενίοτε και τα δύο !
Ίσως το πιο ενοχλητικό χαρακτηριστικό μέχρι στιγμής είναι η λειτουργία του συμπλέκτη χαμηλά και σε εκκινήσεις - τρίζει και σου δίνει
την αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά. Βέβαια ως συμπεριφοράέχει αναφερθεί από πολλούς χρήστες, οπότε είναι feature και όχι bug του
δικού μου. Μετά τη λειτουργία του συμπλέκτη στο Κ όμως, όλα τα άλλα είναι απλές οδοντόκρεμες ........
Οπότε απτά εν ολίγοις και μέχρι στιγμής, για ST μηχανάκι δεν θα με χάλαγε να είχε και τα θερμαινόμενα grips που τα βάζουν μόνο στη GT έκδοση - αυτά θα είναι και η αγορά μου το Φθινόπωρο από επίσημα ανταλλακτικά γιατί είναι πανάκριβα μεν αλλά και πολύ καλά στην κλίμακα ρυθμίσεων και ενσωματώνονται πλήρως στο μενού της μοτό. Για shifter δεν τρελαίνομαι κίόλας, μπορεί ναι μπορεί όχι ανάλογα με τα κέφια ........
(ναι υπέπεσα εις αμάρτημα για μια ακόμα φορά).
Είναι ελαφρύ (στα 213 kg γεμάτο - πήρα το απλό όχι το GT), έχει χαμηλό κέντρο βάρους,
με αποτέλεσμα να το νιώθω *αισθητά* πιο μανιτζέβελο από το GSάκι που είναι 4 κιλά ελαφρύτερο στα χαρτιά.
Γενικά δεν το λες και "μεγάλο" μηχανάκι όσον αφορά στο φυσικό του μέγεθος, γι αυτό και κούμπωσα αρκετά
καλά σωματικά μαζί του. Είναι και κοντό σχετικά, οπότε και λόγω μικρού μεταξονίου η αλλαγή πορείας είναι σβέλτη.
Πήρα μοντέλο του Σεπτεμβρίου 23 με ούτε 1300 χλμ. Μη ρωτάτε που πως τι, προφανώς δεν του έκατσε καλά του άθρωπα.
Του είχε βάλει και βαλίτσα (trekker outback !), κάγκελα Givi, ζελατίνα Ermax και μπαράκι GPS Givi - καθόλου άσχημα αυτά.
Ο κινητήρας του τραβάει καλά και από σχετικά χαμηλά, με δυνατές μεσαίες και ενδιαφέρουσα συμπεριφορά ψηλά.
Δεν εμπίπτει στην κατηγορία των θηρίων που είχα παλαιότερα ούτε κατά διάνοια (Haya, ZZR, K1300s κλπ κλπ)
αλλά δεν θα με αφήσει πολύ παραπονεμένο πιστεύω. Μέχρι στιγμής μου έχει βγάλει εξαιρετική κατανάλωση, κάτω από 5lt / 100χλμ
αλλά 500 από τα 1400 χλμ που του έχω κάνει μέχρι σήμερα ήταν σε φάση στρωσίματος κινητήρα, οπότε είδομεν.
Γενικά πάντως φαίνεται αρκετά οικονομικό, αν βέβαια το παρατσιγκλίσεις θα κάψει και αυτό.
Έχει πολύ καλή αίσθηση στο στρίψιμο, ελαφρά αλλά σίγουρη. Απόλαυση στα στριφτερά κομμάτια που πήγα μέχρι στιγμής.
Η θέση οδήγησης καλή, όρθια και θυμίζει on off όπως και η όλη εικόνα από το μηχανάκι. Και στο οπτικό σταματάνε και οι ομοιότητες.
Προφανώς και δεν είναι όλα ρόδινα, έχει τα θεματάκια του και τις ιδιοτροπίες του και αυτό - όπως και όλα.
Από φρένα χωρίς να τα βρίσκω εξαιρετικά, μέχρι τώρα δεν έχω κάποιο παράπονο. Λίγο καλύτερη αίσθηση δεν θα με χάλαγε αλλά οκ.
Οι αναρτήσεις του είναι αρκετά σκληρές ιδιαίτερα καθώς νομίζει κανείς ότι κάθεται σε on off. Δεν με έχουν προβληματίσει καθόλου σε
στρωτά κομμάτια αλλά όταν υπάρχουν ψιλοέντονες ανωμαλίες στο δρόμο, χορεύει καρσιλαμά ..... δεν μου άρεσε η ιδέα των ημι-ενεργών
αναρτήσεων του Tracer 9 GT καθώς δεν αλλάζουν και τόσο εύκολο - αύτο ήταν και βασικός λόγος που προτίμησα το "απλό" καθώς
και η διαφορά τιμής προφανώς - επίσης δεν μου άρεσαν καθόλου οπτικά οι πλαϊνές βαλίτσες της Yamaha. Οπότε ίσως σε ένα (μικρό) βάθος
χρόνου να τσεκάρω τις επιλογές (Ohlins) για αναβάθμιση αναρτήσεων μπρος - πίσω ..... δεν ξέρω αν το ανέφερα και πριν, αλλά: Ohlins
![Tooth Tooth Tooth](/data/assets/smilies/3736863986.gif)
Η ανεμοκάλυψη από την after market ζελατίνα που είχε ο πωλητής επάνω δεν μου έκατσε καλά όσον αφορά στο σφύριγμα από τον αέρα
που ήταν πολύ έντονο , οπότε και επανήλθε η εργοστασιακή την οποία μου έδωσε επίσης ο πωλητής και με ένα spoiler από πάνω είμαστε
αρκετά καλά.
Η σέλα δεν φαίνεται να είναι και η καλύτερη για πολύωρη οδήγηση - μέχρι στιγμής έκανα το περισσότερο ένα εξαωράκι και πιάστηκα ολίγον,
αλλά στις περισσότερες μοτό μου είτε έφτιαχνα τη σέλα είτε φόραγα ποδηλατικό. Ενίοτε και τα δύο !
Ίσως το πιο ενοχλητικό χαρακτηριστικό μέχρι στιγμής είναι η λειτουργία του συμπλέκτη χαμηλά και σε εκκινήσεις - τρίζει και σου δίνει
την αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά. Βέβαια ως συμπεριφοράέχει αναφερθεί από πολλούς χρήστες, οπότε είναι feature και όχι bug του
δικού μου. Μετά τη λειτουργία του συμπλέκτη στο Κ όμως, όλα τα άλλα είναι απλές οδοντόκρεμες ........
Οπότε απτά εν ολίγοις και μέχρι στιγμής, για ST μηχανάκι δεν θα με χάλαγε να είχε και τα θερμαινόμενα grips που τα βάζουν μόνο στη GT έκδοση - αυτά θα είναι και η αγορά μου το Φθινόπωρο από επίσημα ανταλλακτικά γιατί είναι πανάκριβα μεν αλλά και πολύ καλά στην κλίμακα ρυθμίσεων και ενσωματώνονται πλήρως στο μενού της μοτό. Για shifter δεν τρελαίνομαι κίόλας, μπορεί ναι μπορεί όχι ανάλογα με τα κέφια ........
![](https://scontent.fath7-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/441876322_10226557035496974_146286150563665948_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=8vVgUqwI5J0Q7kNvgHM57OB&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=00_AYBSe35jD-H5amsnrY6cl9ya-7VBvph3a6ZtyoWpqbBFdw&oe=665A8FF9)
![](https://scontent.fath7-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/445181978_10226557036617002_4541205694232522738_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=rpYjY3P29t8Q7kNvgHk-wUH&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=00_AYBe0wKOODXy9HxGHeAv1TX1tK5JPbkvIDlWgjM0PEpobA&oe=665AA5E5)
![](https://scontent.fath7-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/444988617_10226557037817032_3739377536618134716_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=1OtJ9PnQJfMQ7kNvgE3NpWk&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=00_AYC8Biv66GZLUCOqEy_4CKrQo2IeGJPTbGZkiuy_eQMyWw&oe=665AA69D)
Τελευταία επεξεργασία: