Καλημέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα! Αν και στην αναζήτηση μικρής μοτοσυκλέτας για καθημερινή χρήση, το πρώτο θέμα που ανοίγω αφορά scooter καρμπυρατερατο και η ιστορία έχει ως εξής:
Το μοντέλο είναι suzuki uc 150 Epicuro και ήταν σε ακινησία για 4 περίπου χρόνια. Φέτος λοιπόν, πήγε στο συνεργείο, έγινε σέρβις και από τότε άρχισε τα κουλά: Δυσκολεύονταν να πάρει μπρος, ενώ κάποιες φορές έσβησε και εν κινήσει με πολλά χλμ! Ο μάστορας αποφάνθηκε ότι καλύτερα να βρούμε ένα άλλο καρμπυρατέρ, όπως και την εισαγωγή του (γιατί ήταν ξεραμένη και είχε σπασίματα) αλλά και την αντλία βενζίνης. Ψάχνοντας, βρήκα μτχ σε άριστη κατάσταση (κατά το μαγαζί, γιατί δεν ξέρω πως να το ελέγξω, παρά μόνο την φούσκα του η οποία λειτουργεί σωστά) και μετά ο μάστορας τα τοποθέτησε (Σημ: μου είπε ότι το συγκεκριμένο παρόλο που ήταν από epicuro, ίσως ήταν άλλης χρονολογίας γιατί είχε διαφορετικά σωληνάκια υποπίεσης απ' ότι αυτό που είχε απ' τη μάνα του).
Παίρνω λοιπόν το μηχανάκι την πρώτη μέρα, όλα καλά (αν και ένιωθα ότι δεν τραβούσε όπως παλιά και εκτός των άλλων, ότι στο άνοιγμα του γκαζιού αρχικά ήταν κάπως διστακτικό), το παρκαρα, και μετά όταν προσπάθησα να το ξαναπάρω μετά από λίγες ώρες δεν έπαιρνε ούτε με μίζα ούτε με μανιβέλα.
Ο μάστορας αρχισε να το ψάχνει γενικότερα, είδε βαλβίδες μου είπε, και με τις δοκιμές του διαπίστωσε πως αν αποσυνδέσει εντελώς τον ανόρθωτη ότι δουλεύει σωστά. Οπότε και τώρα προτείνει να ψάξουμε για ανόρθωτη.
Έχει κάποια λογική το να φταίει ο ανόρθωτης για όλα αυτά; Φώτα κλπ ηλεκτρικά είναι όλα κομπλέ, δεν είχα ποτέ θέμα. Το ρωτάω γιατί η διάγνωση μου φαίνεται λίγο μπακαλίστικη και φοβάμαι μην πληρώνουμε ανταλλακτικά χωρίς λόγο, γιατί δεν μου είπε ότι τον μέτρησε ή κάτι άλλο, ότι απλώς επειδή τον αποσύνδεσε και φαίνεται να δουλεύει, ότι σίγουρα θα φταιει αυτό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απόψεις σας.
Δημήτρης
Το μοντέλο είναι suzuki uc 150 Epicuro και ήταν σε ακινησία για 4 περίπου χρόνια. Φέτος λοιπόν, πήγε στο συνεργείο, έγινε σέρβις και από τότε άρχισε τα κουλά: Δυσκολεύονταν να πάρει μπρος, ενώ κάποιες φορές έσβησε και εν κινήσει με πολλά χλμ! Ο μάστορας αποφάνθηκε ότι καλύτερα να βρούμε ένα άλλο καρμπυρατέρ, όπως και την εισαγωγή του (γιατί ήταν ξεραμένη και είχε σπασίματα) αλλά και την αντλία βενζίνης. Ψάχνοντας, βρήκα μτχ σε άριστη κατάσταση (κατά το μαγαζί, γιατί δεν ξέρω πως να το ελέγξω, παρά μόνο την φούσκα του η οποία λειτουργεί σωστά) και μετά ο μάστορας τα τοποθέτησε (Σημ: μου είπε ότι το συγκεκριμένο παρόλο που ήταν από epicuro, ίσως ήταν άλλης χρονολογίας γιατί είχε διαφορετικά σωληνάκια υποπίεσης απ' ότι αυτό που είχε απ' τη μάνα του).
Παίρνω λοιπόν το μηχανάκι την πρώτη μέρα, όλα καλά (αν και ένιωθα ότι δεν τραβούσε όπως παλιά και εκτός των άλλων, ότι στο άνοιγμα του γκαζιού αρχικά ήταν κάπως διστακτικό), το παρκαρα, και μετά όταν προσπάθησα να το ξαναπάρω μετά από λίγες ώρες δεν έπαιρνε ούτε με μίζα ούτε με μανιβέλα.
Ο μάστορας αρχισε να το ψάχνει γενικότερα, είδε βαλβίδες μου είπε, και με τις δοκιμές του διαπίστωσε πως αν αποσυνδέσει εντελώς τον ανόρθωτη ότι δουλεύει σωστά. Οπότε και τώρα προτείνει να ψάξουμε για ανόρθωτη.
Έχει κάποια λογική το να φταίει ο ανόρθωτης για όλα αυτά; Φώτα κλπ ηλεκτρικά είναι όλα κομπλέ, δεν είχα ποτέ θέμα. Το ρωτάω γιατί η διάγνωση μου φαίνεται λίγο μπακαλίστικη και φοβάμαι μην πληρώνουμε ανταλλακτικά χωρίς λόγο, γιατί δεν μου είπε ότι τον μέτρησε ή κάτι άλλο, ότι απλώς επειδή τον αποσύνδεσε και φαίνεται να δουλεύει, ότι σίγουρα θα φταιει αυτό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απόψεις σας.
Δημήτρης