Καλη και αξιέπαινη προσπάθεια της kawa, όπως και πολλών αλλων εταιρειών να αναβιώσει αυτή η κατηγορία που καποτε άκμαζε.
Ποιος δεν θυμάται τα FZR 400 genessis exup,
Tα ZXR 400 με τους σωλήνες του ram air στο ντεπόζιτο.
Τα CBR 400 RR / GUL ARM - VFR κλπ
Τα GSX r 400
Μοτοσυκλέτες αληθινές.
Μικρογραφίες των μεγάλων.
Με ram air ,exup,upside down κλπ
Και σήμερα
Βλέπουμε high end μηχανάκια όπως αυτό του κειμένου, με ενα δισκόφρενο με απλό τηλεσκοπικό πηρούνι.
Οκ έχει και έχουν abs τα περισότερα σχεδόν όλα ,τι.σχεδόν όλα.
Αλλά δεν είναι σαν τα μηχανάκια του τότε.
Που μας μπασανε στον μαγικό κόσμο των δυο τροχών.
Και όσο και να θελει η kawa να μοιαξει τα μεγαλα ssuper sport , μονο κατ ευφημισμό το πετυχαίνει.
Ποιο μάχιμο και ποιο αγριο είναι το ZXR του τότε ( Ζαχαρίας για τους γνωρίζοντες) παρα αυτό το γλυκαναλατο μοτοσυκλέτακι.
Είναι το κόστος?
Είναι ο εναρμονισμος στα διπλώματα και.στις ιπποδυνάμεις είναι κάτι άλλο.
Τοτε με ενα 400 έκανες τα πάντα.
Απο βόλτες, ταξίδια μέχρι αγώνες.
Μη βάλω και τα 250 2τ γιατί πραγματικά η διαφορά θα είναι χαώδης.
Τότε είχες 400
Και ήταν
400
Τέλος πάντων αυτά