- Δημοσιεύσεις
- 26.701
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Η Fantic Motor είναι Ιταλός κατασκευαστής μοτοσικλετών . Η εταιρεία ξεκίνησε το 1968, κατασκευάζοντας και εξάγοντας μοτοσικλέτες enduro , μίνι ποδήλατα και go-kart. Σήμερα συνεχίζουν στο ίδιο ύφος, αν και τα ονόματα έχουν αλλάξει για να dual-άθλημα και motard (supermoto), και έχουν επιστρέψει στην αγορά των ΗΠΑ το 2016, όπως Fantic USA Inc . Η Fantic κυκλοφόρησε το 2015 επίσης νέα μοντέλα ηλεκτρικών ποδηλάτων, το Fat Bike. [1] και έχει τώρα μια πλήρη σειρά ηλεκτρικών ποδηλάτων eMTB και commuter.
Η Fantic άρχισε να εξάγει στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1972, ως μέρος ενός κύματος κατασκευαστών που εκμεταλλεύτηκαν τη νομοθεσία των "δεκαέξι", που απαγόρευε στους δεκαέξι ετών μοτοσικλετιστές να οδηγούν μοτοσικλέτες έως 250 cc, όπως είχαν συνηθίσει. Ως αποτέλεσμα, οι Ευρωπαίοι και οι Γιαπωνέζοι κατασκευαστές εξήγαγαν τους σπορ και ελαφρούς κινητήρες τους κάτω των 50cc , που ήταν συνηθισμένοι στην Ευρώπη, και στην Αγγλία. Η Fantic παρήγαγε ένα «εντυπωσιακό μοτοποδήλατο» και ένα TI («Tourismo Internazionale)», και τα δύο έγιναν πολύ δημοφιλή γρήγορα, [2] με τη φήμη ότι είναι μερικά από τα ταχύτερα μοτοποδήλατα στην αγορά, με ταχύτητα 70 mph. [3]
Στη δεκαετία του 1980, ο Fantic είχε επιτυχία στα παγκόσμια πρωταθλήματα των δοκιμών που παρατηρήθηκαν , παίρνοντας τρεις τίτλους καθώς και επτά νίκες στο διάσημο Scottish Six Days Trial .
Οι μοτοσικλέτες Fantic Motor εισήχθησαν για πρώτη φορά στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1972 από την Barron Eurotrade Ltd, η έδρα της οποίας εδρεύει στο 51 High Street Hornchurch, Essex, και η αρχική ιδέα ήρθε να σχηματίσει την εταιρεία και να εισαγάγει το Fantic έγινε επειδή ένας από τους ιδρυτές είδε Το μοντέλο «Chopper» 50cc δημοσιεύθηκε σε ένα αμερικανικό περιοδικό μοτοσικλέτας που τον έστειλε ο γαμπρός του από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η βρετανική αγορά οδηγών μαθητών wannabe είχε πολλές άλλες μάρκες που είχαν χαρακτηριστεί ως Mopeds, (Motor and Pedals), αλλά το Fantic TI έγινε γρήγορα ένας άξιος ανταγωνιστής με την ταχεία ανάπτυξη ενός δικτύου αντιπροσώπων. Το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων ήταν ένα ισχυρό σημείο πώλησης και το ζωηρό ιταλικό MinarelliΟ κινητήρας 49cc αποδείχθηκε πολύ αξιόπιστος. Οι ιστορίες του μοντέλου TI που έφτασαν τα 70 mph ήταν υπερβολή, καθώς μόνο πάνω από 50-55 mph μπορούσαν να επιτευχθούν, και στις σωστές συνθήκες. Ωστόσο, το μοντέλο Chopper 125cc θα μπορούσε να φτάσει τα 80 mph, όπως βρήκε ο Terence Shea όταν το μοντέλο του παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο εργοστάσιο Fantic στο Μπελάτζιο της Ιταλίας. Παρά την ποιότητα του προϊόντος και την αθλητική επιτυχία, στα τέλη της δεκαετίας του 80 η εταιρεία Lombard αντιμετώπισε σημαντικές οικονομικές δυσκολίες, οι οποίες λύθηκαν όταν το Fabbrica Motoveicoli Spa ξεκίνησε τη διαχείριση του Fantic από τον Απρίλιο του 1987.
Στις αρχές της δεκαετίας του '90 η FM απέκτησε τη μάρκα Garelli. .
Το 1995 η παραγωγή σταμάτησε.
Η μάρκα δημοπρατήθηκε και αγοράστηκε από τον βιομηχανικό Frederick Fregnan, ο οποίος έδωσε νέα ζωή στη διάσημη μάρκα Lombard.