- Δημοσιεύσεις
- 26.533
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Drift σε 2 και 4 τροχούς: οι διαφορές στη δυσκολία
Το drift είναι δύσκολο και απαιτεί δεξιοτεχνία υψηλού επιπέδου είτε στους 2 είτε στους 4 τροχούς. Στη μοτοσυκλέτα υπάρχει η επιπλέον δυσκολία της ισορροπίας που είναι δεδομένη για το αυτοκίνητο το οποίο ότι και να συμβεί ισορροπεί στους 4 τροχούς.
Ο Aras Gibieza είναι από τους καλύτερους στο drift μοτοσυκλέτας και βρέθηκε στη Θεσσαλινίκη στο Red Bull Showrun.
Πόσο δύσκολο είναι το drift; Αρκετές φορές είτε με τη μοτοσυκλέτα είτε με το αυτοκίνητο σε άσφαλτο που γλιστράει μπορεί κάποιοι ανήσυχοι οδηγοί να έχουν μια μικρή εμπειρία και φαίνεται εύκολο και διασκεδαστικό, αλλά καθώς εντός πίστας είναι ο μόνος χώρος για γρήγορη οδήγηση και εκεί μπορεί να φτάσουμε σε ταχύτητες που γλιστράει το κάθε όχημα, εκεί είναι το μέρος όπου θα καταλάβουμε τη δυσκολία και τις διαφορές από όχημα σε όχημα είτε 2 τροχών είτε 4 τροχών, αλλά και τις διαφορές ανάλογα με το είδος του οχήματος και τις ρυθμίσεις που μπορούμε να κάνουμε.
Έχοντας την ευκαιρία να βρεθούμε στην πίστα των Σερρών αρκετές φορές με 2 και 4 τροχούς και να συζητήσουμε με τον Elias Hountondji ενός εκ των δύο driftbrothers, το συμπέρασμα από την οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες όπως στην καλή άσφαλτο και με βροχή όπου η πρόσφυση των ελαστικών δυσκολεύει πολύ όλες τις αναπτυσσόμενες δυνάμεις, είναι ότι απαιτούνται χειρισμοί και μηχανική αντίληψη στο μέγιστο.
Μία μοτοσυκλέτα με μακρύ ψαλίδι χάνει πιο έυκολα την πρόσφυση στην επιτάχυνση και διευκολύνει το drift.
Στους 2 τροχούς με μοτοσυκλέτες που έχουν σχεδιαστεί για σπορ οδήγηση και επιδώσεις στους χρόνους γύρων, το drift στις εξόδους των στροφών κυρίως είναι εφικτό αλλά με τα ελαστικά που δεν είναι τόσο αποδοτικά στο κράτημα όσο στο να έχουν ομαλή συμπεριφορά.
Για να είναι πιο εύκολη μία μοτοσυκλέτα στην πλαγιολίσθηση, μία πρώτη τροποποίηση είναι να αλλαχθεί το πίσω ψαλίδι με ένα μεγαλύτερο σε μήκος για να μπορεί ο τροχός ακόμη και στην καλή άσφαλτο να σπινάρει εύκολα, κάτι που ευνοεί το drift με πολύ επιτάχυνση και λίγο πλάγιασμα.
Στο πολύ πλάγιασμα η ισορροπία της μοτοσυκλέτας είναι ευάλωτη και είναι πολύ δύσκολο να πλαγιολισθαίνει με λίγο γκάζι αντίστοιχα. Το ύψος της μοτοσυκλέτας πρέπει επίσης να μειωθεί και με όλες τις ρυθμίσεις να ευνοούν το drift, χάνεται η δυνατότητα να επιτυγχάνονται και γρήγοροι γύροι με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις.
Στους 4 τροχούς συμβαίνουν παρόμοιες συνθήκες με τη μεγάλη διαφορά να είναι ο λιγότερος φόβος του οδηγού που οφείλεται στην δεδομένη ισορροπία των 4 τροχών, αλλά και στην προστασία του κλωβού ασφαλείας με τις ενισχύσεις που διαθέτει. Ο αναβάτης μπορεί να έχει την προστασία της στολής του αλλά πάντα ο φόβος της πτώσης υπάρχει μέσα στο μυαλό του περισσότερο από ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου φοβάται την έξοδο από μία στροφή όπου θα μειώσει τα χιλιόμετρα αν κάνει λάθος και ίσως μείνει και εντός πίστας κάνοντας μία ή μισή περιστροφή του αυτοκινήτου.
Όπως και στην μοτοσυκλέτα το αυτοκίνητο έχει πολύ διαφορετική ρύθμιση στις αναρτήσεις, το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και τα ελαστικά του για να έχει καλό χειρισμό στην πλαγιολίσθηση μειώνοντας όμως τη δυνατότητα να κάνει καλούς χρόνους γύρων στην πίστα.
Συνεχιζεται....
Το drift είναι δύσκολο και απαιτεί δεξιοτεχνία υψηλού επιπέδου είτε στους 2 είτε στους 4 τροχούς. Στη μοτοσυκλέτα υπάρχει η επιπλέον δυσκολία της ισορροπίας που είναι δεδομένη για το αυτοκίνητο το οποίο ότι και να συμβεί ισορροπεί στους 4 τροχούς.
Ο Aras Gibieza είναι από τους καλύτερους στο drift μοτοσυκλέτας και βρέθηκε στη Θεσσαλινίκη στο Red Bull Showrun.
Πόσο δύσκολο είναι το drift; Αρκετές φορές είτε με τη μοτοσυκλέτα είτε με το αυτοκίνητο σε άσφαλτο που γλιστράει μπορεί κάποιοι ανήσυχοι οδηγοί να έχουν μια μικρή εμπειρία και φαίνεται εύκολο και διασκεδαστικό, αλλά καθώς εντός πίστας είναι ο μόνος χώρος για γρήγορη οδήγηση και εκεί μπορεί να φτάσουμε σε ταχύτητες που γλιστράει το κάθε όχημα, εκεί είναι το μέρος όπου θα καταλάβουμε τη δυσκολία και τις διαφορές από όχημα σε όχημα είτε 2 τροχών είτε 4 τροχών, αλλά και τις διαφορές ανάλογα με το είδος του οχήματος και τις ρυθμίσεις που μπορούμε να κάνουμε.
Έχοντας την ευκαιρία να βρεθούμε στην πίστα των Σερρών αρκετές φορές με 2 και 4 τροχούς και να συζητήσουμε με τον Elias Hountondji ενός εκ των δύο driftbrothers, το συμπέρασμα από την οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες όπως στην καλή άσφαλτο και με βροχή όπου η πρόσφυση των ελαστικών δυσκολεύει πολύ όλες τις αναπτυσσόμενες δυνάμεις, είναι ότι απαιτούνται χειρισμοί και μηχανική αντίληψη στο μέγιστο.
Μία μοτοσυκλέτα με μακρύ ψαλίδι χάνει πιο έυκολα την πρόσφυση στην επιτάχυνση και διευκολύνει το drift.
Στους 2 τροχούς με μοτοσυκλέτες που έχουν σχεδιαστεί για σπορ οδήγηση και επιδώσεις στους χρόνους γύρων, το drift στις εξόδους των στροφών κυρίως είναι εφικτό αλλά με τα ελαστικά που δεν είναι τόσο αποδοτικά στο κράτημα όσο στο να έχουν ομαλή συμπεριφορά.
Για να είναι πιο εύκολη μία μοτοσυκλέτα στην πλαγιολίσθηση, μία πρώτη τροποποίηση είναι να αλλαχθεί το πίσω ψαλίδι με ένα μεγαλύτερο σε μήκος για να μπορεί ο τροχός ακόμη και στην καλή άσφαλτο να σπινάρει εύκολα, κάτι που ευνοεί το drift με πολύ επιτάχυνση και λίγο πλάγιασμα.
Στο πολύ πλάγιασμα η ισορροπία της μοτοσυκλέτας είναι ευάλωτη και είναι πολύ δύσκολο να πλαγιολισθαίνει με λίγο γκάζι αντίστοιχα. Το ύψος της μοτοσυκλέτας πρέπει επίσης να μειωθεί και με όλες τις ρυθμίσεις να ευνοούν το drift, χάνεται η δυνατότητα να επιτυγχάνονται και γρήγοροι γύροι με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις.
Στους 4 τροχούς συμβαίνουν παρόμοιες συνθήκες με τη μεγάλη διαφορά να είναι ο λιγότερος φόβος του οδηγού που οφείλεται στην δεδομένη ισορροπία των 4 τροχών, αλλά και στην προστασία του κλωβού ασφαλείας με τις ενισχύσεις που διαθέτει. Ο αναβάτης μπορεί να έχει την προστασία της στολής του αλλά πάντα ο φόβος της πτώσης υπάρχει μέσα στο μυαλό του περισσότερο από ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου φοβάται την έξοδο από μία στροφή όπου θα μειώσει τα χιλιόμετρα αν κάνει λάθος και ίσως μείνει και εντός πίστας κάνοντας μία ή μισή περιστροφή του αυτοκινήτου.
Όπως και στην μοτοσυκλέτα το αυτοκίνητο έχει πολύ διαφορετική ρύθμιση στις αναρτήσεις, το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και τα ελαστικά του για να έχει καλό χειρισμό στην πλαγιολίσθηση μειώνοντας όμως τη δυνατότητα να κάνει καλούς χρόνους γύρων στην πίστα.
Συνεχιζεται....