Bmw F700GS (F650GS, F800GS) βελτίωση

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Το πόσταρα σε πιο εστιασμένα με το μηχανάκι forum και ομάδες, απλά το παραθέτω και εδώ μήπως ενδιαφέρει κάποιον.


Καταρχάς να αναφέρουμε τα βασικά:

Ότι ακολουθεί, αποτελεί προσωπική άποψη, αναφέρεται στο δικό μου F700GS και στο δικό μου τρόπο οδήγησης και σωματικά δεδομένα. Δεν γνωρίζω αν μια αλλαγή του λογισμικού του ECU χρειάζεται ή θα ήταν καλή για τον οποιονδήποτε άλλο και δεν έχω προσωπικό συμφέρον ή οποιαδήποτε επαγγελματική εμπλοκή με κάποιον βελτιωτή.

Πολύ πρόσφατα μπήκα στη διαδικασία αναβάθμισης του λογισμικού του ECU στο 700gs μου με απώτερο σκοπό και την αύξηση της μέγιστης ισχύος αλλά ακόμα περισσότερο της ομαλότερης και πιο ενισχυμένης κατανομής ροπής σε όλο το φάσμα στροφών. Καθώς και το F650GS twin και το F700GS είναι 800άρια θεώρησα πως στην πλέον απλή έκδοση αναβάθμισης θα μπορούσαν να ρυθμιστούν έτσι ώστε να αποδίδουν τουλάχιστον όπως και όσο το F800GS. Επιπρόσθετα αν θα ήταν δυνατή η απομάκρυνση ορισμένων από τους περιορισμούς τους οποίους τοποθετεί η μαμά BMW για να τα κάνει πιο «ασφαλή» σε αρχικές επιταχύνσεις αλλά και πιο φιλικά για νεότερους ή όχι τόσο έμπειρους οδηγούς θα μπορούσε να επιφέρει περαιτέρω οφέλη στην απόδοση / συμπεριφορά. Το γεγονός ότι οι πανομοιότυπες αλλαγές προσφέρονται από τους βελτιωτές, και για τις διάφορες εκδόσεις του 800 (F800GS, F800S κλπ κλπ) σηματοδοτεί πως η αναβάθμιση θα μπορούσε εν δυνάμει να φέρει το 700 σε υψηλότερη απόδοση από το μαμά 800.

Την επόμενη ημέρα μετά την αναβάθμιση, βρέθηκα να διανύω διαδρομή επιστροφής περί τα 600 χλμ από επαρχιακό δίκτυο. Από την αρχή είχα την αίσθηση πως κάτι άλλαξε, από χαμηλά το τράβηγμα ήταν αισθητά πιο δυνατό αλλά και η όλη διαδικασία της επιτάχυνσης και των ανεβασμάτων σχέσεων πιο ομαλή. Το μηχανάκι το αισθάνθηκα αρκετά δυνατότερο σε όλο το εύρος των στροφών. Στα ψηλά, μετά τις 5k στροφές μάλιστα το "αρκετά" θα πήγαινε προς το "πολύ".
Όπως θα περίμενε κανείς, είχε μεγαλύτερη προθυμία να ανεβάσει στροφές. Έναν νέο αναβάτη θα μπορούσε να τον αιφνιδιάσει κάπως καθώς τα χώνει καλά από την αρχή και θέλει προσοχή .....
Όσον αφορά στην κατανάλωση, κατά το ανέβασμα στη Θεσσαλονίκη με την παλαιά χαρτογράφηση είδα 4,6l/100km και στην επιστροφή είδα 4,7l/100km. Προφανώς σε τόσο λίγα χλμ δεν μπορεί να βγάλει κανείς κάποιο ασφαλές συμπερασμα αλλά η αρχική ένδειξη είναι καλή.
Συνεχώς πάντως είχα την αίσθηση ότι είμαι μια ταχύτητα κάτω καθώς ¨τραβούσε" πιο καλά. Με έκτη, προσπαθούσα να ενεβάσω και σε άλλη σχέση. Γενικά η εντύπωση που αποκόμισα ήταν πως τώρα έγινε το 800άρι που θα έπρεπε να ήταν από μαμά.

Με την συγκατάθεση του ιδίου, να αναφέρω πως την αναβάθμιση την έκανα στον JohnGS1100 - https://www.facebook.com/JohnGS1100
όπου μπορεί να πληροφορηθεί κανείς σχετικά με το θέμα από τον ίδιο.
 
Top Bottom