η ΒΜW εβαλε abs σε μοτο το 1987
το 1994 εβαλε νεα μοναδα, το abs ii που το αντικατεστησε αρχες 2000 με το περιφημο servo
Tο Abs ii το ειχα σε 2 μηχανες, στο τωρινο rt και στον πρωην lt..
Eκανα λοιπον μια αλλαγη υγρων φρενων...πλακωθηκα στα φρενα να ενεργοποιηθει το abs και ξαναλαξα....(για να βγουνε ολα....βαριεμαι να βγαζω τεποζιτο να εξαερωνω απ τη μοναδα..ασε που δεν προβλεπεται απ τον κατασκευαστη)
Θυμηθηκα λοιπον αυτην την καταπληκτικη λειτουργεια του abs ii και θα σας την περιγραψω
Πλακωνεσαι στα φρενα,
Ενεργοποιειται το abs μια φορα...και μετα δεν εχεις φρενο...
η μηχανη φευγει εμπρος αφρεναριστη...ενω εσυ πιεζεις τη μανετα σταθερα!!
Το δευτερο τακ του abs..ισως γινει μετα απο μερικα μετρα.... η μπορει να μη γινει και καθολου..
Σημειωτεον ειχα 2 μηχανακια. ..με 2 τροχους το καθενα..Δηλ 4 κυκλωματα.
Ολα προβληματικα?
Ε δε νομιζω...Και οι δημοσιογραφοι της εποχης εκαναν πολλα παραπονα για τη λειτουργεια του συγκεκριμενου abs..Τα ζωα μου αργα ειναι..
Συντηρω το abs με ετησιες αλλαγες φρενων μονον για την αξια μεταπωλησης..
Προσωπικα δεν με βολευει καθολου..γιατι αν ενεργοποιηθει η μηχανη αυξανει πολυ την αποσταση ακινητοποιησης.
Γι αυτο και το θαβω..εχω εμπειρια μονο απο το abs ii, και το βρισκω επικινδυνο...
Παρα τριχα να τρακαρω μια φορα, αφου υπολογιζα οτι θα σταματησω σε 5 μετρα, αλλα χρειαστηκα 10
το 1994 εβαλε νεα μοναδα, το abs ii που το αντικατεστησε αρχες 2000 με το περιφημο servo
Tο Abs ii το ειχα σε 2 μηχανες, στο τωρινο rt και στον πρωην lt..
Eκανα λοιπον μια αλλαγη υγρων φρενων...πλακωθηκα στα φρενα να ενεργοποιηθει το abs και ξαναλαξα....(για να βγουνε ολα....βαριεμαι να βγαζω τεποζιτο να εξαερωνω απ τη μοναδα..ασε που δεν προβλεπεται απ τον κατασκευαστη)
Θυμηθηκα λοιπον αυτην την καταπληκτικη λειτουργεια του abs ii και θα σας την περιγραψω
Πλακωνεσαι στα φρενα,
Ενεργοποιειται το abs μια φορα...και μετα δεν εχεις φρενο...
η μηχανη φευγει εμπρος αφρεναριστη...ενω εσυ πιεζεις τη μανετα σταθερα!!
Το δευτερο τακ του abs..ισως γινει μετα απο μερικα μετρα.... η μπορει να μη γινει και καθολου..
Σημειωτεον ειχα 2 μηχανακια. ..με 2 τροχους το καθενα..Δηλ 4 κυκλωματα.
Ολα προβληματικα?
Ε δε νομιζω...Και οι δημοσιογραφοι της εποχης εκαναν πολλα παραπονα για τη λειτουργεια του συγκεκριμενου abs..Τα ζωα μου αργα ειναι..
Συντηρω το abs με ετησιες αλλαγες φρενων μονον για την αξια μεταπωλησης..
Προσωπικα δεν με βολευει καθολου..γιατι αν ενεργοποιηθει η μηχανη αυξανει πολυ την αποσταση ακινητοποιησης.
Γι αυτο και το θαβω..εχω εμπειρια μονο απο το abs ii, και το βρισκω επικινδυνο...
Παρα τριχα να τρακαρω μια φορα, αφου υπολογιζα οτι θα σταματησω σε 5 μετρα, αλλα χρειαστηκα 10