apache
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 24.173
- Ηλικία
- 60
- Περιοχή
- AΘΗΝΑ
- Μοτοσυκλέτα
-
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
- Όνομα
- Mανώλης
- Περιοχή
- Κορυδαλλός
To βάρος εξαρταται από τα layers (στρώσεις) του υλικού, οι κατασκευαστές στην προσπάθεια για να κερδίσουν βάρος βάζουν λιγότερες στρώσεις με αποτέλεσμα πχ να βλέπεις Αrai των 700€ να έχει 3 άστρα στο crash test του Sharp και ένα Caberg των 150€ να έχει 5 άστρα στο αντίστοιχο τεστ.Ρε συ Μάνο, για το βάρος και την ασφάλεια μιλάω
Το βαρύ δεν είναι καλό, κουράζει τον αυχένα και το καταλαβαίνεις με τον καιρό
Ειδικά σε μακρινές βόλτες μετά είσαι πιασμένος για μέρες
Πλέον και στα carbon έχουν πέσει οι τιμές, κάποτε ήταν στο χιλιάρικο+
Sent from my iPhone using Tapatalk
Παλιότερα είχα στειλει mail sto Sharp και τους ειχα ρωτήσει ακριβώς αυτο, δηλ. πώς γίνεται ένα κράνος των 700€ να έχει λιγότερα άστρα από ένα κράνος των 150€, ανέλπιστα μου είχε απαντήσει κάποιος κύριος Μark Toe αν θυμάμαι καλά και μου είχε πεί αυτά που γράφω, το βάρος βέβαια φυσικά και είναι επιβαρυντικός παράγοντας για τον λαιμό όπως και η κακή αεροδυναμική, στην κρούση όμως έχουν πλεονέκτημα.