- Δημοσιεύσεις
- 26.470
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Τεχνική ανάλυση - Νέα Triumph Tiger 900 GT / GT Pro / Rally Pro 2024
Η Triumph αναβάθμισε τη γκάμα των Tiger 900 με στόχο να τα κάνει ισχυρότερα, αποδοτικότερα και οικονομικότερα σε κατανάλωση και συντήρηση.
Το 2019 η Triumph παρουσίασε μια ολοκαίνουργια γενιά Tiger 900, εναρμονισμένη με τις προδιαγραφές Euro 5 και χωρισμένη σε δύο εκδόσεις, τη GT με έμφαση στην ασφάλτινο τουρισμό και η Rally με τις διευρυμένες χωμάτινες ικανότητες.
Οι πέντε εκδόσεις της απερχόμενης γενιάς - Tiger 900, GT, GT Pro, Rally, Rally Pro - τώρα συμπυκνώνονται σε τρεις: GT, GT Pro και Rally Pro. Πριν λίγες μέρες έγινε η παγκόσμια αποκάλυψή τους για τον διεθνή Τύπο από την Triumph στη Μάλαγα της Ισπανίας, όπου βρεθήκαμε για την πρώτη γνωριμία.
Η Triumph ανανέωσε σε μεγάλο βαθμό τον τρικύλινδρο T-Plane κινητήρα που είχε παρουσιάσει το 2019, ο οποίος αντλεί το όνομά του από τη διάταξη των κομβίων του στροφάλου, καθώς οι δύο ακριανοί κύλινδροι (1-3) έχουν τα κομβία τους σε 180 γωνία μεταξύ τους και ο μεσαίος σε 90 μοίρες γωνία ως προς τους άλλους δύο, σχηματίζοντας ένα φανταστικό σχήμα Τ (ορθή γωνία) που βαπτίζει και τον συγκεκριμένο στροφαλοφόρο άξονα.
Στον T-Plane η σειρά ανάφλεξης των κυλίνδρων παραμένει ως είχε και στην προηγούμενη μορφή, 1-3-2, αλλά η Triumph προέβη σε αρκετές επεμβάσεις και αλλαγές με στόχο να τον βελτιώσει παντού. Στη νέα του μορφή αποδίδει 13 ίππους περισσότερους φτάνοντας στους 108, 0.3 kgm ροπής επιπλέον για να φτάσει στα 9.2, ενώ καταφέρνει 9% καλύτερη οικονομία καυσίμου και ισόποση μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Η κορύφωση της απόδοσης στον ανανεωμένο κινητήρα έρχεται πλέον σε διαφορετικούς ρυθμούς περιστροφής, καθώς η μέγιστη ισχύ αποδίδεται αρκετά ψηλότερα στις 9,500 rpm αντί 8,750 των μοντέλων 2023. Αντίθετα, η μέγιστη ροπή συναντάται τώρα χαμηλότερα, με την κορύφωσή της στις 6,850 rpm από 7,250 της προηγούμενης μορφής του τρικύλινδρου.
Επιπλέον, η Triumph μας λέει πως το κόστος συντήρησης των νέων Tiger 900 θα είναι χαμηλότερο κατά 27% καθώς επεκτάθηκαν τα διαστήματα των μεγάλων σέρβις (με ρύθμιση βαλβίδων) σε κάθε 30,000 χιλιόμετρα.
Για να συμβούν τα παραπάνω οι επεμβάσεις που έγιναν στον κινητήρα περιλαμβάνουν:
- Αυξημένο λόγο συμπίεσης 13:1
- Αποδοτικότερη καύση
- Νέα κεφαλή κυλίνδρων
- Νέοι εκκεντροφόροι
- Νέες εισαγωγές 15 mm μακρύτερες
- Νέοι ελαφρύτεροι λαιμοί εξάτμισης
- Μονός καταλύτης
- Νέο τελικό εξάτμισης
- Βελτιωμένος ήχος
Η στρωμάτωση της οικογένειας Tiger 900 διατηρεί τη λογική που ίσχυε και με τα προηγούμενα μοντέλα, έτσι έχουμε τις δύο εκδόσεις GT και GT Pro με περισσότερη έμφαση στους ασφαλτοστρωμένους δρόμους και τροχούς 19 και 17 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Η τρίτη εκδοχή είναι η Rally Pro που θα αισθανθεί σαφώς καλύτερα σε χωμάτινες περιπέτειες με τον 21 ιντσών μπροστινό τροχό. Αυτή η τελευταία έχει και ελαφρώς διαφορετική θέση οδήγησης καθώς το τιμόνι της τοποθετείται λίγο πιο κοντά στον αναβάτη, κατά 15 mm, για να εξυπηρετεί καλύτερα στην όρθια οδήγηση.
Συνεχιζεται.....