Περί καρμπυρατέρ kle o λόγος...

g_alex08

new member
Δημοσιεύσεις
8
Ηλικία
40
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Έχω ένα kawasaki kle 250 anhelo προίκα από τον πατέρα μου το οποίο για να μην πολυλογώ έχει ταλαιπωρηθεί κατά διαστήματα από παροπλισμό αρκετά στη ζωή του, οπότε και τελευταία και για άλλη μία φορά αποφάσισα να το σουλουπώσω καθώς ήταν και πάλι κάπως παρατημένο. Ρελαντί κράταγε μόνο ζεστό και αν τυχόν ανέβαζες στροφές στην πορεία, μετά στο φανάρι κράταγε ρελαντί ~3000 στροφές. Βρήκα έναν παλιό μηχανικό κοντά στη περιοχή μου που ασχολείται μόνο με kawasaki και έχει κορυφαίες κριτικές και μου είπε ότι είναι κλασσικά το θέμα καρμπυρατέρ των kle. Mπήκε για σέρβις, έγινε αλλαγή λαδιών, φίλτρων, παραφλού, μπουζί, υγρά φρένων, αλλαγή λαιμών με πατέντα, ρύθμιση γκαζιού, ρύθμιση βαλβίδων, και ρύθμιση και καθάρισμα καρμπυρατέρ που από ότι μου είπε σώθηκε αλλά μάλλον δεν επιδέχεται άλλου καθαρισμού-επαναφοράς και την άλλη φορά που θα γίνει σέρβις θα θέλει αλλαγή. Για κάποιες σκουριές που έχει μέσα στο ντεπόζιτο μου είπε να μην ασχοληθώ καθώς δεν είναι σοβαρές και γενικώς ότι το μηχανάκι είναι καλό. Παρέλαβα άλλο μηχανάκι, κράταγε ρελαντί σταθερά στις 1100 στροφές κρύο-ζεστό και πραγματικά εξεπλάγην ευχάριστα. Μετά από περίπου 2 εβδομάδες με 1 μήνα, άρχισε να μην κρατάει όταν είναι κρύο και τώρα 2 μήνες μετά το σέρβις ακόμα και ζεστό μετά από κάποια δευτερόλεπτα στο φανάρι αρκετές φορές σβήνει. Πραγματικά δεν έχω όρεξη καν να πάω πίσω στον μάστορα να του ζητήσω το λόγο. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι αυτό το μηχανάκι δεν πρόκειται ποτέ να δουλέψει σωστά για ένα αξιοπρεπές διάστημα. Έχετε παρόμοιες εμπειρίες από τις kleοπάτρες?
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.690
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Τι λόγο να ζητήσεις απ' τον μάστορα;;Αφού στο είπε καθαρά,το καρμπυρατέρ,επί της ουσίας είναι στο τέλος της ζωής του,χαροπαλευει.Αυτο συμβαίνει σε πολύ παλιά μηχανάκια με καρμπυρατέρ πλέον.Η ψάχνεις λοιπόν για καινούργιο στοκ,που οι πιθανότητες να βρεις σ όλο τον κόσμο είναι μικρές,η πας σε μεταχειρισμένο,που οι πιθανότητες να βρεις της προκοπής είναι επίσης μικρές η πας σε απομίμηση κινεζικού,του original που έχεις.Επισης όλα τα μηχανάκια που έχουν ακόμα καρμπυρατέρ και δουλεύει,κινδυνεύουν πλέον λόγω του ποσοστού 10% βιοαιθανολης στην βενζίνη των ευρωπαϊκών χωρών ,που φθείρει και χαλάει τα καρμπυρατέρ.Κουραγιο και υπομονή χρειάζεται πλέον.
 

g_alex08

new member
Δημοσιεύσεις
8
Ηλικία
40
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Οπότε λίγο γκαζάκι όταν είναι κρύο ή όταν καμιά φορά πάει να σβήσει στο φανάρι και όλα καλά. Ίσως είμαι και υπερβολικός που θέλω να δουλεύει στο ρελαντί σαν ραπτομηχανή. Τουλάχιστον στην πορεία είναι άψογο σε όλες τις στροφές και το μοτέρ δουλεύει απροβλημάτιστα.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.685
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δυστυχώς είσαι για καινούριο καρμπ.
Μέχρι να βρεις ,παίζε λίγο με το τσοκ ίσα ίσα να μη σου σβήνει.
Αλλά να ξες ,δεν το γλυτώνεις ,ψάξε βρες ένα καινούριο που να ταιριάζει και θα είσαι μάγκας και παλι
 

g_alex08

new member
Δημοσιεύσεις
8
Ηλικία
40
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Θα περάσω μία βολτίτσα από τον μάστορα να το δει και να δούμε πως πρέπει να προχωρήσουμε
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
329
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Ο μαστορας κ φιλος που παω (κ που ειναι κ φανατικος καβασακιας), οταν του φερνουν μηχανες απο παροπλισμο και του ζηταν να τις ζωντανεψει, το πρωτο που κανει ειναι να ελεγχει το τεποζιτο για σκουριες μεσα, που συνηθως εχουν. Αν βρει, παιρνει τηλνο τον πελατη κ του λεει στα ισια πως πρωτα πρεπει να καθαριστει το τεποζιτο και να γινει πλαστικοποιηση κ μετα να συνεχισει αλλιως το προβλημα θα επανελθει και τσαμπα θα καθαρισει/ρυθμισει καρμπυρατερ.
Απο τα συμπτωματα που λες κι εφοσον στην αρχη δουλευε ρολοι, πιθανολογω πως μαλλον στις σκουριες θα οφειλεται. Αν σ ενδιαφερει να το κρατησεις το Anhelo εγω απο εκει θα ξεκινουσα.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.464
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Κάνε έναν ύστατο καθαρισμό στο καρμπ και συνάμα παρέμβαλε κι ένα φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι,θα σου μαζέψει πολύ πράμα.
Αυτό είχα κάνει με επιτυχία στο KLR.
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
464
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Ο μαστορας κ φιλος που παω (κ που ειναι κ φανατικος καβασακιας), οταν του φερνουν μηχανες απο παροπλισμο και του ζηταν να τις ζωντανεψει, το πρωτο που κανει ειναι να ελεγχει το τεποζιτο για σκουριες μεσα, που συνηθως εχουν. Αν βρει, παιρνει τηλνο τον πελατη κ του λεει στα ισια πως πρωτα πρεπει να καθαριστει το τεποζιτο και να γινει πλαστικοποιηση κ μετα να συνεχισει αλλιως το προβλημα θα επανελθει και τσαμπα θα καθαρισει/ρυθμισει καρμπυρατερ.
Απο τα συμπτωματα που λες κι εφοσον στην αρχη δουλευε ρολοι, πιθανολογω πως μαλλον στις σκουριες θα οφειλεται. Αν σ ενδιαφερει να το κρατησεις το Anhelo εγω απο εκει θα ξεκινουσα.

Πολύ σωστά !!! Και γω από εκεί θα ξεκινούσα.

Επίσης αν τελικά υπάρχει θέμα με την τροφοδοσία, στην Αττική έχουμε τον μάγο των καρμπυρατέρ τον Βύρωνα ο οποίος φτιάχνει ότι καρμπυρατέρ μπορείς να φανταστείς από fcr έως καρμπυρατέρ κλασσικών μοτοσυκλετών.
 

g_alex08

new member
Δημοσιεύσεις
8
Ηλικία
40
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Και εγώ είχα σκεφτεί την πλαστικοποίηση αλλά επειδή με καθησύχασε ότι δεν θα έχει θέμα δεν το προχώρησα. Μάλλον έκανα λάθος.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.436
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Λιγη εμπειρία που έχω :
- Μίζα ξεκινημα με κρύο μοτέρ (άρα και το καρμπυρατέρ) χωρίς τσοκ κανένα μηχανάκι δεν κρατάει αμεσως ρελαντί.
- Οι σημερινές βενζίνες δεν συνεργάζονται με τα παλιά καρμπυρατέρ. Χρειάζονται επανα-ρύθμιση ( ζιγκλέρ, βελόνες , κ.λ.π.) μια επίπονη και πολλή χρονοβόρα εργασία ειδικά για τον μάστορα.
Και καινούργια να αγοράσεις το ίδιο θέμα θα υπάρχει.
- Μύθος οτι τα σώματα των καρμπυρατέρ παθαινουν κρυφές φθορές, κρακ , κ.λ.π.

Οι σκουριές δεν περνάνε άμα υπάρχει το αρχικό φίλτρο στο "ρουμπινετο" και φυσικά ένα πρόσθετο extra φίλτρο. Το πολύ πολύ να βουλωσουν τα φιλτρα και να μην έχει σωστή ροή η βεζινα κυρίως όταν ανοίγεις φουλ το γκάζι. Άλλο το σκουρο-χρωμο υγρό νερό κ.λ.π. που υπάρχει και από τα βενζινάδικα.

Φυσικά ότι κάποια στιγμή θα τρυπήσει το παλιό ρεζερβουάρ χωρίς πλαστικοποιηση ... είναι άλλο θέμα ... !Bcdefgh
 

g_alex08

new member
Δημοσιεύσεις
8
Ηλικία
40
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
- Ναι οκ για όταν είναι κρύο το μοτέρ το καταλαβαίνω, γι' αυτό άλλωστε δεν το έκανα θέμα στην αρχή. Αλλά τώρα να έχει ζεσταθεί το μοτέρ, να κρατάει ρελαντί στο φανάρι, και συχνά-πυκνά μετά από 5-6 δευτερόλεπτα να ρίχνει κάτω από 1000 στροφές και να σβήνει φυσιολογικό δεν το λες. Κάποιες φορές μάλιστα σταματάω στο φανάρι, κρατάει ρελαντί στις 1100 για 3-4 δευτερόλεπτα, δίνω μια γκαζιά και στο δευτερόλεπτο πέφτει κάτω από τις 1000 και σβήνει.
- Για τις βενζίνες δεν το γνώριζα, μάλιστα τις τελευταίες δύο φορές που έβαλα βενζίνη, έβαλα 100άρα από ΕΚΟ εταιρικό που 100% είναι καθαρή. Ίσως φταίει αυτό και τα βελτιωτικά που βάζουν μέσα? Να δοκιμάσω 95άρα απλή?
- Ο μάστορας αυτός μου είπε ότι τα καρμπυρατέρ αυτά γενικώς φθείρονται. Δεν είναι μόνο το θέμα καθαρισμού. Για να το καταλάβω μου έδωσε χαρακτηριστικά το παράδειγμα ενός παπουτσιού που τρίβεται τρίβεται με τον καιρό και κάποια στιγμή φαίνεται η κάλτσα. Έτσι είπε αυτός...

Αν υπάρχει φίλτρο στο ρουμπινέτο δεν το γνωρίζω. Πάντως θα επαναφέρω το θέμα σκουριά στο τεπόζιτο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.123
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Λογο κατοχος μοτο με 4 καρμπυρατερ kawasaki ειχα περιπου τα ιδια προβληματα καθαρισα ρεζερβουαρ αλλαξα βελονες και ζιγκλερ και φιλτρο βενζινης αν δεν εχει να βαλεις και ησυχασα.

Διαβασε και εδω καποια πραγματα χρησιμα :cool:
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.501
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
honda cbf 600
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Έχω ένα kawasaki kle 250 anhelo προίκα από τον πατέρα μου το οποίο για να μην πολυλογώ έχει ταλαιπωρηθεί κατά διαστήματα από παροπλισμό αρκετά στη ζωή του, οπότε και τελευταία και για άλλη μία φορά αποφάσισα να το σουλουπώσω καθώς ήταν και πάλι κάπως παρατημένο. Ρελαντί κράταγε μόνο ζεστό και αν τυχόν ανέβαζες στροφές στην πορεία, μετά στο φανάρι κράταγε ρελαντί ~3000 στροφές. Βρήκα έναν παλιό μηχανικό κοντά στη περιοχή μου που ασχολείται μόνο με kawasaki και έχει κορυφαίες κριτικές και μου είπε ότι είναι κλασσικά το θέμα καρμπυρατέρ των kle. Mπήκε για σέρβις, έγινε αλλαγή λαδιών, φίλτρων, παραφλού, μπουζί, υγρά φρένων, αλλαγή λαιμών με πατέντα, ρύθμιση γκαζιού, ρύθμιση βαλβίδων, και ρύθμιση και καθάρισμα καρμπυρατέρ που από ότι μου είπε σώθηκε αλλά μάλλον δεν επιδέχεται άλλου καθαρισμού-επαναφοράς και την άλλη φορά που θα γίνει σέρβις θα θέλει αλλαγή. Για κάποιες σκουριές που έχει μέσα στο ντεπόζιτο μου είπε να μην ασχοληθώ καθώς δεν είναι σοβαρές και γενικώς ότι το μηχανάκι είναι καλό. Παρέλαβα άλλο μηχανάκι, κράταγε ρελαντί σταθερά στις 1100 στροφές κρύο-ζεστό και πραγματικά εξεπλάγην ευχάριστα. Μετά από περίπου 2 εβδομάδες με 1 μήνα, άρχισε να μην κρατάει όταν είναι κρύο και τώρα 2 μήνες μετά το σέρβις ακόμα και ζεστό μετά από κάποια δευτερόλεπτα στο φανάρι αρκετές φορές σβήνει. Πραγματικά δεν έχω όρεξη καν να πάω πίσω στον μάστορα να του ζητήσω το λόγο. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι αυτό το μηχανάκι δεν πρόκειται ποτέ να δουλέψει σωστά για ένα αξιοπρεπές διάστημα. Έχετε παρόμοιες εμπειρίες από τις kleοπάτρες?
Κλασική περίπτωση βλάβης που έλεγε και ο Τσάκωνας. Όλα τα μηχανάκια kawasaki 250 εποχής όπως kle 250, ninja 250 , eliminator 250 είχαν τον ίδιο κινητήρα και πρόβλημα στα καρμπυρατέρ τους. Δεν δουλεύανε ποτέ σωστά και ή είχαν υψηλό ρελαντί ή έσβηναν. Υπάρχει μάστορας ο οποίος δουλεύει kawasaki και τα επισκευάζει σωστά αλλά μετά από μικρό σχετικά διάστημα (έξι μήνες έως χρόνο) ξεκινούν πάλι τα προβλήματα. Δες το σαν μια μικρή ιδιαιτερότητα στο kle και μην ασχολείσαι.
 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.708
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ένας ακόμη μυθος για την άψογη λειτουργία των γιαπωνέζικων μοτέρ ... busted...! Tooth
Πεστα με τα παλιοπαρταλια τα γιαπωνεζικα που εμπλεξαν.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.123
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Πεστα με τα παλιοπαρταλια τα γιαπωνεζικα που εμπλεξαν.
Ελα να σου δωσω μια να πας με το Νιτζα να δεις πως δουλεουν η γριες μετα απο 26 χρονια να πεις το σκλι αλπου αιντε μας εχετε σκοτισει τον ερωτα με τα ευρωπαικα Happy
 

g_alex08

new member
Δημοσιεύσεις
8
Ηλικία
40
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Χαχαχα ρε παιδιά μην είστε άδικοι, από άποψη μοτέρ είναι αθάνατα, με τα καρμπυρατέρ έχουν το θεματάκι. Πάντως για να ανεβάσω λίγο και τους "Ευρωπαίους", ο πατέρας έχει και BMW R25 του 56 που δουλεύει ακόμα, απλά και αυτό θέλει ένα σουλουπωματάκι HateRolling
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.690
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Χαχαχα ρε παιδιά μην είστε άδικοι, από άποψη μοτέρ είναι αθάνατα, με τα καρμπυρατέρ έχουν το θεματάκι. Πάντως για να ανεβάσω λίγο και τους "Ευρωπαίους", ο πατέρας έχει και BMW R25 του 56 που δουλεύει ακόμα, απλά και αυτό θέλει ένα σουλουπωματάκι HateRolling
οσο παλιοτερα τοσο καλυτερα,ειδικα στην προπελλα.σαν τα ψυγεια ΙΖΟLA τα παλιά,απεθαντα.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.501
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
honda cbf 600
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Ελα να σου δωσω μια να πας με το Νιτζα να δεις πως δουλεουν η γριες μετα απο 26 χρονια να πεις το σκλι αλπου αιντε μας εχετε σκοτισει τον ερωτα με τα ευρωπαικα Happy
Πες τα Μιχάλη δεν κοιτάν το δικό τους χάλι που αν κάνεις το λάθος και τα πλύνεις θέλουν 2 μπουκάλια wd40 για να ξαναδουλέψουν.
abcdefghgkToothTooth
 
Top Bottom