Πατέντες Κατοχύρωσης Εταιρειών

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εμενα γιατι μου μυριζει ... να κρυβονται Ευρωπαιοι κατασκευαστες πισω απο ολες αυτες τις πρωτοποριακες πατεντες ? ...! cdefghigi
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Εμενα γιατι μου μυριζει ... να κρυβονται Ευρωπαιοι κατασκευαστες πισω απο ολες αυτες τις πρωτοποριακες πατεντες ? ...! cdefghigi

Σε μια πρόσφατη κουβέντα που είχα με τον αντιπρόσωπο της cfmoto μου είπε ότι το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της εταιρίας απαριθμεί 1300 άτομα !!!
Λογικά έχουμε να δούμε πολλά τα επόμενα χρόνια ….
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW – Πατεντάρει κινούμενα αεροδυναμικά πτερύγια παραγωγής​





Στόχος, πιθανόν, η χρήση του νέου συστήματος στα WSBK – και το απόλυτο σημείο συζήτησης/εντυπωσιασμού στις μοτοσυναντήσεις!

Για όσους δεν το γνωρίζουν, τα κινούμενα αεροδυναμικά βοηθήματα απαγορεύονται πλήρως στα MotoGP, ενώ στο WSBK, αν κάποια εταιρεία χρησιμοποιήσει κάτι τέτοιο, πρέπει το σύστημα να υπάρχει και στην έκδοση παραγωγής της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας. Καθώς οι κατασκευαστές ξέρουν ότι τα αυτόματα συστήματα ελέγχου των αεροδυναμικών βοηθημάτων μπορούν να κάνουν την διαφορά, ψάχνονται κατάλληλα. Μία από αυτές είναι και η BMW.

Σύμφωνα με πληροφορίες και σχέδια που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ώρες, η BMW εργάζεται σε ένα σύστημα κινούμενων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενων πτερυγίων/winglets, για χρήση (και) στα superbikes της όπως τα M 1000 RR και S 1000 RR. Στόχος τα πτερύγια να παραμένουν σε οριζόντια θέση σε κάθε περίπτωση, ώστε να έχει την ίδια κατεύθυνση η αεροδυναμική επίδραση, ακόμα και με την μοτοσυκλέτα υπό κλίση.

Με την χρήση σερβομηχανισμών, αλλά και δεδομένων από τον αισθητήρα IMU, τα winglets θα αλλάζουν διαρκώς θέση.

Σύμφωνα με τους κανόντες των WSBK, για ενεργά ή δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία επιτρέπεται μόνο ο στάνταρντ ομολογκαρισμένος μηχανισμός και μάλιστα, με το εύρος κίνησης που χρησιμοποιείται σε παραγωγή. Η πατέντα δεν αναλύει περισσότερο τον μηχανισμό προς το παρόν.

Αν προχωρήσει ένα τέτοιο σύστημα, η BMW ίσως είναι η πρώτη εταιρεία που θα το χρησιμοποιήσει στους αγώνες και στην παραγωγή, οπότε μένει απλώς να περιμένουμε για τις εξελίξεις.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda - Σύστημα lane assist που θα κουνά το τιμόνι... για να σε επαναφέρει στην τάξη!​

Η ιαπωνική εταιρεία δουλεύει πάνω σε νέα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη με απώτατο στόχο την αυτόνομη οδήγηση
Honda – Πατέντα για σύστημα ενάντια στους ανέμους με ύπαρξη lane assist



Η Honda κατά καιρούς μας έχει παρουσιάσει πατέντες οι οποίες έχουν ως τελικό στόχο την αυτόνομη οδήγηση. Κάτι ανάλογο υπόσχεται το νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το οποίο παρουσίασε η ιαπωνική εταιρεία, στο οποίο υπάρχει ένα σύστημα στο τιμόνι που θα βοηθά τον αναβάτη να διατηρεί τη λωρίδα του όταν θα υπάρχουν έντονες ριπές αέρα, ενώ σε αυτό θα υπάρχει και lane assist!

Το σύστημα της Honda όπως και σε άλλες περιπτώσεις που έχουμε δει σε άλλες πατέντες του Ιάπωνα κατασκευαστή χρησιμοποιεί έναν σερβομηχανισμό ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση βρίσκεται στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας (στις φωτογραφίες δεν γίνεται γνωστό που ακριβώς θα είναι τοποθετημένος αυτός ο μηχανισμός -πιθανότατα πίσω από την οθόνη και κοντά στο πιρούνι της μοτοσυκλέτας καθώς στις φωτογραφίες που έδωσε η Honda υπάρχουν οι αριθμοί που αφορούν το εν λόγω σύστημα χωρίς να φαίνεται που είναι ο μηχανισμός).
Honda – Πατέντα για σύστημα ενάντια στους ανέμους με ύπαρξη lane assist

H μονάδα IMU, οι κάμερες ραντάρ, οι αισθητήρες ταχύτητας και επιτάχυνσης θα είναι ενδεικτικά κάποιοι από τους αισθητήρες από τους οποίους θα λαμβάνει δεδομένα το νέο σύστημα της Honda. Στη συνέχεια όταν το σύστημα “καταλαβαίνει” πως υπάρχουν έντονες ριπές ανέμων οι οποίοι μπορεί να προκαλέσουν την εκτροπή πορείας της μοτοσυκλέτας θα στέλνει μήνυμα στα ηλεκτρονικά του κινητήρα και στο ABS της μοτοσυκλέτας με τον σερβομηχανισμό να ασκεί την απαιτούμενη δύναμη ώστε να μείνει η μοτοσυκλέτα στην επιθυμητή πορεία.

Για να συμβεί αυτό, το σύστημα χωρίζει τη λωρίδα που ταξιδεύετε σε διάφορες, στενές "εικονικές λωρίδες", που φαίνονται με διακεκομμένες γραμμές στα σχέδια της πατέντας, και προσπαθεί να κρατήσει τη μοτοσυκλέτα μέσα σε μία από αυτές τις λωρίδες. Το σύστημα αναμένεται να συνδεθεί με μια σουίτα βοηθημάτων για τον αναβάτη, συμπεριλαμβανομένου του cruise control, ώστε να γνωρίζει τις θέσεις στις οποίες βρίσκεται η μοτοσυκλέτα. Αν δεν υπάρχει άνεμος ή αν το σύστημα διακρίνει πως δεν εκτρέπεστε της λωρίδας σας, ο σερβομηχανισμός δεν θα εκτελεί κάποια διαδικασία παρά θα υπάρχει εκεί ως χείρα βοηθείας σε έκτακτη ανάγκη.
Honda – Πατέντα για σύστημα ενάντια στους ανέμους με ύπαρξη lane assist

Στο συγκεκριμένο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας η Honda παρουσιάζει και τον τρόπο με τον οποίο θα ειδοποιείται ο αναβάτης σε περίπτωση που έχει εκτραπεί της πορείας του ενώ βρίσκεται σε κίνηση. Ένα lane assist μοτοσυκλετών με απλά λόγια που συναντάμε όλο και πιο συχνά -στα αυτοκίνητα. Στην πατέντα βλέπουμε να υπάρχουν στο εσωτερικό των δύο άκρων του τιμονιού της μοτοσυκλέτας δύο κυλινδρικά μικρά μοτέρ.

Αυτά τα μοτέρ όταν θα αντιλαμβάνονται μέσω του συστήματος που προαναφέραμε πως η μοτοσυκλέτα αλλάζει λωρίδα ή υπάρχει εκτροπή πορείας χωρίς να το έχει πραγματοποιήσει ο αναβάτης θα δονούνται ώστε να προειδοποιήσουν τον αναβάτη. Δεν γνωρίζουμε αν ο αναβάτης θα μπορεί να απενεργοποιεί το συγκεκριμένο σύστημα ή αν θα μπορεί να ρυθμίζει την ένταση της δόνησης, ενώ σίγουρα θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για την υποβοήθηση, ώστε να μην πιαστεί αδιάβαστος και τρομάξει από τις... πρωτοβουλίες της μοτοσυκλέτας του.
Honda – Πατέντα για σύστημα ενάντια στους ανέμους με ύπαρξη lane assist
Honda – Πατέντα για σύστημα ενάντια στους ανέμους με ύπαρξη lane assist


Πηγη www.motomag.gr
https://www.facebook.com/groups/35806458272/
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κατηγορηματικά όχι από μενα ... όταν μικρη αύξηση μεταξονιου και καστερ ειναι παλιές δοκιμασμένες συνταγές για σταθερότητα.
Γιατί άλλο η ευελιξία στην πίστα (...και στην πλατεία) κι άλλο η παθητική ασφάλεια στον δρομο. Δεν μπορούν να συνυπάρξουν και τα δύο ...! ooops
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW – Πατέντες για νέα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ​









Πιθανόν το νέο σύστημα θα χρησιμοποιηθεί σε μελλοντική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.

Η κατοχύρωση νέων τεχνολογιών πάει... σύννεφο, καθώς οι εταιρείες αναπτύσσουν νέες μοτοσυκλέτες και η ηλεκτροκίνηση εξαπλώνεται όλο και περισσότερο. Οι τελευταίες ειδήσεις αφορούν την BMW, η οποία δουλεύει πάνω σε ένα σύστημα ρυθμιζόμενων μαρσπιέ, με μία λύση τόσο απλή, που κάποιοι εύλογα θα αναρωτηθούν, πως και δεν το έχουμε δει ακόμη σε άλλες μοτοσυκλέτες.

Πως γίνεται η ρύθμιση; Απλούστατα: Τα μαρσπιέ στηρίζονται σε μία ολισθαίνουσα βάση, ενώ στο κάτω μέρος τους, μανδαλώνουν σε μία σειρά δόντια, από τα οποία απεμπλέκονται με μία απλή αναδίπλωση προς τα επάνω -όπως τα μαρσπιέ σε όλες τις μοτοσυκλέτες που γνωρίζουμε ήδη.

Μόλις το μαρσπιέ απεμπλακεί από τα δόντια, μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος του ολισθητήρα της βάσης και να κλειδωθεί στην επιθυμητή θέση. Πλεονέκτημα αυτού του συστήματος είναι το ότι μπορεί να προσφέρει ρύθμιση είτε σε μία ευθεία γραμμή, είτε σε καμπύλη, ανάλογα με την διαμόρφωση του «αυλακιού» ολίθησης του μαρσπιέ.

Γιατί γίνεται αυτή η σύνδεση με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, όμως; Πιθανότατα, επειδή η απλότητα των μαρσπιέ σε αυτή την περίπτωση -που δεν θα έχουν δηλαδή, μοχλό ταχυτήτων και πεντάλ πίσω φρένου- κάνει την εφαρμογή της ιδέας ευκολότερη. Σε αντίθετη περίπτωση, θα έπρεπε μαζί με το πεντάλ, να κινούνται και οι ποδομοχλοί, κάτι που φυσικά δεν είναι και τραγικά δυσκολότερο. Σαν ιδέα όμως, είναι απλούστατη και αρκετά έξυπνη.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.536
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

BMW – Πατέντες για νέα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ​









Πιθανόν το νέο σύστημα θα χρησιμοποιηθεί σε μελλοντική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.

Η κατοχύρωση νέων τεχνολογιών πάει... σύννεφο, καθώς οι εταιρείες αναπτύσσουν νέες μοτοσυκλέτες και η ηλεκτροκίνηση εξαπλώνεται όλο και περισσότερο. Οι τελευταίες ειδήσεις αφορούν την BMW, η οποία δουλεύει πάνω σε ένα σύστημα ρυθμιζόμενων μαρσπιέ, με μία λύση τόσο απλή, που κάποιοι εύλογα θα αναρωτηθούν, πως και δεν το έχουμε δει ακόμη σε άλλες μοτοσυκλέτες.

Πως γίνεται η ρύθμιση; Απλούστατα: Τα μαρσπιέ στηρίζονται σε μία ολισθαίνουσα βάση, ενώ στο κάτω μέρος τους, μανδαλώνουν σε μία σειρά δόντια, από τα οποία απεμπλέκονται με μία απλή αναδίπλωση προς τα επάνω -όπως τα μαρσπιέ σε όλες τις μοτοσυκλέτες που γνωρίζουμε ήδη.

Μόλις το μαρσπιέ απεμπλακεί από τα δόντια, μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος του ολισθητήρα της βάσης και να κλειδωθεί στην επιθυμητή θέση. Πλεονέκτημα αυτού του συστήματος είναι το ότι μπορεί να προσφέρει ρύθμιση είτε σε μία ευθεία γραμμή, είτε σε καμπύλη, ανάλογα με την διαμόρφωση του «αυλακιού» ολίθησης του μαρσπιέ.

Γιατί γίνεται αυτή η σύνδεση με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, όμως; Πιθανότατα, επειδή η απλότητα των μαρσπιέ σε αυτή την περίπτωση -που δεν θα έχουν δηλαδή, μοχλό ταχυτήτων και πεντάλ πίσω φρένου- κάνει την εφαρμογή της ιδέας ευκολότερη. Σε αντίθετη περίπτωση, θα έπρεπε μαζί με το πεντάλ, να κινούνται και οι ποδομοχλοί, κάτι που φυσικά δεν είναι και τραγικά δυσκολότερο. Σαν ιδέα όμως, είναι απλούστατη και αρκετά έξυπνη.
Από ιδέες εκεί στην bmw μια χαρά, με το κιλό τις έχουν.

Στην υλοποίηση πάσχουν σοβαρά
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda - Συνεχίζει την εξέλιξη νέου επαναστατικού συστήματος αερόσακου​

Επιπλέον πατέντες για αερόσακο που θα αποκολλάται από το δίκυκλο, αγκαλιάζοντας τον αναβάτη
motomagHonda – Συνεχίζει την εξέλιξη για σύστημα αερόσακου


Πέρυσι, είδαμε τη Honda να καταθέτει πατέντες για ένα σύστημα αερόσακου, το οποίο θα αποκολλάται από το δίκυκλο όπου θα είναι εγκατεστημένο, αγκαλιάζοντας τον αναβάτη σε περίπτωση πτώσης και προστατεύοντάς τον. Τώρα νέες πατέντες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, δίνουν ακόμα περισσότερες πληροφορίες για το σωτήριο αυτό σύστημα, ενώ παράλληλα αποδεικνύουν ότι το Big H δουλεύει ακόμα πάνω σε αυτή την ιδέα.

Όπως συνέβη με το ABS και το Traction Control, οι αερόσακοι προέρχονται από τον κόσμο των αυτοκινήτων, όπου συνήθως περνάνε εντελώς απαρατήρητοι, μέχρι να χρειαστεί η συνδρομή τους. Σε αντίθεση με άλλα συστήματα ασφαλείας, τα οποία απαιτούν ενεργή συμμετοχή του οδηγού / αναβάτη, όπως για παράδειγμα να φορέσει τη ζώνη στα αυτοκίνητα, ή το κράνος στις μοτοσυκλέτες, οι αερόσακοι είναι ένα σημείο που δεν ζητά τίποτα απολύτως μέχρι την στιγμή της σύγκρουσης, όπου θα μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου θα φουσκώσει, προστατεύοντας τους επιβαίνοντες.
Honda – Συνεχίζει την εξέλιξη για σύστημα αερόσακου

Η Honda έχει από το 2007 εξοπλίσει τα Gold Wing με αερόσακο, αντίστοιχης φιλοσοφίας με των αυτοκινήτων. Για την ώρα η Honda δεν έχει υιοθετήσει κάποια αντίστοιχη λύση στις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της. Πέρυσι, είδαμε τις πρώτες πατέντες της εταιρείας, όπου γινόταν λόγος για έναν αερόακο νέου είδους, ο οποίος θα αποκολλάται και θα τυλίγει τον αναβάτη. Τώρα, ο Ιάπωνας κατασκευαστής κατέθεσε πιο λεπτομερή έγγραφα, τα οποία αφορούν το ίδιο σύστημα, δείχνοντας μας ότι η εξέλιξη συνεχίζεται, με στόχο την πιθανή ένταξή του στην παραγωγή.
Ο αερόσακος αυτός δεν θα είναι ορατός, ούτε να απαιτεί κάποια ενέργεια από τον αναβάτη όσο δεν χρειάζεται η συνδρομή του. Όταν ενεργοποιηθεί, έρχεται και αγκαλιάζει τον αναβάτη, αντίθετα από ότι συμβαίνει με την αντίστοιχη λειτουργία στο Gold Wing. Όπως βλέπουμε στα σχέδια, ο αερόσακος είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ, κάτω από ένα κάλυμμα. Για την ενεργοποίησή του χρησιμοποιούνται αισθητήρες επιτάχυνσης, οι οποίοι μπορούν να ανιχνεύσουν πότε γίνεται σύγκρουση.
Honda – Συνεχίζει την εξέλιξη για σύστημα αερόσακου


Μέχρι αυτό το σημείο, όλα θυμίζουν τα συστήματα αερόσακων που έχουμε συνηθίσει στα αυτοκίνητα. Υπάρχουν, ωστόσο, δύο σημαντικές διαφορές. Η πρώτη είναι το σχήμα του αερόσακου, ο οποίος δεν μοιάζει με μπαλόνι, όπως αυτός των αυτοκινήτων. Αντιθέτως έχει διαμορφωθεί σε μορφή “W”, με τα εξωτερικά τμήματα να εκτείνονται κάτω από χέρια του αναβάτη, και το κεντρικό κομμάτι να καλύπτει το στήθος του. Όταν φουσκώνει έρχεται και αγκαλιάζει τον αναβάτη, κρατώντας τον όπως ένα σωσίβιο.
Honda – Συνεχίζει την εξέλιξη για σύστημα αερόσακου

Η δεύτερη διαφορά είναι ότι, άπαξ και φουσκώσει, ο αερόσακος αποκολλάται από την μοτοσυκλέτα, και οι δύο τρόμπες που χρησιμοποιεί σφραγίζουν αυτόματα, ώστε να διατηρηθεί η πίεση στο εσωτερικό του. Όλα συμβαίνουν σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, από την στιγμή που θα ανιχνευθεί η σύγκρουση, πριν ο αναβάτης φύγει από την θέση του. Οπότε, αν και όταν εκτοξευτεί από την μοτοσυκλέτα, ο αερόσακος παραμένει τυλιγμένος πάνω του και όχι στο όχημα. Θεωρητικά, το αποτέλεσμα είναι σαν να σου φορούν ένα γιλέκο με αερόσακο με... μαγικό τρόπο, ακριβώς πριν το ατύχημα, ενώ σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το γιλέκο παραμένει αόρατο.
Η πιο πρόσφατη πατέντα της Honda γύρω από αυτό το σύστημα, ασχολείται με την περιπλοκότητα και τα ζητήματα που δημιουργεί η αποκόλληση του αερόσακου από τη μοτοσυκλέτα. Όπως βλέπουμε στα σχέδια, για να φύγει ο αερόσακος από την μοτοσυκλέτα, θα πρέπει η πίεση στο εσωτερικό του να είναι ίδια με αυτή στις δύο τρόμπες. Μην ξεχνάμε ότι το σχέδιο και η κατασκευή του θα πρέπει να έχουν σχετικά απλή μορφή, όχι μόνο για να παραμείνει το κόστος χαμηλά, αλλά και για να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος. Τα πολλά κινούμενα μέρη και ηλεκτρονικά, με τον χρόνο φθείρονται και ενέχουν κίνδυνο, ιδιαίτερα αν ο αερόσακος παραμείνει για πολλά χρόνια ανενεργός, να δημιουργήσουν ζητήματα ενεργοποίησής του.
Honda – Συνεχίζει την εξέλιξη για σύστημα αερόσακου

Όπως συμβαίνει συνήθως με τις πατέντες που περιλαμβάνουν τεχνικά θέματα, δεν μπορείς να μαντέψεις πόσο κοντά είναι μία ιδέα στην παραγωγή, όμως η Honda μετρά ήδη αρκετές που περιλαμβάνουν το συγκεκριμένο σύστημα. Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ασχολείται σοβαρά με την εξέλιξη του συστήματος. Τα πιθανά οφέλη στη μείωση τραυματισμών και θανάτων σε τροχαία ατυχήματα από μία τέτοια εφαρμογή θα είναι μεγάλα, βοηθώντας ταυτόχρονα το όραμα της Honda, η οποία έχει δηλώσει ότι θέλει να εξαλείψει τα θανατηφόρα ατυχήματα με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες της μέχρι και το 2050. Μην ξεχνάμε όμως και τα εμπορικά οφέλη, που μπορούν επίσης να προκύψουν. Μία μοτοσυκλέτα που θα είναι πιο ασφαλής από τον ανταγωνισμό, θα έχει μεγάλη απήχηση στους αναβάτες που νοιάζονται για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια τους.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η BMW εργάζεται πάνω σε έναν Gimbal προβολέα με κάμερα​

Η τεχνολογία Gimbal χρησιμοποιείται στις κάμερες για να προσαρμόζει και να διατηρεί πάντα τη σωστή γωνία λήψης χωρίς να επηρεάζεται από τις κλίσεις της έδρας της κάμερας




Η τεχνολογία Gimbal χρησιμοποιείται στις κάμερες για να προσαρμόζει και να διατηρεί πάντα τη σωστή γωνία λήψης χωρίς να επηρεάζεται από τις κλίσεις της έδρας της κάμερας που μπορεί να εδράζεται επάνω σε ένα drone ή οποιοδήποτε όχημα είναι σε κίνηση.
Με ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας η BMW δείχνει να εργάζεται πάνω σε ένα νέο είδος προσαρμοζόμενου προβολέα στην κλίση της μοτοσυκλέτας και στον φωτισμό του δρόμου στις στροφές, μαζί με καταγραφή από κάμερα για να διαβάζει και να φωτογραφίζει το δρόμο.
Ο προβολέας διαθέτει τεχνολογία gimbal και κάμερα, αποδεικνύοντας ότι η BMW δίνει ακόμη περισσότερες δυνατότητες με πιο προηγμένη τεχνολογία υποβοήθησης αναβάτη.

Η νέα τεχνολογία προβολέων που εδράζονται σε περιστρεφόμενη βάση προς όλες τις κατευθύνσεις είναι η πατέντα της BMW.
Το Gimbal είναι μια συσκευή που περιστρέφεται ελεύθερα ενώ είναι τοποθετημένη σε ένα σταθερό πλαίσιο. Χρησιμοποιείται σήμερα για οτιδήποτε, από κάμερες για να σταθεροποιήσει τη λήψη βίντεο έως τις προσομοιώσεις της NASA. Το gimbal ήταν επίσης μια αναντικατάστατη μηχανική λύση στα γυροσκόπια πλοίων, βοηθώντας στην εξουδετέρωση των κλίσεων και μετατοπίσεων του πλοίου από τα κύματα της θάλασσας για μια ακριβή ανάγνωση του βορρά.

Πώς θα χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία gimbal στον προβολέα; Η BMW σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία gimbal για να δημιουργήσει ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα λήψης βίντεο και φωτογραφιών τουλάχιστον, ώστε να βοηθά στον επιλεκτικό φωτισμό του δρόμου. Επί του παρόντος, η BMW τα καταφέρνει αρκετά καλά με το προαιρετικό σύστημα φωτισμού των στροφών Headlight Pro, αν και αυτή η τεχνολογία δεν καταγράφει φωτογραφίες και χρησιμοποιεί LED που ανάβουν και σβήνουν ανάλογα με τη γωνία κλίσης. Οι αναβάτες μπορούν να έχουν το σύστημα Headlight Pro στη νεότερη R 1300 GS της BMW.



Στο νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας η κάμερα που βρίσκεται στο κέντρο του προβολέα, είναι σχεδιασμένη για να καταγράφει τουλάχιστον μια περιοχή του περιβάλλοντος, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει δυνατότητα για ακόμα πιο προηγμένη τεχνολογία υποβοήθησης αναβάτη. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι η κάμερα σχετίζεται με πρόσθετα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη, όπως υποβοήθηση λωρίδας, υποβοήθηση πέδησης ή προσαρμογή του συστήματος cruise control, αλλά ίσως ο πιο πιθανός λόγος για την παρουσία της θα ήταν η ενεργοποίηση των προσαρμοζόμενων προβολέων matrix που υπάρχουν σε ορισμένα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Ο φωτισμός του δρόμου ουσιαστικά επιτρέπει τα φώτα μεγάλης σκάλας να είναι συνεχώς αναμμένα, ακόμα και όταν υπάρχει άλλο όχημα απέναντι, κλείνοντας επιλεκτικά μέρη της δέσμης για να αποφεύγεται η εκθαμβωτική δέσμη φωτός στο αντίθετο ρεύμα, ενώ διατηρείται ο υπόλοιπος φωτισμός στο δρόμο.

Στο μέλλον θα είναι σίγουρα ένα σύστημα που η BMW θα έχει την πρώτη κατοχυρωμένη ιδέα του συνδυασμού προβολέα/κάμερας, ενώ σε πρόσφατες πατέντες όπου η καταγραφή της κάμερας βοηθά στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση της ανάρτησης, σίγουρα μαζί με τον φωτισμό θα αξιοποιηθεί ακόμη περισσότερο και αυτή η τεχνολογία.
 
Top Bottom