ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.472
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν μπορω να φανταστω καποιον αγωνιζομενο απεναντι στον ΜΜ ... του χρονου ...! Tooth

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Δεν μπορω να φανταστω καποιον αγωνιζομενο απεναντι στον ΜΜ ... του χρονου ...! Tooth

Εχει να μαδησει πολλα κοτοπουλα φιλε ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Lorenzo: “Ο Bagnaia δεν ήθελε κάποιον σαν τον Marquez δίπλα του, τον κάνει πιο ανήσυχο”​


“Ο Dall’Igna θα ήθελε να προωθήσει τον Martin στην επίσημη ομάδα, αλλά ο Marc απείλησε να φύγει και έτσι από φόβο μην τον χάσει ανακοίνωσε την μεταγραφή του στην κόκκινη ομάδα. Ο Bagnaia σίγουρα δεν ήθελε έναν αναβάτη αυτού του διαμετρήματος κοντά του”


Μιλώντας στην εκπομπή Paddock Abierto, ακόμη και ένας γνώστης όπως ο Jorge Lorenzo εξεπλάγη από την επιλογή της Ducati, αλλα και από την κίνηση της Aprilia. «Δεν περίμενα να υπογράψει ο Jorge με την Aprilia, έτσι είναι προφανές ως αποτέλεσμα ότι ο Marquez θα προωθηθεί στην επίσημη Ducati. Ειλικρινά πίστευα ότι ο Marc θα είχε αποδεχθεί τη μετακίνηση στην Pramac με το GP25, αλλά προφανώς είχε πιο φιλόδοξα σχέδια που περιλάμβαναν το 2026, και τώρα τα ανακαλύψαμε. Έπαιξε τα χαρτιά του με τον καλύτερο τρόπο.» σχολίασε ο Lorenzo.

«Ο Gigi θα ήθελε να τους κρατήσει και τους δύο: τον Martin στα κόκκινα και τον Marquez στη Pramac. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε διαφορετική άποψη, οπότε αρνήθηκε την πρόταση, απειλώντας να φύγει. Σε εκείνο το σημείο, φοβούμενη μήπως τον χάσει, η διοίκηση συμφώνησε», είπε ο Lorenzo σημειώνοντας ότι είναι επίσης πεπεισμένος ότι η μετακίνηση στην εργοστασιακή ομάδα του Marquez θα έχει σημαντική απήχηση στα ΜΜΕ, ειδικά στην πατρίδα του.

«Ήδη το να τον βλέπουμε να παλεύει ξανά για τη νίκη, καθώς και η παρουσία ενός ανερχόμενου ταλέντου όπως ο Pedro Acosta έχει ωφελήσει το κοινό. Μπορεί να μην βρισκόμαστε ακόμη στα επίπεδα της εποχής του Valentino Rossi, αλλά η επίδρασή του είναι αξιοσημείωτη. Λαμβάνοντας υπόψη λοιπόν ότι είναι 31 ετών, το εργοστάσιο του Borgo Panigale θα έχει υποθέσει ότι θα αποσυρθεί σε δύο ή τέσσερις σεζόν. Το γεγονός ότι πιθανότατα θα συμβεί με τα χρώματά τους επηρέασε την απόφαση, χωρίς να ξεχνάμε τα αποτελέσματα που είναι ικανός να φέρει», συνέχισε στην ανάλυσή του, τονίζοντας στη συνέχεια σε μια όχι δευτερεύουσα πτυχή, τις εντάσεις που μπορεί να δημιουργήσει μια φιγούρα αυτού του διαμετρήματος μέσα στο γκαράζ.

«Ο Pecco σίγουρα δεν ήθελε έναν τόσο γρήγορο ομόστυαλό που θα μπορούσε να τον νικήσει. Όχι ότι ο Bastianini δεν έχει την ικανότητα, αλλά ο Marc θα του δημιουργεί περισσότερο άγχος», τόνισε.
«Δεν θα υπάρχουν άλλες δικαιολογίες για τον Marquez. Έχει επανειλημμένα αρνηθεί ιδιαίτερες διαφορές μεταξύ του GP24 και του GP23, αλλά σε σύγκριση με τους νεαρούς αντιπάλους του, είχε τόσους πολλούς τραυματισμούς, οπότε το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να προσπαθήσει να διατηρήσει το σημερινό επίπεδο. Αν, ωστόσο, το 2019 ο Marc ήταν τρία σκαλοπάτια πάνω από τον Pecco, τώρα, με τα ίδια μέσα δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορεί να τον νικήσει σε όλους τους αγώνες», κατέληξε, εικάζοντας ότι η ηλικία και οι αντιξοότητες που βίωσε μπορεί να γίνουν αρνητικά αισθητές.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.472
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αυτονα ποιος του είπε να μας πει την γνώμη του ? ... όπου άμα δεν ηταν οι αγωνιστικές εμπειρίες του Ρόσι για να παρει έτοιμη στημένη yamaha δεν θα τον ήξερε ούτε η μάνα του ? ...! mountza 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
IMG_9581(1).jpg

Valentino Rossi, Michael Dunlop, John McGuinness
Τα αστέρια του MotoGP και άλλων κατηγοριών στο Silverstone


Η ημέρα για τους αθλητές της Monster Energy έφερε κοντά τον κάθε αναβάτη από τους σπουδαίους αγώνες μοτοσυκλέτας στην έδρα του Βρετανικού Grand Prix.
Τα μεγαλύτερα αστέρια αναβατών μαζί στο Silverstone - ένα όνειρο για τους λάτρεις των αγώνων και των δύο τροχών, με τον Valentino Rossi να ηγείται μιας εκπληκτικής εκδήλωσης, όπου οι αναβάτες από διαφορετικές κατηγορίες βρέθηκαν στην πίστα του Silverstone την Πέμπτη.

Ο Rossi και οι αναβάτες της VR46 Marco Bezzecchi και Fabio di Giannantonio πλαισιώθηκαν από αναβάτες ακαδημιών, αλλά και τους σημερινούς αναβάτες του MotoGP, Pecco Bagnaia και Franco Morbidelli.

Το ζευγάρι της Yamaha για το MotoGP, Fabio Quartararo και Alex Rins ήταν επίσης εκεί. Ο Jonathan Rea και ο Andrea Locatelli της ομάδας της Yamaha στην κατηγορία WorldSBK ήταν επίσης μαζί τους.
Οι αναβάτες της Ducati στην κατηγορία WSBK Alvaro Bautista και Nicolo Bulega ενώθηκαν μαζί τους. Ο Michael Dunlop, ο John McGuinness και ο Peter Hickman - που μόλις τελείωσαν το Isle of Man TT - έδωσαν στην εκδήλωση μια ακόμα πιο ιδιαίτερη αίσθηση.

Μια selfie που τραβήχτηκε από τον Rossi περιλάμβανε τους εκπληκτικούς αναβάτες και πλάνα που δημοσιεύτηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είδαν τον #46 Rossi να οδηγεί μπροστά από τους αναβάτες στην πίστα του Silverstone.
Ήταν όνειρο για έναν λάτρη της μοτοσυκλέτας να δει αυτούς τους αναβάτες που δεν θα μοιραστούν ποτέ μια πίστα αγώνων οδηγώντας δίπλα ο ένας με τον άλλον μαζί. Το αναπόφευκτο ερώτημα όμως παραμένει… Με ίδιες μοτοσυκλέτες, ποιος θα κέρδιζε;

Ο Randy Mamola ήταν ανάμεσα στα σημερινά αστέρια του MotoGP
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pramac – Εγκαταλείπει την Ducati, επιλέγει Yamaha για το 2025​

250afe524f0dc2f011946a2cd8179c83_XL.jpg

Κοσμοϊστορική αλλαγή για την επί 20ετίας συνεργάτιδα ομάδα της Ducati στα MotoGP.
Δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα ακόμα, αλλά όλες οι ενδείξεις και τα διεθνή ρεπορτάζ, μιλούν για ένα «τέλος εποχής» και την αρχή μίας νέας. Η Pramac ή Prima Ramac, η δορυφορική ομάδα της Ducati με μία συνεργασία σχεδόν 20 ετών, σπάει τους δεσμούς της με την Μπολόνια και συνάπτει νέο συμβόλαιο με την Yamaha.

Σύμφωνα με τα διεθνή ρεπορτάζ γύρω από το θέμα, η επίσημη ανακοίνωση θα γίνει το Σαββατοκύριακο, στα πλαίσια του Grand Prix του Assen στην Ολλανδία. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι η Pramac «σπάει» το συμβόλαιο που έχει με την Ducati, διάρκειας μέχρι και το τέλος του 2026, με τους λόγους να έγκεινται σε πολυεπίπεδες διαφωνίες του ιδιοκτήτη της Pramac, Paolo Campinoti, με τις αποφάσεις της Ducati τόσο για την διάρκεια της συμφωνίας, όσο και για την διαχείριση αναβατών και μοτοσυκλετών – η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι είναι, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η άρνηση του Marc Marquez να υπογράψει με την Pramac και το συμβόλαιο του 93 με τους «κόκκινους», που ακολούθησε.

Το συμβόλαιο με την Yamaha αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον 2 έτη, μέχρι το τέλος του 2026 δηλαδή αλλά και πιθανώς από το 2027 και μετά, με την Yamaha και την Pramac να αναβαθμίζουν την σχέση τους σε επίπεδο «συνεργατών», μειώνοντας έτσι τα απαιτούμενα κόστη. Παράλληλα, με τον τρόπο αυτό, η Yamaha θα αποκτήσει και μια δορυφορική ομάδα ξανά, μετά από την αποχώρηση της Petronas SRT από το MotoGP.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aleix Espargaro - Υπέγραψε με το HRC ως αναβάτης εξέλιξης​

Πολύτιμη προσθήκη στη δύσκολη προσπάθεια της Honda να βελτιώσει την RC213V
Ο Aleix Espargaro στο HRC από το 2025


Με ένα λιτό ανακοινωθέν, το HRC ανακοίνωσε την πρόσληψη του Aleix Espargaro ως αναβάτη εξέλιξης από το 2025, μια εξαιρετική κίνηση βελτίωσης της RC213V αν αναλογιστεί κανείς πως ο Ισπανός έπαιξε κομβικό ρόλο στην εξέλιξη της Aprilia RS-GP, ώστε η τελευταία να γίνει άκρως ανταγωνιστική της κυρίαρχης Ducati Desmosedici GP23-GP24, ενώ ήταν και εκείνος που κατέκτησε την πρώτη νίκη για το Noale στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP.

Θυμίζουμε πως στις 23 Μαίου του 2024 ο Aleix είχε ανακοινώσει την απόσυρσή του από την αγωνιστική δράση στα τέλη της φετινής σεζόν. Ο θερμόαιμος 34χρονος Καταλανός έχει σχεδόν 250 εκκινήσεις στη μεγάλη κατηγορία, ενώ η Honda αναφέρει πως "φέρνει μαζί του μεγάλο πλούτο εμπειρίας σε MotoGP μοτοσυκλέτες, έχοντας ανέβει και τρεις φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, και έχοντας συλλέξει περισσότερους από 1.300 βαθμούς στο MotoGP."

Παρά την έλευση του Aleix το 2025, η Honda θα κρατήσει και τον Stefan Bradl που μέχρι τώρα πάντος δεν έχει κάνει καλή δουλειά στην εξέλιξη της RC213V, καθώς πρωτίστως δεν έχει την ταχύτητα, αλλά όπως φαίνεται ούτε και την κριτική ικανότητα για κάτι τέτοιο.


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Lewis Hamilton - Φήμες τον κάνουν... αγοραστή της Gresini Racing​

44e9c09b9bfdd179e1f4da177b3a9041_XL.jpg

Ιντερνετική φημολογία φέρνει τον Lewis Hamilton σε συζητήσεις για την απόκτηση της Gresini Racing.

Σύμφωνα με το The-Race.com, αρκετές πηγές κοντά στην ομάδα αναφέρουν ότι ο οδηγός της Formula 1 ενδιαφέρεται να αγοράσει την ομάδα που ανήκει επί του παρόντος στη Nadia Padovani, η οποία ανέλαβε μετά τον θάνατο του συζύγου και ιδρυτή της, Fausto Gresini, το 2021. Πρόσωπο δε κοντά στον Hamilton φέρεται να επισκέφτηκε τη Gresini κατά τη διάρκεια του ολλανδικού GP, καθώς ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 διερευνά τη βιωσιμότητα μιας πιθανής τέτοιας αγοράς.

Εντωμεταξύ ένα τέτοιο ενδεχόμενο δε θα μας έριχνε και από τα σύννεφα καθώς ο Lewis -ο οποίος θα τρέχει με τη Ferrari το 2025- έχει τα δικά του επιχειρηματικά εγχειρήματα εκτός F1, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας X44 στο Extreme E, μιας αλυσίδας vegan εστιατορίων που ξεκίνησε το 2019, μιας εταιρείας παραγωγής ταινιών (Dawn Apollo Films) και της συνιδιοκτησίας της ομάδας NFL, Denver Broncos. Στο παρελθόν είχε επίσης συμφωνία με την MV Agusta, συμμετέχοντας στο σχεδιασμό μοτοσυκλετών περιορισμένης έκδοσης.

Μια ενδεχόμενη είσοδος του Hamilton στο MotoGP ως ιδιοκτήτης της Gresini θα του επέτρεπε να προσθέσει ένα δυνητικά πολύ επικερδές εγχείρημα στο χαρτοφυλάκιό του με χαμηλό ρίσκο. Η Gresini είναι μια ιστορική ομάδα που έχει καθιερωθεί στα paddock, επιδεικνύοντας την ικανότητα να συναγωνίζεται για καλά αποτελέσματα.

Όλα αυτά τα χρόνια, ο Hamilton έχει επαναλάβει αρκετές φορές ότι παρακαλουθεί στενά το MotoGP και μάλιστα οδήγησε μια μοτοσυκλέτα κορυφαίας κατηγορίας σε μια εκδήλωση με τον Valentino Rossi το 2019. Επιπλέον, ο οδηγός της F1 έχει μακροχρόνιους πιστούς χορηγούς που συμμετέχουν ή έχουν συμμετάσχει στην κορυφαία κατηγορία αγώνων μοτοσυκλετών.

Δε μένει παρά να δούμε λοιπόν αν για ακόμα μια φορά, όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.696
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Aleix Espargaro - Υπέγραψε με το HRC ως αναβάτης εξέλιξης​

Πολύτιμη προσθήκη στη δύσκολη προσπάθεια της Honda να βελτιώσει την RC213V
Ο Aleix Espargaro στο HRC από το 2025


Με ένα λιτό ανακοινωθέν, το HRC ανακοίνωσε την πρόσληψη του Aleix Espargaro ως αναβάτη εξέλιξης από το 2025, μια εξαιρετική κίνηση βελτίωσης της RC213V αν αναλογιστεί κανείς πως ο Ισπανός έπαιξε κομβικό ρόλο στην εξέλιξη της Aprilia RS-GP, ώστε η τελευταία να γίνει άκρως ανταγωνιστική της κυρίαρχης Ducati Desmosedici GP23-GP24, ενώ ήταν και εκείνος που κατέκτησε την πρώτη νίκη για το Noale στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP.

Θυμίζουμε πως στις 23 Μαίου του 2024 ο Aleix είχε ανακοινώσει την απόσυρσή του από την αγωνιστική δράση στα τέλη της φετινής σεζόν. Ο θερμόαιμος 34χρονος Καταλανός έχει σχεδόν 250 εκκινήσεις στη μεγάλη κατηγορία, ενώ η Honda αναφέρει πως "φέρνει μαζί του μεγάλο πλούτο εμπειρίας σε MotoGP μοτοσυκλέτες, έχοντας ανέβει και τρεις φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, και έχοντας συλλέξει περισσότερους από 1.300 βαθμούς στο MotoGP."

Παρά την έλευση του Aleix το 2025, η Honda θα κρατήσει και τον Stefan Bradl που μέχρι τώρα πάντος δεν έχει κάνει καλή δουλειά στην εξέλιξη της RC213V, καθώς πρωτίστως δεν έχει την ταχύτητα, αλλά όπως φαίνεται ούτε και την κριτική ικανότητα για κάτι τέτοιο.


Τι ειναι τουτο παλι;Οσοι σταματανε να τρεχουν γινονται δοκιμαστες εξελιξης;ooopsRolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.242
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pedro Acosta: “Σε αυτό το πρώτο μισό της σεζόν στο MotoGP δίνω στον εαυτό μου 4,5 στα 10”​


Ο Pedro Acosta τερμάτισε 7ος, περισσότερο από 14 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή, στον αγώνα MotoGP του Γερμανικού Grand Prix, αποτέλεσμα που δεν τον χαροποιεί παρά το γεγονός ότι ήταν ο πρώτος με KTM στη γραμμή τερματισμού.

Για τον Ισπανό, το γερμανικό GP ήταν η τελευταία ευκαιρία να γίνει ο νεότερος οδηγός που κέρδισε αγώνα στην κορυφαία κατηγορία, κλείνοντας 20 χρόνια και 43 ημέρες αυτήν την Κυριακή. Δεν κατάφερε να ξεπεράσει το ρεκόρ που έχει ο Marc Márquez από το 2013 όταν ήταν 20 χρόνων 63 ημέρων όταν πηρέ την πρώτη του νίκη!
Ωστόσο, ο αναβάτης της KTM, όλο το Σαββατοκύριακο, δεν ήταν πουθενά κοντά στις θέσεις που θα του έδιναν την ευκαιρία να δοκιμάσει να σπάσει αυτό το ρεκόρ!
Τώρα μετα το καλοκαιρινό διάλειμμα τριών εβδομάδων, όταν φτάσει στο επόμενο Grand Prix του Silverstone, στις 4 Αυγούστου, θα έχει ξεπεράσει την ηλικία του Marc όταν κέρδισε τον πρώτο του αγώνα στο Austin, οπότε θα είναι απαλλαγμένος από αυτό το “βάρος”.

«Καλύτερα, να μην ασχολούμαστε άλλο με αυτό το θέμα», είπε ο Pedro Acosta όταν του υπενθύμισαν ότι η ευκαιρία του είχε περάσει. «Γίνεσαι λίγο βαρύς με αυτά τα θέματα», κατέληξε ο Ισπανός, σαν να είχε απαλλαγεί από ένα θέμα που, στην αρχή, θα μπορούσε να ήταν λίγο αστείο, αλλά κατέληξε να είναι ένα βάρος και πίεση όλο αυτό το καιρό!
«Η εκκίνηση πήγε καλά, αλλά το φρενάρισμα έλειπε και πάλι, υπήρχαν κάποια προβλήματα μπροστά και η συσκευή εκκίνησης δεν απεμπλέκτηκε», η οποία συνήθως αποσυνδέεται κατά το φρενάρισμα στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση.

«Έχει συμβεί σε μένα και σε άλλους οδηγούς και ο πρώτος γύρος ήταν καταστροφικός, αφού πέσαμε στη 15η θέση. Στη συνέχεια, ο ρυθμός για να επιστρέψουμε από εκεί ήταν όπως πριν».
«Έχουμε καταλάβει πολλά πράγματα, είχαμε ένα πρόβλημα έξω από εμένα, έξω από τη μοτοσυκλέτα, έξω από την ομάδα και έξω από όλα, που με ανάγκασε να οδηγώ, πολύ πιο ευθεία στην στροφή. Η αλήθεια είναι ότι παραδόξως η μοτοσυκλέτα πήγαινε αρκετά καλά. Έτσι πρέπει να καταλάβουμε γιατί και τι το προκάλεσε».


Η πρώτη μισή σεζόν στο MotoGP, ως πρωτάρης, πρέπει να χαρακτηριστεί ως καλή.
«Πρέπει να αναζητήσουμε έναν μέσο όρο, πρέπει να είμαστε ρεαλιστές, θα μπορούσαμε να τα είχαμε πάει πολύ καλύτερα, σίγουρα, αλλά και πολύ χειρότερα.»
«Έχοντας μεγαλώσει λίγο με την αυστριακή νοοτροπία ότι είμαστε καλύτεροι από αυτό που κάνουμε, με κάνει να πιστεύω ότι μπορούμε πάντα να πάμε καλύτερα. Δεν ψάχνω για δικαιολογίες, ψάχνω για τη λύση»
, είπε πριν δώσει στον εαυτό του «4,5 στα 10» για τη σεζόν που έχει κάνει μέχρι στιγμής, μια rookie σεζόν στην οποία κανείς δεν μπορούσε να σκεφτεί ότι η διαφορά μεταξύ της KTM και της Ducati όχι μόνο δεν έχει κλείσει, αλλά φαίνεται να μεγαλώνει όλο και περισσότερο.
 
Top Bottom