ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
24.449
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Casey Stoner: “Πολλοί είπαν ότι δεν θα μπορούσα να νικήσω τον Márquez. Δεν θα μάθουμε ποτέ”​

Ο Casey Stoner συνεχίζει να είναι μία από τις κορυφαίες μορφές ΚΑΙ φωνές του MotoGP, παρά το γεγονός ότι σταμάτησε να αγωνίζεται πριν από μια δεκαετία.

Ο Αυστραλός είναι γνωστός ότι ποτέ μα ποτέ δεν μασάει τα λόγια του όταν μιλάει για τα αρνητικά σημεία του MotoGP.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Moto.it, στην EICMA 2023, ο Αυστραλός μεταξύ άλλων απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τον Marc Márquez.

Όλα αυτά τα χρόνια που έχει φύγει ο Stoner από την ενεργό δράση έχει γίνει πολύς λόγος για το τι θα είχε συμβεί αν είχαν βρεθεί μαζί στην πιστά με τον Marc Márquez; «Δεν θα μάθουμε ποτέ. Πολλοί έχουν πει ότι δεν θα μπορούσα να νικήσω τον Marc, αλλά οι αντίπαλοι οδηγοί που έτρεξα μαζί τους όπως ο Jorge [Lorenzo], ο Dani [Pedrosa] και ο Valentino [Rossi] κατάφεραν να τον κερδίσουν. Οπότε είμαι σίγουρος ότι θα ήμουν εκεί και θα είχαν γίνει κάποιες μεγάλες μάχες.»

«Εγώ πάντα επέλεγα πότε να παλέψω. Από τα πρώτα χρόνια κατάλαβα ότι αν είσαι συνεχώς στον ανταγωνισμό, μερικές φορές δεν θα πάει όπως θέλεις. Επομένως, ορισμένες φορές είναι καλύτερα να κάνεις λίγο πίσω να περιμένεις, να παρακολουθείς και να περιμένεις τη κατάλληλη στιγμή », είπε ο Stoner.

«Ο Márquez έχει τεράστιο ταλέντο και αυτοπεποίθηση, αλλά δεν πρέπει να προσπαθήσεις να τον πολεμήσεις στους τελευταίους γύρους. Για μένα, λοιπόν, είναι μια πολύ διαφορετική νοοτροπία από όλους τους άλλους. Οι άλλοι προσπάθησαν να παίξουν αυτό το παιχνίδι με τον Marc. Και είναι σε όλους γνωστό πως δεν μπορείς να νικήσεις κάποιον στο δικό του παιχνίδι. Οπότε βασικά, προσπαθείς να αλλάξεις λίγο το παιχνίδι.»

Ο Stoner μίλησε και για το στυλ του Márquez: «Το πρόβλημα για τον Marc με αυτό το στυλ είναι ότι όταν είσαι νέος, είσαι πιο γρήγορος . Έχεις ταχύτερο χρόνο αντίδρασης και το σώμα σου είναι λίγο καλύτερο. Τώρα που μεγαλώνει, οι αντιδράσεις του θα είναι λίγο πιο αργές, οπότε οι πτώσεις μπορεί να αυξηθούν αν συνεχίσει να προσπαθεί να οδηγεί με τον ίδιο τρόπο ».

Ο δύο φορές πρωταθλητής έδωσε επίσης στον Márquez μερικές συμβουλές. «Το πιο σημαντικό πράγμα στην καριέρα μου ήταν να μάθω να πηγαίνω γρήγορα με λιγότερους κινδύνους. και αυτό δεν είναι εύκολο να γίνει. Ακούγεται απλό, αλλά δεν είναι. Και αυτό με βοήθησε πολύ και νομίζω ότι αυτό είναι το στάδιο της καριέρας του Marc. Πρέπει να αρχίσει να μαθαίνει τώρα πώς να μειώνει τον κίνδυνο και να διατηρεί την ταχύτητα. Έχει ακόμα ένα ταλέντο περισσότερο από κάθε άλλον στο grid. Αλλά θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα προσαρμοστεί στη νέα κατάσταση » , κατέληξε.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
24.449
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Martin: “Δεν ηττήθηκα στην πίστα αλλά εκτός πίστας από ένα κακό ελαστικό”​

Ο Jorge Martin κατηγόρησε ένα «κακό ελαστικό» αφού άφησε τις ελπίδες του για τον τίτλο του MotoGP 2023 στα σχοινιά του ρινγκ στο Κατάρ.

Αφού μείωσε το πλεονέκτημα του Francesco Bagnaia σε μόλις επτά βαθμούς με νίκη στο Sprint του Σαββάτου, ο αναβάτης της Pramac είχε μια καταστροφική εκκίνηση με τον πίσω τροχό του να περιστρέφεται περίεργα κατά την εκκίνηση του Grand Prix.
Όγδοος στον πρώτο γύρο, ο Martin κέρδισε μία θέση όταν ο teammate του Johann Zarco άνοιξε εντελώς την πορεία του βγαίνοντας εκτός πίστας, και μετά μια κέρδισε άλλη μια θέση από τον Marc Marquez στον 5ο γύρο.

Αλλά ο Martin απλά δεν είχε το ρυθμό και, ακόμη και με καθαρό αέρα μπροστά, συνέχισε να χάνει έδαφος από την ηγετική ομάδα.
Στην μέση του αγώνα οι αναβάτες είχαν μαζευτεί πίσω του και περίμεναν στην ουρά για να τον προσπεράσουν και ο Ισπανός έμεινε να κουνάει το κεφάλι του απογοητευμένος καθώς κατρακύλησε, περνώντας τελικά τη γραμμή τερματισμού στη δέκατη θέση.
Αν και ο Bagnaia ηττήθηκε από τον Fabio di Giannantonio, ο πρωταθλητής έχει τώρα ένα επιβλητικό πλεονέκτημα 21 βαθμών έναντι του Martin στον αποφασιστικό τελικό αγώνα της Βαλένθια το επόμενο Σαββατοκύριακο, όπου απομένουν 37 βαθμοί.

«Σήμερα ήταν δύσκολα. Δεν ξέρω τι συνέβη, για να είμαι ειλικρινής. Νομίζω ότι στην αρχή όλοι είδατε ότι ήμουν ο μόνος αναβάτης, που γλίστρησε στην εκκίνηση. Κάτι που συνήθως δεν συμβαίνει όταν η πίστα είναι καθαρή ή με νέο ελαστικό. Δεν συμβαίνει ποτέ και συνέβη σε μένα.»
«Είμαι πραγματικά απογοητευμένος που το πρωτάθλημα κρίνεται από ένα κακό ελαστικό. Αλλά αυτό συνέβη σε μένα. Είναι κρίμα. Αλλά είναι αυτό που είναι.»
«Δυσκολεύτηκα πολύ. Δεν είχα πίσω κράτημα. Δεν μπορούσα να φρενάρω την μοτοσυκλέτα. Δεν μπορούσα να στρίψω. Δεν μπορούσα να ανοίξω το γκάζι. Ήταν σαν οδηγό σε βρόχινες συνθήκες.»

«Φαινόταν σαν να ξέχασα να οδηγήσω. Στο τέλος γέλασα ακόμη και με την μοτοσυκλέτα, επειδή ήταν μια κατάσταση που φαινόταν σαν αστείο ότι ένα πρωτάθλημα αποφασίζεται με αυτόν τον τρόπο.»
«Νομίζω ότι με την εμπειρία μου, ήμουν σε θέση να κερδίσω τουλάχιστον κάποιους βαθμούς απόψε που δεν ήταν εύκολο.»


«Τώρα προχωράμε και ελπίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε στη Βαλένθια κάτι. Προφανώς θα παλέψω μέχρι το τέλος. Θα προσπαθήσω να κερδίσω στη Βαλένθια και να κάνω κάποια στρατηγική για να ανακτήσω βαθμούς. Αλλά σήμερα ένα μεγάλο μέρος του πρωταθλήματος έχει κριθεί. Αντί να είμαστε λιγότερο από δέκα μονάδες διαφορά, ή ακόμα και να προηγούμαστε, είμαστε στους 21 βαθμούς πίσω».
Ο Martin πρόσθεσε: «Όλα μπορούν να συμβούν στη Βαλένθια. Ο Pecco μπορεί να κάνει λάθος. Μπορώ να κερδίσω σίγουρα και τους δύο αγώνες – αλλά μπορώ να κερδίσω αν δεν έχω ελαστικό όπως σήμερα!»


«Σίγουρα ο τίτλος δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, αλλά δεν είναι το ίδιο φτάνοντας στη Βαλένθια, από ό, τι σε αυτή την κατάσταση, μόνο και μόνο λόγω ενός κακού ελαστικού.»
«Λίγο απογοητευμένος, αλλά νιώθω ότι δεν με κέρδισαν στην πίστα. Με κέρδισαν έξω από την πίστα.»
«Οπότε είμαι αρκετά χαλαρός και νιώθω ότι αξίζουμε αυτό το πρωτάθλημα».


«Δεν ξέρω τι να περιμένω από τη Michelin. Θα περιμένουμε να αναλύσουν τα ελαστικά και πιθανότατα θα πρέπει να συναντηθούμε για να δούμε τι συνέβη. Αλλά δεν νιώθω ότι έχω ηττηθεί στην πίστα. Με κέρδισαν εκτός πίστας. Αν με είχαν κερδίσει μέσα στην πίστα, πιθανότατα θα ήμουν λιγότερο θυμωμένος από ότι είμαι τώρα με αυτή την κατάσταση».
Απαντώντας στους ισχυρισμούς του Martin, ο επικεφαλής της Michelin στο MotoGP, Piero Taramasso, δήλωσε ότι «εξακολουθούν να αναλύουν τα δεδομένα, αλλά μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι το ελαστικό του ήρθε κατευθείαν στο Κατάρ μετά την κατασκευή του και δεν είχε χρησιμοποιηθεί ή ζεσταθεί σε καμία άλλη περίσταση πριν από τον αγώνα.»
Ο #89 επέλεξε σκληρά ελαστικά, εμπρός και πίσω, και για τους δύο αγώνες του Κατάρ. Αφού σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στο Sprint, μπόρεσε να κάνει μόνο τον 11ο ταχύτερο γύρο του Grand Prix.
Ενώ ο Martin έχανε 0,7 δευτερόλεπτα ανά γύρο, κατά μέσο όρο, κατά τη διάρκεια του μεγάλου Grand Prix σε σύγκριση με τον ρυθμό του Sprint, ο Bagnaia (ο οποίος αισθάνθηκε ότι είχε πρόβλημα ελαστικών στο Sprint) κέρδισε κατά μέσο όρο 0,2 δευτερόλεπτα σε όλα εκτός από τον γύρο εκκίνησης του GP.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
24.449
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP - Η πρώτη ποινή για τη σεζόν του... 2024 ανήκει στον Oliveira!​

Με τον Πορτογάλο να αδυνατεί να εκτίσει την ποινή του στη Βαλένθια λόγω τραυματισμού
motomag MotoGP – Η πρώτη ποινή για τη σεζόν του 2024 ανήκει στον Oliveira


Η αγωνιστική χρονιά του 2023 στο MotoGP βρίσκεται πριν το φινάλε της, ωστόσο έχουμε την πρώτη ποινή για το 2024 με τον αναβάτη της CryptoDATA RNF MotoGP Miguel Oliveira να τιμωρείται από τους αγωνοδίκες στο GP του Qatar για το περιστατικό με τον Aleix Espargaro στον Sprint Race αγώνα.

Κατά τη διάρκεια του Sprint Race αγώνα υπήρξε ένα περιστατικό μεταξύ Miguel Oliveira και Aleix Espargaró με τον Oliveira να τραυματίζεται σοβαρά σπάζοντας τη δεξιά ωμοπλάτη του και τον Espargaro να γλυτώνει με ένα μικρό κάταγμα στην περόνη. Οι αγωνοδίκες ελέγχοντας το συγκεκριμένο συμβάν επέβαλαν ποινή long lap penalty στον Oliveira καθώς έκριναν πως ο Πορτογάλος θα μπορούσε να αποφύγει την εν λόγω σύγκρουση.
MotoGP – Η πρώτη ποινή για τη σεζόν του 2024 ανήκει στον Oliveira

Ο αναβάτης της CryptoDATA RNF MotoGP κανονικά θα εκτελούσε την ποινή στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βαλένθια ωστόσο λόγω τραυματισμού αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Ως εκ τούτου ο Oliveira θα αναγκαστεί να εκτίσει την ποινή του από τη νέα αγωνιστική σεζόν με τον Πορτογάλο να είναι ο πρώτος που θα δει το όνομα του να γράφεται στο ποινολόγιο του 2024.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
24.449
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Alex Rins - Το πονεμένο αντίο του Ισπανού στη Βαλένθια πριν μετακομίσει στην Yamaha​

Θα καταφέρει τελικά να κλείσει τη χρονιά καβάλα στην RC213V
motomag Alex Rins – Το πονεμένο αντίο του Ισπανού στη Βαλένθια πριν μετακομίσει στην Yamaha


Ο Ισπανός αναβάτης της LCR Honda πήρε το πράσινο φως από τους γιατρούς και ως εκ τούτου θα τον δούμε να λέει το αγωνιστικό αντίο στην ομάδα του εντός πίστας και όχι από κάποιο δωμάτιο νοσοκομείου ή από το σπίτι του στην Ανδόρρα.

Η φετινή χρονιά για τον Rins δεν κύλησε όπως ο ίδιος θα ήθελε καθώς ο σοβαρός τραυματισμός που υπέστη στο δεξί του πόδι στο Mugello τον ταλαιπωρεί μέχρι και σήμερα. Δεν είναι λίγες φορές που ο Ισπανός προσπάθησε να επιστρέψει στην ενεργό δράση αλλά στη συνέχεια έκανε βήματα προς τα πίσω καθώς τα προβλήματα στο πόδι του παρέμειναν, ενώ για να βρεθεί λύση χρειάστηκε και νέο χειρουργείο μετά το GP της Αυστραλίας ώστε να μειωθούν τα συμπτώματα του πόνου.
Alex Rins – Το πονεμένο αντίο του Ισπανού στη Βαλένθια πριν μετακομίσει στην Yamaha

O Rins στον τελευταίο αγώνα της σεζόν στη Βαλένθια θα καταφέρει να πει το αντίο που θα ήθελε στην LCR Honda, με τον ίδιο να αγωνίζεται κανονικά οδηγώντας για μια τελευταία φορά την RC213V πριν μετακομίσει στην ομάδα της Yamaha για το 2024.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
24.449
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Di Giannantonio: “Ο Marc Marquez είναι 8 φορές πρωταθλητής, αλλά τον τελευταίο καιρό δεν έχει αποτελέσματα. Ήταν περισσότερο μια μεταγραφή μάρκετινγκ”​

Ο Fabio Di Giannantonio πέτυχε τη πρώτη του νίκη στο Κατάρ, μετά από δυο χρόνια στην μεγάλη κατηγορία!

Ο Fabio Di Giannantonio πήρε την πρώτη του νίκη στο MotoGP στο τελευταίο Grand Prix του Κατάρ, παρά τις εντολές της Ducati, όταν ήταν στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Pecco Bagnaia, και έλαβε την προειδοποίηση «Mapping 8» από την ομάδα του.

Παρόλα αυτά, ο Di Giannantonio αγνόησε αυτό το μήνυμα, επικρατώντας στον αγώνα του Κατάρ παίρνοντας την πρώτη του νίκη στην μεγάλη κατηγορία.

Αυτή η νίκη έρχεται επίσης σε μια φάση που το μέλλον του Ιταλού στο MotoGP δεν είναι εξασφαλισμένο.

Εν τω μεταξύ, ο Di Giannantonio δήλωσε σε συνέντευξή του στη La Gazzetta dello Sport ότι αυτή η νίκη ήταν μια απάντηση σε όλους τους ανθρώπους που τον αμφισβήτησαν. Για τον DiGia, τα αποτελέσματα ήταν μόνο θέμα χρόνου, όπως συνέβη με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή. «Ο Pecco [Bagnaia] είχε τον χρόνο για να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα.

Το ίδιο ισχύει και για τον Quartararo, ακόμα κι αν δεν έχει κάνει σπουδαία πράγματα στη Moto2. Αν οι γύρω σου πιστεύουν σε σένα, μπορούν να κάνουν τα πάντα»
,
είπε.

Παρά τη νίκη του δεν θα αλλάξει η θέση του στην Gresini Racing, αφού αυτή τη θέση του θα πάρει ο Marc Marquez. «Δεν μου αρέσει να μιλάω γι’ αυτό, για μένα δεν το διαχειρίστηκε πολύ καλά η ομάδα. Υπήρχε μια βιασύνη να υπογράψουν.

Η ιστορία του Marc είναι περίεργη, είναι οκτώ φορές πρωταθλητής, αλλά τον τελευταίο καιρό δεν έχει αποτελέσματα, λόγω της κούρασης του με την Honda. Είναι περισσότερο μια μεταγραφή μάρκετινγκ. Αν και είμαι πεπεισμένος ότι ο Marc θα τα πάει πολύ καλά», παραδέχτηκε.

Επιστρέφοντας ξανά στα του αγώνα στο Κατάρ, θυμήθηκε ότι κάτι παρόμοιο συνέβη το 2006 μεταξύ του Valentino Rossi και του Toni Elias. «Ο Τόνι ήταν επίσης εκτός συμβολαίου. Υπέγραψε την επόμενη μέρα».

Τέλος παραδέχτηκε ότι μετά τον αγώνα ζήτησε συγγνώμη από τον Bagnaia, λέγοντας ότι «Αλλά ήταν η ευκαιρία μου και έπρεπε να προσπαθήσω με κάθε κόστος».

Πηγη https://bikerspirit.net

Κερδισε ενα αγωνα και σηκωσε το αυγο με το κ@λο facepalm 2facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
24.449
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τι χρειάζεται ο Pecco Bagnaia για να στεφθεί πρωταθλητής MotoGP το Σάββατο στο Sprint της Valencia​

Για δεύτερη φορά σε ισάριθμες σεζόν, ο Francesco Bagnaia οδηγεί την κατάταξη του MotoGP οδεύοντας προς έναν αποφασιστικό τίτλο στη Valencia.


Ο εργοστασιακός αστέρας της Ducati έχει επίσης ένα παρόμοιο πλεονέκτημα βαθμών: Πέρυσι ήταν 23 βαθμούς μπροστά από τον Fabio Quartararo (Yamaha), φέτος είναι 21 βαθμούς μπροστά από τον Jorge Martin (Pramac).
Αλλά η μεγάλη διαφορά είναι η συμπερίληψη ενός αγώνα Sprint κάθε Σαββατοκύριακο το 2023.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν ακόμα 37 βαθμοί αντί για 25 διαθέσιμοι στη Βαλένθια, αυξάνοντας τις πιθανότητες του Martin σε σχέση με τις προηγούμενες αναμετρήσεις, αλλά σημαίνει επίσης ότι ο Bagnaia μπορεί να κερδίσει το πρωτάθλημα το Σάββατο.
12 βαθμοί είναι διαθέσιμοι για τον νικητή στο Sprint.

Τα παρακάτω σενάρια τερματισμού πρέπει να γίνουν για να στεφθεί ο Bagnaia το Σάββατο πρωταθλητής και να αποφευχθεί μια αναμέτρηση υψηλής πίεσης την Κυριακή:

Ο Bagnaia θα είναι πρωταθλητής το Σάββατο στη Βαλένθια αν…
  • Κερδίζει και ο Martin δεν τερματίζει καλύτερα από την 3η θέση.
  • Τερματίζει στην 2η θέση και ο Martin δεν τερματίζει καλύτερα από την 5η θέση.
  • Τερματίζει στην 3η θέση και ο Martin δεν τερματίζει καλύτερα από την 7η θέση.
  • Τερματίζει στην 4η θέση και ο Martin δεν τερματίζει καλύτερα από την 8η θέση.
  • Τερματίζει στην 5η θέση και ο Martin δεν τερματίζει καλύτερα από την 9η θέση.
  • Τερματίζει στην 6η θέση και ο Martin δεν καταφέρνει να σκοράρει βαθμούς.

Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να είναι δύσκολο για τον Bagnaia, αφού ο Martin έχει κερδίζει 6 από τους τελευταίους 7 αγώνες Sprint.
Εάν ο Martin κερδίσει το Sprint στην Valencia με τον Bagnaia στη δεύτερη θέση, ο Ιταλός θα χάσει τρεις βαθμούς από το προβάδισμά του στον τίτλο και θα πάει στον αγώνα της Κυριακής με 18 βαθμούς μπροστά. Αν ο Martin κέρδιζε και στο Grand Prix της Κυριακής, ο Bagnaia πρέπει να τερματίσει στην πρώτη εννιάδα για να διατηρήσει το στέμμα του.

Ωστόσο, εάν συνεχιστεί η πρόσφατη τάση του Martin όχι μόνο να κερδίζει τον Bagnaia στο Sprint, αλλά με αρκετούς αναβάτες ενδιάμεσα, τα μαθηματικά της Κυριακής θα αλλάξουν.

Τα σενάρια και οι πιθανότητες πάρα πολλές, άλλα παρόλα αυτά ο Bagnaia με το προβάδισμα των 21 βαθμών έχει σίγουρα το πάνω χέρι σε όλο το διήμερο και τους δυο αγώνες που θα καθορίσουν τον πρωταθλητή του 2023!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
24.449
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
fab luc.jpg

O Di Giannantonio στην VR|46 o Marini στο HRC
Έγιναν και οι επίσημες ανακοινώσεις


Ο Fabio θα φορέσει τα χρώματα της ομάδας της Tavullia στην Ducati Desmosedici GP. Θα είναι σε καλό δρόμο αύριο για την πρώτη δοκιμαστική περίοδο της νέας σεζόν στη Βαλένθια, λέει επιγραμματικά η ανακοίνωση της ομάδας του Valentino Rossi, ο οποίος προσωπικά πήρε την ευθύνη αυτής της μεταγραφής.

Βαλένθια (Ισπανία), 27 Νοεμβρίου 2023 - Ο Fabio Di Giannantonio ολοκληρώνει τη σύνθεση της Mooney VR46 Racing Team για τη σεζόν 2024. Ο νεαρός αναβάτης, γεννημένος το '98, θα μοιραστεί το γκαράζ με τον Marco Bezzecchi οδηγώντας την Ducati Desmosedici GP.

Στον μικρό κύκλο των νικητών ενός αγώνα MotoGP μετά το Grand Prix του Κατάρ, ο Fabio θα φορέσει το νέο χρώμα της Ομάδας της Tavullia για την τρίτη του σεζόν στην κορυφαία κατηγορία, έχοντας στο βιογραφικό του εκτός από τη νίκη, ένα βάθρο στην Αυστραλία το 2023, ένα βάθρο στο Sprint στο Κατάρ το 2023 και μια pole position στο Mugello το 2022.

Για έναν από τους πιο πολλά υποσχόμενους αναβάτες στο Ιταλικό φυτώριο, χάρη στη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Moto3 το 2018 και οκτώ βάθρα στην ενδιάμεση κατηγορία (μια νίκη στο GP Ισπανίας 2021), ο στόχος είναι να συνεχίσει να αναπτύσσεται σε αυτήν την κατηγορία και να είναι ανάμεσα στους πρωταγωνιστές.
Για τον Fabio, το πρώτο ραντεβού με τη νέα ομάδα ήδη αύριο, όταν θα είναι σε καλό δρόμο για την πρώτη ημέρα των δοκιμών του 2024.

Alessio Salucci, Team Director Mooney VR46 Racing Team
Είμαι πολύ χαρούμενος που ανακοινώνω ότι ο Fabio θα ενταχθεί στην ομάδα μας. Ήταν μια απροσδόκητη άφιξη, την τελευταία στιγμή, αλλά είμαι ικανοποιημένος που τον επιλέξαμε. Είχε ένα υπέροχο τέλος της σεζόν, δεν έχασε τον εαυτό του όταν τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά και είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσει να νιώσει σαν στο σπίτι του εδώ. Σε επίπεδο μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχει αποδείξει ότι είναι από τους πιο γρήγορους νέους Ιταλούς, θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την Ducati και στόχος είναι να τον βοηθήσει να είναι όχι μόνο ανταγωνιστικός, αλλά και συνεπής στα αποτελέσματά του. Είναι ένα φιλόδοξο έργο, σηματοδοτεί μια καμπή στην ιστορία της Ομάδας μας, αλλά είμαι σίγουρος ότι όλοι θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να πάμε προς την ίδια κατεύθυνση.
Fabio Di Giannantonio
Είμαι χαρούμενος που συμμετέχω σε μια τόσο δυνατή Ομάδα όπως η Mooney VR46 Racing Team, μπορώ να μάθω πολλά και ανυπομονώ να αρχίσουμε να δουλεύουμε μαζί σε αυτό το έργο. Μπορούμε να κάνουμε πολύ καλά πράγματα. Τις τελευταίες δύο σεζόν στο MotoGP έχω μεγαλώσει πολύ και σε αυτήν την ομάδα σίγουρα θα μπορέσω να ωριμάσω περαιτέρω και να πετύχω σπουδαία αποτελέσματα. Είμαι ενθουσιασμένος, ανυπομονώ να γνωρίσω όλη τη νέα μου ομάδα και να αρχίσω να δουλεύω στην πίστα. Ευχαριστώ όλους όσους το έκαναν αυτό δυνατό.

Εντωμεταξύ ιδιαίτερα λιτή είναι η σημερινή ανακοίνωση του HRC:


Υπογραφή HRC Luca Marini
Η Honda Racing Corporation είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την υπογραφή του Luca Marini για τις σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2024 και 2025. Ο 26χρονος μπήκε στη μεγάλη κατηγορία το 2021 αφού κέρδισε έξι νίκες και 15 βάθρα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2, όπου τερμάτισε δεύτερος το 2020. Από τότε που μπήκε στην κορυφαία κατηγορία, ο Marini έχει κατακτήσει δύο βάθρα Grand Prix, δύο pole position και τέσσερα βάθρα του Σπριντ το 2023. Θα συμμετάσχει δίπλα στον Joan Mir στην εργοστασιακή ομάδα με διετές συμβόλαιο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
24.449
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Aprilia ακύρωσε το συμβόλαιο με την RNF Racing για το 2024!​

Τα πράγματα σκουραίνουν για την CryptoDATA - Ο Fernandez θα λάβει μέρος στο τεστ
RNF Racing


Μετά από την ανακοίνωση της Dorna για την αποπομπή της CryptoDATA RNF Racing από το Πρωτάθλημα του 2024 και από την αντικατάσταση της με μια νέα ιδιωτική ομάδα που θα αγωνίζεται με μοτοσυκλέτες Aprilia και τους Miguel Oliveira και Raul Fernandez, και αφού η ρουμάνικη εταιρεία απάντησε οργισμένα πως θα προσφύγει στα δικαστήρια, ήρθε η Aprilia να δηλώσει με τη σειρά της στο μέρος του οργανωτή των MotoGP, ακυρώνοντας το συμβόλαιο που είχε με την RNF.

Η Aprilia Racing ακύρωσε το συμβόλαιό της με την ομάδα RNF το βράδυ της Δευτέρας 27/11. Η ομάδα CryptoDATA RNF λειτούργησε φέτος με προϋπολογισμό 11,6 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν πως η RNF Racing Limited έχει μεγάλα χρέη απέναντι στους συνεργάτες της. Θυμίζουμε πως το 40% της RNF κατέχει ο πρόσφατα αποπεμφθείς διευθυντής της ομάδας Razlan Razali, και το 60% ο Ovidiu Toma της CryptoDATA.

Μπορεί ακόμα η επίσημη ανακοίνωση της Dorna να κάνει λόγο για εξέταση προτάσεων για τη νέα ομάδα, όμως οι πληροφορίες αναφέρουν πως η ομάδα έχει ήδη επιλεγεί και είναι η Trackhouse Racing του 42χρονου Αμερικανού επιχειρηματία Justin Marks, εταιρεία που δραστηριοποιείται στους αγώνες NASCAR.

Όσον αφορά στο πρώτο τεστ της σεζόν του 2024, όπως μαθαίνουμε το τρέχων προσωπικό της RNF δεν θα δώσει το παρών στη Valencia την Τρίτη, επειδή εξακολουθεί να έχει συμβόλαιο με την RNF.

Την Τρίτη, όπως μαθαίνουμε για την ώρα μόνο ο Raul Fernandez θα κάνει δοκιμές για τη δορυφορική ομάδα της Aprilia -o Oliveira φαίνεται να ταλαιπωρείται ακόμα από τον πρόσφατο τραυματισμό του-, με τον Ισπανό να οδηγεί για πρώτη φορά δύο RS-GP23, όπως τις χρησιμοποιούσαν πέρυσι οι Aleix Espargaró και Maverick Viñales. Από την πλευρά του, ο Miguel Oliveira παλεύει για μια Aprilia RS-GP24 για την επόμενη σεζόν, με τον πατέρα του, Paulo Oliveira, να διαπραγματεύεται αυτό το θέμα με τους Ιταλούς το Σαββατοκύριακο.

Το αίτημα του Oliveira υποστηρίζει τόσο ο Aleix Espargaro της εργοστασιακής ομάδας, όσο και ο Paolo Bonora, Race Manager της Aprilia Racing, καθώς τα στοιχεία τηλεμετρίας τεσσάρων πανομοιότυπων μοτοσυκλετών θα εξελίξουν την RS-GP ταχύτερα. Όμως παράλληλα, η χρήση μοτοσυκλετών του 2024 από τη νέα ομάδα θα φέρει επιπρόσθετα έξοδα στον ιδιοκτήτη της, κι έτσι το θέμα είναι διαπραγματεύσιμο και σε αυτό το επίπεδο.

Στο τεστ της Valencia θα λάβει μέρος και ο δοκιμαστής του Noale, Lorenzo Savadori, που αναμένεται να οδηγήσει μια RS-GP με νέο πλαίσιο από ανθρακονήματα, κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος, για 2 ώρες. Εκτός από αυτές τις δύο ώρες, ο Ιταλός δεν θα βρίσκεται στη σέλα, καθώς η μόνη μοτοσυκλέτα της δορυφορικής Aprilia στην πίστα θα είναι αυτή του Raúl Fernández.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
24.449
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pedro Acosta: “Είμαι πολύ χαρούμενος, φεύγω από τη Βαλένθια έχοντας κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά”​

Ο Pedro Acosta δεν απογοήτευσε με τις επιδόσεις του την πρώτη του μέρα στο MotoGP.​

Ο μοναδικός πρωτάρης (rookie) φέτος, παγκόσμιος πρωταθλητής Moto3 και Moto2, βγήκε στην πίστα λίγο μετά τις 10 το πρωί, οι πρώτοι του γύροι ήταν πραγματικά εντυπωσιακοί και μάλιστα επιδόθηκε σε μια μικρή μάχη με τον Maverick Vinales.

Εντυπωσιακή πρώτη μέρα για τον Ισπανό που έκλεισε την πρώτη του μέρα στην 18η θέση, με διαφορά 1.223 δευτερόλεπτα πίσω από τον ταχύτερο, με εβδομήντα γύρους στο σύνολο!

«Είμαι πολύ χαρούμενος με την πρώτη μου μέρα γιατί βελτιώθηκα όλη μέρα και φεύγω από τη Βαλένθια έχοντας κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά!»

«Στην πρώτη διαδρομή δεν άγγιξα τίποτα, απλώς προσπάθησα να καταλάβω τι συνέβαινε και πως είναι πάνω σε ένα MotoGP, πώς λειτουργούν οι δίσκοι άνθρακα και γενικά όλα τα άλλα.»

«Στη συνέχεια προσπάθησα να εστιάσω στο στήσιμο, στα φρένα, μετά στα ηλεκτρονικά για να έχουμε ξεκάθαρη ιδέα για κάθε πτυχή, αυτό μας βοήθησε να καταλάβουμε πώς θα αντιμετωπίσουμε τη χειμερινή περίοδο και τι χρειαζόμαστε να κάνουμε για να φτάσουμε προετοιμασμένοι στη Μαλαισία, ώστε να κάνουμε ένα ακόμη βήμα μπροστά».
 
Top Bottom