Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.696
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Για να μην γεμίζω το "ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣ", είπα να ανοίξω αυτό εδώ το θρεντάκι για να ανεβάζω τις δουλειές που κάνω.
Το μαστόρεμα, ξεκάθαρα το αγαπάω. Βρίσκω κάτι ωραίο στο να ασχοληθείς μέχρι να το κάνεις να δουλέψει σωστά. Και αν δεν το καταφέρεις με τον Α τρόπο, τότε δοκιμάζεις τον Β. Και αν πάλι ο Β δεν δουλέψει, τότε δεν είναι κακό να αυτοσχεδιάσεις τον Γ. Είναι αυτό το αίσθημα "ανταμοιβής" που νιώθεις στο τέλος, όταν το πετύχεις. Εν τέλει, αν έχεις τα εργαλεία, την όρεξη και το μεράκι, όλα τα σίδερα φτιάχνονται.
...
Και που λέτε...μετά από 1μιση χρόνο με τα carburetors, έφτασα σε σημείο να σιχαίνομαι. Τράβα τσοκ όταν είναι κρύο...αλλάζει λίγο το υψόμετρο, χαλάει και το μείγμα. Δοκίμασες αυτό το ζιγκλέρ στις ψηλές; Ωραία...Ωχ! Σου καπνίζει το μπουζί στις χαμηλές! Βρες άλλο ζιγκλέρ....ε ασταδιάλα πχια! Δεν μπορώ να έχω απλά κάτι που να πατάω μίζα και να φεύγω;
Και έτσι....πήγα στην αποθήκη και ξέθαψα το ψεκαστήρι. Καθαρό ήτανε, μέσα στο κουτάκι και τυλιγμένο με σακούλα...που είναι όμως το σώμα, η βαλβίδα του ρελαντί και τα υπόλοιπα; Άντε κάτσε ψάξε. Τα βρήκα...το σώμα το καθάρισα, και το σπρέι που είχα ήτανε ίσα ίσα για τον αυλό του μόνο. Δεν έφτασε για τον μηχανισμό της βαλβίδας ρελαντί.
Δυστυχώς το πλαστικό φίμπερ που είχε από το εργοστάσιο είχε σπάσει προ πολλού...οπότε απλά έβαλα μια καινούρια φλαντζούλα και ένα καινούριο o-ring στον λαιμό.
Και να σου στημένο ξανά!
Το μόνο που θέλω αύριο είναι το πάνω σωληνάκι της επιστροφής να το βάλω καλύτερα στον ταχυσύνδεσμο. Πήγα βρήκα καινούριες βίδες για να στηριχθεί πάνω στον λαιμό, μιας και τις παλιές δεν τις έβρισκα. Και έβαλα αλενόβιδες αυτή τη φορά για να είναι πιο εύκολο.
Στο φισάκι του μπεκ, του TPS και της βαλβίδας ρελαντί (ISC) έριξα σπρέι επαφών και τα καθάρισα καλά.
Τολμώ να πατήσω μίζα σκέφτομαι....γυρνάω κλειδί, η τρόμπα γυρνάει, κάνει το τσεκ της δηλαδή. Μίζα και....δούλεψε!!!
Σίγουρα τα καλώδια, μπορώ να τα τακτοποιήσω καλύτερα, αλλά αυτό ήτανε ένα πρόχειρο στήσιμο. Θα κοιτάξω καμιά παλιά φωτό από το μοτέρ να δω πως ακριβώς τα είχε το εργοστάσιο, να δείχνει τακτοποιημένο εκεί μέσα.
Οι ντίζες με παίδεψαν λιγάκι μέχρι να θυμηθώ πως στην ευχή έμπαιναν, αλλά μπήκαν και αυτές. Κάποια στιγμή θα καθαρίσω και το ISC γιατί μου ανεβοκατεβάζει ελάχιστα ρελαντί. Το μοτέρ ναι, είναι βρώμικο αλλά έτσι όπως είναι ακόμα ο Βόλος όσο και να πλύνεις/καθαρίσεις και πάλι κ*λος θα γίνει...
Και φυσικά το έβγαλα βόλτα λίγο εδώ κοντά. Τέλειο είναι! Το αστείο είναι πως τώρα "φάνηκε" ο εκκεντροφόρος, το μηχανάκι όντως έχασε κάτι από τις χαμηλές, αλλά από μεσαίες και πάνω τραβάει γερά! Καλύτερα από τον μαμά εννοείται...θέλω να καθαρίσω και το φιλτροκούτι αύριο να του το βάλω και αυτό, να είναι φουλ προστατευμένο...τώρα κατάλαβα γιατί το EFI επικράτησε...λες και οδηγούσα άλλο μηχανάκι ήτανε σε σχέση με τα βρωμοκαρμπυρατέρια.
Χθες ξεθάμπωσα και λίγο το μπροστινό φανάρι στην δουλειά...
Ε τι στην ευχή, αν ξεθαμπώνει τα φορτηγά και τα ΙΧ, δεν θα ξεθαμπώσει το μηχανάκι; Όχι πως είχε πολύ βέβαια, αλλά ήθελα να φύγει και αυτό.
Με αλοιφαδόρο και προσοχή να μην το ξεκάνω, κάτι κατάφερα και με αυτό:
Και έφεγγε και καλύτερα στον δρόμο!
Τα αυτά!
Έρχονται και άλλα πραματάκια...
Το μαστόρεμα, ξεκάθαρα το αγαπάω. Βρίσκω κάτι ωραίο στο να ασχοληθείς μέχρι να το κάνεις να δουλέψει σωστά. Και αν δεν το καταφέρεις με τον Α τρόπο, τότε δοκιμάζεις τον Β. Και αν πάλι ο Β δεν δουλέψει, τότε δεν είναι κακό να αυτοσχεδιάσεις τον Γ. Είναι αυτό το αίσθημα "ανταμοιβής" που νιώθεις στο τέλος, όταν το πετύχεις. Εν τέλει, αν έχεις τα εργαλεία, την όρεξη και το μεράκι, όλα τα σίδερα φτιάχνονται.
...
Και που λέτε...μετά από 1μιση χρόνο με τα carburetors, έφτασα σε σημείο να σιχαίνομαι. Τράβα τσοκ όταν είναι κρύο...αλλάζει λίγο το υψόμετρο, χαλάει και το μείγμα. Δοκίμασες αυτό το ζιγκλέρ στις ψηλές; Ωραία...Ωχ! Σου καπνίζει το μπουζί στις χαμηλές! Βρες άλλο ζιγκλέρ....ε ασταδιάλα πχια! Δεν μπορώ να έχω απλά κάτι που να πατάω μίζα και να φεύγω;
Και έτσι....πήγα στην αποθήκη και ξέθαψα το ψεκαστήρι. Καθαρό ήτανε, μέσα στο κουτάκι και τυλιγμένο με σακούλα...που είναι όμως το σώμα, η βαλβίδα του ρελαντί και τα υπόλοιπα; Άντε κάτσε ψάξε. Τα βρήκα...το σώμα το καθάρισα, και το σπρέι που είχα ήτανε ίσα ίσα για τον αυλό του μόνο. Δεν έφτασε για τον μηχανισμό της βαλβίδας ρελαντί.

Δυστυχώς το πλαστικό φίμπερ που είχε από το εργοστάσιο είχε σπάσει προ πολλού...οπότε απλά έβαλα μια καινούρια φλαντζούλα και ένα καινούριο o-ring στον λαιμό.
Και να σου στημένο ξανά!

Το μόνο που θέλω αύριο είναι το πάνω σωληνάκι της επιστροφής να το βάλω καλύτερα στον ταχυσύνδεσμο. Πήγα βρήκα καινούριες βίδες για να στηριχθεί πάνω στον λαιμό, μιας και τις παλιές δεν τις έβρισκα. Και έβαλα αλενόβιδες αυτή τη φορά για να είναι πιο εύκολο.
Στο φισάκι του μπεκ, του TPS και της βαλβίδας ρελαντί (ISC) έριξα σπρέι επαφών και τα καθάρισα καλά.
Τολμώ να πατήσω μίζα σκέφτομαι....γυρνάω κλειδί, η τρόμπα γυρνάει, κάνει το τσεκ της δηλαδή. Μίζα και....δούλεψε!!!
Σίγουρα τα καλώδια, μπορώ να τα τακτοποιήσω καλύτερα, αλλά αυτό ήτανε ένα πρόχειρο στήσιμο. Θα κοιτάξω καμιά παλιά φωτό από το μοτέρ να δω πως ακριβώς τα είχε το εργοστάσιο, να δείχνει τακτοποιημένο εκεί μέσα.
Οι ντίζες με παίδεψαν λιγάκι μέχρι να θυμηθώ πως στην ευχή έμπαιναν, αλλά μπήκαν και αυτές. Κάποια στιγμή θα καθαρίσω και το ISC γιατί μου ανεβοκατεβάζει ελάχιστα ρελαντί. Το μοτέρ ναι, είναι βρώμικο αλλά έτσι όπως είναι ακόμα ο Βόλος όσο και να πλύνεις/καθαρίσεις και πάλι κ*λος θα γίνει...
Και φυσικά το έβγαλα βόλτα λίγο εδώ κοντά. Τέλειο είναι! Το αστείο είναι πως τώρα "φάνηκε" ο εκκεντροφόρος, το μηχανάκι όντως έχασε κάτι από τις χαμηλές, αλλά από μεσαίες και πάνω τραβάει γερά! Καλύτερα από τον μαμά εννοείται...θέλω να καθαρίσω και το φιλτροκούτι αύριο να του το βάλω και αυτό, να είναι φουλ προστατευμένο...τώρα κατάλαβα γιατί το EFI επικράτησε...λες και οδηγούσα άλλο μηχανάκι ήτανε σε σχέση με τα βρωμοκαρμπυρατέρια.
Χθες ξεθάμπωσα και λίγο το μπροστινό φανάρι στην δουλειά...

Ε τι στην ευχή, αν ξεθαμπώνει τα φορτηγά και τα ΙΧ, δεν θα ξεθαμπώσει το μηχανάκι; Όχι πως είχε πολύ βέβαια, αλλά ήθελα να φύγει και αυτό.
Με αλοιφαδόρο και προσοχή να μην το ξεκάνω, κάτι κατάφερα και με αυτό:


Και έφεγγε και καλύτερα στον δρόμο!
Τα αυτά!
Έρχονται και άλλα πραματάκια...