Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.703
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλημέρα
Έχω παρατηρήσει, στο V-Strom, εδώ και κάποιες μέρες πως στο ρελαντί υπάρχει μυρωδιά καυσαερίου. Ξέρω πως είναι λογικό, αλλά μιλάω για αρκετά έντονη μυρωδιά, κάτι το οποίο συμβαίνει μερικές φορές ακόμα και όταν βάζω μπρος την μηχανή.
Παράλληλα μου έχει κάνει και 2-3 φορές ένα χαζομπέρδεμα όταν συμπλεκτάρω και μαρσάρω ελάχιστα για να κατεβάσω ταχύτητα. Το μπέρδεμα αυτό όμως είναι πολύ στιγμιαίο, σε φάση για κλάσμα του δευτερολέπτου ας το πούμε. Η μηχανή εν κινήσει στο άνοιγμα δεν παρουσιάζει ρετάρισμα, ούτε δυσκολεύεται να πάρει μπρος, είτε ζεστή είτε κρύα.
Γνωρίζει κάποιος κάτι; Το έχει ξανακάνει σε κάποιον που έχει/είχε Vstrom? Το μόνο που είχα ακούσει κάποτε είναι για συγχρονισμό στις πεταλούδες από τα σώματα γκαζιού.
Είναι του 2006 μοντέλο, Euro 2 χωρίς τις δίμπουζες κεφαλές...επίσης δεν βλέπω να έχει αισθητήρα λάμδα πουθενά στους λαιμούς της εξάτμισης.
Έχω παρατηρήσει, στο V-Strom, εδώ και κάποιες μέρες πως στο ρελαντί υπάρχει μυρωδιά καυσαερίου. Ξέρω πως είναι λογικό, αλλά μιλάω για αρκετά έντονη μυρωδιά, κάτι το οποίο συμβαίνει μερικές φορές ακόμα και όταν βάζω μπρος την μηχανή.
Παράλληλα μου έχει κάνει και 2-3 φορές ένα χαζομπέρδεμα όταν συμπλεκτάρω και μαρσάρω ελάχιστα για να κατεβάσω ταχύτητα. Το μπέρδεμα αυτό όμως είναι πολύ στιγμιαίο, σε φάση για κλάσμα του δευτερολέπτου ας το πούμε. Η μηχανή εν κινήσει στο άνοιγμα δεν παρουσιάζει ρετάρισμα, ούτε δυσκολεύεται να πάρει μπρος, είτε ζεστή είτε κρύα.
Γνωρίζει κάποιος κάτι; Το έχει ξανακάνει σε κάποιον που έχει/είχε Vstrom? Το μόνο που είχα ακούσει κάποτε είναι για συγχρονισμό στις πεταλούδες από τα σώματα γκαζιού.
Είναι του 2006 μοντέλο, Euro 2 χωρίς τις δίμπουζες κεφαλές...επίσης δεν βλέπω να έχει αισθητήρα λάμδα πουθενά στους λαιμούς της εξάτμισης.