Πόσα... άλογα χρειάζεσαι στο χώμα;

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.660
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πόσα... άλογα χρειάζεσαι στο χώμα;​

5dd7814a8ecaa3eac385e880172d550c_XL.jpg

Ο ήδη γνωστός μας Adam Riemann, έρχεται να απαντήσει ένα θεμελιώδες ερώτημα για τη χωμάτινη οδήγηση.

Για την ακρίβεια, το έθεσε... πειραματικά, χρονομετρώντας από στάση αλλα και εν κινήσει τρεις διαφορετικές μοτοσυκλέτες όχι μόνο ως προς την ιπποδύναμη, αλλά και ως προς την ηλικία. Από τα σύγχρονα BMW F900 GS Enduro και Yamaha Tenere World Raid των 105 και 72 ίππων, αντίστοιχα, στην... ηλικιωμένη Africa Twin -XRV 750- των ταπεινών 62 ίππων.

Τα αποτελέσματα ίσως προκαλέσουν εντύπωση, ίσως και όχι - στους πιο "χωμάτινους" έστω.
Οι αναπτήσεις έρχονται στο video παρακάτω.

 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.706
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Η πιο σωστη προσεγγιση-ερωτηση του θεματος χωμα ,νομιζω θα ηταν ποσα κιλά χρειαζονται στο χωμα.
Εξαρτάται τι εννοεί χώμα ο καθένας , διέλευση ; Περιήγηση ; Σκληρή οδήγηση σε φλαταδουρες ; Μονοπάτια ;;; Εντουρο σε βράχους ;;; Σκαρφάλωμα σε βουνά ;; Τι ακριβώς ;;

τα μεγάλα ον οφφ καλύπτουν τις περισσότερες από αυτές τις επιλογές όχι όμως όλες , έχω μπει χώμα και με το τουαρεγκ και με το αφρικα , μια χαρά είναι
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.650
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Νομιζω ,οτι το χωμα θελει ελαφροτητα,και οσο πιο δυσκολο χωμα ,τοσο περισσοτερη ελαφροτητα.Σαν γενικος κανονας,για τον μεσο αναβατη.
Οπως καθε κανονας βεβαια εχει τις εξαιρεσεις του,οσον αφορα την χρηση που μπορει καποιοι να κανουν,και οι οποιοι ΔΕΝ ανηκουν στον μεσο ορο.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.706
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Νομιζω ,οτι το χωμα θελει ελαφροτητα,και οσο πιο δυσκολο χωμα ,τοσο περισσοτερη ελαφροτητα.Σαν γενικος κανονας,για τον μεσο αναβατη.
Οπως καθε κανονας βεβαια εχει τις εξαιρεσεις του,οσον αφορα την χρηση που μπορει καποιοι να κανουν,και οι οποιοι ΔΕΝ ανηκουν στον μεσο ορο.
Χρειάζεται και έναν συμβιβασμό , δεν μπορώ να πάρω ένα εντουρο να το πάω που ; Εκτός αν έχω τρέιλερ και παω στα βουνά και το χώνω μέσα .
Υπάρχουν χιλιάδες βίντεο όπως το συγκεκριμένο για την δυνατότητα τον μηχανών στο χώμα , από κει και πέρα είναι ο οδηγός
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.650
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Χρειάζεται και έναν συμβιβασμό , δεν μπορώ να πάρω ένα εντουρο να το πάω που ; Εκτός αν έχω τρέιλερ και παω στα βουνά και το χώνω μέσα .
Υπάρχουν χιλιάδες βίντεο όπως το συγκεκριμένο για την δυνατότητα τον μηχανών στο χώμα , από κει και πέρα είναι ο οδηγός
Πολυ σωστα.Ο καθείς και οι επιλογές του.Και οι οποιες συνέπειες.
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.447
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Για μεγάλες αποστάσεις χρειάζεσαι αξιοπιστία....

Και απλότητα....καλά τα άλογα αλλά ποιος κάνει αγώνες με τέτοια μηχανάκια;

Υ.Γ.
Το μοτέρ του 900 έκανε σαν να άλεθε βίδες....γιατί;
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.851
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Θα ήθελα να ακούσω την άποψη των χωμάτινων της παρέας… καθώς επίσης και αυτών που έχουν ακόμη και μικρή εμπειρία με το χώμα.

Τελικά εσείς τι ζητάτε ή τι χρειάζεστε στο χώμα;
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
412
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Εξαρτάται τι εννοούμε χώμα. Αν ψάχνουμε μονοπάτια και βουνά με πέτρες, τότε όσο πιο ελαφρύ τόσο καλύτερα. Βέβαια ένας έμπειρος και καλός χωμάτινος οδηγός ακόμα και gsa θα το πάει τάπα ακόμα και εκεί. Να σημειώσω ότι δε μου αρέσει το χώμα καθόλου. Έχω κάνει 2 μαθήματα χωμάτινης οδήγησης και αρκετά περάσματα με σε βατούς χωματόδρομους με street μηχανή.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
459
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Πρόσφατα αγόρασα ξανά ένα περιποιημένο xrv750 στημένο πολύ καλά και για χώμα Στο παρελθόν είχα αλλά 2 xrv750.

Ο λόγος που αγόρασα ξανά μια τέτοια μοτοσυκλέτα σχεδόν 25 ετών είναι για να κάνω λίγο απ' όλα, με πολύ χώμα μέσα και κυρίως επειδή την ξέρω δηλαδή μπορώ να αντιμετωπίσω εύκολα μια βλάβη πχ τρόμπα βενζίνης, ανορθωτή, κομμένη ντιζα συμπλέκτη στον δρόμοκτλ. Εννοείται πως έχουν γίνει οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και έχουν λυθεί αυτά τα προβλήματα αλλά αν συμβεί κάτι μπορώ εύκολα να βάλω χέρι.

Στο θέμα του νήματος τώρα. Είναι πολύ σημαντικό στο χώμα πως βάζει τη δύναμη μια μοτοσυκλέτα κάτω. Και συγκεκριμένα η αφρικάνα είναι πάρα πολύ καλή αφού βρίσκει πολύ εύκολα πρόσφυση. Το ίδιο και το Τ700 που έχει ιδανικό μοτέρ για αυτή τη χρήση και δεν είναι καθόλου τυχαίο που έχει πουλήσει τόσο πολύ. Για το f900 δεν γνωρίζω αφού πρόκειται για νέο μοντέλο.

Όσον αφορά τα άλογα, θα συμφωνήσω πως δεν χρειάζονται παρά πολλά άλλα για μένα το πιο σημαντικό είναι το ποοσοεύκολα βρίσκει πρόσφυση η μοτοσυκλέτα με έναν ΜΕΣΟ οδηγό. Για παράδειγμα τα 950 adventure είχαν πολύ καλύτερη απόδοση στις σημαντικές χαμηλό μεσαίες στο χώμα από τα ψεκαστα 990 που είχαν χαμηλά, κακό ψεκασμό.

Και κάτι άλλο, τα νέα μοντέλα διαθέτουν ηλεκτρονικά βοηθήματα και μπορεί κανείς να ρυθμίσει εύκολα την απόδοση του μοτέρ από το μενού της οθόνης όπως τον βολεύει. Αυτό δεν αναφέρεται στο βίντεο και είναι μεγάλο φάουλ.

Είναι εντυπωσιακό που το Άφρικα μπορεί να σταθεί ακόμα πολύ καλά σε χρήση travel εντούρο αλλά ας μην έχουμε αυταπάτες αφού η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ που οι νέες μοτοσυκλέτες είναι πολύ πιο εύκολες και ικανές.

Ο μόνος λόγος που θα επέλεγα μια παλιότερη μοτοσυκλέτα είναι η τιμή αγοράς, το κόστος χρήσης και η απλότητα. Μην ξεχνάμε πως ως την αρχή της χωμάτινης διαδρομής υπάρχουν μπόλικα km ασφάλτου που εκεί μερικά άλογα παραπάνω είναι καλοδεχούμενα γιατί η μοτοσυκλέτα ταξιδεύει πιο ξεκούραστα και είναι πιο διασκεδαστική.
 
Top Bottom