Πρόσφατα αγόρασα ξανά ένα περιποιημένο xrv750 στημένο πολύ καλά και για χώμα Στο παρελθόν είχα αλλά 2 xrv750.
Ο λόγος που αγόρασα ξανά μια τέτοια μοτοσυκλέτα σχεδόν 25 ετών είναι για να κάνω λίγο απ' όλα, με πολύ χώμα μέσα και κυρίως επειδή την ξέρω δηλαδή μπορώ να αντιμετωπίσω εύκολα μια...
Πολύ αγαπητός χορός της Θράκης στα παιδιά και όχι μόνο. Η Θράκη έχει πολύ πλούσια μουσική και χορευτική παράδοση.
(Στην παράσταση του βίντεο, χορεύουν μικρά παιδιά και ήταν χάρμα οφθαλμού)
Χοροί (2) από τηνΚαππαδοκία.
Είναι χοροί ανθρώπων σκληρών. Κανείς δεν γελούσε όταν χόρευαν, θεωρούσαν πως έπαιρναν μέρος σε καποια μυσταγωγία.
Οι κυνηγημένοι Καππαδόκες κατάφεραν να φτάσουν στην Νέα Καρβάλη μετά τον μεγάλο διωγμό και ευτυχώς διασώθηκε η πλουσία πολιτιστική παράδοση που είχαν...
Εντός Δρυμού απαγορεύεται κάθε διέλευση από μηχανοκίνητο όχημα σε κάθε δρόμο (και δασικό) ή μονοπάτι, απαγορεύεται οποιαδήποτε δραστηριότητα πλην της πεζοπορίας.
Επίσης απαγορεύεται το ποδήλατο γιατί και δω υπάρχει μεγάλο θέμα αφού έχουν γεμίσει τα βουνά με ΜΤΒ που μάλιστα σε επίπεδο enduro MTB...
Ωραίο το maverick και πιστεύω πως θα πάει καλά στην αγορά
Ωραίο και το 390 και με πολύ καλό εξοπλισμό αλλά είναι πολύ χαμηλό, έχει χυτές ζάντες, μικρότερες διαδρομές στις αναρτήσεις και μια περίεργη αισθητική. Αν είχε το 390 τα χαρακτηριστικά του maverick που αναφέρω, θα ήταν αχτύπητο...
Ωραίο νήμα για τα 1150.
Να συμπληρώσω για το 1150 πως σε πολύ δυνατό αέρα δεν χαμπαριάζει τίποτα ενώ από την άλλη ξεκινώντας εξαφανίζεται το βάρος.
Θέλει καλή ζελατίνα για τον αέρα, την μαμά του adventure ή z technics και φλαπς.
Μου δίνει μια φοβερή αίσθηση ασφάλειας όταν το οδηγώ.
Του έχω...
Στο ταξίδι το telelever είναι για μένα αγχωλυτικό και ταιριάζει ωραια με το χαμηλό κέντρο βάρους και την ροπάτη λειτουργία του boxer που βοηθάει την μοτοσυκλέτα στο στρίψιμο.
Δικάβαλο, τριβαλιτσο και σε ορεινό κατηφορικό στροφιλίκι για παράδειγμα, φρενάρω χωρίς μετατόπιση βάρους προς τα μπρος...
Το ύψος σέλας στο 1100 και στο 1150 είναι ίδιο και ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και είναι 850 και 870.
Το 1150 έχει ρεζερβουάρ 22 λίτρων, το 1100 γράφει πως είναι 25 αλλα εμένα μου φαίνονται ίδια.
Και το απλό 1150 πάει μια χαρά στο χώμα όπως το 1100. Το 1100 είναι καλύτερο γιατί έχει πιο κοντές...
Η πιο προσιτή και "σίγουρη" λύση είναι το ψεκαστό KLX του 2009 και πάνω με τιμές 2500-3000+.
(-)
το 8ρι ρεζερβουάρ και η σέλα, detuned μοτέρ λόγω προδιαγραφών
( +) περιμετρικός σκελετός, αναρτήσεις, θέση οδήγησης, ποιότητα κατασκευής, γερό μοτέρ
Ένα τέτοιο μου ήρθε από πίσω, όπως πήγαινα ανέμελος με ένα παπί και με χτύπησε με φόρα χωρίς τον αναβάτη του πάνω. Στη συνεχεια βρέθηκα ξάπλωμένος στο νοσοκομείο.
Τα 250 του 90 ήταν πιο δυνατά προφανώς λόγω έλλειψης καταλυτών κτλ.
Πάντως μπράβο στην kawa και με το καλό και το 400ρικαι τότε...
Στα χώματα με την Βίργη.
Πέρασε από παντού με προσοχή λόγω βάρους, γκάζωσε στα φλαταδούρια, δούλευψε σαν αυτόματο με μια τρίτη σχεδόν παντού με εξαίρεση τις φουρκέτες, ωραίο πραμα η ροπή από χαμηλά, και κάπου ενδιάμεσα κατεβήκαμε χαμηλά για μια βουτιά.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Έχω το CCM με το μοτέρ του DRZ E με το fcr. Το μοτέρ του έχει πάρα πολύ κοντές σχέσεις που το περιορίζουν πολύ καθότι είναι και 5 ταχυτο. Όποτε με πολύ μακρύ γραναζωμα με το ζόρι ταξιδεύει 120.
Με το μαμά 15-44 του πολιτικού drz 400 s με το μεταλλικό ντεπόζιτο στα 110 το μοτέρ έχει πάνω από...