Yamaha motorbike documentary

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Κινηταρα, το ίδιο φόραγε και το tdr250 που είχα με διαφορετική χαρτογράφηση ομως αν θυμάμαι καλά σε σχέση με το tzr. Κενταγε, γάζωνε πυροβόλαγε οπως θέλετε πείτε το BikeShot
20106324_1636863763000142_8354854350477921598_n.jpg
Φρεσκια η φωτο Γιαννη και ατοφιο!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μετα απο αυτό το 3ΜΑ
Ακολπυθησε η δεύτερη έκδοση

Yamaha TZR250 89  1.jpg

Με χαρακτηριστικό το μονοσελο,τα δίπλα δισκόφρενα και τις εξατμίσεις στην ουρά.

YAMAHA TZR 250 ( 3XV)
11229548.jpg


Ίσως το καλύτερο οπτικά και ενα ready to race μηχανάκι.
Μαύρο ενισχυμένο πλαίσιο ( φαίνεται η διαφορά κάτω απο το ντεπόζιτο)
Πίσω ψαλίδι απο 2nd gen , ενισχυμένο και κακό μαύρο.
Μπροστά usd,
Μηχανικά διαφορετική ανάφλεξη, μεγαλύτερα καρμπ, ηλεκτρονική και λοιπές περιποιήσεις απο την Γιαμάχα.
Α και ξηροκαμπανο ,που τον ήχο του θα ζήλευε και η ducati
με σαζμαν τύπου κασέτα για γρήγορες ρυθμίσεις - αλλαγές ανάλογα την πίστα.
Κυκλοφόρησε σε διάφορες εκδόσεις - ονομασίες

250R; 250RS; 250RSP; 250SP and 250SPR.


* αμα βρείτε ενα 3xv θέλω και εγω
 
Τελευταία επεξεργασία:

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.281
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
View attachment 22913
Φρεσκια η φωτο Γιαννη και ατοφιο!
Έρωτας!
 
Τελευταία επεξεργασία:

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.281
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Τα yamahakia μου!! + ένα yamaha crypton 110 που αν και έχουμε κάνει 100000 χιλιομετρα μαζί δεν εχω αξιωθεί να το βγάλω μια φωτογραφία Hammer Smashabcdefgh


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Yamaha HL500 112kg 50hp! ήταν μια απίστευτα σημαντική μοτοσικλέτα για την ιαπωνική μάρκα, η οποία έγινε ακόμη πιο αξιοσημείωτη από το γεγονός ότι δεν σχεδιάστηκε από την Yamaha.
Το HL500 ξεκίνησε ως ιδέα στο μυαλό των Σουηδών θρύλων μοτοκρός το 1975, ο τέσσερις φορές πρωταθλητής του World Motocross, Torsten Hallman και ο δύο φορές πρωταθλητής του World Motocross, Sten Lundin, όταν εργάζονταν και οι δύο για τη Yamaha της Σουηδίας. Η μοτοσυκλέτα ονομάστηκε HL500, συνδυάζοντας τα πρώτα γράμματα των Hallman και Lundin.
Οι δύο άνδρες γοητευμένοι από τη Yamaha XT500 αναρωτήθηκαν αν θα μπορούσαν να τη μετατρέψουν σε μοτοσικλέτα μοτοκρός.
Ζήτησαν μια μοτοσυκλέτα από τη Yamaha αλλά τους απέρριψε σκεπτόμενη ότι δεν είχε κανένα νόημα να στείλει μια μοτοσυκλέτα στη Σουηδία που δεν την ενδιέφερε η αγορά στη Σουηδίας.
Έτσι οι δύο άνδρες ψάχνοντας κατάφεραν ο Χάλμαν, να βρει ένα χρησιμοποιημένο XT500 από έναν Αμερικανό νεοεισερχόμενο στις δοκιμές έξι ημερών του 1975 στη Βρετανία.
Μετά της νέας τους απόκτησης, οι Hallman και Lundin απογύμνωσαν τη μοτοσυκλέτα και πέταξαν σχεδόν όλα εκτός από τον κινητήρα. Οι δύο άνδρες αναγνώρισαν αμέσως ότι το αρχικό πλαίσιο ήταν πολύ βαρύ, έτσι το άλλαξαν με ένα ελαφρύ πλαίσιο μοτοκρός Husqvarna. Ένα ψαλίδι αλουμινίου κατασκευάστηκε και προσαρμόστηκε για μοτοσυκλέτα, αμορτισέρ Fox Air τοποθετήθηκαν στο πίσω μέρος, και ένα πιρούνι Simons χρησιμοποιήθηκε μπροστά. Αυτή η νέα δημιουργία ζύγιζε μόλις (112kg), οι Hallman και Lundin είχαν καταφέρει να κάνουν το νέο τους HL500 28 kg ελαφρύτερο από το αρχικό Yamaha XT500, ενώ η ιπποδύναμη άγγιξε από 32 τους 50 hp και αποφάσισαν να δοκιμάσουν να αγωνιστούν ενάντια στις τότε κυρίαρχες δίχρονες μοτοσυκλέτες για να δουν τι θα συνέβαινε.
Αφού έπεισαν τη Yamaha ότι το HL500 θα μπορούσε να προωθηθεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Motocross του 1977, κατάφεραν να πάρουν τον συναδέλφο Σουηδο και δύο φορές πρωταθλητη World Motocross, Bengt Aberg, να αγωνιστει με τη HL500 .
Εκπληκτικά, ο Άμπεργκ και το HL500 του, κατάφεραν να πετύχουν πολλαπλούς τερματισμούς στην 3η θέση και ακόμη και μια τελική νίκη στο Grand Prix του Λουξεμβούργου το 1977 - τερματίζοντας μπροστά από τον αναβάτη Heikki Mikkola που ο οδηγος της δίχρονης Yamaha πήγαινε να κερδίσει το πρωτάθλημα εκείνη τη σεζόν.
Ο ασυνήθιστος χαρακτήρας του HL500 και η απροσδόκητη επιτυχία που είχε ενθουσίασε μεγάλο μέρος του κόσμου του μοτοκρός, με αποτέλεσμα την τεράστια κάλυψη των μέσων ενημέρωσης και μια σημαντική ώθηση τόσο για τη Yamaha όσο και για το XT500.
Το ενδιαφέρον για τη μοτοσυκλέτα ήταν τόσο σημαντικό που η Yamaha Europe κατάληξε σε αυτό που τους έλεγαν ο Hallman και ο Lundin ανέθεσε στο εργοστάσιο της Norton να κατασκευάσει 400πλήρη HL500 για να πουλήσει το 1978–1979 μόνο στην Ευρώπη

CLASSIC-1978-YAMAHA-HL550-ABERG_e.jpg Yamaha_HL500_013_Kedo.jpg 125376117_1711754298985958_5565616153973870681_n.jpg IMGL0296.jpg 125360139_1711754012319320_5984885154357029651_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Yamaha DT125 (1974–2008) 123cc διάμετρος Χ διαδρομή 56 x 50 συμπίεση 7,2 :1 καρμπυρατέρ mikuni 24mm με Reed Valve και σύστημα autolube 17,33hp/7000rpm 6 speed 116kg 120km/h
Όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, το DT125 είχε έναν μονοκύλινδρο, αερόψυκτο, δίχρονο κινητήρα, σε ένα σωληνωτό ατσάλινο σκελετό, με συμβατικά τηλεσκοπικά εμπρόσθια πιρούνια διπλή ανάρτηση πίσω ψαλιδιού και τύμπανα φρένων εμπρός και πίσω. Με τα χρόνια, το μοντέλο έλαβε πολλές ενημερώσεις και ανανεώσεις, οι ημερομηνίες και οι προδιαγραφές των οποίων ποικίλλουν μεταξύ διαφορετικών αγορών. Οι αξιοσημείωτες αλλαγές περιλαμβάνουν την εμφάνιση ενός πίσω ψαλιδιού αμορτισέρ το 1977, το οποίο η Yamaha αναφέρεται ως Mono-cross, ή MX για συντομία,
Το 1983, το DT125 απέκτησε έναν υγρόψυκτο κινητήρα για να γίνει το DT125LC. Το 1985 τα ηλεκτρικά αναβαθμίστηκαν, το τύμπανο του μπροστινού φρένου άλλαξε με δίσκο και η πίσω ανάρτηση με την εισαγωγή του DT125LC mk3.
Ένα άλλο στυλ για το 1987 μας έδωσε το DT125R, με την πιο αξιοσημείωτη αλλαγή προδιαγραφών από τον προκάτοχό του με ένα πίσω δισκόφρενο.

123805722_1700493250112063_3509639823781560333_n.jpgmaxresdefault.jpg123684130_1700493366778718_5690503924149536689_n.jpg123816397_1700493323445389_8284661029194723899_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
YAMAHA FJ 1200 1986-1996 1188cc 130hp/9000rpm 5 speed 244km/h 238kg
Το 1986, η Yamaha αποφάσισε να αναβαθμίσει το FJ1100 αυξάνοντας ελαφρώς τον κυβισμό του κινητήρα και προσθέτοντας αναβαθμισμένη ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα. Το αποτέλεσμα ήταν το FJ1200.
Η δύναμη έφτασε τους 130 hp σε σχέση με την FJ1100s των 125 hp.
Η FJ1200 είχε περισσότερη χαμηλή ροπή στις μεσαίες στροφές. Και παρήχθη σε τρεις βασικές διαδοχικές εκδόσεις (1TX, 3CV και 3XW) κάθε έκδοση που επωφελείτο από βελτιώσεις του πλαισίου, εμπρός και πίσω εξαρτήματα ανάρτησης και την προσθήκη μιας προαιρετικής εκδοχής ABS (FJ1200A) από το 1991 έως το 1996, όπου Η Yamaha σταμάτησε το FJ1200 από το Ηνωμένο Βασίλειο. Το μοντέλο σταμάτησε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1993. Οι ανταγωνιστές της αγοράς κατά τη διάρκεια των ετών παραγωγής της συμπεριέλαβαν τις BMW K100RS , το 1100 Katana της Suzuki και το Ninja ZX-10 της Kawasaki.

Yamaha FJ1200 94.jpgmaxresdefault.jpg83991768_1445366792291378_4707827409649401856_o.jpg83944176_1445366762291381_7829235397853970432_o.jpg83183813_1445366705624720_133548275742539776_o.jpg82990225_1445366968958027_5959436061443620864_o.jpg82986559_1445366895624701_7348623042693562368_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Yamaha TR 1 (1981 – 1983) 981cc OHC 2-κύλινδρο V 75°, συμπίεση 8.3:1 71hp/6500rpm 180 km / h 220kg
Πριν από 35 χρόνια, ο εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας, ο οποίος ήταν πανομοιότυπος σε κατασκευές με το XV 750, προκάλεσε μια αίσθηση.
Δυστυχώς, η αναμενόμενη επιτυχία δεν ήρθε ποτέ, επειδή η Yamaha προσπάθησε να τοποθετήσει το TR 1 εκείνη την εποχή ως γρήγορη απάντηση απέναντι στους ατμοσφαιρικούς Ducati 900, αλά η μοτοσυκλέτα ήρθε με άλλες αρετές, έτσι το αποτέλεσμα ήταν η Yamaha να σταματήσει την παραγωγή της μηχανής στα τέλη του 1983.

83881649_1449448155216575_1450522580275429376_o.jpg84877970_1449447911883266_8699620119640276992_o.jpg83674269_1449447901883267_5499309274355990528_o.jpg83234939_1449448215216569_2171122211694313472_o.jpg83257126_1449448121883245_2970762547168280576_o.jpg84045816_1449447931883264_4252903189461860352_o.jpg82995008_1449448238549900_7954360959261212672_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Yamaha XZ 550 (1982-84)
Σε μια προσπάθεια η Yamaha να καλύψει κάθε κενό της αγοράς και να χτυπήσει τους άλλους κατασκευαστές με νέα και συναρπαστική τεχνολογία, παρουσίασε το XZ το 1982. Ήταν ένα πολύ προηγμένο σχέδιο. και μια από τις πρώτες ιαπωνικές μοτοσυκλέτες που εμφάνισαν ψύξη υγρού, πράγμα που σήμαινε ότι ήταν λιγότερο επιρρεπές σε μακροχρόνια υπερθέρμανση, Ο κινητήρας V-Twin τοποθετήθηκε κατά μήκος, σε στυλ Ducati, υδρόψυκτος V2 DOHC 522cc. Διάμετρος Χ διαδρομή 80 Χ 55mm 4-βαλβίδες ανά κύλινδρο, συμπίεση 10,4 : 1, 2 mikuni 36mm 64 ίππους στις 9500rpm 5 ταχύτητες βάρος 188kg άδειο, ταχύτητα 180km/h.

136042814_1754049188089802_6380440637102005508_o.jpg136066271_1754049224756465_1507376153033816901_o.jpg135817268_1754057461422308_1261341105541690885_n.jpg136146439_1754049161423138_5495854101033496633_o.jpg
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Αν μπορουν παρακαλω οι διαχειριστες, να αποκλεισουν απο αυτο το νημα
και την εξαιρετη εταιρια YAMAHA τους προδοτες! Ευχαριστω. Smileys drinking beer Emoticon
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αν μπορουν παρακαλω οι διαχειριστες, να αποκλεισουν απο αυτο το νημα
και την εξαιρετη εταιρια YAMAHA τους προδοτες! Ευχαριστω. Smileys drinking beer Emoticon
Αχαχαχαχα χχχχχχχχχ!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Αν μπορουν παρακαλω οι διαχειριστες, να αποκλεισουν απο αυτο το νημα
και την εξαιρετη εταιρια YAMAHA τους προδοτες! Ευχαριστω. Smileys drinking beer Emoticon
Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τι η ΥΑΜΑΗΑ βγάζει και μηχανάκια; "Ελα μπαναϊα μου, κιθάρες και πιάνα δεν έβγαζε;
.... καλααα ....! ..... καλααα....! ..... πισω εχει η αχλαδω την ουρα για οσους μεγαλωσαν με γιαπωνεζικα ....! Για να δουμε .....!cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Yamaha IT 465 ήταν μια δίχρονη, μονοκύλινδρη, αερόψυκτη μοτοσυκλέτα Enduro, που παράγεται από τη Yamaha μεταξύ 1981 και 1983 465cc συμπίεση 4,9:1 τροφοδοσία - (read valve) με ένα καρμπυρατέρ VM38SS Mikuni διάμετρος Χ διαδρομή 83,8X83,8mm 35hp/6000rpm 5speed 120kg 131km/h

146759650_1776086525886068_6116366132891987894_o.jpg146473544_1776086522552735_6314916511407330296_o.jpg147271210_1776086619219392_7495051698414095256_o.jpg147145961_1776086719219382_6469002539553574664_o.jpg146721218_1776086812552706_7499912726862148187_o.jpg146026743_1776086732552714_2871174180104598651_o.jpg146170151_1776086632552724_298465625429096309_o.jpg146693596_1776086532552734_2679864408193975901_o.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Yamaha IT 465 ήταν μια δίχρονη, μονοκύλινδρη, αερόψυκτη μοτοσυκλέτα Enduro, που παράγεται από τη Yamaha μεταξύ 1981 και 1983 465cc συμπίεση 4,9:1 τροφοδοσία - (read valve) με ένα καρμπυρατέρ VM38SS Mikuni διάμετρος Χ διαδρομή 83,8X83,8mm 35hp/6000rpm 5speed 120kg 131km/h

View attachment 29143View attachment 29140View attachment 29145View attachment 29144View attachment 29142View attachment 29138View attachment 29139View attachment 29141

Πηγη Dimitris Koub


ΤΙ ΓΚ@ΥΛΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
1974 Yamaha DT250
Η σειρά DT παρήχθη από το 1968 έως το 1985, με ελάχιστες αλλαγές από το πρωτότυπο.
Κινητήρας μονοκύλινδρος δίχρονος Διάμετρος Χ διαδρομή 70 x 64 mm 246cc συμπίεση 6.8:1 20hp / 6500rpm τελική ταχύτητα 138km/h 123kg

157056774_1796977077130346_5287024494963820565_n.jpg157386579_1796977080463679_1226656902160598661_n.jpg156810913_1796977083797012_4455929970369485567_n.jpg156808423_1796977147130339_4574070706830027105_n.jpg157074488_1796977247130329_1915762694602564749_n.jpg157478883_1796977133797007_1503897922327403688_n.jpg157905443_1796977220463665_6094969874261761901_n.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 
Top Bottom