Xρειαζονται προθερμανση οι συγχρονοι κινητηρες???

Timos_Tsamis

member
Δημοσιεύσεις
551
Ηλικία
25
Περιοχή
Agrinio
Μοτοσυκλέτα
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
Όνομα
Tsamis Timoleon
Περιοχή
Agrinio
Καποιες μοτοσυκλετες παραδειγμα FJR, οταν βαζεις μπροστα (κρυο) δουλευει ψηλα, πολυ ψηλα.
Στις 1500 με 1600 στροφες. Θελει ενα λεπτο περιπου να πεσει σε νορμαλ στροφες.
Αν βιαζεσαι και κανεις το λαθος να κουμπωσεις πρωτη, το γκλανγκ του σασμαν και του αξονα
θα ακουστει μεχρι την Ιαπωνια. Τυχαιο? ooops
Και σε μένα CBR600F4i το ίδιο συμβαίνει με το αυτόματο Choke οπότε απλά περιμένω λίγο να φτάσει 45 βαθμούς.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Γιατι η τρομπα νερου θα γυριζει , τα βεντιλατερια θα δουλευουν κ θα κρυωσει πιο γρηγορα.
Το βεντιλατέρ στα σοβαρά μηχανάκι συνεχίζει και δουλεύει και όταν σβήσεις τον κινητήρα eye
Για μηχανές 40ετίας δεν γνωρίζω τι ισχύει...ooops
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Έχω την εντύπωση πως όλα τα injection με αισθητήρες λ και όλα τα ηλεκτρονικά τους το κάνουν αυτό.
Δεν το κάνουν τα παλιά καρμπυρατεράτα

Έχει κανείς injection που δεν ρυθμίζει μονο του τις αρχικές στροφές λειτουργίας του κινητήρα;
εγω ....ολα τα ψεκαστα πενφε που ειχα ( προ 2000) ετσι ηταν..
ειχανε λαμδα κ καταλυτη
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Πάντως τα θέματα:
-Προθέρμανση κινητήρα. Σωστό ή όχι;
-Από που σβήνουμε την μηχανή; Κλειδί/kill switch
-Ποια βενζίνη είναι καλύτερη; Θα δω διαφορά σε απόδοση ή οικονομία;
-Ποιο λάδι να βάλω στην μηχανή μου;
-Πως φορτίζουμε την μπαταρία τον χειμώνα; Κι αν είναι λιθιου;
-Ποια λάστιχα είναι τα καλύτερα για το μηχανάκι μου;
- Τα βελτιωτικά κάνουν δουλειά; (ΜΟΤΟΚΟΤΕ και συναφή...)
- Αυτά τα παπαράκια που βάζεις στο σωληνάκι βενζίνης και "τακτοποιεί τα άτομα της βενζίνης να καίγονται σε σειρά και ομοιόμορφα" (απο τα αγαπημένα μου αυτό Tooth )

και άλλα μου μου διαφεύγουν (συμπληρώστε ελεύθερα)
είναι must σε κάθε φόρουμ που σέβεται τον εαυτό του, εδώ και 20 χρόνια.

Επίσης οι απαντήσεις σε καθένα απο αυτά, δεν είναι για να βγάλεις άκρη, αλλά για να μην βγάλεις Tooth



Υ.Γ Τελικά αμα βάλω αυτό θα καίω λιγότερο;abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk


έχω κατι μαγνητάκια ψυγείου...να τα περάσω με tie wrap στο σύστημα; Θα δω κατανάλωση παπιού; Όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά; Απαντήστε ρε! ooops
Όντως τα μαγνητακια αυτά δεν κάνουν τίποτα, θέλει περισσότερα, μεγαλύτερα και όχι μόνο στη βενζίνη.... Tooth 20210924_103339_copy_2940x1953.jpg
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
εγω ....ολα τα ψεκαστα πενφε που ειχα ( προ 2000) ετσι ηταν..
ειχανε λαμδα κ καταλυτη
Παλιά τεχνολογία ψεκασμού. Πάλι καλά που είχαν ψεκασμό τότε. Οι περισσότεροι ήταν με καρμπ
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το βεντιλατέρ στα σοβαρά μηχανάκι συνεχίζει και δουλεύει και όταν σβήσεις τον κινητήρα eye
Για μηχανές 40ετίας δεν γνωρίζω τι ισχύει...ooops
δεν εχει καμια αξια ομως να δουλευει το βεντιλατερ αν δε γυριζει τα νερα η τρομπα
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Όντως τα μαγνητακια αυτά δεν κάνουν τίποτα, θέλει περισσότερα, μεγαλύτερα και όχι μόνο στη βενζίνη.... Tooth View attachment 37156
α δεν ξερω, ωραια νερα παντως, το τραπεζι ειναι σφενταμι οτι πρεπει για οργανα!!!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
δεν εχει καμια αξια ομως να δουλευει το βεντιλατερ αν δε γυριζει τα νερα η τρομπα
και πάλι είναι περιττό όπως και να έχει. Δουλεύοντας το στο ρελαντί ενώ είναι ήδη ζεστό, για να δουλέψει το βεντιλατέρ και η αντλία νερού είναι σαν να γαμάς για την διατήρηση της παρθενιάς
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
και πάλι είναι περιττό όπως και να έχει. Δουλεύοντας το στο ρελαντί ενώ είναι ήδη ζεστό, για να δουλέψει το βεντιλατέρ και η αντλία νερού είναι σαν να γαμάς για την διατήρηση της παρθενιάς
ρε συ...αμα την εχει τελικιασει λεμε και εχει παει η θερμοκρασια λαδιου στο θεο...
Τοτε βοηθαει...
ψαξτο στο νετ
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ρε συ...αμα την εχει τελικιασει λεμε και εχει παει η θερμοκρασια λαδιου στο θεο...
Τοτε βοηθαει...
ψαξτο στο νετ
Πολύ απλά θα σου πω πως δουλεύοντας στο ρελαντί ανεβάζει θερμοκρασία για να ανάψει βεντιλατέρ έτσι κι αλλιώς. ooops
Πιάνει και 100 και 110 ή και παραπάνω βαθμούς.

Αρα εσυ λες πως θα πηγαίνει τόσο τελικιασμένα η μοτοσυκλέτα και στα κόκκινα, που παρά τον αέρα που θα ψύχει εν κινήσει, και το ψυγείο που θα δουλεύει, θα αναπτύξει θερμοκρασία πάνω απο 120+ βαθμούς, οπότε με το ρελαντί θα πιάσει τους 100-110 που θα ειναι χαμηλότερη θερμοκρασία. Πράγμα που μπορεί να γίνει (αν συμβει ποτέ όλο το θεωρητικό απίθανο σενάριο) με το σβησιμο της μηχανής και την λειτουργία μονο του βεντιλατέρ για 2 λεπτά
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Πολύ απλά θα σου πω πως δουλεύοντας στο ρελαντί ανεβάζει θερμοκρασία για να ανάψει βεντιλατέρ έτσι κι αλλιώς. ooops
Πιάνει και 100 και 110 ή και παραπάνω βαθμούς.

Αρα εσυ λες πως θα πηγαίνει τόσο τελικιασμένα η μοτοσυκλέτα και στα κόκκινα, που παρά τον αέρα που θα ψύχει εν κινήσει, και το ψυγείο που θα δουλεύει, θα αναπτύξει θερμοκρασία πάνω απο 120+ βαθμούς, οπότε με το ρελαντί θα πιάσει τους 100-110 που θα ειναι χαμηλότερη θερμοκρασία. Πράγμα που μπορεί να γίνει (αν συμβει ποτέ όλο το θεωρητικό απίθανο σενάριο) με το σβησιμο της μηχανής και την λειτουργία μονο του βεντιλατέρ για 2 λεπτά
Τι λέτε ρε παιδιά?
Περισσότερη θερμοκρασία ανεβάζει σταματημένη στο ρελαντί παρά πηγαίνοντας σκαστός με τον αέρα να βαράει αλύπητα τα ψυγεία/κύλινδρα και να τα ψύχει!
Και στο φινάλε τι μας νοιάζει αν θα κρυώσει γρήγορα ή αργά? Φυσική διαδικασία αποθέρμανσης είναι,μην τρελαθούμε.Να έλεγε κάποιος να λούσουμε τον κινητήρα με παγωμένο νερό,ε ναι αυτό είναι παράταιρο.
Ο Αποστόλης το πιασε το νόημα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Πολύ απλά θα σου πω πως δουλεύοντας στο ρελαντί ανεβάζει θερμοκρασία για να ανάψει βεντιλατέρ έτσι κι αλλιώς. ooops
Πιάνει και 100 και 110 ή και παραπάνω βαθμούς.

Αρα εσυ λες πως θα πηγαίνει τόσο τελικιασμένα η μοτοσυκλέτα και στα κόκκινα, που παρά τον αέρα που θα ψύχει εν κινήσει, και το ψυγείο που θα δουλεύει, θα αναπτύξει θερμοκρασία πάνω απο 120+ βαθμούς, οπότε με το ρελαντί θα πιάσει τους 100-110 που θα ειναι χαμηλότερη θερμοκρασία. Πράγμα που μπορεί να γίνει (αν συμβει ποτέ όλο το θεωρητικό απίθανο σενάριο) με το σβησιμο της μηχανής και την λειτουργία μονο του βεντιλατέρ για 2 λεπτά
ναι η θερμοκρασια του λαδιου αυξανει με το ψηλο φορτιο και δε χρειαζεται να ειναι μεσα στα κοκκινα για να συμβει.
Στο ρελαντι ειναι χαμηλη, ο κινητηρας δεν καταπονειται, το οτι αναβοσβηνει το βεντιλατερ ειναι ασχετο, εχει να κανει με τη θερμοκρασια του νερου.
Αν σβησεις κ δουλευει το βεντιλατερ παλι ειναι ασχετο, χτυπαει ενα ψυγειο οχι το μπλοκ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.081
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Ενα ερωτημα ακομη...

Μετα απο πολυωρη χρηση της μηχανης τη σβηνεται αμεσως οταν ξεκαβαλατε ή την αφηνετε για λιγη ωρα να δουλεψει στο ρελαντι??

Μου θυμίζει τα παλιά αμάξια που είχαν turbo timer.
Τα έσβησες κ η μηχανή δούλευε ακόμη για να μην καεί το λάδι στην τουρμπίνα!
Κάτι τέτοιο στο περίπου τελοσπάντων...
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Όντως τα μαγνητακια αυτά δεν κάνουν τίποτα, θέλει περισσότερα, μεγαλύτερα και όχι μόνο στη βενζίνη.... Tooth View attachment 37156
άν δε βάλεις κα γύρω απο τα κολάρα του νερού,τζάμπα παιδεύεσαι!
AIR ENERGIZER, (hello!!!) γράφει επάνω.
Το όζον που θα δημιουργήσει, βοηθάει και στη δυσκοιλιότητα 'η ουλίτιδα του αναβάτη!abcdefghgk

 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τι λέτε ρε παιδιά?
Περισσότερη θερμοκρασία ανεβάζει σταματημένη στο ρελαντί παρά πηγαίνοντας σκαστός με τον αέρα να βαράει αλύπητα τα ψυγεία/κύλινδρα και να τα ψύχει!
Και στο φινάλε τι μας νοιάζει αν θα κρυώσει γρήγορα ή αργά? Φυσική διαδικασία αποθέρμανσης είναι,μην τρελαθούμε.Να έλεγε κάποιος να λούσουμε τον κινητήρα με παγωμένο νερό,ε ναι αυτό είναι παράταιρο.
Ο Αποστόλης το πιασε το νόημα.
Στο φινάλε ψάχνουμε ψύλλους στ άχυρα γιατί είμαστε μλκες σχαχα
Σε ρελαντί κ ταχύτητες πόλης πάντως δεν ανεβάζει θερμοκρασία ένα μοτέρ, ούτε καταπονει τα λάδια.
Στην εθνική τσίτα, με τόσο αέρα στα ψυγεία βλέπεις χαμηλή ένδειξη νερού, η μηχανή όμως έχει πάρει φωτιά,
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
άν δε βάλεις κα γύρω απο τα κολάρα του νερού,τζάμπα παιδεύεσαι!
AIR ENERGIZER, (hello!!!) γράφει επάνω.
Το όζον που θα δημιουργήσει, βοηθάει και στη δυσκοιλιότητα 'η ουλίτιδα του αναβάτη!abcdefghgk

πατριωτης μου αχαχα
 
Top Bottom