WRC

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ράλλυ Arctic Φινλανδίας: Νικητής ο Tanak, κερδισμένος ο Rovanpera (+videos)​

ArcticD3_Tanak001.jpg

O Ott Tanak κατέκτησε τη νίκη στο πρώτο Ράλλυ Arctic της ιστορίας στο πλαίσιο του WRC, ενώ χάρη στη δεύτερη θέση του, ο Kalle Rovanpera πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας Οδηγών.
Με τους Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) να έχουν αποκτήσει διαφορά ασφαλείας, το σημερινό ενδιαφέρον στράφηκε κυρίως στις μάχες για τις επόμενες θέσεις. Το πρόγραμμα της ημέρας περιλάμβανε δύο περάσματα από την ειδική διαδρομή Aittajärvi μήκους 22,47 χιλιομέτρων, με το δεύτερο να συνιστά και την Power Stage του Ράλλυ Arctic Φινλανδίας.

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι Ott Tanak-Martin Jarveoja δε δυσκολεύτηκαν να διατηρηθούν στην κορυφή, επικρατώντας στον 2ο γύρο του φετινού WRC. Με τη 14η νίκη του στο WRC και δεύτερη με τη Hyundai, ο Tanak επέστρεψε δυναμικά και στη μάχη του τίτλου, αφού η χθεσινή εγκατάλειψη του Sebastien Ogier έφερε 5 οδηγούς σε μικρή βαθμολογική απόσταση. Σήμερα, ο Εσθονός έκανε... συντήρηση ελαστικών στο πρώτο πέρασμα και έφτασε στη νίκη, σημειώνοντας τον 4ο χρόνο στην Power Stage. .


Kalle Rovanpera

Μεγάλο ενδιαφέρον, υπήρξε στη μάχη για τη δεύτερη θέση, η οποία κρίθηκε στην Power Stage και όπως αποδείχθηκε, έκρινε τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας μετά από δύο αγώνες. Οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) ξεκίνησαν την ημέρα με διαφορά 1,8'', ενώ μετά από τις δύο ειδικές διαδρομές ήταν ταχύτεροι κατά μόλις 0,4'' των Τhierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC), επίδοση που πάντως τους χάρισε τη δεύτερη θέση. Ειδικά στην Power Stage, ο νεαρός οδήγησε εκπληκτικά και πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο, με ελάχιστη διαφορά από τους Breen (+0,3'') και Neuville (+0,4''), κατακτώντας έτσι 5 επιπλέον βαθμούς.
Η δεύτερη θέση στο Ράλλυ Arctic Φινλανδίας, αποτελεί το καλύτερο αποτέλεσμα και δεύτερο τερματισμό στο βάθρο για τον 20χρονο Rovanpera, ο οποίος με αυτόν τον τρόπο πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας Οδηγών. Αυτό, τον καθιστά στο νεότερο οδηγό που τίθεται επικεφαλής στο WRC, στην ιστορία του θεσμού.. "Σίγουρα, αυτό το Σαββατοκύριακο ήθελα να παλέψω για την πρώτη θέση, όμως έκανα ένα λάθος και δεν είχαμε τον ιδανικό ρυθμό", ανέφερε ο Kalle Rovanpera. "Πίεζα στο maximum σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Για εμένα και τον Jonne ήταν ένα εξαιρετικό Σαββατοκύριακο, κάναμε ότι μπορούσαμε και είμαστε χαρούμενοι με τη δεύτερη θέση".
Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe

Από την πλευρά του, ο Thierry Neuville βρέθηκε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στο βάθρο, γεγονός που τον φέρνει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Επιδεικνύοντας ταχύτητα και αξιοπιστία, ενώ την πρώτη ημέρα ξεκινούσε τρίτος στο δρόμο, ο Βέλγος διατηρείται στα "υψηλά κλιμάκια" της βαθμολογίας και έχει κάθε λόγο να αισιοδοξεί για τη συνέχεια. Για την έκβαση της Power Stage και του αγώνα συνολικά, ο Neuville δήλωσε: "Είχα μια καλή ειδική. Έχασα λίγο τα εμπρός ελαστικά προς το τέλος. Είμαι ευχαριστημένος, ειδικά αν σκεφτούμε μερικά από τα θέματά μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ξεκινούσαμε τρίτο στο δρόμο".
Να σημειωθεί, πως κατά τη διάρκεια της απονομής, τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του Hannu Mikkola, που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 78 ετών, ενώ προς τιμήν του υπήρξε έως και πτήση πολεμικού αεροπλάνου της Φινλανδίας.
Craig Breen

Στην 4η θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Craig Breen-Paul Nagle (Hyundai i20 Coupe WRC), συμπληρώνοντας το πολύ καλό αποτέλεσμα για την ομάδα του Andrea Adamo. Η ημέρα δεν ξεκίνησε ιδανικά, καθώς μια διαρροή λαδιού που διαπιστώθηκε το πρωί, ανάγκασε τους μηχανικούς της Hyundai να αλλάξουν το κιβώτιο του i20 Coupe WRC σε μόλις 15 λεπτά. Στο πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Aittajarvi, ο Breen είδε τον Elfyn Evans να ψαλιδίζει τη διαφορά στα 3,6'', όμως με έναν εξαιρετικό, δεύτερο χρόνο γενικής, στην Power Stage, διατήρησε τη θέση του.
Elfyn Evans-Scott Martin

Με αυτόν τον τρόπο, οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC) τερμάτισαν στην 5η θέση, χωρίς παράλληλα να σημειώσουν βαθμούς στην Power Stage. Σε γενικές γραμμές, ο Evans δεν έμεινε ευχαριστημένος από την απόδοσή του στο Ράλλυ Arctic Φινλανδίας, θεωρώντας πως θα έπρεπε να έχει διαχειριστεί καλύτερα τα ελαστικά του και συνολικά, να είναι πιο ανταγωνιστικός.
Στην 6η θέση, ισοφαρίζοντας το καλύτερό του αποτέλεσμα στο WRC, τερμάτισε ο Takamoto Katsuta. Ο Ιάπωνας οδηγός, που είχε ως συνοδηγό στο Toyota Yaris WRC τον Dan Barritt, επέδειξε ταχύτητα και δεν έκανε μεγάλα λάθη, με την θέση του στην τελική κατάταξη, να είναι εξαιρετική ανταμοιβή.
Oliver Solberg-Seb Marshall

Για να συμβεί όμως αυτό, ο Katsuta επωφελήθηκε από ένα λάθος του Oliver Solberg, που βρισκόταν σε αυτή τη θέση ως την Power Stage. Εκεί, ο 19χρονος οδηγός έκανε τετ-α-κε λίγο πριν από τον τερματισμό, χτυπώντας σε snowbank, χάνοντας λίγο περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα και μαζί, τη θέση που κατείχε. Όπως και να 'χει, η 7η θέση και οι χρόνοι στο ντεμπούτο με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC -και συνοδηγό τον Seb Marshall- είναι εξαιρετικό αποτέλεσμα για τον νεαρό, με το Hyundai i20 Coupe WRC της 2C Competition και συνοδηγό τον Seb Marshall.
Teemu Suninen-Mikko Markkula

Στην 8η θέση, τερμάτισαν οι Teemu Suninen-Mikko Markkula, που ήταν το ταχύτερο πλήρωμα της M-Sport. Παρόλα αυτά οι Φινλανδοί, αν και δεν έκαναν σημαντικά λάθη, δεν μπόρεσαν να πιέσουν τα αυτοκίνητα των Hyundai και Toyota, αφού ιδιαίτερα στις ταχύτερες ειδικές διαδρομές, το Ford Fiesta υπολειπόταν του ανταγωνισμού. Σε αντίστοιχο μήκος κύματος βρέθηκαν και οι Gus Greensmith-Elliott Edmondson, που τερμάτισαν στην 9η θέση με το έτερο Ford Fiesta WRC της M-Sport, συλλέγοντας εμπειρίες από το χιόνι.

Όσον αφορά στους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia, οι 7 φορές Παγκόσμιοι Πρωταθλητές επέστρεψαν σήμερα με μοναδικό στόχο να κατακτήσουν βαθμούς στην Power Stage. Πράγματι, οδήγησαν όπως αρμόζει στην ποιότητά τους και παρά το γεγονός ότι ξεκινούσαν 3οι στο δρόμο, άρα μειονεκτούσαν από τους αντιπάλους τους, σημείωσαν τον 5ο χρόνο, φεύγοντας από τη Φινλανδία με έναν βαθμό.
Esapekka Lappi-Janne Ferm (WRC2)

Τη βαθμολογούμενη δεκάδα, διαμόρφωσε το ταχύτερο πλήρωμα με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2. Ο λόγος για τους Esapekka Lappi-Janne Ferm (Volkswagen Polo R5), οι οποίοι κατά την επιστροφή στο WRC επικράτησαν με άνεση στο WRC2, για λογαριασμό της Movisport, έχοντας πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο μεταξύ των αυτοκινήτων Rally2 σε 8 από τις 10 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Στη δεύτερη θέση του WRC 2 βρέθηκαν οι Andreas Mikkelsen-Ola Floene (Skoda Fabia Rally2 evo, Toksport), με τον Νορβηγό να μην φτάνει στον στόχο της νίκης σε κάθε αγώνα, που έχει θέσει για φέτος. Την τριάδα, διαμόρφωσαν οι Nikolay Gryazin-Konstantin Alexandrov, με το δεύτερο Volkswagen Polo R5 της Movisport.
Teemu Asunmaa-Marko Salminen

Στο WRC3 για ιδιώτες με αυτοκίνητα Rally2, νικητές αναδείχθηκαν οι Πρωταθλητές Φινλανδίας Teemu Asunmaa-Marko Salminen (Skoda Fabia Rally2 evo), ακολουθούμενοι στο βάθρο από τους Εσθονούς Egon Kaur-Silver Simm (Volkswagen Polo R5) και τους Φινλανδούς Mikko Heikkila-Topi Luhtinen (Skoda Fabia Rally2 evo). Ο "σεσημασμένος" Πρωταθλητής DTM και Rallycross, Mattias Ekstrom, τερμάτισε στην 5η θέση της κατηγορίας και την 19η της γενικής κατάταξης, με Skoda Fabia Rally2 evo και συνοδηγό τον Emil Bergkvist.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ θα συνεχιστεί με ακόμη έναν νεοεισελθόντα αγώνα, το ασφάλτινο Ράλλυ Κροατίας, οι διοργανωτές του οποίου στοχεύουν να επαναφέρουν τους θεατές σε ειδικές διαδρομές, στις 22-25 Απριλίου.
Arctic Rally Finland Podium


Arctic Rally Finland Top10

Αποτελέσματα Power Stage: 1. Rovanpera (5 βαθμοί), 2. Breen (4 βαθμοί), 3. Neuville (3 βαθμοί), 4. Tanak (2 βαθμοί), 5. Ogier (1 βαθμός)
Βαθμολογίες
Οδηγοί
: 1 Rovanpera 39, 2. Neuville 35, 3. Ogier-Evans 31, 5. Tanak 27
Κατασκευαστές: 1. Toyota 88, 2. Hyundai 77, 3. M-Sport Ford 24, 4. Hyundai 2C 22


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Mikkola001.jpgMikkola11.jpg

Ο Hannu Mikkola, Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ 1983 και θρύλος του WRC, έφυγε σήμερα από τη ζωή, σε ηλικία 78 ετών.

O Hannu Mikkola γεννήθηκε το 1942 στη μικρή πόλη Joensuu της Φινλανδίας. Τα ράλλυ τον προσέλκυσαν από μικρή ηλικία και το 1963, σε ηλικία 21 ετών, έλαβε μέρος σε τοπικό αγώνα με Volvo 444. Η πρώτη νίκη ήρθε το 1966 με Volvo 122 -ως επίσημος οδηγός της Volvo Φινλανδίας- ενώ η αρχή της διεθνούς καριέρας του Mikkola, έγινε το 1968. Την ίδια χρονιά, κατέκτησε με ίδιο αυτοκίνητο, την πρώτη από τις συνολικά 7 νίκες στο Ράλλυ 1000 Λιμνών, που τον καθιστούν πολυνίκη του αγώνα μαζί με τον Marcus Gronholm, καθώς και το Πρωτάθλημα Φινλανδίας.
Ακόμη, εκείνη τη χρονιά ο Mikkola αγωνίστηκε για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο προσμετρούσε στο ERC, με Datsun 2000, εγκαταλείποντας από πρόβλημα στα φρένα. Έχοντας βρεθεί στην Audi από το 1981, ο Hannu Mikkola υπήρξε ο βασικός εξελιγκτής του Audi Quattro, που θα μπορούσε να θεωρηθεί "παιδί του". Μετά από δύο χρονιές στην 3η θέση (1981, 1982), το 1983 υπήρξε αποκορύφωμα της καριέρας του. Μοιραζόμενος το Audi Quattro A1 με τον Arne Hertz, έγινε ο πρώτος Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ στην ιστορία με τετρακίνητο αυτοκίνητο, έχοντας κατακτήσει συνολικά 4 νίκες (Σουηδία, Πορτογαλία, Αργεντινή, Φινλανδία). Πέραν της Audi, υπήρξε σημαντικός οδηγός και για τις Ford, Toyota, ενώ σύμφωνα με τους σχολιαστές της εποχής, ήταν ο ταχύτερος οδηγός εκείνης της περιόδου.
Mikkola003.jpg

Αφιέρωμα Παγκόσμιοι Πρωταθλητές - Hannu Mikkola
Mikkola15.jpg

Στη μεγάλη του καριέρα, ο Hannu Mikkola δεν κατάφερε, για διαφορετικούς λόγους, να κερδίσει δύο σημαντικούς αγώνες. Ο λόγος για τα Ράλλυ Μόντε Κάρλο και Ακρόπολις, στα οποία πάντοτε κάποια ατυχία, του στερούσε τη δυνατότητα διάκρισης, έχοντας ως καλύτερη επίδοση και στις δύο περιπτώσεις, τη 2η θέση. Μέχρι τους τυπικούς τίτλους τέλους, στις αρχές της δεκαετίας του '90, ο Mikkola συμμετείχε στην εμπλοκή της Mazda στο WRC, με το 323, χωρίς ωστόσο ιδιαίτερη επιτυχία, Ο Hannu Mikkola έλαβε μέρος σε 123 αγώνες του WRC σημειώνοντας 18 νίκες, 44 τερματισμούς στο βάθρο και 668 ταχύτερους χρόνους σε ειδικές διαδρομές. Έφυγε σήμερα από τη ζωή, μερικούς μήνες πριν γίνει 79 ετών.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WRC – Ράλλυ Κροατίας: Νικητής o Ogier κυριολεκτικά στην τελευταία στροφή (+video)​


Croatia Rally - Sebastien Ogier

Το Ράλλυ Κροατίας είχε απίστευτη εξέλιξη, με τον Sebastien Ogier να κερδίζει με διαφορά 0,6” από τον Elfyn Evans κυριολεκτικά στην τελευταία στροφή της Power Stage και τον Thierry Neuville να τερματίζει τρίτος.
Αν και όλοι περίμεναν πως η τελευταία ημέρα του ασφάλτινου Ράλλυ Κροατίας θα είχε συγκλονιστική εξέλιξη, ελάχιστοι μπορούσαν να φανταστούν αυτό που πραγματικά συνέβη. Τα πάντα κρίθηκαν στην Power Stage, με τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia να κατακτούν τη νίκη με διαφορά μόλις 0,6” από τους Elfyn Evans-Scott Martin, χαρίζοντας το 1-2 στην Toyota. Οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC) πάλεψαν, αλλά τερμάτισαν στην 3η θέση με διαφορά μόλις 8,1” από τους νικητές.


Μετά από τη χθεσινή ημέρα, τα πρώτα τρία πληρώματα χωρίζονταν από 10,4”, οπότε με δεδομένο ότι σήμερα απέμεναν 4 ειδικές διαδρομές μήκους 78,58 χιλιομέτρων, χωρίς ενδιάμεσο σέρβις, τα πάντα ήταν ανοιχτά.
Croatia Rally - Elfyn Evans

Ακόμη και έτσι, αυτό που είδαμε ξεπέρασε τις προσδοκίες. Η απρόβλεπτη ημέρα φάνηκε από το πρωί, όταν οι πρωτοπόροι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia είχαν σύγκρουση στην απλή πριν από την πρώτη διαδρομή της ημέρας, με επιβατικό όχημα. Η απόδοση του Toyota Yaris WRC δεν επηρεάστηκε ιδιαίτερα, όμως στις υλικές ζημιές συγκαταλεγόταν ένα κενό στο αμάξωμα, από όπου περνούσε σκόνη. Αυτό, δυσκόλεψε την προσπάθεια των Γάλλων, αναγκάζοντας τον Julien Ingrassia να φορέσει τα γυαλιά που έχουν τα πληρώματα στο αυτοκίνητο, .
Croatia Rally - Thierry Neuville

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, το πρώτο loop των δύο επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών ανήκε στους Elfyn Evans-Scott Martin. Οι Βρετανοί σημείωσαν ισάριθμους ταχύτερους χρόνους και πέρασαν στην κορυφή, με διαφορά 2,8” από τους teammates τους. Στην τρίτη ειδική της ημέρας, οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο, εμπρός από τα πληρώματα της Toyota και άπαντες, ετοιμάστηκαν για μια συγκλονιστική Power Stage.
Εκεί, όλοι οι διεκδικητές είχαν μικρές στιγμές, απότοκο της οδήγησης στο όριο. Στο ψηλότερο σκαλί ανέβηκαν για δεύτερη φορά φέτος, μετά το Μόντε Κάρλο, οι Ogier-Ingrassia, με ελάχιστη διαφορά 0,6”, ενώ νωρίτερα ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είχε διατηρήσει θεαματικά το αυτοκίνητο στο δρόμο μετά από ελάφρωμα του αμαξώματος σε μικρό άλμα. Τερματίζοντας, ο Ogier δήλωσε πως θεωρούσε ότι αυτό που έκανε δεν ήταν αρκετό, αφού η διαφορά από τον Evans πριν από την Power Stage, ήταν 3,9” υπέρ του Βρετανού.
Croatia Rally -Sebastien Ogier

“Δεν περίμενα ότι ο χρόνος θα ήταν αρκετός για τη νίκη”, δήλωσε ο Sebastien Ogier. “Φαίνεται πως η μάχη έφτασε ως το τέλος, ίσως ένα μικρό λάθος από τον Elfyn μας έδωσε τη νίκη. Τα συναισθήματα τώρα είναι πολύ δυνατά, νομίζω ότι για αυτό κάνουμε αυτό το σπορ. Ήταν ένας αγώνας rollercoaster, από τα κλαταρίσματα μέχρι αυτό που συνέβη το πρωί.
“Είπα στον Elfyn ότι λυπάμαι, γιατί έκανε επίσης εξαιρετική δουλειά και σε τόσο κοντινό τερματισμό, ξέρουμε ότι υπάρχει μόνο ένας νικητής, όμως βρέθηκε κοντά. Είμαι χαρούμενος για την Toyota, το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό ξανά οπότε, παιδιά, ανυπομονώ να έρθω στο σέρβις να δώσω συγχαρητήρια σε όλους σας”.

Croatia Rally - Elfyn Evans

Εντέλει, ο χρόνος του Sebastien Ogier αποδείχθηκε αρκετός να του χαρίσει τη νίκη και την πρωτοπορία στη βαθμολογία. Οδηγώντας οριακά, ο Elfyn Evans κρατούσε την πρωτιά μέχρι το τελευταίο split, ωστόσο τα πάντα κρέμονταν από μια κλωστή. Στην τελευταία κυριολεκτικά στροφή του αγώνα, το Toyota Yaris WRC βρέθηκε για λίγο στο πρανές, γεγονός που στοίχισε δέκατα του δευτερολέπτου, τα οποία απέβησαν μοιραία ως προς τη νίκη. Παρόλα αυτά, ο Evans έκανε επίσης εξαιρετική προσπάθεια και η δεύτερη θέση με διαφορά 0,6” από την κορυφή, προφανώς του αφήνει απογοήτευση.
“Η τελευταία στροφή! Βρέθηκα στο πρανές και έχασα την επόμενη στροφή. Δεν χάθηκαν όλα εκεί, θα έλεγα ότι έχασα ένα δευτερόλεπτο. Κρίμα, ήταν μεγάλη μάχη όλο το Σαββατοκύριακο και βγάζω το καπέλο στον Seb για την τελευταία ειδική”, είπε στον τερματισμό ο Elfyn Evans.
Croatia Rally -Thierry Neuville

Στο βάθρο ανέβηκαν και οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe. Οι Βέλγοι έχασαν πρακτικά τη νίκη χθες, όμως σήμερα πίεσαν όσο μπορούσαν. Πέτυχαν έναν ταχύτερο χρόνο και διατήρησαν την πίεση στα πληρώματα της Toyota. Στην Power Stage είχαν και αυτοί τη στιγμή τους, χάνοντας λίγα δευτερόλεπτα. Όπως και να ‘χει, η τρίτη θέση είναι ένα καλό αποτέλεσμα που τους διατηρεί σε τροχιά τίτλου.
“Πίεσα πάρα πολύ, δεν έστριψα σε μια διασταύρωση και έχασα περίπου 3 δευτερόλεπτα. Κάναμε το καλύτερο δυνατό, ήμασταν διαρκώς στο όριο του αυτοκινήτου. Ο Martijn έκανε επίσης καλή δουλειά, δεν ήταν εύκολο για τον συνοδηγό. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ”, ήταν η δήλωση του Thierry Neuville στον τερματισμό.
Croatia Rally - Ott Tanak

Έχοντας μείνει μακριά από τη μάχη της τριάδας, οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) ξεκίνησαν την ημέρα με στόχο να συλλέξουν βαθμούς από την Power Stage. Τελικά, με τον πέμπτο χρόνο στην Power Stage, αποκόμισαν ακόμη έναν βαθμό -πέραν των 12 που προσφέρει η τέταρτη θέση,- ο οποίος μπορεί να αποβεί σημαντικός για τη μάχη του Πρωταθλήματος. Πάντως, ο Tanak επανέλαβε σήμερα πως δεν ένιωθε άνετα στα πηδάλια του i20 Coupe WRC στην άσφαλτο, στοιχείο που πρέπει να βελτιώσει για τη συνέχεια.
Croatia Rally - Adrien Fourmaux

Στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, τερμάτισαν οι Adrien Fourmaux-Renaud Jamoul (Ford Fiesta WRC). Αν και σήμερα έκανε λάθος που του κόστισε 1 λεπτό, χωρίς περαιτέρω συνέπειες, ο 26χρονος Γάλλος συνολικά εντυπωσίασε. Στον πρώτο του αγώνα με αυτοκίνητο κορυφαίων προδιαγραφών για την M-Sport Ford, έδειξε ότι μπορεί να σταθεί στο υψηλότερο επίπεδο. Φυσικά, αυτή η θέση αποτελεί το καλύτερο αποτέλεσμα της πολύ μικρής, μέχρι τώρα, καριέρας του στο WRC.
Croatia Rally - Takamoto Katsuta

Ακόμη ένα πλήρωμα που εντυπωσίασε, ήταν οι Takamoto Katsuta-Dan Barritt (Toyota Yaris WRC), οι οποίοι τερμάτισαν στην έκτη θέση. Ο 28χρονος Ιάπωνας που προέρχεται από το πρόγραμμα Νέων της Toyota, κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές και πέτυχε έναν δεύτερο χρόνο χθες. Σήμερα ήταν ταχύς και συνάμα σταθερός, τερματίζοντας για τρίτη συνεχόμενη φορά, μετά από τα Ράλλυ Μόντε Κάρλο και Arctic Φινλανδίας, σε αυτή τη θέση.
Croatia Rally - Gus Greensmith

Έβδομοι γενικής, ολοκλήρωσαν τον πρώτο τους αγώνα ως πλήρωμα οι Gus Greensmith-Chris Patterson (Ford Fiesta WRC). Ο νεαρός Βρετανός που βρισκόταν στην εξάδα μέχρι χθες, αντιμετώπισε στο πρώτο σημερινό loop, πρόβλημα την υδραυλική πίεση του αυτοκινήτου. Αυτό τον ανάγκασε να προχωρήσει σε αλλαγές ταχυτήτων με το εφεδρικό σύστημα και να μη μπορεί να χρησιμοποιήσει χειρόφρενο, οπότε έχασε μια θέση.
Πίσω από τους Greensmith-Patterson, βρέθηκαν οι Craig Breen-Paul Nagle (Hyundai i20 Coupe WRC). Έχοντας χάσει την αυτοπεποίθηση και την καλή του διάθεση, έπειτα από το χθεσινό κλατάρισμα που κόστισε περίπου 2 λεπτά, ο Breen υιοθέτησε σήμερα απλά ρυθμό τερματισμού, χωρίς να απειλήσει ή να απειληθεί. Μοναδική έκλαμψη, υπήρξε ο δεύτερος χρόνος στην Power Stage, που του πρόσφερε 4 επιπλέον βαθμούς.
Croatia Rally -Mads Ostberg

Στην 9η θέση της γενικής κατάταξης, τερμάτισαν οι Mads Ostberg-Torstein Eriksen (Citroen C3 Rally2, TRT). Στην πρώτη τους φετινή εμφάνιση, οι Νορβηγοί Πρωταθλητές WRC2 -για ομάδες με αυτοκίνητα Rally2- επέστρεψαν με νίκη στην κατηγορία, παρόλο που σήμερα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα. Τη δεύτερη θέση στο WRC2 και την τελευταία της βαθμολογούμενης δεκάδας, κατέκτησαν οι Teemu Suninen-Mikko Markkula (Ford Fiesta Rally2 MkII, M-Sport).
Croatia Rally -Teemu Suninen


Επόμενος γύρος της σεζόν, θα είναι το Ράλλυ Πορτογαλίας στις 20-23 Μαΐου.

WRC 2021, 3ος γύρος
Ράλλυ Κροατίας (22-25 Απριλίου)
Μήκος
: 300,32 χλμ.
Νικητές Ε.Δ.: Ogier 7, Neuville 6, Evans 4, Katsuta 2, Tanak 1
Επικεφαλής ανά Ε.Δ.: 1-8 Neuville, 9-17 Ogier, 18-19 Evans, 20 Ogier
Τελική Κατάταξη – Top 10
Croatia Rally - Top10

Αποτελέσματα Power Stage: 1. Ogier-Ingrassia (5 βαθμοί), 2. Breen-Nagle (4 βαθμοί), 3. Neuville-Wydaeghe (3 βαθμοί), 4. Evans-Martin (2 βαθμοί), 5. Tanak-Jarveoja (1 βαθμός)
Βαθμολογίες (μετά από 3 αγώνες)
Οδηγοί:
1. Ogier 61, 2. Neuville 53, 3. Evans 51, 4. Tanak 40 , 5. Rovanpera 39
Κατασκευαστές: 1. Toyota 138, 2. Hyundai 111, 3. M-Sport Ford 42, 4. Hyundai 2C 28

Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.


Πηγη www.4troxoi.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rally Italia-Sardegna Debrief: Στο ίδιο έργο θεατές (+videos)​


Rally Italia-Sardegna Debrief

Βίοι αντίθετοι για τους πρωταγωνιστές σε δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, με την Hyundai να ξεκινάει πιο δυναμικά, αλλά την Toyota και τον Sebastien Ogier να χαμογελούν στο τέλος.
Το Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, 5ος γύρος του WRC, είχε ανατρεπτική εξέλιξη με τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia να φτάνουν στην 52η νίκη τους .


Αρκετά είναι τα σημεία συζήτησης που προέκυψαν από τον αγώνα, με τις πολλές εγκαταλείψεις, τη (μη) αξιοπιστία της Hyundai, την αέναη προσπάθεια διαχείρισης ελαστικών, αλλά και επιμέρους επιδόσεις, να κλέβουν την παράσταση.
Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, το ερώτημα που θα μπορούσε να τεθεί είναι: Κέρδισε η Toyota, ή έχασε η Hyundai;
Rally Italia Sardegna Podium

Toyota Debrief: Νικητές σε κάθε επίπεδο

Συνειδητά, αφού για να τερματίσεις πρώτος, πρέπει πρώτα να τερματίσεις, θεωρούμε πως κέρδισε η Toyota και δεν έχασε η Hyundai.
Η ομάδα του Jari Matti Latvala έδειξε ξανά, μετά από την άσφαλτο της Κροατίας και το χώμα της Πορτογαλίας, πως διαθέτει ένα πλήρες πακέτο, σε κάθε μάλιστα έδαφος.


Αν και οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia και Elfyn Evans-Scott Martin, αποτελούσαν τα δύο πρώτα πληρώματα στο δρόμο κατά την πρώτη ημέρα, σε έναν αγώνα που “διακρίνεται” για το καθάρισμα της αγωνιστικής γραμμής, κατάφεραν στο τέλος να πετύχουν για τρίτη φορά φέτος σε 5 αγώνες, το 1-2.
Rally Italia Sardegna Ogier-Ingrssia

Ο Ogier, που αμέσως μετά από την τρίτη θέση στο Ράλλυ Πορτογαλίας ήξερε τι αναζητούσε για να βελτιώσει το Toyota Yaris WRC ενόψει Σαρδηνίας, έδειξε εξαρχής τις προθέσεις του.
Μπορεί να μην ακολουθούσε το ρυθμό του Tanak, ο οποίος εκμετταλεύθηκε την καλύτερη σειρά εκκίνησης για να αποκτήσει διαφορά ασφαλείας, όμως ήταν στη μάχη του βάθρου.
Όταν ο Εσθονός της Hyundai εγκατέλειψε, ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής βρέθηκε στην κορυφή και ελάχιστοι αμφέβαλλαν αν θα παρέμενε εκεί.
Ενώ οι περισσότεροι οδηγοί παραπονούνταν για έλλειψη εμπιστοσύνης στο αυτοκίνητό τους, είτε λόγω στησίματος είτε ελαστικών, ο Ogier δεν δυσκολεύτηκε σε κανένα σημείο -εκτός από ένα σβήσιμο σε πέρασμα από νερά στην Power Stage,- κατακτώντας την 52η νίκη της καριέρας του, που ήταν και η πρώτη στη Σαρδηνία έπειτα από το 2015.
Πλάνα από τις ειδικές διαδρομές 1-3
Ο συνδυασμός ταχύτητας και αξιοπιστίας, φάνηκε και στις επιδόσεις του υπόλοιπων Toyota Yaris WRC. Οι νικητές της Πορτογαλίας, Elfyn Evans-Scott Martin -οι οποίοι πάντως επίσης καρδιοχτύπησαν στο ίδιο πέρασμα από νερά στην Power Stage, όταν έσβησε και ο δικός τους κινητήρας- δεν κινήθηκαν στο ρυθμό των Γάλλων, με τον Evans να μη νιώθει 100% αυτοπεποίθηση, στο πρώτο loop.
Μια αλλαγή στη γεωμετρία και ιδιαίτερα στη γωνία κάμπερ, σε συνδυασμό με τη διαφορετική διαχείριση ελαστικών, έφεραν βελτίωση στις επιδόσεις του Ουαλού.
Rally Italia Sardegna Evans

Χαρακτηριστικά, ο Evans έλεγχε σε όλο τον αγώνα τον Thierry Neuville, οπότε ήταν έτοιμος να εκμεταλλευθεί το λάθος του Dani Sordo, διαμορφώνοντας ακόμη ένα 1-2 για την Toyota.
Από εκεί και έπειτα, η πορεία των νεότερων οδηγών της Toyota στους τελευταίους αγώνες, είναι αντίθετη. Στη Σαρδηνία, ο Takamoto Katsuta δεν επέδειξε την ταχύτητα της Πορτογαλίας, αλλά κινήθηκε ώριμα στις δύσκολες και σκληρές ειδικές διαδρομές του ιταλικού νησιού, τερματίζοντας παρά τα προβλήματα ξανά στην 4η θέση, με συνοδηγό τον Dan Barritt.
Από την άλλη, ο Kalle Rovanpera τέθηκε ξανά εκτός, όπως και στην Πορτογαλία, από πρόβλημα στην ανάρτηση. Η τρίτη συνεχόμενη εγκατάλειψη μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στην ψυχολογία του 20χρονου Φινλανδού, ο οποίος καλείται να μη χάσει την αυτοπεποίθησή του και κατά συνέπεια, την ταχύτητα, σε βάρος της αξιοπιστίας.
Όπως λένε στον κόσμο του WRC, ένας γρήγορος οδηγός μπορεί να γίνει και αξιόπιστος, αλλά ένας απλά αξιόπιστος οδηγός, πολύ δύσκολα θα γίνει γρήγορος, οπότε το συγκεκριμένο αποτελεί ένα κρίσιμο σημείο καμπής για τον Rovanpera…
Highlights από τις ειδικές διαδρομές 4-8
Για όλα τα παραπάνω, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την θετική επίδραση του Jari Matti Latvala. Μετά από την “εντός έδρας ήττα” στο Arctic, ο Φινλανδός manager αντέδρασε με ηρεμία, την οποία επιδεικνύει τόσο στην αντιμετώπιση των οδηγών του, πλην του Ogier που προφανώς αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση και δε χρειάζεται συμβουλές.
Πρόσφατα, ο Latvala είχε καλύψει πλήρως τον Rovanpera, τακτική που αναμένεται να ακολουθήσει και στο μέλλον, αφού εκ των πραγμάτων αποδίδει.
Rally Italia Sardegna Tanak

Hyundai Debrief: Γρήγορη αλλά εύθραυστη

Για δεύτερο συνεχόμενο χωμάτινο αγώνα, έπειτα από το Ράλλυ Πορτογαλίας, η Hyundai έδειξε να διαθέτει την ταχύτητα για νίκη, όχι όμως την αξιοπιστία. Από την πρώτη ημέρα, είχε φανεί πως τα πληρώματα της Toyota είχαν μειώσει τη διαφορά σε σύγκριση με την Πορτογαλία.
Rally Italia Sardegna Tanak

Όμως, η καλύτερη σειρά εκκίνησης των Ott Tanak-Martin Jarveoja και Dani Sordo-Borja Rozada έκανε τη διαφορά, με τα δύο πληρώματα των i20 Coupe WRC να έχουν πετύχει τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας.
Την επόμενη, ένα πέρασμα από νερά προκάλεσε προσωρινό σβήσιμο στον κινητήρα του αυτοκινήτου του Sordo, ο οποίος παλεύοντας να διαχειριστεί τα ελαστικά του, δεν κατάφερε να διατηρήσει πίσω τον “μαινόμενο Ogier”. Παρόλα αυτά, ο Tanak έδειχνε να διατηρεί τον έλεγχο, με τη διαφορά από τον Ogier να είναι στα 40,5”.
Οι ειδικές διαδρομές 9-12 έκριναν την τελική έκβαση του αγώνα
Τότε, ήρθε η καταστροφή για τη Hyundai. Ένα χτύπημα σε πέτρα που βρισκόταν στη γραμμή -και ενώ νωρίτερα οι Katsuta, Ogier είχαν χτυπήσει σε πέτρες χωρίς απώλειες- των Tanak-Jarveoja, προκάλεσε για ακόμη μια φορά πρόβλημα σε ανάρτηση και τροχό του i20 Coupe WRC, στη συγκεκριμένη περίπτωση πίσω αριστερά.
Οι Εσθονοί βρέθηκαν σε ρόλο θεατή και ακόμη μια νίκη, μετά από το Ράλλυ Πορτογαλίας, έκανε φτερά.
Η έξοδος των Sordo-Rozada λίγο αργότερα, ενώ οι Evans-Martin είχαν αυξήσει την πίεση, ήρθε ως… πικρό κερασάκι στην ακόμη πιο πικρή τούρτα για τον Andrea Adamo.
Rally Italia Sardegna Neuville

Ταυτόχρονα, οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe βρίσκονταν μακριά από τον καλό τους εαυτό. Ο Βέλγος δε βολεύτηκε στις “ρυθμίσεις Safari”, όπως ο ίδιος δήλωσε, που προτιμήθηκαν.
Παράλληλα, διαρκώς τόνιζε ότι δεν ένιωθε εμπιστοσύνη να πιέσει στα πιο σκληρά κομμάτια, προφανώς φοβούμενος χτυπήματα από πέτρες κατά το “βύθισμα” που προκαλείται στο αμάξωμα κατά το φρενάρισμα.
Onboard με τους Neuville-Wydaeghe

Συμπερασματικά, όπως δήλωσε και ο Tanak, η ταχύτητα των Hyundai i20 Coupe WRC σε σκληρό χώμα είναι αδιαμφισβήτητη, όμως η αξιοπιστία συνεχίζει να αναζητείται.
Και η αμφιβολία είναι ο χειρότερος σύμβουλος, ιδιαίτερα αν σκεφτούμε ότι ακολουθούν το σκληρότερο όλων, Ράλλυ Σαφάρι και τον Σεπτέμβριο, το δικό μας Ακρόπολις.
Rally Italia Sardegna Greensmith


Πηγη www.4troxoi.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
EstoniaDebrief001-1024x576.jpg

Το Ράλλυ Εσθονίας επιβεβαίωσε όσα ήδη γνωρίζαμε, καθώς η Toyota έφτασε στην 5η συνεχόμενη νίκη της με τρίτο διαφορετικό οδηγό και η Hyundai, παρηγορείται από την ταχύτητα στις ειδικές διαδρομές.
Έπειτα από σερί τριών αγώνων σε πανομοιότυπη επιφάνεια (Πορτογαλία, Σαρδηνία, Σαφάρι) με σκληρό χώμα, το WRC μεταπήδησε σε γρήγορες χωμάτινες ειδικές διαδρομές.

Η εξέλιξη του Ράλλυ Εσθονίας δεν ήταν ιδιαίτερα διαφορετική, σε σύγκριση με όσα είχαν συμβεί σε προηγούμενους αγώνες.

Τα Hyundai i20 Coupe WRC, επέδειξαν ταχύτητα, όμως οι Ott Tanak-Martin Jarveoja που ξεκινούσαν ως φαβορί, εγκατέλειψαν.


Έτσι, η σκυτάλη πέρασε σε πλήρωμα της Toyota, αυτή τη φορά στους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC).


Οι Φινλανδοί έλεγξαν τον συναγωνισμό, δεν παρασύρθηκαν και έφτασαν στην πρώτη τους νίκη, που κατέστησε τον Rovanpera, στο νεότερο νικητή αγώνα του WRC (διαβάστε το αφιέρωμά μας στον νεαρό)

Highlights από το shakedown


Παρά το διπλό βάθρο της Hyundai, με τους Craig Breen-Paul Nagle και Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (μετά το τέλος του αγώνα έλαβαν πρόστιμο για κίνηση με υπερβολική ταχύτητα σε απλή διαδρομή), η κατήφεια ήταν φανερή.

Από την άλλη, στην M-Sport Ford φαίνεται πως ήδη περιμένουν το 2022, όταν η ομάδα θα συμμετάσχει με το υβριδικό Ford Puma Rally1.

Ας αναλύσουμε όσα παρακολουθήσαμε το τετραήμενο 15-18 Ιουλίου, στο Ράλλυ Εσθονίας.

Rally Estonia Debrief Toyota


Toyota Debrief: Καλύτερη από ποτέ

Με την επικράτηση στο Ράλλυ Εσθονίας χάρη στους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen , η ομάδα του Jari Matti Latvala έφτασε στις 6 νίκες σε 7 αγώνες. Ταυτόχρονα, οι 5 συνεχόμενες νίκες αποτελούν το μεγαλύτερο σερί που έχει σημειωθεί από την Toyota, σε όλα τα χρόνια εμπλοκής της στο θεσμό.

Ο αγώνας ξεκίνησε με υπερειδική στο επίκεντρο του Ράλλυ Εσθονίας, Tartu


Επιπλέον, το Toyota Yaris WRC είναι το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο στη νέα εποχή του WRC, αφού στα πηδάλιά του έχουν αναδειχθεί νικητές, 6 διαφορετικοί οδηγοί (Jari Matti Latvala, Esapekka Lappi, Ott Tanak, Sebastien Ogier, Elfyn Evans, Kalle Rovanpera).

Η θετική αύρα στην ομάδα είναι φανερή, γεγονός που αντικατοπτρίζεται και στα αποτελέσματα, αφού η Toyota προηγείται με διαφορά 59 βαθμών από τη Hyundai, ενώ οι οδηγοί της βρίσκονται στις θέσεις 1 (Sebastien Ogier), 2 (Elfyn Evans) και 4 (Kalle Rovanpera) της αντίστοιχης βαθμολογίας.

Kalle Rovanpera and Jari Matti Latvala



Σημαντικό ρόλο στο θετικό κλίμα παίζει η παρουσία του Jari Matti Latvala, ο οποίος στηρίζει διαρκώς τους οδηγούς του. Χαρακτηριστική ήταν η αντίδρασή του στο πρόσφατο κακό σερί αποτελεσμάτων του Kalle Rovanpera, ο οποίος μέχρι την Εσθονία μετρούσε 4 συνεχόμενες εγκαταλείψεις.

Ωστόσο, ο Latvala με κάθε ευκαιρία εκδήλωνε τη στήριξή του στο νεαρό, τονίζοντας πως η πρώτη νίκη είναι κοντά και αναδεικνύοντας την επιθυμία του, να διατηρήσει τον συμπατριώτη του στην ομάδα και το 2022.

Στην Εσθονία, ο Kalle Rovanpera αντάμειψε τον team manager του πλήρως, έστω και αν του πήρε το ρεκόρ νεότερου νικητή στο WRC, που ο Latvala κατείχε από το Ράλλυ Σουηδίας 2008.

Πλάνα από τις ειδικές διαδρομές 2-5, δηλαδή το loop όπου εγκατέλειψε o Tanak


Ο 20χρονος οδηγός της Toyota επέδειξε ταχύτητα και ωριμότητα, στο μέγιστο βαθμό.

Από τη στιγμή που βρέθηκε επικεφαλής μετά από την εγκατάλειψη του Tanak έμεινε μακριά από λάθη.

Στην πρώτη ειδική διαδρομή της δεύτερης ημέρας έκανε μια επίδειξη δύναμης που έχουμε συνηθίσει από κορυφαίους οδηγούς, επικρατώντας με διαφορά άνω των 10” οποιουδήποτε αντιπάλου και δείχνοντας, πως δεν πρόκειται να χάσει τη νίκη.

Rally Estonia Debrief Rovanpera Halttunen


Από τη στιγμή που ο Kalle Rovanpera ανέλαβε ρόλο πρωταγωνιστή, οι δύο “βασικοί” οδηγοί της ομάδας, πέρασαν σε δεύτερο πλάνο.

Οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia δε χρειάστηκε να ρισκάρουν, αφού η 4η θέση γενικής -με δεδομένο ότι την πρώτη ημέρα θα έχαναν χρόνο επειδή ξεκινούσαν πρώτοι, καθαρίζοντας την αγωνιστική γραμμή- τους ικανοποιεί.

Highlights από τις ειδικές διαδρομές 6-9


Βλέπετε, οι βασικοί τους αντίπαλοι Elfyn Evans-Scott Martin τερμάτισαν πίσω τους, ενώ και οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe βρέθηκαν μόλις μία θέση εμπρός τους, μειώνοντας αλλά όχι πολύ, τη διαφορά.

Rally Estonia Debrief Evans 100


Όσον αφορά στον Evans που γιόρτασε τη συμπλήρωση 100 αγώνων στο WRC, ο Ουαλός φάνηκε για ακόμη έναν αγώνα προβληματισμένος, αφού δείχνει να μην έχει βρει φέτος το κάτι παραπάνω που απαιτείται για την οδήγηση στο όριο και εντέλει, τις νίκες στα ίσια.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και στην Εσθονία, όπου περιορίστηκε σε επιμέρους καλούς χρόνους, χωρίς πάντως να νιώθει εμπιστοσύνη στο όριο.

Σε κάθε περίπτωση, διαθέτει την ταχύτητα και μπορεί να επανέλθει, αρχής γενομένης από τη γλιστερή -και ίσως βρεγμένη- άσφαλτο του Βελγίου.

Πηγη www.4troxoi.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Έζησα οριακά τις LANCIA HF INTEGRALLE.
Την TOYOTA με την celica και μετά με την corolla.
Την Subaru
Tην Mitsubishi.
Την scoda
Τηνford με το escort,και μετά με το focus.

Έτυχε να δω από κοντά οδηγούς θρύλους,
Sainz.
Burns.
Mc rae.
Pannizzi.
Makinen
Solberg.
Gronholm,rovanperra.
Εκεινο τον παλαβό που πήγαινε με ανοιγμένο καπό στο focus

Σορυ.
Αλλά ενώ κάποτε με το που τελείωνε ο αγώνας σχεδίαζα την επόμενη χρονιά και πως θα πάω.
Απλά δεν μου κάνει τίποτα κλικ
Ούτε οδηγός ούτε αυτοκίνητα
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Έζησα οριακά τις LANCIA HF INTEGRALLE.
Την TOYOTA με την celica και μετά με την corolla.
Την Subaru
Tην Mitsubishi.
Την scoda
Τηνford με το escort,και μετά με το focus.

Έτυχε να δω από κοντά οδηγούς θρύλους,
Sainz.
Burns.
Mc rae.
Pannizzi.
Makinen
Solberg.
Gronholm,rovanperra.
Εκεινο τον παλαβό που πήγαινε με ανοιγμένο καπό στο focus

Σορυ.
Αλλά ενώ κάποτε με το που τελείωνε ο αγώνας σχεδίαζα την επόμενη χρονιά και πως θα πάω.
Απλά δεν μου κάνει τίποτα κλικ
Ούτε οδηγός ούτε αυτοκίνητα
Έζησα οριακά τις LANCIA HF INTEGRALLE.
Την TOYOTA με την celica και μετά με την corolla.
Την Subaru
Tην Mitsubishi.
Την scoda
Τηνford με το escort,και μετά με το focus.

Έτυχε να δω από κοντά οδηγούς θρύλους,
Sainz.
Burns.
Mc rae.
Pannizzi.
Makinen
Solberg.
Gronholm,rovanperra.
Εκεινο τον παλαβό που πήγαινε με ανοιγμένο καπό στο focus

Σορυ.
Αλλά ενώ κάποτε με το που τελείωνε ο αγώνας σχεδίαζα την επόμενη χρονιά και πως θα πάω.
Απλά δεν μου κάνει τίποτα κλικ
Ούτε οδηγός ούτε αυτοκίνητα
To αυτο, και για κερασακι στην τουρτα ολιγον, Citroen & Peugeot.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
To αυτο, και για κερασακι στην τουρτα ολιγον, Citroen & Peugeot.


Το 206 wrc ήταν και είναι από τα αγαπημένα μου.
Δεν αναφέρθηκα σε αυτό καθαυτό, αλλά στους οδηγούς τού.
Η xsara σαν όχημα με άφηνε αδιάφορο, αλλά στα χέρια του loeb σάρωνε.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Έζησα οριακά τις LANCIA HF INTEGRALLE.
Την TOYOTA με την celica και μετά με την corolla.
Την Subaru
Tην Mitsubishi.
Την scoda
Τηνford με το escort,και μετά με το focus.

Έτυχε να δω από κοντά οδηγούς θρύλους,
Sainz.
Burns.
Mc rae.
Pannizzi.
Makinen
Solberg.
Gronholm,rovanperra.
Εκεινο τον παλαβό που πήγαινε με ανοιγμένο καπό στο focus

Σορυ.
Αλλά ενώ κάποτε με το που τελείωνε ο αγώνας σχεδίαζα την επόμενη χρονιά και πως θα πάω.
Απλά δεν μου κάνει τίποτα κλικ
Ούτε οδηγός ούτε αυτοκίνητα
Άλλες εποχές.... εταιρείες και ονόματα μεγαθήρια....
Αλλά τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πολύ γρήγορα και εξίσου θεαματικά
Πολύ τη γουστάρω τη hundai
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Άλλες εποχές.... εταιρείες και ονόματα μεγαθήρια....
Αλλά τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πολύ γρήγορα και εξίσου θεαματικά
Πολύ τη γουστάρω τη hundai
Τινει να γίνει F1 .
Στο κυνήγι του δεκάτου θυσιάζεται το θέαμα η υπέρμετρη πλαγιολισθηση κλπ.
Τα αυτοκίνητα είναι εξίσου -αν όχι ποιο- γρήγορα.
Αλλά τι να το κάνεις.
Θυμάμαι στην έναρξη τουaceopollis στο ΟΑΚΑ τον sholbeeg να βγαίνει εν κινήσει και να μοιράζει καπέλα και μπλουζάκια.
Τον panizzi στην Ισπανία να κάνει donuts όντας μισό αιώνα μπροστά απ' τους υπόλοιπους.
Τον mc rae να χαιρετάει τον κόσμο θυσιάζοντας χρόνο και δευτερόλεπτα,τον sainz το ίδιο.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Τινει να γίνει F1 .
Στο κυνήγι του δεκάτου θυσιάζεται το θέαμα η υπέρμετρη πλαγιολισθηση κλπ.
Τα αυτοκίνητα είναι εξίσου -αν όχι ποιο- γρήγορα.
Αλλά τι να το κάνεις.
Θυμάμαι στην έναρξη τουaceopollis στο ΟΑΚΑ τον sholbeeg να βγαίνει εν κινήσει και να μοιράζει καπέλα και μπλουζάκια.
Τον panizzi στην Ισπανία να κάνει donuts όντας μισό αιώνα μπροστά απ' τους υπόλοιπους.
Τον mc rae να χαιρετάει τον κόσμο θυσιάζοντας χρόνο και δευτερόλεπτα,τον sainz το ίδιο.
Ο Loeb πιστεύω κατέστρεψε το άθλημα!!
Γρήγορος αλλά με γραμμές λες και είναι F1 ,για να τον κυνηγήσει κάποιος έπρεπε να ακολουθήσει στο ίδιο μοτίβο!!ας ελπίσουμε να βλέπουμε όσο το δυνατόν περισσότερο θέαμα !
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ράλι Ακρόπολις – Η ειδική διαδρομή στο Σύνταγμα και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις​

9648528e1e4622e836e06c31bc7e2f78_XL.jpg
Το απόγευμα της Πέμπτης 9 Σεπτεμβρίου 2021 η πλατεία Συντάγματος θα αποκτήσει μια εντελώς διαφορετική εικόνα από αυτή που έχουμε συνηθίσει.
Την πρώτη αυτή ημέρα του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις η δράση θα ξεκινήσει με το COSMOTE 5G Athens Stage, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει γύρω στις 6 το απόγευμα και περιλαμβάνει ενάμιση γύρο περιμετρικά της πλατείας, με τριπλή περιστροφή-ντριφτ σε ένα ειδικό εμπόδιο που θα τοποθετηθεί στο κάτω μέρος της, απέναντι από την αρχή της οδού Ερμού.

Η διαδρομή της σούπερ ειδικής διαδρομής έχει μήκος 0.98 χιλιόμετρα, ξεκινά από τη λεωφόρο Αμαλίας, περνά έξω από τη Βουλή, στρίβει αριστερά στην οδό Γεωργίου Α’ (δηλαδή έξω από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία) και ολοκληρώνεται μετά από ενάμιση γύρο πέριξ της πλατείας.
Παράλληλα, στην χώρο της πλατείας θα βρίσκονται παρκ φερμέ με τα αυτοκίνητα, αλλά και περίπτερα των χορηγών, τα οποία θα υποδέχονται τον κόσμο από το πρωί της Τετάρτης 8 Σεπτεμβρίου τρέχοντας και διάφορες εκδηλώσεις, όπως έκθεση κλασικών και αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Η πρόσβαση για το κοινό θα είναι εντελώς δωρεάν, με μόνους περιορισμούς αυτούς που προβλέπονται για την προστασία από την πανδημία και αφορούν στις αποστάσεις ασφαλείας.
Για την εξυπηρέτηση της σούπερ ειδικής στο Σύνταγμα, περιοχή της πλατείας θα αποκλειστεί για τα οχήματα από το μεσημέρι της Πέμπτης 9/9 στις 13.30 και θα ξανανοίξει μετά την ολοκλήρωση της αγωνιστικής δράσης στις 20.30 της ίδιας μέρας. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του Ράλι Ακρόπολις ωστόσο θα παραμείνουν στο παρκ φερμέ μέσα στην πλατεία ως το πρωί της Παρασκευής, 10/9.
Στην ευρύτερη περιοχή η κυκλοφορία δεν θα διακοπεί εντελώς, ωστόσο θα ισχύουν κάποιες παρεμβάσεις και περιορισμοί.

Θυμίζουμε πως μόλις πριν λίγες μέρες ξαναστρώθηκε η άσφαλτος πέριξ της πλατείας, ενώ προβλέπονται και άλλες παρεμβάσεις που αφορούν στη σηματοδότηση και τον φωτισμό της πλατείας.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το αναλυτικό πρόγραμμα του Rally Ακρόπολις​

Sebastien Ogier Rally Acropolis 2021 Toyota Yaris WRC Testing

Το Rally Ακρόπολις, μετά από 8 χρόνια, επέστρεψε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με όλα τα κορυφαία πληρώματα της μεγάλης κατηγορίας, αλλά και των υποστηρικτικών κατηγοριών να είναι έτοιμα για σκληρές μάχες στα Ελληνικά Βουνά.
Το πρόγραμμα του αγώνα περιλαμβάνει 15 ειδικές διαδρομές, με τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα να φτάσουν τα 292.19. Την Πέμπτη θα διεξαχθεί το Shakedown στην Δίβρη και το απόγευμα η εκκίνηση του αγώνα κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις. Στην συνέχεια θα πραγματοποιηθεί η υπερειδική, πέριξ της Πλατείας Συντάγματος.

Την Παρασκευή η δράση ξεκινά στους Αγίους Θεοδώρους και στο Λουτράκι και στην συνέχεια τα πληρώματα θα ανηφορίσουν για τις ειδικές Θήβα και Ελάτεια, πριν επιστρέψουν στο Service Park στην Λαμίας.
Η τρίτη μέρα του Rally Ακρόπολις, το Σάββατο, περιλαμβάνει κλασικές Ακροπολικές ειδικές, όπως η Παύλιανη, η Γραβιά, οι Βωξίτες και το Ελευθεροχώρι.
Την Κυριακή, τελευταία ημέρα του αγώνα, θα διεξαχθούν 3 ειδικές διαδρομές, ο ιστορικός Ταρζάν, που στο πρώτο πέρασμα θα έχει μήκος 23.37 χλμ και στο δεύτερο, που θα είναι και η PowerStage, 12.68 χλμ. Ανάμεσα στα δύο περάσματα του Ταρζάν θα διεξαχθεί η ειδική Πύργος.

Το Αναλυτικό πρόγραμμα του Rally Ακρόπολις:

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου/1η Ημέρα:
ΕιδικήΌνομα ΕιδικήςΧιλιόμετραΏρα Εκκίνησης
SDShakedown4,38:01
Εκκίνηση17:30
SS1 Cosmote 5G Athens Stage0,9818:08
Οι δοκιμές του Sebastien Ogier πριν το Rally Ακρόπολις:


Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου/2η Ημέρα:
ΕιδικήΌνομα ΕιδικήςΧιλιόμετραΏρα Εκκίνησης
SS2Άγιοι Θεόδωροι 117,9910:18
SS3Λουτράκι19,411:11
SS4Άγιοι Θεόδωροι 217,9913:13
SS5Θήβα23,2715:32
SS6Ελάτεια11,1717:15
Οι δοκιμές του Dani Sordo πριν το Rally Ακρόπολις:


Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου/ 3η Ημέρα:
ΕιδικήΌνομα ΕιδικήςΧιλιόμετραΏρα Εκκίνησης
SS7Παύλιανη 124,648:33
SS8Γραβιά24,8110:01
SS9Βωξίτες22,9711:52
SS10Ελευθεροχώρι 118,1413:08
SS11Παύλιανη 224,6416:26
SS12Ελευθεροχώρι 218,1418:08

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου/4η Ημέρα:
ΕιδικήΌνομα ΕιδικήςΧιλιόμετραΏρα Εκκίνησης
SS14Ταρζάν 123,378:08
SS13Πύργος33,39:51
SS15Ταρζάν 2 [PowerStage]17,5813:18

Όλες οι ειδικές του αγώνα θα μεταδοθούν live από το ειδικό κανάλι της Cosmote TV για το Rally Ακρόπολις, ενώ η ΕΡΤ θα μεταδώσει live την εκκίνηση, την υπερειδική και τον τερματισμό του αγώνα.

Πηγη https://totalracing.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αυτές οι σκαλωσιές που έστησαν απέναντι από το σύνταγμα.
Φαντάζουν ίδιες με εκείνες που είχαν στήσει στην πρώτη υπέρ ειδική (εκείνη την ανεκδιηγητη) στην Λιλαία.
Όχι ότι και στο ΟΑΚΑ το 2005 τα πήγαν τέλεια, αλλά να χάμε να λέγαμε..
Αν δεν ήμουν εκεί και στις δύο δεν θα μιλούσα έτσι.
Το μόνο που τους ένοιαζε ήταν πως θα σου πάρουν τα λεφτά ,ούτε πως θα πάς,ουτε το πώς θα φύγεις
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Θυμάμαι στην αμαρτωλή Λιλαία οι ιθύνοντες έστησαν αυτές τις πτυσσόμενες κερκίδες,με ανύπαρκτη περίφραξη και φύλαξη.
Όποιος ήθελε έμπαινε.
Και καθόταν όπου ήθελε ( παθών και κορόιδο γιατί είχα πληρώσει εισιτήριο μήνες πρίν)
Τό τερέν για τα αγωνιστικά σήκωνε τόσο σκόνη σε κλειστή διαδρομή,που επιστράτευσαν αγροτικά μπει ποτίσματος ( αυτό που ποτίζουμε Τριφυλία κλπ)
Σε άλλα σημεία το νερό έκανε λίμνες και αλλού Σαχάρα.
Αγανακτεί ο κόσμος από τσαμπατζηδες και υπεράριθμους.
Μπαίνει στην ειδική ,και σταματάει ο αγώνας.
Βγαίνει ο Στεφανής
Παρακαλάει τον κόσμο
Να θα μας πάρουν τον αγώνα,να θα ακυρωθεί να αν θέλετε πάρτε τα χρήματα πίσω.
Κάκην κανως στριμώχνονται όλοι έξω αφού δεν ήξερες αν ο δίπλα είχε όντως εισιτήριο η όχι ( πολλοί είπαν ότι κόπηκαν υπεράριθμα/ πέτυχα και τις δύο κατηγορίες)
Τελειώνει η ειδική και εξαφανίζονται όλοι ιθύνοντες και μη.
Πανίκος
Πανζουρλισμος
Μπήκαν αγροτικά και έκαναν μπάντες στην ειδική.
Εγώ έχασα τον δρόμο πάνω στο μακελειό και περπάτησα με το RALLYE στην ε δ Αμφίκλεια ( νομίζω,αν δεν ήταν αυτή θα ήταν άλλη,gps και λοιπά κλαπατζιμπανα ούτε λόγος)
Μικροσυγκορυσεις φασαρίες τσακωμοί.
Όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε.
Βγήκα Λαμία μετ'α από ώρες ,είπα να δώσω τόπο στην οργή.
Πήγα στο servis park και είδα τα τέρατα από κοντά.
Οδηγούς και οχήματα.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Την επόμενη χρονιά (2005) διαφημίζεται η υπέρ ειδική στο ΟΑΚΑ..
Ξανά εισιτήριο από νωρίς, άδεια κλπ.
Πήγαμε όπως όπως
Παρκάραμε οπου βρήκαμε.
< Δώσε πάλι τόπο στην οργή>
Ξεκίνησε η υπέρ ειδική ,το στάδιο γεμάτο.
Κάτω κερκίδες ,πάνω διάζωμα.
Δεν πέφτει καρφίτσα.
Μόνο οι διάδρομοι καθαροί και ανοιχτοί.
Όλα φαντάζουν τέλεια .
Καθαρά και τακτοποιημένα.
Βγαίνει πάλι ο Στεφανής με μια Ferrari.
Μιλάει στον κόσμο.
Και βγαίνουν τα τέρατα.
Με τα χοντρά τακουνατα λάστιχα να στειγκλιζουν στην καινούργια άσφαλτο του ΟΑΚΑ.
Κάποια στιγμή οι διάδρομοι γεμίζουν όρθιους.
Με ντου,με βία ,με γνωστό η παρακάλια μπήκαν μέσα.
Και νιώθω *****ας για άλλη μια φορά!!!
Τελειώνει η ειδική και θέλω να ακολουθήσω τα αγωνιστικά στην Λαμία.
Αμ δε.
Το πεδίο έξω και γύρω από το ΟΑΚΑ θύμιζε το σύνταγμα με επεισόδια στις 17 Ν.
Κλειστοί δρόμοι, διελεύσεις, απαγορευτικά, αναρχία...
Τελικά από μια χαράδρα πίσω από ένα σκουριασμένο πλέγμα και τίγκα στο σκουπίδι και τα μπάζα( όχι πολύ μακριά από το ΟΑΚΑ)
Βγήκα κάπου ,μετά κάπου αλλού μετά ως δια μαγείας βγήκα εκεί που είχα το αμάξι μου.
Έσερνα και την 5 μηνών έγκυο γυναίκα μου βλέπετε.
Το να βγεις μετά από εκεί για την εθνική έμοιαζε με ραντεβού στα. Τυφλά.
Στοπ και πίσω, αναστροφές και χειρόφρενο.
Αργά το βράδυ μετά από πολλές παραπάνω ώρες
Φτάνω Λαμία,όλα κλειστά μόνο οι μηχανικοί πάνω στα αγωνιστικά.
Πηγαίνω ποιο πάνω ( αλμυρό) ξεκοτσαρω και γυρνάω Λαμία.
Ήμουν μέλος σε κοντινή λέσχη -και καλά βοηθούσαμε-.
Ανέβηκα κατευθειανυ βουνό.
Πιανω Μπράλο και στην πρωινή υγρασία το RALLYE τρελαίνεται,νιώθω σαν τον geonholm στο 206 WRC.
Περνάω Παύλιανη (χωριό)
Και πάω στην ειδική στο σημείο μου,στην στροφή μου.
Έχω σφυρίχτρα και γιλέκο.
Μετά από λίγο έρχεται ένα τσούρμο με έναν τύπο μου λέει
- ποιος σε έβαλε εδώ?
- ο τάδε,είμαι από την τάδε λέσχη
-οχι είσαι λάθος φύγε ,πάνε όπου θέλεις.
Του δίνω σφυρίχτρα και γιλέκο
Άστα διαλα
Έκατσα είδα την ειδικη μου,και αυτήν και άλλες.
Έβαλα μυαλό.
Δεν ξανασχοληθηκα
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Και βλέπω τώρα την δημοσιογράφο να λέει
- δεν πλησιάζει κανείς στο Σύνταγμα χωρίς διαπίστευση

RollingRollingRollingRolling


Μακάρι....
 

GeorgeGS

new member
Δημοσιεύσεις
67
Ηλικία
41
Όνομα
Γιώργος
Θυμάμαι στην αμαρτωλή Λιλαία οι ιθύνοντες έστησαν αυτές τις πτυσσόμενες κερκίδες,με ανύπαρκτη περίφραξη και φύλαξη.
Όποιος ήθελε έμπαινε.
Και καθόταν όπου ήθελε ( παθών και κορόιδο γιατί είχα πληρώσει εισιτήριο μήνες πρίν)
Τό τερέν για τα αγωνιστικά σήκωνε τόσο σκόνη σε κλειστή διαδρομή,που επιστράτευσαν αγροτικά μπει ποτίσματος ( αυτό που ποτίζουμε Τριφυλία κλπ)
Σε άλλα σημεία το νερό έκανε λίμνες και αλλού Σαχάρα.
Αγανακτεί ο κόσμος από τσαμπατζηδες και υπεράριθμους.
Μπαίνει στην ειδική ,και σταματάει ο αγώνας.
Βγαίνει ο Στεφανής
Παρακαλάει τον κόσμο
Να θα μας πάρουν τον αγώνα,να θα ακυρωθεί να αν θέλετε πάρτε τα χρήματα πίσω.
Κάκην κανως στριμώχνονται όλοι έξω αφού δεν ήξερες αν ο δίπλα είχε όντως εισιτήριο η όχι ( πολλοί είπαν ότι κόπηκαν υπεράριθμα/ πέτυχα και τις δύο κατηγορίες)
Τελειώνει η ειδική και εξαφανίζονται όλοι ιθύνοντες και μη.
Πανίκος
Πανζουρλισμος
Μπήκαν αγροτικά και έκαναν μπάντες στην ειδική.
Εγώ έχασα τον δρόμο πάνω στο μακελειό και περπάτησα με το RALLYE στην ε δ Αμφίκλεια ( νομίζω,αν δεν ήταν αυτή θα ήταν άλλη,gps και λοιπά κλαπατζιμπανα ούτε λόγος)
Μικροσυγκορυσεις φασαρίες τσακωμοί.
Όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε.
Βγήκα Λαμία μετ'α από ώρες ,είπα να δώσω τόπο στην οργή.
Πήγα στο servis park και είδα τα τέρατα από κοντά.
Οδηγούς και οχήματα.
ακριβως όπως τα λες! χαος και ανοργανωσια παντου.. Ημουν κι εγω εκει..
 
Top Bottom