WRC

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μα γιαυτό είναι το wrc, για πλαγιολισθησεις, θέαμα και χρόνο και ο Colin το πετύχαινε!!
Θυμάμαι πόσες φορές είχε τερματίσει με κατεστραμενο αυτοκίνητο!!!
Αλλά και Panizzi με 306 maxi και το μάτι να γυαλίζει επικίνδυνα !!! Το καημένο το maxi είχε δειοπαθησει!!! Χαχαχα!!!
Ο Loeb τα κατέστρεψε όλα με τις καθαρές γραμμές και το στυλ φορμουλα 1!!!


Ο gille pannizi μαζί με τον αδερφό του herve,ηταν οι μοναδικοί που με μπροστινοκινητο ( 306 MAXI S16) κέρδισαν τα τετρακίνητα τέρατα του groupA - WRC.
Αυτές οι επιδόσεις ήταν ικανές να του δώσουν εργοστασιακο κόκπιτ στο 206 WRC .
Όμως όσο καλός ηταν στα ασφάλτινο τερέν, τόσο μέτριος ηταν στα χωμάτινα.
Για αυτό κατα την γνώμη μου στερήθηκε τίτλου.
Κανείς φαν του σπόρ δεν ξεχνάει το donut που έκανε στο ράλι Ισπανίας όντας πρώτος και με τεραστια διαφορά πρόσφερε αυτή την μοναδική στιγμη στο μέσο του αγώνα




Και εδώ φαίνεται το βλέμμα του...


Εντελώς ψυχακιας...


Για την ιστορία το επαγγελμα του πριν γίνει επαγγελματίας, ηταν οδηγός ασθενοφόρου
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Πριόνι το 306 να φτανει στη δεύτερη εκδοχή του το 1997 τα 308 άλογα, να στριγκλιζει στις 11000 στροφές και να ζυγιζει 960κιλα !! Το κατάλληλο εργαλείο για έναν ψυχακια !!!
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Για την ιστορία το επαγγελμα του πριν γίνει επαγγελματίας, ηταν οδηγός ασθενοφόρου
Θα έφτανε στο περιστατικό πριν γίνει !!!! Χαχαχα!!!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Πριόνι το 306 να φτανει στη δεύτερη εκδοχή του το 1997 τα 308 άλογα, να στριγκλιζει στις 11000 στροφές και να ζυγιζει 960κιλα !! Το κατάλληλο εργαλείο για έναν ψυχακια !!!

Γαλλικο αυτοκινητο , τι να λεμε τωρα , αλλά ......cde.......Hammer Smash........!

Εναν τετοιο λεβιε .... μαζι με το σασμαν ποτε θα βαλουν στα κουλαδια μας ? Αργει πολυ να φθηνηνουν ? .......!cde
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Γαλλικο αυτοκινητο , τι να λεμε τωρα , αλλά ......cde.......Hammer Smash........!

Εναν τετοιο λεβιε .... μαζι με το σασμαν ποτε θα βαλουν στα κουλαδια μας ? Αργει πολυ να φθηνηνουν ? .......!cde



Στο 106 RALLYE που είχα,φορούσα τέτοιο λεβιέ - πύργο.
Η αρχική τοποθέτηση ηταν απο σωμα αμορτισέρ, αλλά είχε ελαστικότητες λόγω μήκους και η απόσταση στις αλλαγές ηταν ίδια.
Επέτρεπε μόνο να έχεις το δεξί χέρι γρήγορα απο αλλαγή στο τιμόνι και τούμπαλιν.
Μετα έβαλα πύργο με λεβιέ peugeot sport .
Σε εκείνο ρυθμιζες την αποσταση στο χτένι και στο δεξια αριστερά και στο μπρος πίσω.
Είχε γίνει σαν playstation.
Το σειριακό σαζμαν σε αυτά τα αυτοκίνητα τοτε στοίχιζε κάπου στα 10κ.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Γαλλικο αυτοκινητο , τι να λεμε τωρα , αλλά ......cde.......Hammer Smash........!

Εναν τετοιο λεβιε .... μαζι με το σασμαν ποτε θα βαλουν στα κουλαδια μας ? Αργει πολυ να φθηνηνουν ? .......!cde
Θα παίξει ηλεκτροκολληση για "επιμήκυνση" Dancing
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Λες και ακούω το galactica
Δεν είναι ήχος αυτός πρέπει να παίξει ντουμπλαρισμα δεν γίνεται!!! Σαν τις βραζιλιανικες σειρές, έστω με ένα εξωτερικό μεγάφωνο!!!!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δεν είναι ήχος αυτός πρέπει να παίξει ντουμπλαρισμα δεν γίνεται!!! Σαν τις βραζιλιανικες σειρές, έστω με ένα εξωτερικό μεγάφωνο!!!!
Εγώ πάλι γιατί σκέφτομαι ως ήχο τίποτα κυπριά
Rolling Rolling Rolling
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Δεν είναι ήχος αυτός πρέπει να παίξει ντουμπλαρισμα δεν γίνεται!!! Σαν τις βραζιλιανικες σειρές, έστω με ένα εξωτερικό μεγάφωνο!!!!
Δυναμιτακια και βερελοτα τουλαχιτον, Βωξιτες & Καρουτες!Stoned Emoticon
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Απειρο θέαμα έδωσε ο τρελός με το Hyundai Getz, που το τάραξε στα άλματα και τα χειρόφρενα! Μέχρι και ήχους από αγωνιστικά έβαλαν στο βίντεο, κάνοντάς το μία από τις καλύτερες παρωδίες WRC που έχουμε δει! abcdefghgkabcdefghgk

 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Απειρο θέαμα έδωσε ο τρελός με το Hyundai Getz, που το τάραξε στα άλματα και τα χειρόφρενα! Μέχρι και ήχους από αγωνιστικά έβαλαν στο βίντεο, κάνοντάς το μία από τις καλύτερες παρωδίες WRC που έχουμε δει! abcdefghgkabcdefghgk

Και τρελα κουβαλαει & τον συνοδηγο καπου τον ξεφορτωσε!Yes
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ράλλυ Μόντε Κάρλο Debrief: Πρεμιέρα με νικητές και... προβληματισμένους​

MonteDebrief01.jpg
Το πρώτο ραντεβού για το φετινό WRC στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο έφερε τις πρώτες ενδείξεις όσων θα παρακολουθήσουμε στη συνέχεια, ενώ ο Sebastien Ogier πιστοποίησε πως ξέρει καλύτερα από τον καθένα, τι χρειάζεται για τη νίκη στο Πριγκιπάτο.
Καθώς το χρονικό διάστημα ανάμεσα στην ολοκλήρωση του περσινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με το Ράλλυ Monza στις αρχές Δεκεμβρίου και την έναρξη του φετινού, με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο στις 21-24 Ιανουαρίου, ήταν μικρότερο από 50 ημέρες, οι ομάδες δεν είχαν πολλά περιθώρια για βελτιώσεις. Ταυτόχρονα, άπαντες έχουν στραμμένο το βλέμμα και στο 2022, όταν θα κάνουν ντεμπούτο τα υβριδικά αγωνιστικά της κατηγορίας Rally1, όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς.
Το Μόντε είναι πάντα Μόντε

Παρόλα αυτά, κάθε αγώνας του WRC και ειδικά, όταν πρόκειται για την πρεμιέρα που διεξάγεται παραδοσιακά στα βουνά των Άλπεων υπό τις εξεζητημένες συνθήκες του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, έστω και χωρίς θεατές λόγω της πανδημίας, έχει το δικό του ενδιαφέρον. Με τις συνθέσεις των ομάδων να μην έχουν ουσιαστικές αλλαγές, πέραν της αποχώρησης του Esapekka Lappi από την M-Sport Ford, η προσοχή όλων είχε στραφεί στις καιρικές συνθήκες και στην επιλογή ελαστικών, τα οποία ιδιαίτερα φέτος αποτελούσαν τον άγνωστο Χ της εξίσωσης.

Highlights από τις ειδικές διαδρομές 1-2


Τα ελαστικά είναι πάντοτε ελαστικά, όπως μας είχε αναφέρει σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Thierry Neuville, όμως στο φετινό Μόντε Κάρλο, η αλλαγή ήταν σημαντική. Βλέπετε, η Pirelli επέστρεψε ως μοναδικός προμηθευτής ελαστικών της κορυφαίας -και όχι μόνο- κατηγορίας του θεσμού, αντικαθιστώντας τη Michelin, που είχε αυτό τον ρόλο για μια δεκαετία. Σε αυτό το πλαίσιο, η ακριβής απόδοση των ελαστικών αποτελούσε ερωτηματικό, αφού οι ομάδες είχαν πραγματοποιήσει μεν δοκιμές, αλλά η συλλογή δεδομένων θα συνεχίζεται για καιρό.

Όπως μας έχει συνηθίσει, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο χαρακτηρίστηκε και φέτος από τις διαρκείς εναλλαγές πρόσφυσης στις ειδικές διαδρομές, που απαιτούσαν το μέγιστο της αυτοσυγκέντρωσης, αλλά και μεγάλη εμπειρία, από τους οδηγούς. Το οδόστρωμα ήταν στεγνό, βρεγμένο, παγωμένο, ακόμη και λασπωμένο, ενώ σε αρκετά σημεία το χιόνι αύξανε περαιτέρω το βαθμό δυσκολίας.

Sebastien Ogier-Julien Ingrassia


Ο χαρισματικός και πολυνίκης κύριος Ogier

Καλύτερος στο εγχείρημα του “διαβάσματος” των εναλλαγών πρόσφυσης και της αντίστοιχης προσαρμογής του ρυθμού ήταν, χωρίς αυτό να προκαλεί έκπληξη, ο Sebastien Ogier. Ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και ο συνοδηγός του Julien Ingrassia ήθελαν όσο τίποτε τη νίκη στο φετινό Μόντε και δεν άφησαν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης στον ανταγωνισμό.

Highlights από τις ειδικές διαδρομές 3-5


Τι και αν ξεκίνησε με πρόβλημα στα φρένα, που μόνο αμελητέο δεν είναι σε βρεγμένο ασφάλτινο οδόστρωμα; Ο Ogier κέρδιζε τη μία ειδική μετά από την άλλη, δείχνοντας να “φοράει” το Toyota Yaris WRC και δεν προβληματίστηκε ούτε από το κλατάρισμα που τον έριξε προσωρινά από την κορυφή, ούτε από την παγωμένη ειδική διαδρομή όπου τα ελαστικά του είχαν μηδαμινή πρόσφυση, χάνοντας 42'', θυμίζοντας εποχές Volkswagen. Ο Γάλλος έχει το “χάρισμα” να αναγνωρίζει και να προσαρμόζεται καλύτερα από τον καθένα στις εναλλαγές πρόσφυσης σε μία ειδική διαδρομή, γεγονός που αντικατοπτρίζεται και σε μικτές ειδικές διαδρομές χωμάτινων αγώνων, όπου σπάνια έχει αντίπαλο στα ασφάλτινα κομμάτια με τρακτερωτά ελαστικά.

Το τετ-α-κε του Ogier λόγω του κλαταρίσματος


Επιστρέφοντας στο Μόντε, οι Ogier-Ingrassia έγραψαν ιστορία καθώς πέτυχαν την 8η νίκη τους, γεγονός που τους χρίζει πολυνίκες, αφού άφησαν πίσω τους Loeb-Elena, που έχουν 7 νίκες. Μάλιστα, αυτό επιτεύχθηκε με 5ο διαφορετικό αυτοκίνητο (Peugeot 207 S2000, Volkswagen Polo R WRC, Ford Fiesta WRC, Citroen C3 WRC, Toyota Yaris WRC), οπότε είχαν κάθε λόγο να χαμογελούν στον τερματισμό.

Toyota: Οι δυο νίκες του Latvala

Ακόμη ένας άνθρωπος που είχε κάθε λόγο να χαμογελάει στον τερματισμό του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ήταν ο Jari Matti Latvala. Ότι δεν κατάφερε ως οδηγός, ο Φινλανδός το πέτυχε και μάλιστα με εμφατικό τρόπο, στο ντεμπούτο του ως team manager. Δεν ήταν μόνο η νίκη του Ogier, αλλά η συνολική εμφάνιση της Toyota, που επέστρεψε στην κορυφή του φημισμένου αγώνα για πρώτη φορά μετά από το 1998, όταν είχαν επικρατήσει οι Carlos Sainz-Luis Moya.

Highlights από τις ειδικές διαδρομές 6-7


Η ανωτερότητα του Yaris WRC στις δύσκολες συνθήκες του Μόντε, δεν υπογραμμίζεται από την κυριαρχία του Ogier, αλλά από την εμφάνιση και των υπόλοιπων οδηγών της ομάδας. Οι Elfyn Evans-Scott Martin δεν επιδόθηκαν σε “κυνήγι μαγισσών” αφού μόνο ως τέτοια θα μπορούσε να εκληφθεί η προσπάθεια να κερδίσουν τον Ogier στην έδρα του. Εντούτοις ήταν διαρκώς ανάμεσα στους πρωταγωνιστές, παρόλο που ο Ουαλός δεν ένιωσε ιδιαίτερα άνετα με τα ελαστικά της Pirelli και έχουν αυξήσει τη δική τους δυναμική σε βαθμό, που να μην ενθουσιάζονται με τη δεύτερη θέση.

Julien Ingrassia, Jari Matti Latvala, Sebastien Ogier


Επιπλέον, οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen βρέθηκαν προσωρινά επικεφαλής και απέφυγαν τα λάθη, σε έναν αγώνα όπου οι εμπειρία παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Με την επίδοσή του, ο νεαρός Φινλανδός έδειξε έτοιμος για το επόμενο βήμα, που είναι η πρώτη νίκη, ενώ δε θα εκπλαγούμε αν βρεθεί μεταξύ των διεκδικητών στον επερχόμενο αγώνα του WRC, Ράλλυ Arctic Φινλανδίας, στις χιονισμένες ειδικές διαδρομές του Ροβανιέμι. Το ονειρικό ντεμπούτο του Latvala, συμπλήρωσαν με την εμφάνισή τους οι Takamoto Katsuta-Dan Barritt, που με την 6η θέση γενικής έφεραν 4 Toyota Yaris WRC βρέθηκαν στην πρώτη εξάδα.

Onboard με τον Kalle Rovanpera

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ράλλυ Μόντε Κάρλο Debrief: Πρεμιέρα με νικητές και... προβληματισμένους​


Πέραν αυτής της νίκης όμως, όπου το πιο ευκολοδήγητο και ευέλικτο Yaris κέρδισε 10 από τις 14 ειδικές διαδρομές, ο Jari Matti Latvala έδειξε να έχει επιτύχει ακόμη μια νίκη. Άπαντες στην ομάδα φάνηκαν ενωμένοι, με τον Ogier να δηλώνει στον τερματισμό “Jari, boss, welcome with a win”, δείχνοντας με τον πιο εμφατικό τρόπο, την αποδοχή του στο πρόσωπο του Latvala. Αυτό παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, αν σκεφτούμε πως με τον Tommi Makinen στο τιμόνι, οι εντάσεις δεν έλειπαν, με τους Ott Tanak και Esapekka Lappi να έχουν προτιμήσει τη μεταγραφή σε άλλη ομάδα.

Andrea Adamo


Hyundai: Ο προβληματισμός του Adamo

Στο Μόντε, τα Hyundai i20 Coupe WRC δεν είχαν την ταχύτητα των Toyota Yaris WRC. Αν και οι Ott Tanak-Martin Jarveoja ξεκίνησαν καλά, παίρνοντας κεφάλι κατά την πρώτη ημέρα σε βρεγμένο οδόστρωμα, από εκεί και έπειτα δεν μπόρεσαν να παραμείνουν στη μάχη της νίκης. Εκτός από τους Εσθονούς, ουσιαστικά εκτός μάχης είχαν βρεθεί και τα άλλα δύο πληρώματα της Hyundai, με τον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό Andrea Adamo, να μην είναι ευχαριστημένος από την εικόνα της ομάδας του, δηλώνοντας πως “δεν είναι καθόλου τιμητική για τη Hyundai”.

Highlights από τις ειδικές διαδρομές 8-9


Αυτό που φάνηκε στο Μόντε Κάρλο, ήταν πως στη Hyundai πάσχισαν για την επιλογή ελαστικών, χωρίς αυτό να λειτουργήσει. Κατά τη δεύτερη ημέρα, οι Neuville-Wydaeghe και Sordo-Del Barrio έχασαν χρόνο όταν προτίμησαν και ελαστικά με καρφιά, που εντέλει δε χρειάζονταν, όμως το ρίσκο της τρίτης ημέρας ήταν αυτό που κόστισε περισσότερο.

Hyundai i20 Coupe WRC


Με τα πληρώματα της Toyota να έχουν το 1-2-4, τα πληρώματα της Hyundai ξεκίνησαν το πρωινό loop των δύο ειδικών διαδρομών με μία ρεζέρβα, ενώ οι αντίπαλοί τους προτίμησαν δύο ρεζέρβες. Αυτό φαινομενικά θα μείωνε κατά περίπου 25 κιλά το βάρος στα i20 Coupe WRC και πιθανώς θα πρόσφερε καλύτερη ισορροπία στο σύνολο, όμως πολύ δύσκολα θα μπορούσε να κάνει θετική διαφορά. Στην πράξη, όχι μόνο δεν προέκυψε διαφορά, αλλά το ρίσκο “εκπυρσοκρότησε”, με τον Tanak να εγκαταλείπει έπειτα από διπλό κλατάρισμα και ενώ στο Μόντε, οι κανονισμοί δεν επιτρέπουν επανεκκίνηση μέσω SupeRally ενόψει της Κυριακής.

Από εκεί και έπειτα, οι διαρκείς εναλλαγές πρόσφυσης είναι γνωστό πως αποτελούν την “αχίλλειο πτέρνα” του Sordo, ο οποίος μπορεί να μεγαλουργήσει όταν η πρόσφυση είναι σταθερή και προβλέψιμη σε άσφαλτο ή χώμα, αλλά χάνει την αυτοπεποίθησή του όταν εκείνη αλλάζει διαρκώς. Κάπως έτσι, δε βρήκε σχεδόν πουθενά τον γνωστό εαυτό του, μένοντας στη μετριότητά για τα δεδομένα του, στον τελευταίο αγώνα με τον Carlos Del Barrio, καθώς από εδώ και έπειτα στη θέση του συνοδηγού θα βρεθεί ο Borja Rozada.

Highlights από την ειδική διαδρομή 10


Κάπως έτσι, τη σημαία της Hyundai κράτησε ψηλά ο Neuville. Παρά την αναπόφευκτη μείωση ρυθμού λόγω της ξαφνικής αλλαγής συνοδηγού, αφού το Μόντε Κάρλο είναι ίσως ο πιο δύσκολος αγώνας για έναρξη μιας συνεργασίας, ο Βέλγος περιέβαλλε με ηρεμία τον νέο του συνοδηγό, Martin Wydaeghe. Το πλήρωμα ανέβαζε το ρυθμό του μετά από κάθε ειδική διαδρομή και εντέλει πέτυχε δύο ταχύτερους χρόνους. Με την τρίτη θέση γενικής, ο Neuville πιστοποίησε την ικανότητά του στο Μόντε, όπου πέρυσι κέρδισε πειστικά, καθώς τα τελευταία χρόνια είναι ο μοναδικός οδηγός που ανταγωνίζεται σταθερά τον Ogier. Ταυτόχρονα, ο Βέλγος έμεινε ικανοποιημένος από τον συνοδηγό του, που αναμένεται να βρεθεί στο δεξί κάθισμα του i20 Coupe WRC και στον επόμενο αγώνα.

Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe


Φυσικά, το αποτέλεσμα δεν άρεσε στον Andrea Adamo, που είναι δεδομένο ότι θα ψάξει και την τελευταία λεπτομέρεια, ώστε τα i20 Coupe WRC να παρουσιαστούν πιο ανταγωνιστικά στα χιόνια της Φινλανδίας, όπου οι Tanak, Neuville και -λογικά- Breen, είναι ικανοί για το καλύτερο.

Pirelli Sottozero


Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά

Μια και η αναφορά στην επιλογή ελαστικών, που παίζει πάντοτε σημαντικό ρόλο στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, στον πάγο της δεύτερης πρωινής ειδικής διαδρομής του Σαββάτου, η πρόσφυση άρχισε να εκμηδενίζεται μετά από τα πρώτα περάσματα. Οι Neuville-Wydaeghe πέτυχαν τον πρώτο τους ταχύτερο χρόνο, με διαφορά 42 και 46 δευτερολέπτων από τους Ogier-Ingrassia και Evans-Martin αντίστοιχα. Αν και εν πολλοίς αυτό φαινόταν ανεξήγητο, ακόμη και για τον Mads Ostberg, ο οποίος ήταν εξαιρετικός στο σχολιασμό για το WRC All Live, αφού όλοι χρησιμοποιούσαν ελαστικά με καρφιά, ο Elfyn Evans έδωσε μια ενδιαφέρουσα ερμηνεία, στο σέρβις.

Highlights από τις ειδικές διαδρομές 12-13



Η συνέχεια, με το πρώτο Ράλλυ Arctic Φινλανδίας για το WRC στις 26-28 Φεβρουαρίου, αναμένεται επίσης με μεγάλο ενδιαφέρον.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Απειρο θέαμα έδωσε ο τρελός με το Hyundai Getz, που το τάραξε στα άλματα και τα χειρόφρενα! Μέχρι και ήχους από αγωνιστικά έβαλαν στο βίντεο, κάνοντάς το μία από τις καλύτερες παρωδίες WRC που έχουμε δει! abcdefghgkabcdefghgk

abcdefghgk abcdefghgk το μισό αυτοκίνητο έμεινε σκορπισμένο στο δάσος (και το άλλο μισό είναι για πέταμα επειδή πήρε σασί)....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Top Bottom