Σάββας
Μαθουσάλας member
Καλό αυτό για τη Ζόντες Μάνο.Σάββα για εμένα εάν το μηχανάκι έχει την στοιχειώδη αξιοπιστία και προπαντός να έχει ανταλλακτικά σε λογική τιμή είναι ο στόχος, του γείτονα μου το pcx ακινητοποιήθηκε 3 μήνες για την αντλία βενζίνης και όταν ήρθε την πλήρωσε και 180€, από την άλλη το Zontes κολλητού μου έσπασε την κεφαλή και σε μία εβδομάδα ήταν και πάλι στο δρόμο καλύτερο από ποτέ.
Προσωπικά πάντως δεν μούχει συμβεί να περιμένω ανταλλακτικό τόσο καιρό σε Χόντα με τίποτα όμως και ποτέ. Ακόμα και σε μηχανάκι πλέον της 30ετίας και παραεισαγωγής όπως έχω γράψει πολλές φορές.
Θα με συγχωρήσεις λοιπόν που θα λάβω υπόψη την προσωπική μου εμπειρία επί δεκαετίες από ενός αγνώστου ε?
Με ένα στοιχειώδες ψάξιμο της πλάκας στο γούγλυ δε θα βρεις κάτι ΤΕΤΟΙΟ (λινκ) και πολλά άλλα.
Τώρα ο φίλος σου τι και πως δεν ξέρω πώς ακινητοποιήθηκε τόσο καιρό.
Για τη στοιχειώδη αξιοπιστία (μιας και όλα χαλάνε φυσικά σαν μηχανήματα) και για την ύπαρξη ανταλλακτικών σε λογική τιμή συμφωνούμε. Αυτά θέλουμε να μάθουμε αλλά αξιοπιστία δεν φαίνεται στα 10.000 χλμ ρε φίλε τι να κάνουμε τώρα?
Γι' αυτό και η ένσταση παραπάνω.
Ο σκοπός δεν είναι να κράξουμε, αυτό πώς προέκυψε δεν κατάλαβα.Δεν αποκλειω τιποτα,απλως πιστευω οτι το 95% που αγοραζουν μοτο στην Ελλαδα σκεφτονται πρωτιστως,την καλη αντιπροσωπευση στην Ελλαδα.Εξ επαγωγης,οτι εχει καλη αντιπροσωπευση στην Ελλαδα,ειναι παρα πολυ πιθανον,να εχει και στην ευρωπη,διοτι ολα πρωτα στην ευρωπη και απ την ευρωπη εκπορευονται.Υπαρχει και ενα 5%,που μπορει να σκεφτει οπως εσυ.Οπως και ναχει,μεχρις στιγμης,ειμαι ικανοποιημενος και την συνιστω,για μια ακομη φορα.ΚΡΑΞΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
Σκοπός είναι να μάθουμε αλλά δεν το βλέπω αφού με υποθέσεις δεν γίνεται δουλειά και με <<ένας γείτονας από το χωριό δεν τον ξέρετε>> οπότε η περαιτέρω συζήτηση δεν έχει νόημα.
Άντε καλά χλμ και απροβλημάτιστα να έχουμε όλοι.