VOGE 500 DS

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.646
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Νεώτερα λοιπόν στα 27000 χλμ,και η ενημέρωση σας συνεχίζεται σήμερα νωρίτερα από το σέρβις των 30000 χλμ,που θα σας ενημέρωνα κανονικά,διότι σήμερα έγινε και η προγραμματισμένη εντός εγγυήσεως τοποθέτηση του αναμενόμενου ανταλλακτικού της άτυπης ανάκλησης της εταιρείας,του αισθητηρα-μικροσυμπιεστη του μίγματος αέρα καυσίμου στον ψεκασμό.Το κόστος του ανταλλακτικου και η τοποθέτηση έγινε δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης,και κράτησε 2,5 ώρες στο κεντρικό συνεργείο της αντιπροσωπείας,λόγω βγαλσιματος καγκελων,τεποζιτου,σώματος ψεκασμού,αντικατάστασης εξαρτήματος,και επανασυναρμολογησης των ανωτέρω.Τελος καλό όλα καλά, συμπεριφορά αντιπροσωπείας άψογη.ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ακάθεκτοι.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.646
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Φτασαμε λοιπον αισιως τα 30000 χλμ σε 21,5 μηνες και θα κανουμε λοιπον μια συνολικη αποτιμηση,για αυτα τα χιλιομετρα,ερχομενοι απο το πρω-ι-νο σερβις των 30000χλμ.
Σ'αυτα τα χιλιομετρα λοιπον αλλαχτηκαν σαν βλαβες 1 ντιζα αμπραγιαζ,στα 10000 χλμ (μεσα στην εγγυηση) ,1 ντιζα αμπραγιαζ στα 30000 χλμ την οποια παρ οτι η μοτο ειναι ακομα εντος εγγυησης, η αντιπροσωπεια την χρεωσε 16 ευρω,διοτι θεωρησε,οτι απο τα 10000 στα 30000,ειναι αρκετο διαστημα,και ξεπερναει το οριο,λελογισμενης χρησης για ντιζα.
Στα 27500 χλμ αλλαχτηκε μεσα στην εγγυηση το διαβοητο εξαρτηματακι,(που το εχω αναφερει πολλάκις σχετικώς,) που ρυθμιζει τον αερα στα σωματα ψεκασμου ,που λογω σφιχτων ανοχων,κολλαγε στους καυσωνες,με αποτελεσμα να αναβει το τσεκ εντζιν, με καινουργιο βελτιωμενων ανοχων εντος εγγυησης κι αυτο.
Αλλαχθηκε επισης ο πολλαπλασιαστης στα 30000 χλμ εντος εγγυησης διοτι αρχισε ενας ελαφρυς αποχρωματισμος στο πλαστικο του καλλυμα,σημαδι (μαλλον) υπερθερμανσης,χωρις ομως να δωσει σημαδια δυσλειτουργιας.Απο απλο οπτικο ελεγχο.Μεχρι στιγμης λοιπον, εχει πληρωθει μονον η δευτερη ντιζα αμπραγιαζ (συμπλεκτη) με το ποσον των 16 ευρω.Εργασια γι αυτες τις αναφερομενες αλλαγες δεν χρεωθηκε.
Απο τα υπολοιπα αναλωσιμα που αλλαχθηκαν σ αυτα τα 30000 χλμ εχουμε και λεμε

19 λιτρα λαδι. 2,7 λιτρα ανα αλλαγη επι 7 αλλαγες.Στα πρωτα 1000 και ανα 5000 χιλιομετρα.BEL RAY 10-40 ημισυνθετικο, 10 ευρω το λιτρο συνολο,190 ευρω.
7 φιλτρα λαδιου .Στα πρωτα χιλια ,και σε καθε αλλαγη λαδιου.7Χ8 56 ΕΥΡΩ
2 φιλτρα αερος ,(καθε 10000 χλμ ) στα 30000 δεν χρειαστηκε ηταν καθαρο απ οτι μου ειπαν, 2Χ 15,5 = 31 ΕΥΡΩ
6 φιλτρα βενζινης (ανα 5000 χλμ) 6Χ11=66 ΕΥΡΩ
2 μπουζι ανα 10000 χλμ.= 6 μπουζι Χ 10,5 ευρω 63 ΕΥΡΩ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΕΡΒΙΣ ανα 10000 χλμ (υπολογιζεται 120 λεπτα) 99 ευρω,ητοι
3Χ 99= 297 ΕΥΡΩ
Εργασια 1ου σερβις στα 1000 χλμ (υπολογιζεται 30 λεπτα) 25 ευρω
Εργασια μικρου σερβις ανα 5000 χλμ (υπολογιζεται 45 λεπτα) 37 ευρωΧ 3= 111 ΕΥΡΩ
Συνολον για ΟΛΑ 855 ΕΥΡΩ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ..
Σημειωτεον οι βαλβιδες ελεγχονται στα 40000.χλμ.Ναμαστε καλα να τα φτασουμε να τις ελεγξουμε.Και εις αλλα με υγεια.


Υ.Γ. ο πολλαπλασιαστης που αλλαχτηκε , ΔΕΝ ειναι κινεζικος, αλλα BERU, γερμανικος.Βεβαια ΔΕΝ ειναι nippon denso.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
71
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης
Φτασαμε λοιπον αισιως τα 30000 χλμ σε 21,5 μηνες και θα κανουμε λοιπον μια συνολικη αποτιμηση,για αυτα τα χιλιομετρα,ερχομενοι απο το πρω-ι-νο σερβις των 30000χλμ.
Σ'αυτα τα χιλιομετρα λοιπον αλλαχτηκαν σαν βλαβες 1 ντιζα αμπραγιαζ,στα 10000 χλμ (μεσα στην εγγυηση) ,1 ντιζα αμπραγιαζ στα 30000 χλμ την οποια παρ οτι η μοτο ειναι ακομα εντος εγγυησης, η αντιπροσωπεια την χρεωσε 16 ευρω,διοτι θεωρησε,οτι απο τα 10000 στα 30000,ειναι αρκετο διαστημα,και ξεπερναει το οριο,λελογισμενης χρησης για ντιζα.
Στα 27500 χλμ αλλαχτηκε μεσα στην εγγυηση το διαβοητο εξαρτηματακι,(που το εχω αναφερει πολλάκις σχετικώς,) που ρυθμιζει τον αερα στα σωματα ψεκασμου ,που λογω σφιχτων ανοχων,κολλαγε στους καυσωνες,με αποτελεσμα να αναβει το τσεκ εντζιν, με καινουργιο βελτιωμενων ανοχων εντος εγγυησης κι αυτο.
Αλλαχθηκε επισης ο πολλαπλασιαστης στα 30000 χλμ εντος εγγυησης διοτι αρχισε ενας ελαφρυς αποχρωματισμος στο πλαστικο του καλλυμα,σημαδι (μαλλον) υπερθερμανσης,χωρις ομως να δωσει σημαδια δυσλειτουργιας.Απο απλο οπτικο ελεγχο.Μεχρι στιγμης λοιπον, εχει πληρωθει μονον η δευτερη ντιζα αμπραγιαζ (συμπλεκτη) με το ποσον των 16 ευρω.Εργασια γι αυτες τις αναφερομενες αλλαγες δεν χρεωθηκε.
Απο τα υπολοιπα αναλωσιμα που αλλαχθηκαν σ αυτα τα 30000 χλμ εχουμε και λεμε

19 λιτρα λαδι. 2,7 λιτρα ανα αλλαγη επι 7 αλλαγες.Στα πρωτα 1000 και ανα 5000 χιλιομετρα.BEL RAY 10-40 ημισυνθετικο, 10 ευρω το λιτρο συνολο,190 ευρω.
7 φιλτρα λαδιου .Στα πρωτα χιλια ,και σε καθε αλλαγη λαδιου.7Χ8 56 ΕΥΡΩ
2 φιλτρα αερος ,(καθε 10000 χλμ ) στα 30000 δεν χρειαστηκε ηταν καθαρο απ οτι μου ειπαν, 2Χ 15,5 = 31 ΕΥΡΩ
6 φιλτρα βενζινης (ανα 5000 χλμ) 6Χ11=66 ΕΥΡΩ
2 μπουζι ανα 10000 χλμ.= 6 μπουζι Χ 10,5 ευρω 63 ΕΥΡΩ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΕΡΒΙΣ ανα 10000 χλμ (υπολογιζεται 120 λεπτα) 99 ευρω,ητοι
3Χ 99= 297 ΕΥΡΩ
Εργασια 1ου σερβις στα 1000 χλμ (υπολογιζεται 30 λεπτα) 25 ευρω
Εργασια μικρου σερβις ανα 5000 χλμ (υπολογιζεται 45 λεπτα) 37 ευρωΧ 3= 111 ΕΥΡΩ
Συνολον για ΟΛΑ 855 ΕΥΡΩ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ..
Σημειωτεον οι βαλβιδες ελεγχονται στα 40000.χλμ.Ναμαστε καλα να τα φτασουμε να τις ελεγξουμε.Και εις αλλα με υγεια.


Υ.Γ. ο πολλαπλασιαστης που αλλαχτηκε , ΔΕΝ ειναι κινεζικος, αλλα BERU, γερμανικος.Βεβαια ΔΕΝ ειναι nippon denso.

Μια χαρά είναι οι κινέζοι! Αν δεν είχα την οικονομική πολυτέλεια, ή αν ήθελα ένα μηχανάκι να το σπάσω από την πρώτη μέρα, εκεί θα πήγαινα! Να δούμε πως θα τα πάει το νέο 525 DSX Black (μιας και έχει ανανεωμένο κινητήρα) και το 900 DSX (κατ'εμε BMW F900 GS αλλά με διαφορετικό όνομα και εμφάνιση Triumph Tiger).
 
Top Bottom